مدل بادی نوزادی

تنوع در مدل بادی نوزادی و سرهمی بسیار زیاد است. پوشش کامل بدن نوزاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجایی که نوزادان و کودکان دائماً در حال جنب و جوش و جابجایی هستند، ممکن است پهلوهای آن‌ها از زیر بلوز و تیشرت بیرون آید. بادی‌ها و سرهمی‌ها برای گرم نگه داشتن بدن نوزادان طراحی شده‌اند و از لخت ماندن بخشی از کمر، شکم و پهلوها جلوگیری می‌کنند.

سرهمی‌ها در انواع سرهمی نوزاد پسر و سرهمی نوزاد دخترانه طراحی شده‌اند. همچنین بر اساس ضخامت و جنس پارچه به انواع سرهمی دخترانه تابستانی و زمستانی دسته‌بندی می‌شوند. بادی‌ها هم به انواع بادی نوزادی پسرانه و مدل لباس بادی نوزاد دختر دسته‌بندی می‌شوند. بادی آستین کوتاه نوزادی، آستین بلند و رکابی از انواع مختلف این لباس نوزادی هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در ادامه به معرفی چند بادی نوزادی و چند سرهمی نوزادی می‌پردازیم.

سرهمی نوزادی چیست؟

بادی نوزادی با سرهمی نوزادی کاملاً متفاوت است. سرهمی‌ها در واقع یک شلوار هستند که فاقد کمر بوده و تا قسمت سرشانه ادامه دارند. به همین دلیل به طور کامل بدن نوزاد را پوشش می‌دهند و از ایجاد فشار بر کمر نوزاد و شکم او جلوگیری می‌کنند. سرهمی‌ها بر اساس ضخامت و نوع طراحی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند.

در ادامه به طور جداگانه هر یک از این مدل‌های شیک را می‌توانید ببینید.

انواع مدل سرهمی نوزادی دخترانه و پسرانه

انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس جنسیت

انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس جنسیت

انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس جنسیت

سرهمی‌ها با توجه به جنسیت نوزاد دارای طراحی‌های مختلفی هستند و در انواع سرهمی‌نوزاد پسر و سرهمی‌نوزاد دخترانه طراحی و تولید می‌شوند. سرهمی‌های پسرانه دارای طرح‌های پسرانه مثل حیوانات، ماشین و غیره بوده و از رنگ‌های پسرانه مانند آبی، سورمه‌ای، قهوه‌ای و غیره در آن‌ها استفاده می‌شود.

سرهمی‌های دخترانه طراحی فانتزی تری دارند. در طراحی آن‌ها از تزئینات و طرح‌های دخترانه بیشتری استفاده می‌شود. به طور مثال طرح‌های دخترانه مثل یونیکورن و رنگ‌های دخترانه مثل صورتی، گلبهی و غیره در این سرهمی‌ها استفاده می‌شود.

انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل

انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل انواع مدل سرهمی نوزادی بر اساس فصل

انواع سرهمی‌نوزاد پسر و دختر بر اساس فصل استفاده از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. سرهمی‌های حوله‌ای، مخملی و فوتر مخصوص استفاده در فصل پاییز و زمستان طراحی شده‌اند. سرهمی زمستانی معمولاً به صورت جوراب دار طراحی می‌شود تا پاهای نوزاد را به طور کامل پوشش دهد و از نفوذ سرما جلوگیری کند.

اما سرهمی‌های نوزادی مخصوص فصل بهار و تابستان از پارچه‌های نخی دوخته می‌شوند. این سرهمی‌ها ضمن محافظت کامل از بدن نوزاد، از تعریق او جلوگیری می‌کنند. سرهمی نوزادی دخترانه تابستانی دمای بدن نوزاد را در حالت متعادل نگه می‌دارد. این سرهمی‌ها معمولاً در ست‌های بیمارستانی استفاده می‌شوند و به صورت جوراب دار یا بدون جوراب طراحی شده و دارای کلاه و دستکش نخی هستند.

انواع سرهمی بر اساس سبک طراحی

انواع سرهمی بر اساس سبک طراحی انواع سرهمی بر اساس سبک طراحی انواع سرهمی بر اساس سبک طراحی

لیست قیمت انواع بادی و سرهمی نوزاد

انواع سرهمی‌نوزاد پسر و دختر در انواع زیپی، دکمه‌ای و زیر دکمه طراحی می‌شوند. سرعت تعویض سرهمی‌های زیپی بالاتر از نمونه‌های دکمه‌ای است. اما نمونه‌های دکمه‌ای یا زیر دکمه برای تعویض پوشک نوزاد راحت‌تر هستند. زیرا تنها کافی است دکمه‌های قسمت فاق باز شوند و نیاز به خارج کردن کامل سرهمی نیست.

همچنین سرهمی‌ها در انواع آستین بلند، آستین کوتاه و رکابی طراحی می‌شوند. سرهمی‌های آستین کوتاه و رکابی به صورت شورتی طراحی شده و به رامپر مشهور هستند. این سرهمی‌ها برای استفاده در تابستان و روزهای گرم سال مناسب و برای نوزاد بسیار راحت هستند.

سرهمی مجلسی نوزادی

سرهمی مجلسی نوزادی سرهمی مجلسی نوزادی

سرهمی‌های جین یقه پیش بندی به عنوان لباس مهمانی و بیرونی استفاده می‌شوند. سرهمی‌های جین برای نوزاد دختر و پسر مناسب هستند. اما سرهمی‌­های نخی طرح دار فانتزی برای نوزادان دختر طراحی شده‌­اند.

مطالب کاربردی:  راهنمای خرید لباس نوزاد

لباس بادی نوزاد چیست؟

تنوع در بادی نوزادی نیز بسیار زیاد است. این لباس به عنوان لباس راحتی نوزادی به کار برده می‌شود. بادی‌ها در واقع بلوزهایی هستند که قسمت پهلوها را پوشش داده و در زیر فاق به صورت دکمه‌ای یا چسبی بسته می‌شوند. یقه بادی نوزادی به صورت‌های مختلف طراحی می‌شود تا نوزاد در آن احساس راحتی کند. در قسمت سر شانه برخی از مدل‌ها دکمه تعبیه شده تا تعویض لباس راحت صورت گیرد.

یقه فرشته نیز مدل دیگری از یقه بادی‌های نوزادی است که فاقد دکمه است. برخی از بادی‌ها هم به صورت یقه دراپه مانتویی چپ و راستی طراحی می‌شوند.

لباس بادی نوزاد چیست؟ لباس بادی نوزاد چیست؟ لباس بادی نوزاد چیست؟

انواع مدل بادی نوزادی بر اساس جنسیت

انواع بادی نوزادی بر اساس جنسیت انواع بادی نوزادی بر اساس جنسیت

بادی‌ها بر اساس جنسیت نوزاد در انواع بادی پسرانه و بادی دخترانه تولید می‌شوند. این بادی‌ها از نظر کارایی یکسان هستند اما از نظر رنگ‌ها و طرح‌های به کار رفته در آن‌ها، با یکدیگر تفاوت دارند. در طراحی لباس بادی نوزاد دختر از رنگ‌های صورتی، گلبهی و غیره استفاده می‌شود. این در حالی است که در بادی‌های پسرانه طرح‌های ماشین، ملوان و غیره با رنگ‌های آبی و سورمه‌ای به چشم می‌خورد.

انواع بادی بر اساس فصل

انواع بادی بر اساس فصل انواع بادی بر اساس فصل انواع بادی بر اساس فصل انواع بادی بر اساس فصل انواع بادی بر اساس فصل

تنوع بادی نوزادی بر اساس فصل مورد استفاده نیز بسیار زیاد است. بادی‌ها همیشه از پارچه‌های نخی با ضخامت‌های گوناگون تولید می‌شوند. بادی‌های آستین بلند معمولاً برای روزهای سرد سال در پاییز و زمستان طراحی شده‌اند. از این بادی‌ها در زیر لباس‌های زمستانی استفاده می‌شود.
بادی آستین کوتاه هم انتخاب مناسبی برای روزهای گرم سال است. این بادی‌ها به عنوان زیرپوش در فصل زمستان هم استفاده می‌شوند. بادی‌های آستین حلقه‌ای یا رکابی و بادی‌های بندی هم برای استفاده در روزهای گرم سال طراحی شده‌اند.

مطالب کاربردی :  نکاتی برای انتخاب لباس زمستانی نوزاد که احتمالا نمی‌دانید!

بادی‌های مجلسی

بادی‌های مجلسی بادی‌های مجلسی

بادی‌های پسرانه مجلسی به صورت یقه مردانه طراحی شده و بادی‌­های دخترانه هم در طرح‌­های فانتزی تولید می‌شوند. این بادی‌­ها برای استفاده در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. بادی‌­های پسرانه یقه مردانه نخی به همراه شلوار جین و پاپوش ست می‌شوند.

 

سخن پایانی

مدل بادی نوزادی و سرهمی را باید با توجه به نیاز نوزاد و فصلی که در آن قرار دارید انتخاب کنید. همان‌طور که مشاهده کردید مدل‌های مختلفی از بادی و سرهمی برای نوزادان طراحی شده است که می‌توان از یک فروشگاه آنلاین خریداری کرد. هر یک از آن‌ها دارای کاربرد متفاوتی هستند. سایز بادی و سرهمی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش مهمی در راحتی نوزاد دارد. سعی کنید سایز مناسب را با استفاده از جداول راهنمای سایز انتخاب و خریداری کنید و از خرید سرهمی و بادی‌های تنگ خودداری کنید.

 

منبع : g3fashion

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *