ديزاين بیبی بومر برای ناخن

رسیدگی به ناخن، سلامت و زیبایی آن که امروزه توجه کافی به آن می‌شود، شامل مراحل مختلفی است. مانیکور، پدیکور، فرنچ ناخن و … همگی از مراقبت‌های ناخن به شمار می‌روند. توجه به زیبایی در میان بانوان سبب پرطرفدار بودن این هنر شده است. بیبی بومر نیز یکی از زیر مجموعه‌های مدل کاشت ناخن محسوب می‌شود و به دلیل زیبایی منحصر به فرد این روز‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مشخصه‌ای که کاشت بیبی بومر را از دیگر کاشت‌ها متمایز می‌کند، حالت رنگ آمیزی آن می‌باشد. در آموزش کاشت بیبی بومر، هر ناخن ترکیبی از ۲ رنگ هلویی و سفید می‌باشد. معمولا ۷۰٪ هر ناخن به رنگ هلویی و یا رنگ‌های مشابه آن مثل صورتی و یا کاراملی کرم بوده و قسمت‌های دیگر ناخن نیز که عموما تاج آن می‌باشد با سایه‌ای ملایم به سمت رنگ سفید می‌رود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در این مقاله سعی داریم با شناخت دقیق و کافی در مورد انواع بیبی بومر به آموزش آن در منزل نیز بپردازیم تا هرکسی به سادگی و با صرف هزینه خیلی کم از آن بهره‌مند شود. بدون شک تمرین کافی در این زمینه می‌تواند زیبایی را برای ناخن‌های شما به ارمغان بیاورد.

بیبی بومر ناخن چیست؟

دستان خانمی با ناخن‌های طراحی شده به صورت بیبی بومر هلویی و سفید با دیزاینی خاص که برای جشن‌ها نیز کاربرد دارد.

افرادی که اصطلاحات کاشت ناخن را به خوبی نمی‌شناسند، ممکن است با این سوال مواجه شوند که بیبی بومر ناخن چیست؟ بیبی بومر (به انگلیسی Baby Boomer) یا آمبره ناخن به نوعی از طراحی ناخن گفته می‌شود که از ترکیب 2 رنگ برای زیبایی هر چه بیشتر استفاده شده است. ترکیب‌های متفاوتی از رنگ‌ها برای جلوه بیشتر در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از پر طرفدارترین ترکیبات آن ترکیب رنگ سفید و هلویی یا رنگ‌هایی با این تنالیته است. رنگ‌های صورتی لایت، هلویی و نسکافه‌ای روشن به دلیل شباهت به رنگ ناخن طبیعی کاربرد بیشتری در آمبره ناخن خواهد داشت.

یکی از دلایل محبوبیت این رنگ با ترکیب سفید را می‌توان عدم تشخیص ناخن طبیعی با قسمت کاشت پس از رشد ناخن دانست. رویش ناخن طبیعی و بروز تفاوت رنگ پایه با رنگ ناخن یکی از دلایل روی آوردن خانم‌ها به بیبی بومر به شمار می‌رود.

قیمت انواع لوازم آرایش ناخن

انواع بیبی بومر که برایتان جذاب است

دست و ناخن‌هایی با حالت گلدانی بلند که با رنگ‌های متفاوت و شاد بیبی بومر شده‌اند.

همانطور که عنوان شد، می‌توان از ترکیب جادویی رنگ‌ها جلوه‌ای بی‌نظیر به ناخن‌ها بخشید. بیبی بومر قرمز، سبز، آبی و بنفش از پرکاربردترین رنگ‌ها پس از صورتی لایت و سفید برای آمبره ناخن محسوب می‌شوند. دقت در انجام این مدل طراحی در کنار ظرافت می‌تواند زیبایی خیره کننده‌ای را به ارمغان بیاورد.

ترکیب رنگ‌ها در این روش باید مطابق سلیقه افراد انجام شود. در بیشتر مواقع با انتخاب رنگ اصلی از رنگ‌هایی با همان تناژ یعنی کمرنگ‌تر یا پررنگ‌تر را برای رنگ دوم انتخاب می‌کنند که در نقطه تلاقی با یکدیگر محو می‌شوند.

لازم به ذکر است آمبره ناخن یکی از روش‌های طراحی محسوب می‌شود که برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زیبایی این مدل تنها مختص ناخن‌های بلند نیست و می‌تواند با ظرافت خود زینت‌بخش ناخن‌های کوتاه نیز باشد. دختران جوان معمولا با انتخاب رنگ‌های پرانرژی ناخن‌های خود را بیبی بومر می‌کنند.

آموزش بیبی بومر در خانه

دست بانویی با ناخن‌های کوتاه و بیبی بومر نشان‌دهنده این است که آمبره برای تمامی مدل‌های ناخن مناسب خواهد بود.

ظرافت این کار به آن معنا نیست که بیبی بومر را نمی‌توان در خانه انجام داد. اگرچه افراد متخصص و حرفه‌ای برای انجام این کار به زمان کمتری نیاز دارند، ولی برای حرفه‌ای شدن در هر کاری صرف وقت و تمرین در مراحل اولیه توصیه می‌شود و باید دقت کرد هیچ کاری غیر ممکن نیست. برای آموزش بیبی بومر در خانه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مطالب جذاب:  ترندهای جذاب ژلیش ناخن

قدم اول: زیرسازی

ابزارهای مانیکور و زیرسازی را می‌توان خرید و در خانه این‌کار را انجام داد.

کاشت بیبی بومر ناخن هم با ژل و هم با پودر قابل انجام است. اگرچه ترکیب هلویی و سفید ظاهری نچرال به ناخن‌ها خواهد بخشید، ولی می‌توان از ترکیب هر رنگی برای آمبره ناخن استفاده کرد. یکی از مراحل ابتدایی برای آماده سازی ناخن برای آن، مانیکور است.

در این مرحله باید سطح ناخن را برای دریافت مواد آماده کرده و سطح آن را از هرگونه مواد اضافی پاک کنیم. کوتیکول ناخن را نیز باید با پوشر به عقب هل داد و ناخن‌ها را کوتاه کرد. از بین بردن چربی روی ناخن و سلول‌های مرده اطراف آن نیز از دیگر مراحل زیرسازی محسوب می‌شوند.

قدم دوم: تیپ‌گذاری

بیبی بومر سفید بسیار کلاسیک و زیبا است که برای استایل‌های مینیمال بهترین انتخاب است.

تیپ‌گذاری یعنی انتخاب سایز دلخواه و مناسب ناخن که در صورت عدم وجود سایز دقیق امکان سوهان کشی و منطبق‌سازی وجود خواهد داشت. در این مرحله آغشته کردن صدف ناخن‌های کوتاه شده به ماده ضدقارچ نباید فراموش شود.

حال که بستر مناسب برای چسباندن تیپ دلخواه فراهم شده است، مقداری چسب را به انتهای تیپ می‌چسبانیم و به صورت عمودی آن را در انتهای ناخن طبیعی قرار خواهیم داد. به آرامی تیپ آغشته شده به چسب را روی صدف ناخن قرار می‌دهیم و تا خشک شدن آن منتظر می‌مانیم. در این مرحله می‌توان برای کوتاه کردن تیپ به اندازه و فرم دلخواه با کاتر و سوهان اقدام کرد.

قدم سوم: گذاشتن مواد

رنگ مواد را با توجه به طرح خود می‌توانيد تغییر دهید.

مرحله سوم قرار دادن مواد روی تیپ کاشته شده است. این قسمت مهم‌ترین بخش بیبی بومر محسوب می‌شود. سطح تیپ را با پرایمر غیراسیدی آغشته کرده و برای دریافت ژل یا پودر آماده خواهیم کرد. برای درک بهتر مراحل مثالی را با رنگ هلویی و سفید توضیح خواهیم داد، ولی می‌توان از رنگ‌های دلخواه برای آمبره استفاده کرد. افرادی که تمایل به کاور ناخن‌های زیبای خود بدون کاشت ناخن دارند، باید مراحل زیرسازی و موادگذاری را به درستی انجام دهند و تنها مرحله تیپ‌گذاری را حذف کنند.

حال که سطح تیپ آماده دریافت مواد است، مقداری از پودر یا ژل سفید را روی نوک ناخن قرار می‌دهیم و با یک براش آن را به قسمت انتهایی ناخن نزدیک می‌کنیم. باید دقت کرد که میزان رنگ سفید و ضخامت آن در قسمت نوک ناخن بیشتر خواهد بود و هرچه به انتها یا همان ریشه ناخن نزدیک شویم، باید از میزان آن بکاهیم. لازم به ذکر است باید رنگ را در قسمت‌های میانی تیپ به صورت محو و فید کشید.

حالا باید مقداری از رنگ هلویی را در قسمت ریشه ناخن قرار دهیم و این‌بار آن را به سمت نوک ناخن هدایت کنیم. باید سعی کرد مواد را با ضخامتی یکسان در قسمت ابتدایی و انتهایی ناخن پخش کرد، در غیر این صورت باید مدت زمان بیشتری برای سوهان کشی صرف کرد و ممکن است قسمت فید یا محو شدگی رنگ‌ها از بین برود.

قدم چهارم: کشیدن سوهان

سوهان کشی باید با ملایمت انجام شود تا به بافت ناخن آسیب وارد نشود.

استفاده از انواع سوهان در این مرحله بستگی به تمیزی کار در مراحل قبلی خواهد داشت. در ابتدا باید با سر سوهان گرد به از بین بردن ناهمواری‌های موجود روی ناخن پرداخت. چنانچه مرحله قرار دادن مواد به صورت یکسان انجام شده باشد، سوهان‌کشی با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

حالا نوبت دورگیری ناخن خواهد بود. با سر سوهان مخصوص باید دورگیری را با فشار مناسب انجام داد. در هر مرحله از سوهان کشیدن بیبی بومر باید دقت کرد که فشار دست و سوهان نباید بیش از حد باشد، چرا که این موضوع سبب ایجاد ناهمواری روی تیپ خواهد شد.

اکنون می‌توان با سوهان دستی برای ایجاد فرم نهایی و قد ناخن‌ها اقدام کرد. سر سوهان کاغذی نرم نیز می‌تواند تمام کننده این مرحله برای از بین بردن رد سوهان‌های قبلی باشد. عکس ناخن‌هایی با بیبی بومر سبز  که در عین زیبایی و ظرافت طراحی شده‌اند، در ذیل قابل مشاهده است.

قدم پنجم: زدن تاپ شاین

ترکیب دو رنگ سفید و صورتی از مدل‌های کلاسیک طرح بیبی بومر است.

یکی از مزایای بیبی بومر را می‌توان زیبایی در عین سادگی عنوان کرد. به همین دلیل این مدل نیازی به طراحی و لاک نخواهد داشت. تنها در آخرین مرحله باید یک لایه تاپ شاین را روی تیپ قرار داد که زیبایی آن را به اوج برساند. سپس می‌توان در صورت موجود بودن ناخن‌ها را داخل دستگاه UV قرار داد.

مرحله انتهایی یعنی زدن تاپ شاین و دستگاه UV را می‌توان در صورت عدم وجود در منزل حذف کرد. تاپ شاین تنها به درخشندگی بیشتر ناخن‌ها کمک خواهد کرد.

همانطور که عنوان شد، آمبره ناخن را می‌توان با رنگ‌های مختلف نیز انجام داد. بیبی بومر بنفش از انواع پرطرفدار این سبک طراحی ناخن در میان خانم‌ها محسوب می‌شود.

مطالب جذاب:  نکاتی برای تقویت ناخن و داشتن ناخن هایی زیبا

 

بیبی بومر، از پرطرفدارترین مدل‌های ناخن!

در میان تمامی مدل‌های طراحی ناخن می‌توان ادعا کرد که بیبی بومر به دلیل زیبایی در عین سادگی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این مدل به دلیل عدم نیاز به لاک و طراحی برای جلوه خود توانسته است طرفداران بی‌شماری را از تمامی سنین به خود جذب کند. اگرچه برای طراحی و تزئین این مدل نیز می‌‌توان از نگین اتریشی یا سایر لوازم بهره برد، ولی سادگی و ظرافت این مدل نیازی به این کارها نخواهد داشت.

در صورت انجام با دقت و تمیز هر کدام از مراحل مخصوصا سوهان کشی این طرح یکی از چشمگیرترین مدل‌ها محسوب می‌شود. از دیگر نکات مهم در آمبره ناخن می‌توان به غلظت مواد اشاره کرد که در صورت ناهماهنگی در قسمت ابتدایی و انتهایی ناخن سبب نازیبایی خواهد شد. لازم به ذکر است برای پیشگیری از هرگونه مشکل استفاده از ضدقارچ در مراحل پیش از کاشت به شدت توصیه می‌‌شود.

 

منبع : getnails

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *