12 ترفند زیبایی برای شما که از آرایش خوشتان نمی‌آید

چنانچه شما نیز از آن دسته از اشخاصی هستید که طرفدار آرایش کردن نیستند، ولی به داشتن ظاهری زیبا، بدون نیاز به فونداسیون و مژه‌های ریمل کشیده اهمیت می‌دهند، در این مطلب چند ترفند زیبایی را به شمایی که ظاهری طبیعی‌تر را بیشتر می‌پسندید و به آرایش کردن علاقه‌ای ندارید، معرفی می‌کنیم. پس بدون آنکه خود را مجبور به انجام کارهایی کنید که به آن‌ها علاقه ندارید، چهره‌ای جذاب و بی‌نقص داشته باشید.

ترفند زیبایی 1: از یک مرطوب کننده حاوی روشن کننده استفاده نمایید

از یک مرطوب کننده حاوی روشن کننده استفاده نمایید

چنانچه تنها یک ترفند زیبایی برای پروسه آرایش کردن وجود داشته باشد که تمامی افراد به آن تمایل نشان می‌دهند، داشتن پوستی لطیف و تروتازه می‌باشد. خوشبختانه می‌توانید بدون استفاده از هایلایتر یا کرم پودر ظاهری زیبا و پوستی لطیف و درخشان داشته باشید. بهترین روش جهت انجام این کار استفاده از یک مرطوب کننده دارای روشن‌ کننده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شما می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده مغذی دارای پرو ویتامین الارو استفاده نمایید. تنها پس از یک هفته استفاده از این کرم چهره‌ای روشن‌تر و جوان‌تر خواهید داشت. این کرم دارای بافتی سبک بوده و همچنین حاوی موادی مثل روغن آرگان، عصاره سویا و شی باتر بوده که کلاژن‌ سازی پوست را افزایش داده و دارای آنتی‌اکسیدان می‌باشد. این کرم ضد حساسیت بوده و پوست را به طور عمقی آبرسانی می‌نماید.

ترفند زیبایی 2: لایه برداری پوست را روتین نمایید

لایه برداری پوست را روتین نمایید

درصورتی که تمایلی به آرایش ندارید، زمان انجام مراحل روتین پوستی خود مسئولیت‌پذیر باشید تا پوست شما همواره درخشان و بی‌عیب به‌ نظر برسد. ما به شما یک ترفند زیبایی صورت بدون ارایش را معرفی می‌کنیم که آن استفاده از یک اسکراب صورت است، با کمک این اسکراب پوست خود را لایه‌ برداری نمایید و اجتماع سلول‌های مرده روی سطح آن را از بین ببرید. لایه برداری پوست صورت به ‌مرور زمان موجب صاف و روشن شدن صورت شما می‌شود.

شما می‌توانید از ژل لایه‌بردار و سفت کننده صورت مدل Hydro Boost حجم 150 میل نوتروژینا استفاده نمایید. این محصول بافتی سبک و ژل مانند دارد و جهت پاکسازی منافذ پوست شما بسیار موثر و مفید است. این محصول در افزایش لطافت و نرمی پوست بسیار تاثیرگذار بوده و خشکی آن را به طور کامل برطرف می‌کند. با استفاده از این اسکراب، صورت شما همیشه روشن و شفاف مانده و نیازی به آرایش جهت پوشاندن ایرادات پوست خود نخواهید داشت.

ترفند زیبایی 3: از فر مژه استفاده نمایید

از فر مژه استفاده نمایید

یکی دیگر از هزاران ترفند زیبایی صورت دخترانه، استفاده از فرمژه است. جهت آنکه مژه‌هایتان در بهترین حالت ممکن به ‌نظر برسند، لزوما احتیاجی به ریمل ندارید. با فر کردن مژه‌ها، یک لیفت سریع به مژه‌های خود بدهید.

با یک فر مژه ساده چشمان شما درشت‌تر به‌ نظر رسیده و تاکید بر چشمان شما اتفاق می‌افتد. زمانی که از فر مژه استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست نگران لکه‌های ریمل زیر چشمان خود باشید. فر مژه یکی از ساده‌ترین نکات جهت جذاب‌تر کردن چهره و چشم‌ها در کسانی است که طرفدار آرایش‌ غلیظ نیستند.

شما می‌توانید از فر مژه 905 زد وان استفاده نمایید. این فرمژه دارای یک دسته سیلیکونی بسیار خوش‌دست است. لولاهای آن به سادگی مژه‌های شما را فردار می‌کنند. جنس بدنه فرمژه زد وان از آلومینیوم بوده و به همین علت بسیار سبک می‌باشد و کار با آن دست را اذیت نمی‌کند. به سادگی می‌توانید آن را در کیف خود قرار داده و پیش از هربار ریمل زدن از آن استفاده نمایید.

ترفند زیبایی 4: وازلین می‌تواند یک محصول کاربردی باشد

وازلین می‌تواند یک محصول کاربردی باشد

وازلین یک فراورده چندکاره بوده و می‌توانید آن را به‌جای انواع گوناگون لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نمایید. به‌جای استفاده از بالم یا برق لب مقداری وازلین را روی لب خود بمالید. جهت تغییر در روند آرایش درخشان چشم‌ها، کمی وازلین روی پلک‌های خود بکشید. حتی می‌توانید از وازلین به منظور هایلایتر روی گونه‌های خود استفاده نمایید.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

ترفند زیبایی 5: از ماسک صورت استفاده کنید

از ماسک صورت استفاده کنید

از ماسک صورت استفاده نمایید تا به‌طور خاص جهت دست ‌یافتن به پوستی درخشان‌تر طراحی گردیده است. شما می‌توانید تا سه مرتبه در هفته از این ماسک‌ها استفاده نمایید.

چنانچه در انتخاب خود سردرگم شده‌اید تا یک ماسک صورت مناسب پیدا نمایید، پیشنهاد ما ماسک زغال بیوآکوا است. ماسک بیوآکوا خواص لایه برداری و روشن‌کنندگی داشته و به جوان‌سازی پوست کمک زیادی می‌نماید. این ماسک موجب نرم شدن پوست می‌شود و گردوغبار و مواد باقی مانده در منافذ پوست را به خود جذب کرده و به کوچک کردن منافذ باز پوست نیز کمک شایانی می‌کند.

ترفند زیبایی 6: روغن صورت جایگزین مناسبی برای هایلایتر است

روغن صورت جایگزین مناسبی برای هایلایتر است

روش‌های فراوانی برای شبیه‌سازی هایلایتر وجود دارد، یکی از آن‌ها استفاده از روغن صورت می‌باشد. روغن را به ‌عنوان آرایش برای کسانی که از آرایش متنفر هستند یا خوششان نمی‌آید، توصیه می‌کنیم. مقداری از روغن صورت را روی نواحی از صورت که معمولا برجسته می‌کنید، مثل استخوان گونه، کمان کوپید و نوک بینی بمالید. فرمول روغن به پوست شما درخششی طبیعی می‌بخشد.

پیشنهاد ما سرم تغذیه‌کننده و جوانساز پوست لورال مدل mucizevi yag است که حاوی 8 روغن معجزه‌آسا است. این محصول به دلیل فرمولاسیون خود سبب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده و در افزایش نرمی و لطافت آن تاثیر بسیار مثبتی دارد. روغن مغذی و تقویت‌کننده پوست لورال موجب افزایش شفافیت و درخشندگی پوست شده و در ترمیم و بازسازی آن بسیار تاثیرگذار است.

ترفند زیبایی 7: با کرم چند منظوره با یک تیر چند نشان بزنید

با کرم چند منظوره با یک تیر چند نشان بزنید

گاهی مهم نیست که چقدر در مراقبت از پوست خود کوشا هستید، چرا که بدون اطلاع شما یک جوش روی صورت شما ظاهر می‌شود. درصورتی که با آرایش کردن میانه خوبی ندارید، احتمالا استفاده از کرم یا فونداسیون سنگین با پوشانندگی بالا در فهرست کارهای شما جای ندارد. ولی با این وجود، شما می‌توانید از بی بی یا سی سی کرم استفاده نمایید، که پیشنهاد ما کرم BB فارماسی می‌باشد.

این کرم دارای هیالورونیک اسید بوده و پوست را شاداب و احیا می‌نماید. لکه‌های به وجود آمده ناشی از اشعه خورشید و پیری را کاهش داده و همچنین رنگ پوست را یکنواخت می‌نماید. با استفاده از این کرم در تمام طی روز پوست شما مرطوب مانده و در کنار آن، این کرم دارای SPF15 بوده و پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید حفظ می‌کند.

مطالب کاربردی:  هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد

 

ترفند زیبایی 8: از کرم دور چشم استفاده کنید

از کرم دور چشم استفاده کنید

درصورتی که زیر چشمان شما پف دارد ولی علاقه‌ای به خرید کانسیلر ندارید، یک کرم دور چشم ضد چروک یا رفع تیرگی زیر چشم را به برنامه روزانه خود اضافه کرده تا کیسه‌های ناخواسته زیر چشمی، خطوط ریز اطراف چشم و حلقه‌های تیره زیر آن را کاهش دهید.

شما می‌توانید از کرم دور چشم دارای ویتامین E و آنتی‌اکسیدان سینره استفاده نمایید. ترکیبات این کرم افزون بر ایجاد کلاژن و الاستین، موجب تقویت غشای مویرگی رگ‌های پیرامون چشم شده که در نتیجه، پوست مغذی شده و رنگ شفاف‌تری پیدا می‌کند و دور چشم شما شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

ترفند زیبایی 9: با پرایمر منافذ پوست را به حداقل برسانید

با پرایمر منافذ پوست را به حداقل برسانید

درحالی‌که ممکن است نخواهید از یک روال آرایشی پیچیده استفاده نمایید تا منافذ پوست را محو کنید، می‌توانید از یک پرایمر آرایشی سبک استفاده نمایید. پرایمر یکی از محصولات آرایشی بوده که ما فکر می‌کنیم می‌تواند برای کسانی که آرایش را دوست ندارند، کاربردی باشد.

حتی می‌توانید از پرایمر آرایشی، بدون نیاز به آرایش کردن هم استفاده نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین استفاده از پرایمر یک ترفند زیبایی دخترانه برای جذابیت بیشتر آرایش محسوب می‌شود.

ترفند زیبایی 10: با سرم، پوستی شفاف داشته باشید

با سرم، پوستی شفاف داشته باشید

یک ترفند زیبایی صورت دیگر جهت افزایش درخشش طبیعی پوست شما استفاده از سرم صورت می‌باشد. سرم مناسب پوست شما می‌تواند به آن درخشش سالمی را که می‌خواهید بدهد.

شما می‌توانید از سرم ویتامین سی پریم استفاده نمایید. این سرم روشن کننده به دلیل داشتن ویتامین سی، می‌تواند علائم ناشی از خورشید مانند کک‌ومک و چروک‌ها را بهبود ببخشد و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی‌ خود، لک‌های ناشی از افزایش سن و چروک‌ها را بهبود کاهش دهد. این سرم یک ‌لایه بردار عالی بوده و موجب روشن شدن پوست شما می‌شود.

ترفند زیبایی 11: از ریمل ابرو استفاده نمایید

از ریمل ابرو استفاده نمایید

ممکن است استفاده از مداد ابرو، پماد و ژل جهت تراشیدن ابروها دور از ذهن باشد. ولی یک محصول ابرو وجود دارد که گمان می‌زنیم از پس آن برآیید: ریمل ابرو. زمانی که صحبت از آرایش برای اشخاصی است که از آرایش متنفرند، نمی‌توانید به دنبال ریمل ابرو مدل Brow stayling ترو کاور نروید.

با استفاده از این ریمل ابرو، به ابروهای خود یک فرم طبیعی و یک‌دست بدهید. قلم موی منحصربه‌فرد این محصول به سادگی تمام سطوح ابرو را کاور کرده و ماندگاری زیادی دارد.

مطالب پربازدید:  آموزش ترفندهای محو کردن خط چشم با مداد و براش

 

ترفند زیبایی 12: با برنزه کننده‌ ظاهری جذاب‌تر پیدا کنید

یک ترفند زیبایی دیگر، برنزه کردن پوست می‌باشد. محصولات برنزه کننده و اتوبرنز به ظاهر جذابیتی خاص و طبیعی می‌بخشد. با استفاده از این محصولات بدون نیاز به برنزه کردن با خورشید و احتمال آفتاب سوختگی به ظاهری جذاب دست یابید.

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *