انواع كرم پودر و بهترین برندهای آن را بشناسید

برای داشتن یک آرایش تمیز، یکدست و فوق العاده زیبا، نیاز به استفاده از انواع كرم پودر داریم. کرم پودرها دارای کاربردها و مواد تشکیل دهنده مختلفی بوده و باید توجه کرد که کدام یک از انواع این ماده آرایشی برای ما مناسب هستند. برخی از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که رنگ کرم پودر باید کاملا مطابق با رنگ پوستشان باشد، اما این فکر درست نیست.

با استفاده از کرم پودر شما قادر هستید که قرمزی رنگ پوستتان را کاهش داده، به پوستتان گرمای بیش‌تری ببخشید و بسیاری از موارد دیگر. در ادامه به بررسی انواع این محصول آرایشی پرداخته و مزایای هر یک را بیان خواهیم کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته‌های هر بانویی است چرا که این مسئله در زیبایی چهره تاثیر فوق العاده‌ای دارد. یکی از لوازم آرایشی که به زیباتر شدن پوست صورت کمک بسزایی می‌کند کرم پودر نام دارد. برندهای گوناگونی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید بهترین کرم پودرها می‌پردازند. در این این مقاله هم قصد داریم شما را با برترین برندهای تولید کننده کرم پودر آشنا کنیم.

انواع كرم پودر

انواع كرم پودر

شاید شما با 2 نمونه از کرم پودر‌ها یا بیش‌تر آشنایی داشته باشید، اما ما به بررسی 6 نمونه از انواع کرم پودر می‌پردازیم. با استفاده از اطلاعات زیر شما می‌توانید بهترین آرایش‌ها را تجربه کنید.

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

کرم پودر نوع مایع در میان سایر انواع آن بیش‌ترین پوشش را داشته و در صورت وجود لکه‌های بزرگ روی پوست، با استفاده از این کرم پودر می‌توان به محو کردن آن پرداخت. از این نوع کرم پودر می‌توان روی انواع پوست استفاده کرد، زیرا نتیجه به دست آمده به پوست واقعی شباهت زیادی خواهد داشت.

کرم پودر پودری (پنکیک)

نمونه‌ای کرم پودر پودری

استفاده از کرم پودر بافت پودری راحت و آسان بوده و معمولا در یک بسته بندی و دارای قالب مشخص عرضه می‌شود. به دلیل فرمول خشکی که این مدل کرم پودر دارد، بهتر است از آن برای پوست‌های چرب بدون خطوط ریز استفاده کرد.

کرم پودر کرمی

نمونه‌ای از بافت کرم پودر کرمی روی پوست

این مدل کرم پودر‌ها نرم کننده پوست نیز هستند و برای اکثر پوست‌ها مناسب خواهند بود. اگرچه ممکن است برای پوست‌های چرب کمی حالت مرطوبی نشان دهند، اما این حالت را می‌توان با استفاده از یک پرایمر کنترل کننده براقیت، از بین برد. کرم پودر بافت پودری برای افرادی که دارای آکنه بوده یا سن بالایی دارند، مناسب بوده و ظاهری شبیه به عروسک به آنان می‌دهد.

بی بی کرم (BB Cream)

نمونه‌ای از بی بی (BB) کرم

این مدل کرم پودر که مخفف عبارت beauty balm یا blemish balm است، برای انواع پوست ایده آل بوده و به یکنواختی رنگ پوست کمک خواهد کرد و در عین حال پوست صورت را نیز مرطوب می‌کند.

سی سی کرم

نمونه‌ای از سی سی (CC) کرم

در بین انواع کرم پودر این مدل برای ایجاد لایه‌ای سبک از پوشش رنگ طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سی سی (CC) مخفف عبارت color correcting بوده که به معنای تصحیح رنگ است. این کرم پودرها ظاهری روشن و شاداب به شما می‌دهند.

کرم پودر استیکی

نمونه‌ای از کرم پودر استیکی

کرم پودر مدل استیکی که همچون رژلب جامد ساخته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای پوشاندن لکه‌ها فوق العاده خواهد بود. به دلیل این که استفاده از این مدل کرم پودر از سایر انواع کرم پودر آسان‌تر بوده، گزینه‌ای مناسب برای قرارگیری در کیف لوازم آرایشی بیرونتان است. از این مدل کرم پودر می‌توان حتی به عنوان کانسیلر نیز استفاده کرد.

لیست قیمت انواع کرم پودر اورجینال

 

بهترین برندهای کرم پودر

برندهای مشهوری وجود داشته که به تولید کرم پودرهای مختلفی می‌پردازند. ما در ادامه به بررسی بهترین برندهای تولید کننده کرم پودر که رضایت بسیار زیادی را جلب کرده و محبوبیت بالایی دارند، خواهیم پرداخت.

کرم پودر مک

نمونه‌ای از کرم پودر مک مدل Studio Fix

برند مک یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های کرم پودر در جهان را تولید می‌کند. این برند در کشور کانادا تاسیس شده است و دارای کرم پودرهایی با پوشانندگی بالا، بافت بسیار سبک و سازگار با انواع پوست است.

کرم پودر لورآل

نمونه‌ای از کرم پودر لورآل مدل Infallible

کرم پودر لورآل ساخت کشور فرانسه بوده و دارای انواع مختلفی است. کرم پودرهای این برند برای انواع پوست مناسب بوده و تمامی عیوب پوست را پوشش خواهند داد. این کرم پودرها پوست را آبرسانی کرده و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

کرم پودر الارو

نمونه‌ای از کرم پودر الارو مدل Light Mattiflying

کرم پودرهای تولید شده توسط برند الارو نیز در میان انواع کرم پودر بسیار محبوب بوده و تولید کشور فرانسه هستند. این کرم پودرها فرمالاسیون سبکی داشته و با ماندگاری بالایی که دارند برای استفاده روزانه مناسب‌اند.

كرم پودر ديور

نمونه‌ای از کرم پودر دیور

در بین انواع کرم پودر، کرم پودر دیور به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین کرم پودرها شناخته می‌شود. این کرم پودرها دارای پوششی قوی، فرمولی سبک و ظاهری شفاف هستند.

مطالب مرتبط:  آشنایی با بهترین برندهای لوازم آرایش صورت

كرم پودر نوت

نمونه‌ای از کرم پودر نوت مدل Mattifying Extereme Wear

کرم پودر نوت محصول کشور ترکیه بوده و دارای پوشش دهی بالا با بافت نرم و ابریشمی است. این کرم پودر ظاهری مات و یکدست ایجاد کرده و خیلی سریع جذب می‌شود. کرم پودر‌های مدل Mattifying Extereme Wear حاوی عصاره گل رز، روغن سدر و ویتامین‌هایA ، B و F  بوده و بهترین کرم پودر برای پوست چرب محسوب می‌شوند.

کرم پودر شون

نمونه‌ای از کرم پودر شون مدل Daily Defence

برند شون یکی از برندهای باکیفیت ایرانی بوده که به تولید انواع کرم پودر می‌پردازد. یکی از مدل‌های باکیفیت این برند که برای استفاده روزانه مناسب است، مدل Daily Defence بوده که 30 میلی‌لیتر حجم دارد. این کرم پودر دارای پوششی طبیعی بوده و ضد چروک و مرطوب کننده پوست است.

كرم پودر ميبلين

نمونه‌ای از کرم پودر میبلین مدل Super Stay

میبلین یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی بوده که در کشور آمریکا تولید می‌شود. کرم پودر میبلین انواع مختلفی داشته و مدل Super Stay آن دارای بافت بسیار سبک و فاقد چربی است. این کرم پودر دارای دوام 30 ساعته روی پوست بوده و برای انواع پوست مناسب خواهد بود.

کرم پودر گابرینی

نمونه‌ای از کرم پودر گابرینی

برند گابرینی محصول کشور ترکیه بوده و کرم پودرهایی با پوشانندگی بالا، بافت سبک و مناسب با انواع پوست تولید می‌کند. این کرم پودر برای استفاده روزانه مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  علت ماسیدن کرم پودر و روش رفع آن چیست

كرم پودر ايزادورا

نمونه‌ای از كرم پودر ايزادورا مدل Active All Day

كرم پودر برند ايزادورا محصول کشور سوئد بوده و دارای جلوه‌ای طبیعی روی پوست است. مدل Active All Day این کرم حاوی گلیسرین و کمپلکس Actigym بوده و فاقد چربی است. همچنین این کرم پودر بافت فوق العاده لطیف و سبک داشته و ضدآب و دارای ماندگاری 24 ساعته است. یکی از کرم پودرهایی که مورد تایید متخصصان پوستی قرار دارد، کرم پودر ايزادورا است.

 

منبع : glamour

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *