بهترین برنزه کننده

بیایید صادق باشیم! بیشتر ما دوست داریم پوست‌مان کمی برنزه باشد. امروزه می‌دانیم که استفاده از سولاریم یا در معرض آفتاب قرار گرفتن، تنها راه برنزه شدن نیست. محصولات برنزه کننده‌ بدن، می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن ظاهری درخشان به شما می‌بخشند. آن‌ها نه تنها، رنگی فوری به پوست می‌دهند، بلکه برای سلامتی خطری ایجاد نمی‌کنند، بوی نامطبوعی ندارند و با آب و صابون شسته می‌شوند.

اکثر این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر رنگ دادن به لباس مقاوم هستند، بنابراین لازم نیست نگران لکه‌شدن لباس‌ باشید. خبر خوب این است که با انتخاب بهترین برنزه کننده برای پوست‌مان، در هر زمانی که بخواهیم و با صرف هزینه معقول، می‌توانیم رنگی درخشان داشته باشیم. در این مطلب به بررسی بهترین برنزه کننده‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برنزر یکی از لوازم آرایشی بوده که همان طور که از اسمش پیدا است برای برنزه کردن پوست صورت و گرما بخشیدن به پوست استفاده می‌شود. برنزر که غالبا به شکل پودر آرایشی است در نواحی خاصی از صورت استفاده می‌شود و چهره شما را زنده و آرایش را بی نقص نشان می‌دهد، به شرطی که روش صحیح استفاده از آن را بدانید. در غیر این صورت ممکن است آرایش شما نه تنها بی نقص نشود بلکه بسیار  زننده به نظر برسد.

معیار انتخاب در خرید بهترین برنزه کننده برای پوست

نکاتی در مورد خرید بهترین برنزه کننده برای پوست

  • انتخاب رنگ برنزه کننده مناسب برای پوست: یک درجه تیره‌تر از رنگ پوست خود پیشنهاد می‌شود.
  • میزان درخشندگی: از زرق و برق زیاد دوری کنید و به جای آن از برنزه کننده‌هایی که درخشندگی متعادلی به ظاهر شما می‌دهند، استفاده کنید. بهترین برنزه کننده‌ها به جای درخشش زیاد، تقریبا روی پوست به‌صورت طبیعی دیده می‌شوند و به چهره شما درخشندگی باورنکردنی و گرمای ملایم می‌بخشند.

انواع برنزه کننده

برنزه کننده‌های صورت

انواع برنزه کننده بدن و صورت

در حال حاضر، پودرهای سنتی تنها گزینه روی میز نیستند، چون مجموعه‌ای از بهترین برنزه کننده‌های کرم و مایع در بازار عرضه می‌شود. به‌طور کلی برنزه کننده مایع، طول عمر کمتری دارد؛ اما نسبت به پودر برنزه کننده درخشندگی فوق العاده‌ای به پوست می‌دهد. یک نوع دیگر از این محصول، کرم برنز کننده است که در حالتی بین مایع و پودر قرار می‌گیرد و ظاهری درخشان به چهره و بدن شما می‌بخشد.

نحوه استفاده از برنزه کننده صورت

نحوه استفاده از برنزه کننده

پیدا کردن بهترین برنزه کننده برای پوست بسیار مهم است، اما گام مهم بعدی نحوه استفاده و کاربرد آن روی صورت شماست. اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، باید نحوه قرار دادن آن روی پوست را یاد بگیرید. هرگز برنزه کننده خود را با مقدار زیاد روی گونه‌هایتان نکشید. زیرا این کار کنتراست بیش از حدی روی پوست شما ایجاد می‌کند و چهره شما مصنوعی به نظر خواهد رسید. فراموش نکنید که برنزه کننده فقط روی گونه استفاده نمی‌شود، بلکه برای برجسته کردن زیبایی تمام اجزای صورت کاربرد دارد. برای استفاده از آن می‌توانید از دستور العمل زیر کمک بگیرید.

  • اول براش را در داخل محصول بچرخانید و سپس با استفاده از کف دست محصول را داخل براش فشار دهید.
  • سپس براش را به صورت افقی در بالای استخوان گونه، درست زیر چشم‌ها و روی پل بینی بکشید. با این روش فوق العاده طبیعی به نظر می‌رسید.
  • با آنچه روی براش باقی مانده‌است، کمی بالای پیشانی در یک خط افقی و روی چانه بکشید.
  • برای داشتن ظاهری طبیعی‌ و زیباتر به سراغ برنزه‌کننده مات بروید.

برنزه کننده های بدن

محصولاتی مثل روغن برنزه کننده هم موجود است. روغن برنزه کننده در سواحل و زمانی که آفتاب می‌گیریم بسیار کاربردی است و موجب تغییر رنگ، بدون آسیب رساندن به بافت پوست می‌‌شود. اتو برنز هم محصولی است که کار برنزه کردن را به بهترین شکل برای ما انجام می‌دهد و به‌صورت ژل، لوسیون و اسپری موجود است.

یکی دیگر از محصولات برنزه کننده بدن، اسپری برنزه کننده است. با استفاده از این محصول می‌توانیم کل بدن را اسپری کنیم و رنگ جذابی به پوست‌مان بدهیم. این وسیله یک روش عالی برای برنزه کردن موقتی است که معمولا اثر آن تا 2 هفته باقی می‌ماند. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از اسپری، روغن برنزه کننده و کرم برنزه کننده خطرات سولاریم را ندارد.

لیست قیمت بهترین برنزه‌کننده‌ها

نحوه استفاده از برنزه کننده بدن

برنزه‌کننده‌های بدن معمولا برای صورت هم استفاده می‌شوند. مراحل استفاده از برنزه کننده بدن عبارتند از:

  1. اپیلاسیون بدن: به منظور لایه برداری پوست موهای زائد خود را حذف کنید.
  2. بدن خود را بشویید.
  3. از مرطوب کننده استفاده کنید.
  4. کرم یا لوسیون برنزه کننده را از صورت شروع کرده و در همه جای بدن بمالید.
  5. دستان خود را بشویید.
  6. حدود نیم ساعت از پوشیدن لباس خودداری کنید، تا برنزه کننده اثر خود را روی پوست بگذارد.

بهترین برنزه کننده های بازار کدامند؟

روغن برنزه کننده نیوا

عکس روغن برنزه کننده نیوا

اگر می‌خواهید پوست خود را بدون آسیب برنزه کنید این روغن یکی از بهترین برنزه کننده‌های موجود است. این محصول دارای روغن جوجوبا و ویتامین E است و از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی حفاظت می‌کند. آیا می دانید چگونه همراه آرایش از این محصول و ضدآفتاب ها باید استفاده کنید؟

دانستنی‌های ضروری:  آموزش استفاده همزمان از مواد آرایشی و ضدآفتاب

فوم برنزه‌کننده پریم

فوم برنزه‌کننده پریم

این فوم برنزه‌کننده، بدون نیاز به آفتاب صورت و بدن شما را برنزه می‌کند. ماندگاری این محصول بالاست و برای انواع پوست مناسب است.

فوم اتو برنزه پریم سری Corpex

فوم اتو برنزه پریم سری Corpex

اگر به آفتاب دسترسی ندارید و می‌خواهید سریع برنزه شوید، اتو برنز پریم محصولی عالی برای شما است. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و رنگی طبیعی و یکنواخت به پوست شما می‌دهد. اتو برنز پریم مدل Corpex دارای یک پد مخصوص برای پخش کردن فوم روی بدن و دستکش مخصوص برای پخش رنگ یکنواخت دارد.

ژل کرم برنزه‌کننده پریم

ژل کرم برنزه‌کننده پریم

این محصول برای انواع پوست صورت و بدن مناسب است. کرم برنزه کننده پریم ماندگاری خوبی دارد. این کرم بدون نیاز به آفتاب و سولاریم به بدن رنگ می‌دهد.

کرم برنزه کننده آردن

عکس کرم برنزه کننده آردن

این کرم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انواع پوست است و بدون نیاز به آفتاب، پوستی درخشان و خوش‌رنگ را برای شما فراهم می‌کند. حاوی ویتامین E و مرطوب‌کننده‌های دیگر است. قبل استفاده از این کرم پوست را کاملا تمیز کنید و بعد کرم را روی آن بمالید. اگر بلافاصله اثری از تیره شدن نبود، نگران نباشید و زمان دهید، بعد از سه الی چهار ساعت اثر آن را به‌ خوبی روی پوست خود خواهید دید. برای ماندگاری بیشتر، این کرم را به مدت 3 روز هر 12 ساعت یک‌بار روی بدن تمدید کنید.

روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل

عکس روغن برنزه کننده و ویتامینه سی گل

این روغن حاوی عصاره هویج و روغن نارگیل است. روغن برنزه کننده سی‌گل حاوی ویتامین‌های A ، E ، C بوده و قدرت جذب بالایی دارد. نحوه کاربرد آن به این صورت است که 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، این روغن را باید روی پوست خود بمالید. این محصول با دارا بودن SPF از شما در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند.

در این مطلب به بررسی بهترین برنزه‌کننده‌های موجود در بازار پرداختیم تا افرادی که به رنگ برنزه برای بدن خود علاقه دارند، اما از اينكه با آفتاب احتمال سرطان پوست را در بدن خود افزایش دهند، واهمه دارند هم بتوانند با خیال آسوده رنگ دلخواه برای بدن خود را داشته باشند. امیدوارم از خواندن آن نهایت استفاده را کرده‌باشید و انتخابی آگاهانه برای خرید برنزه کننده مناسب پوست‌تان داشته باشید. حالا شما نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بدانید:  آیا آفتاب گرفتن دلیل اصلی سرطان پوست است؟

آیا از طرفداران برنزه کردن پوست هستید یا مخالف سرسخت آن؟ به نظر شما یک‌بار برنزه کردن صورت و بدن در سال ممکن است آسیب جدی روی سلامت شما به‌جا بگذارد؟

 

منبع :

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *