جذاب‌ترین مدل‌های آرایش بهاری برای خاص‌پسندان

تاحالا براتون سوال شده الان چه آرایشی مده؟ یا چه مدل آرایش بهاری برای من مناسبه؟ هر فصلی سبک آرایش مخصوص به خود را دارد. فصل بهار بهترین فصل برای کنار گذاشتن رنگ‌های زمستانی و استفاده از رنگ‌های لایت و بهاری است.

آغاز فصل بهار فرصت خوبی جهت تغییر است. این تغییر می‌تواند در آرایش روزانه شما هم احساس شود. اگر فکر می‌کنید که وضعیت پوست شما مناسب نیست یا آرایشی که به آن عادت دارید تکراری شده، از این فرصت استفاده کرده تا تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

گرم شدن هوا بهترین فرصت برای استفاده از ترکیب سایه‌های صورتی و آرایش چشم‌های ساده است. امسال شاهد ترند شدن میکاپ‌های ساده و طبیعی هستیم. ترند آرایش بهاری امسال از ابروهای کرکی گرفته تا رژ گونه و کانتورینگ با تاکید بر زیبایی طبیعی ایده گرفته است. بهترین ایده‌های آرایش صورت مخصوص فصل بهار را برایتان آماده کرده‌ایم.

 

1.ترندهای آرایشی جدید در سال 2024

ترندهای آرایشی جدید در سال 2023

نگاهی گذرا به ترندهای آرایشی 2024 نشان می‌دهد که بهار امسال باید به استقبال سبک‌های طبیعی میکاپ برویم. یکی از مهم‌ترین بخش های میکاپ شما هم خط لب تیره‌ای است که باعث برجسته‌تر دیده شدن لب‌های شما خواهد شد. اگر می خواهید یک میکاپ سریع انجام دهید این ایده بهترین ایده برای آرایش‌بهاری است.

2.رنگ سایه چشم برای سال 2024

رنگ سایه چشم برای سال 2023

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر میکاپی سایه چشم است که مدل چشم را تعیین می‌کند. زیبایی چشم‌ها در گرو انتخاب بهترین رنگ و مدل سایه است. رنگ‌های ملایم، خنثی مانند قهوه‌ای، بژ، موکا و خاکستری از رنگ‌های ترندی آرایش امسال هستند.

3.ترند آرایشی سال 2024

ترند آرایشی سال 2023

برای میکاپ در سال 2024 از میکاپ‌های طبیعی با کمترین تغییر در ویژگی‌های چهره، تا ترکیبی از رنگ‌ها در سایه را در نظر بگیرید. هم می توانید از سبک‌های خاص آرایشی مانند آرایش لایت دخترانه، آرایش چشم کشیده استفاده کنید.

4.سایه چشم 2024

سایه چشم 2023

برای اینکه یک سایه فوق‌العاده و ترند داشته باشید، به یک برس سایه کرکی و سایه‌ای با رنگ‌های خنثی مورد علاقه خود نیاز دارید.  ترندهای سایه چشم در بهار 2024 رنگ‌های خنثی و ساده هستند.

5.میکاپ ساده و تازه بهاری

میکاپ ساده و تازه بهاری

یک آرایش‌بهاری با چهره طبیعی، ابروهای طبیعی و پهن، با کانتورینگ طبیعی ترکیب شده با رنگ‌های لایت ظاهری طبیعی و درخشان به صورت شما می‌دهد. اجازه دهید رنگ‌های بهاری به شما الهام دهد از رنگ صورتی براق روی پلک‌ها بزنید.

6.میکاپی ساده با رنگ های شاد

میکاپی ساده با رنگ های شاد

یکی از جذاب‌ترین ایده‌های میکاپ برای آرایش صورت ملایم، استفاده از رنگ‌های روشن مانند بژ برای سایه و رژ در کنار رژگونه قهوه ای است. این ترکیب باعث خلق زیبایی بی‌نظیری در چهره شما خواهد شد. برای کامل‌تر شدن میکاپتان نیز می‌توانید از رژ  قهوه‌ای روشن استفاده کنید. این نوع میکاپ درخشش ملایمی را به چهره شما بخشیده و چهره شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

7.ابروهای طبیعی و کرکی

ابروهای طبیعی و کرکی

ابروهای طبیعی و کرکی با آرایش لایت ترکیبی فوق‌العاده برای بهار هستند. اگر ابروهای پر حجم اما شلوغی دارید می‌توانید با لمینت نظم بیشتری به آن‌ها بدهید. این ایده برای آرایش صورت گرد، بسیار عالی است. بهتر است از رژهایی با رنگ نود استفاده کنید. پیشنهاد ما رنگ صورتی است. این رنگ هم چهره‌تان را باز می کند و هم با این ابروهای کرکی ترکیبی فوق‌العاده خواهند بود.

مشاهده قیمت انواع لوازم آرایشی باکیفیت و اورجینال

 

8.رژ گونه را فراموش نکنید

رژ گونه را فراموش نکنید

رنگ صورتی و مرجانی از بهترین رنگ‌ها برای رژ گونه به خصوص میکاپ بهاری هستند. اگر طرفدار سادگی و شیک بودن هستید، این رنگ رژ گونه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از یک رژ لایت آرایش خود را کامل کنید. یک تکنیک آرایشی برای آرایش صورت کمرنگ استفاده از کانسیلر، رژ گونه و هایلایتر برای برجسته و درخشان‌تر شدن پوست شماست. برای کم‌رنگ‌تر کردن پوست از یک کانسلر با پوشش ملایم استفاده کنید. قسمت‌های زیر گونه، چانه و نوک بینی را با کانسیلر بپوشانید.

9.از تاثیر مژه‌ها در میکاپ غافل نشوید

از تاثیر مژه ها در میکاپ غافل نشوید

مژه‌های بلند و تیره همیشه باعث زیباتر شدن حالت چشم‌ها می شوند. بنابراین در ریمل زدن دقت بیشتری داشته باشید. ریمل شما باید مژه ها را بلندتر و حجیم‌تر کند. گوشه چشم ها را هم با ریمل حالت دهید.

10.خط چشم رنگی بهترین ایده برای بهار

خط چشم رنگی بهترین ایده برای بهار

یکی از ترندهای آرایشی 2024 خط چشم رنگی است. رنگ های آبی، سبز و بنفش معجزه می‌کنند. شما فقط با یک خط چشم می توانید یک آرایش روزانه ساده و شیک داشته باشید. حتی می توانید از ترکیب رنگ‌های آبی و سبز برای خط چشم استفاده کنید. این نوع میکاپ برای افراد خاص بهترین انتخاب است.

11.میکاپ تک رنگ

میکاپ تک رنگ

استفاده از یک رنگ در میکاپ ایده فوق‌العاده‌ای است. مثلا سایه، رژ گونه و رژ مرجانی را تصور کنید. یا این که سایه هلویی را با رژ گونه و رژ هلویی تصور کنید. این رنگ‌های بی نظیر برای انواع رنگ های پوستی بهترین انتخاب هستند.

اگر به فکر استفاده از رنگ‌های روشن‌تر و پررنگ‌تر هستید، بنفش انتخاب خوبی است. اگر می‌خواهید چهره‌تان را شاداب‌تر نشان دهید، این ایده میکاپ برای شما بسیار مناسب است. با یک زیرسازی سبک و با استفاده از کانتور پوست خود را برای استفاده از رنگ‌هایی مانند بنفش و هلویی آماده کنید.

12.ایده میکاپ دخترانه برای بهار

ایده میکاپ دخترانه برای بهار

اگر عاشق میکاپ‌های ساده و طبیعی هستید باید بگوییم که امسال، سال شماست. با یک خط چشم ساده، کمی رژ گونه و رژ لب می‌توانید یک میکاپ ترند داشته باشید. برای اینکه میکاپتان خیلی کم‌رنگ نباشد بهتر است از رژ لب شاین استفاده کنید. پیشنهاد ما رژ لب قرمز شاین است. این نوع میکاپ زمان زیادی نمی‌خواهد و برای آرایش روزانه می‌توانید از این ایده کمک بگیرید.

13.میکاپ با تم قهوه ای

میکاپ با تم قهوه ای

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای میکاپ، رنگ قهوه‌ای است که به دلیل هماهنگ بودن با هر نوع لباس و مراسمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای این نوع میکاپ بهتر است از سه رنگ قهوه‌ای از کمرنگ تا تیره استفاده کنید. رژ لب گلبهی یا صورتی کم رنگ بهترین انتخاب برای این سبک آرایش است.

14.ترند آرایشی 2024 با ابروهای بلوند

آرایش صورت ملایم برای فصل بهار

ابروهای روشن با یک آرایش چشم تیره یکی از ترندهای آرایشی 2024 است. برای جدیدترین سبک میکاپ از این ایده الگو بگیرید.

15.آرایش صورت ملایم برای فصل بهار

ترند آرایشی 2023 با ابروهای بلوند

برای آرایش ملایم در فصل بهار به یک رژ گلبهی و رژ گونه صورتی نیاز خواهید داشت. در این نوع آرایش‌بهاری سعی کنید از خط چشم طبیعی‌تر و کمرنگی استفاده کنید.

مطالب کاربردی :  آموزش 10 مدل آرایش عکاسی بی‌نظیر

 

16.آرایش رنگی برای شاداب تر شدن چهره

آرایش بهاری با رژ تیره

ترندهای آرایشی محبوب بین سلبریتی‌ها استفاده از انواع رنگ‌ها برای رنگ بخشیدن به چهره است. این نوع آرایش‌بهاری را حتما در فصل بهار امتحان کنید.

17.آرایش بهاری با رژ تیره

آرایش چشم با خط چشم ترند 2023

یکی از جدیدترین ترندهای آرایشی که در عکس های سلبریتی‌های آمریکایی حتما دیده‌اید، استفاده از رژ لب‌های تیره است.

18.آرایش چشم با خط چشم ترند 2024

آرایش بهاری با ابروهای نازک

خط چشم زرد با سایه آبی روشن ترکیبی فوق‌العاده برای زیباتر شدن چشم‌های شماست.

19.آرایش بهاری با ابروهای نازک

انتخاب کرم پودر مناسب

ابروهای نازک باعث درشت‌تر دیده شدن چشم‌های شما می‌شوند، البته با یک مداد رنگ ابرو می‌توانید جاهای خالی ابرویتان را پر کنید و به یک آرایش صورت ساده دست پیدا کنید.

20.انتخاب کرم پودر مناسب

آرایش رنگی برای شاداب تر شدن چهره

کرم پودر به عنوان زیر ساز میکاپ شما نقش مهمی در فرآیند میکاپتان دارد. بنابراین در انتخاب کرم پودر مناسب برای آرایشی بهاری دقت بیشتری داشته باشید مخصوصا اگر خواهان آرایش کمرنگ هستید.

مطالب مرتبط :  محصولات لدورا؛ جذاب‌های دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی

 

مدل‌های ترند آرایشی ۲۰۲4

از آنجایی که ترندهای آرایشی امسال شامل انواع میکاپ‌های ساده و پرزرق و برق است، به راحتی می توانید بر حسب سلیقه خود یک آرایش بهاری ترند داشته باشید. کافی است از ایده‌های معرفی شده در اینجا استفاده کنید. شما می‌توانید بهترین و با‌کیفیت‌ترین لوازم آرایشی را به صورت آنلاین از فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه خریداری کنید. فروشگاه آنلاین مدیسه با داشتن تنوع بسیار در محصولات آرایشی خرید را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

 

منبع : allure

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *