25 استایل جذاب با شلوار جین بوت کات

طراحی شلوار جین‌های زنانه هر روز در حال تغییر است، به‌ طوری‌ که هر روز مدل جدیدی برای ارائه وجود دارد. همچنین بعضی از طراحی‌ها هستند که بعد از گذشت سال‌ها دوباره روی کار می‌آید. شلوارهای جین بوت کات زنانه جزو این دسته از شلوارها هستند؛ در این مطلب می‌خواهیم به استایل‌های مختلف شلوار بوت کات بپردازیم.

شلوار جین بوت کات چیست؟ شلوار جین بوت کات شلواری است که جنس نرم و کششی دارد، همچنین از کمر تا زانو تنگ و از زانو به پایین گشاد می‌شود. برای پوشیدن شلوار جین مناسب اندام شما، بهتر است فرم و استایل بدنی خود را بدانید. البته شلوار بوت کات با هر فرم بدنی زیبا می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

امتحان شلوار بوت کات با لباس رترو

شلوار بوت کات لی به همراه پیراهن سفید

شلوار بوت کات جین را می‌توان با تاپ‌های قدیمی‌ها و لباس‌های بیرونی مختلف ترکیب کرد تا ظاهری دورهمی به ما بدهد. این استایل در دهه 70 امکان داشت با عینک آفتابی و کلاه لبه‌دار ترکیب شود و در دهه 60 این استایل شامل صندل و تیشرت رنگ پریده بود.

داشتن استایل کژوال با شلوار بوت کات

شلوار بوت کات با هودی

مانند بسیاری از انواع مختلف شلوار جین، شلوار بوت کات نیز در محیط‌های غیررسمی و تجاری به‌خوبی کاربرد دارد. شلوار بوت کات جین را با یک پیراهن یقه دار، ژاکت کش‌باف پشمی یا حتی با هودی و کفش‌های کتانی می‌توانید بپوشید.

پوشیدن شلوار بوت کات همراه چکمه‌های کابویی

شلوار بوت کات به همراه چکمه‌های کابویی

برای داشتن ظاهری غیررسمی و منحصربه‌فرد با شلوار جین بوت کات زنانه می‌توان از شلوار جین بوت کات مشکی به همراه چکمه‌های کابویی استفاده کرد . این استایل همراه پیراهن چهارخانه یا کت چرم ظاهر غیررسمی کاملی را به شما خواهد داد.

استفاده از شلوار جین بوت کات کوتاه

بوت کات کوتاه

می‌توانیم شلوار بوت کات کوتاه را با کفش پاشنه‌بلند یا چکمه‌هایی که مچ پا را به رخ می‌کشند، ست کنیم. بعضی از شلوارهای بوت کات زنانه دارای قسمت پایینی ریش شده هستند که برای لباس‌های غیررسمی مناسب است. همچنین شلوار بوت کات را می‌توانیم با کفش‌های شیک بپوشیم.

ست کردن بوت کات رنگ روشن

بوت کات رنگی روشن

استفاده از شلوار بوت کات زنانه رنگ روشن در استایل‌های روزمره برای دورهمی‌های صمیمی انتخاب مناسبی است. استفاده از کفش کتانی استایل راحت و اسپرتی را به شما می‌دهد که می‌توانید با تیشرت ساده و عینک آفتابی استایل‌تان را تکمیل کنید.

پوشیدن شلوار بوت کات با مانتو کوتاه

شلوار بوت کات با کفش پاشنه‌کوتاه

شلوار بوت کات با مانتو کوتاه

یکی از بهترین استایل پوشیدن شلوار بوت کات با مانتوهای کوتاه است. در این استایل شلوار مرکز توجه قرار دارد و برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند، باعث می‌شود که قدشان بلندتر به نظر رسیده و لاغرتر به نظر برسد. همچنین برای خانم‌هایی که لاغر هستند، شلوار بوت کات چاکدار انتخاب مناسبی است. انتخاب رنگ‌های روشن در استایل سبب می‌شود تا پاهایتان پرتر به نظر برسد.

کفش پاشنه خیلی کوتاه

شلوار بوت کات مشکی با کفش پاشنه‌بلند

به‌ جرات می‌توان گفت شلوار لی بوت کات یک شلوار همه‌کاره است؛ زیرا با لباس‌های مختلفی استایل می‌شود. یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن روبه‌رو هستند، انتخاب کفش مناسب است. اگر از آن دسته افرادی هستید که با کفش پاشنه‌بلند راحت نیستند یا با پوشیدن کفش پاشنه‌بلند اندامتان به‌صورت نامتعارف دیده می‌شود، کفش مناسب را انتخاب کنید.

در نتیجه این انتخاب درست می‌توانید کفشی با پاشنه خیلی کوتاه انتخاب کنید تا استایل راحتی را در طول روز به شما بدهد.

پوشیدن کفش پاشنه‌بلند

شلوار بوت کات با کفش ورزشی سفید

برای این استایل دو انتخاب داریم، یک شلوار لی بوت کات زنانه دمپا گشاد را طوری انتخاب کنیم که کل کفش را بپوشاند و کاملا پنهان شود؛ دو می‌توانیم از شلوار بوت کات استفاده کنیم که مقداری از کفش پاشنه بلندمان را نمایان کند. این دو شلوار بوت کوتاه برای قد کوتاه، انتخابی جذابی است.

استایل بوت کات با کفش اسپرت و ورزشی

شلوار بوت کات با تیشرت

اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید، می‌توانید از کفش‌های اسپرت و ورزشی با شلوار بوت کات استفاده کنید. بهتر است شلوار بوت کات کاملا کفش را نپوشاند. پیشنهاد ما، پوشیدن شلوار جین انتخابی با کفش‌های سفید است که مناسب هر استایلی هست.

قیمت انواع شلوار جین زنانه ترند سال 2024

 

شلوار بوت کات به همراه تیشرت ساده

شلوار بوت کات با شومیز

تیشرت ساده به همراه شلوار بوت کات ترکیب مناسبی در جمع مهمانی، خانوادگی و پیاده‌روی‌های ساده است. این استایل از همان دهه ۸۰ موردتوجه افراد استایلیست‌ها قرار گرفته است.

پوشیدن بوت کات با انواع شومیز

پوشیدن بوت کات با انواع شومیز

شلوار بوت کات را می‌توان با شومیزها ست کرد که بهتر است که جلوی شومیز را داخل شلوار بزنید و پشت شومیز را بیرون بگذارید و در کنار آن از دستمال گردن استفاده کنید که یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

شلوار بوت کات با تاپ

شلوار بوت کات با تاپ

برخی از خانم‌ها می‌خواهند استایل ساده داشته باشند که برای این دسته از افراد پیشنهاد می‌کنیم که سراغ یک تاپ بروند و آن را با شلوار بوت کات دمپا ست کنند. داشتن موهای کوتاه یا متوسط با این ترکیب بسیار جذاب خواهد شد. همچنین بهتر است که شلوار انتخابی کمی تیره‌رنگ باشد.

ست کردن شلوار بوت کات با بافت بلند

بوت کات با بافت

باید سعی کنیم با شلوار بوت کات کفش پاشنه‌بلند بپوشیم. یک تاپ بافت بلند با رنگ جیغ در پاییز و زمستان به تن کنید. همچنین بهتر است شلوار تیره‌رنگ باشد تا با کت به‌خوبی هماهنگ شود.

بافت‌های بلند آستین‌دار با شلوار دمپا

بافت به همراه شلوار بوت کات

برای افرادی که قد بلندی دارند و پوشیدن کت کوتاه را دوست ندارند، پیشنهاد می‌شود که یک بافت با لبه‌های بلندتر و شلوار بوت کات که خیلی دمپای گشادی نداشته باشد، بپوشند که استایل آن‌ها را زیباتر شود. این استایل شما را کمی باریک نشان می‌دهد و برای افراد توپر خیلی مناسب است.

شلوار دمپا و شلوار بوت کات بسیار شبیه به هم هستند؛ اما تفاوت شلوار بوت کات جینی با دمپا این است که گشادی شلوار بوت کات نسبت به دمپا گشاد بیشتر است.

بوت کات پارچه‌ای با شومیز سیاه

بوت کات پارچه‌ای با شومیز سیاه

اگر علاقه به استایل رسمی دارید، حتما بوت کات پارچه‌ای با شومیز را انتخاب کنید. این استایل برای جلسات اداری و مهمانی‌های دور بسیار مناسب است.

مطالب کاربردی:  ۲۵ استایل شلوار جین پاچه گشاد و راهنمای استایل کردن آن

 

استایل کردن لباس‌های خزدار با شلوار بوت کات

استایل کردن لباس‌های خزدار با شلوار بوت کات

یکی از انتخابات مناسب و منحصربه‌فرد پوشیدن لباس‌های خزدار با شلوارهای بوت کات است که استایلی زیبا را برای ما رقم می‌زنند، پوشیدن شلوار بوت کات کرم روشن با یک تک پوش سفید ساده و کت خزدار یک ترکیب بسیار جذاب است.

استفاده از شلوار بوت کات چاک‌دار

شلوار بوت کات چاک‌دار

شلوارهایی که امروزه ترند شده‌اند و جذبه خاصی دارند، شلوارهای جین بوت کات چاک‌دار هستند که به شیوه‌های مختلف استایل می‌شود.

ست کردن پیراهن با شلوار جین بوت کات

پیراهن به همراه شلوار بوت کات

یکی از استایل‌های پرطرف‌دار و شیک استفاده از شلوار بوت کات جین به همراه پیراهن است که برای محیط‌های غیررسمی بسیار مناسب است.

استفاده از کفش کالج به همراه شلوار بوت کات

استفاده از کفش کالج به همراه شلوار بوت کات

یکی از استایل‌های بسیار شیک که درعین‌حال ساده است، استایل کردن کفش کالج در کنار شلوار بوت کات است که برای عموم مخصوصا افراد قد بلند بسیار عالی و جذاب خواهد بود.

استایل‌های لش با استفاده از شلوار بوت کات

استایل‌های لش با استفاده از شلوار بوت کات

امروزه در بین جوانان استایل‌های لش از استایل‌های محبوب هستند که می‌توان در آن‌ها از شلوارهای بوت کات مختلف استفاده کرد. یه ویژه شلوار بوت کات برای قد کوتاه در استایل لش بسیار پرکاربرد است.

مطالب مرتبط:  مدل شلوار اسکینی زنانه چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

 

شلوار بوت کات مردانه

شلوار بوت کات مردانه زغالی

شلوار بوت کات مردانه جزو دسته شلوارهای مناسب و محبوب بین آقایان هستند که در سنین مختلف این سبک شلوارها مورد استفاده قرار می‌گیرند، در رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد که هر رنگ آن برای استایل منحصربه‌فردی مناسب است.

شلوار بوت کات به همراه مانتو کت

پوشیدن مانتو کتی به همراه شلوار جین بوت کات

یکی از استایل‌های بسیار جذاب در مهمانی و جمع‌های رسمی ست کردن شلوار جین بوت کات به همراه انواع مانتو کتی رسمی یا اورسایز است.

مدل‌های متفاوت شلوار بوت کات

شلوار جین بوت کات لی با طرح خاص

شلوار جین بوت کات در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود که برخی از آن‌ها طراحی‌های منحصربه‌فرد و خاصی دارند. اگر به دنبال طراحی خاصی هستید، حتما مدل‌های ویژه بوت کات را نگاه کنید و استایل فوق‌العاده خودتان را رقم بزنید.

شلوار بوت کات لی

شلوار جین بوت کات لی با طرح خاص

فرق شلوار بوت کات با دمپا به دلیل اینکه با تمامی استایل‌ها قابل پوشش است، محبوبیت زیادی دارد و می‌توان از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

شلوار بوت کات با کت اورسایز

بوت کات با کت اورسایز

کت اورسایز در کنار این مدل شلوار استایل منحصربه‌فردی به شما هدیه می‌دهد. برای ست کردن این دو می‌توانید از رنگ مشابه یا متضاد استفاده کنید. همچنین بهتر است جنس شلوار و کت یکسان باشد که تناسب استایل رعایت شود.

مطالب پربازدید:  25 مدل شلوار مام فیت برای بانوان خاص پسند

 

با استایل درست شلوار بوت کات در جمع متمایز باشید

شلوار جین بوت کات این روزها مجدد ترند شده است. این شلوار می‌تواند با مانتوها بلند و کوتاه زیادی و همچنین شومیزهای مختلف ست شود. همچنین استایل با شلوارهای چاک‌دار برای افراد چاق و لاغر امکان‌پذیر است. همچنین مانتوهای بلند را برای افراد قد بلند پیشنهاد می‌کنیم و مانتوهای کوتاه برای افراد قد کوتاه انتخاب مناسبی هستند. شما با بررسی مدل‌های بوت کات فروشگاه لباس مدیسه می‌توانید مدل دلخواه و مناسب خود را پیدا کنید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *