معرفی بهترین عطر کودک

غالبا برای ساخت بهترین عطر کودک باید استانداردهای خاصی رعایت شود، چرا که پوست کودکان نسبت به بزرگترها حساس‌تر است. برندهای متنوعی از انواع عطر بچه‌گانه پسرانه و دخترانه در سراسر جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها هنگام استفاده نباید روی پوست کودک اسپری شوند. در این ادامه بهترین نمونه از عطرهای کودکان را خواهید دید که می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید مطمئن برای دلبندتان اقدام کنید.

روش‌های استفاده از عطر و ادکلن کودکان

قبل از معرفی بهترین عطر کودک، لازم است که روش کاربرد آن را بشناسید. نوع استفاده از ادکلن کودکان در دو دسته قابل تقسیم هستند که در کاربرد اول آن استفاده برای کودکان و کاربرد دیگر آن برای افراد بزرگسال خواهد بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در روش اول از عطر کودک برای خوشبو کردن لباس و دیگر وسایل او مثل کمد، کیف یا اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در روش دوم بزرگسالانی که آلرژی و حساسیت‌های تنفسی یا پوستی دارند، از این ادکلن‌ها به جای ادکلن‌های معمولی استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین عطر کودکان

عطر کودکان باید نسبت به عطر بزرگسالان متفاوت باشد، چرا که کودک علاوه بر پوست، ریه‌های حساس‌تری نیز دارد. برخی از ویژگی‌هایی که در ساخت عطر کودکان باید رعایت شوند به شرح زیر هستند:

  • الکل برای پوست کودکان ضرر دارد، به همین دلیل باید از حلال‌های مخلوط شده با کنسانتره معطر در عطر کودک استفاده شود.
  • معمولا بوی عطر کودکان پایه تازه و شیرینی دارد.
  • برای ساخت عطر کودکان طبق قوانین و مقررات، سخت‌گیری‌های بیشتری انجام می‌شود. چرا که استفاده‌کنندگان آن کودکان و بزرگسالانی هستند که حسایت‌های پوستی یا تنفسی دارند.
  • اکثر عطرهای کودکان تصفیه شده و بدون رنگ تولید می‌شوند.
  • در عطرهای معمولی مقدار زیادی از ادو پرفیوم و اسپریت به عنوان پایه اصلی ادکلن استفاده می‌شود. اما این مواد برای پوست کودک ضررهای بسیاری دارند، به همین دلیل این دو ماده به طور کلی از ادکلن کودکان حذف می‌شوند.

معرفی چند مدل بهترین عطر کودک

در ادامه قصد داریم چند مدل از بهترین عطر کودکان را مورد بررسی قرار دهیم که برخی از این مدل‌ها به شرح زیر هستند:

​عطر بچه‌گانه برند بیبی بیر مدل خرس صورتی

این عطر بچه‌گانه دخترانه طرفداران زیادی دارد که بوی خوش و دلنشین آن بسیار ماندگار است. این محصول هیچ‌ حساسیت پوستی را برای کودکان به همراه نخواهد داشت، چرا که فاقد هر نوع الکل و مواد شیمیایی است. طرح آن به شکل خرس است که برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود.

عکس عطر بچه‌گان - عطر بچگانه برند بیبی بیر مدل خرس صورتی.

​عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل خرس

این عطر از نوع ادو سنتیور است که مناسب استفاده کودکان دختر و پسر خواهد بود. سر عروسک خرسی این عطر علاوه بر بوی خوش ماندگار آن، جذابیت بیشتری به آن بخشیده است. این عطر نیز مانند هر برند دیگری فاقد مواد شیمیایی و مضر برای کودکان است و یکی از بهترین عطر کودک شناخته می‌شود.

​عکس عطر بچه‌گانه - عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل خرس

لیست قیمت انواع عطر بچگانه

 

​عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل خروس

این برند رایحه خوب و دلنشینی داشته که با کیفیت و ماندگار است و جزو عطرهای دخترانه محسوب می‌شود. سر عروسکی خروس این عطر، شکل ظاهری آن را برای کودکان بسیار جذاب کرده است. استفاده از این عطر برای کودکان ضرری ندارد، چرا که هیچ نوع مواد شیمیایی مضر و الکل در آن نیست.

عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل خروس.

​عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل فیل

برند بیبی لاو با طرح فیل نیز یکی از بهترین عطر کودکان محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر بوی خوش، دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است. سر عروسکی فیل آن با رنگ زیبایی که دارد توجه کودک را به این عطر جلب می‌کند. عطر مذکور هیچ‌گونه مواد مضر و شیمیایی و الکل ندارد که این امر موجب راحتی کودک هنگام استفاده از آن می‌شود و مناسب همه کودکان اعم از دختر و پسر است.

عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل فیل.

​عطر بچه‌گانه برند راسکال ربیت مدل قو

این عطر نیز از مدل ادو سنتیور است که بوی دلنشین با ماندگاری بالایی دارد. طرح سر عطر مذکور به شکل قویی زیبا بوده که متناسب با سن کودکان ساخته شده است. این عطر فاقد هر نوع الکل، مواد شیمیایی و مضر برای کودکان است و مناسب استفاده برای هر نوع جنسیتی خواهد بود.

عطر بچه‌گانه برند راسکال ربیت مدل قو.

​عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل میمون

این نوع عطر مناسب استفاده همه کودکان دختر و پسر خواهد بود. به دلیل بوی دلنشین و ماندگاری بالایی که دارد، یکی از بهترین عطر کودک محسوب می‌شود. طرح سر آن شبیه به میمون بوده که جذابیت بیشتری به شکل آن بخشیده است. این عطر نیز مانند کلیه عطرهای کودکان بدون الکل و مواد مضر و شیمیایی ساخته شده که حساسیتی برای کودکان ایجاد نشود.

عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل میمون.

مطالب دیدنی:  جدیدترین‌های مدل کاپشن دخترانه نوجوان

بهترین عطر کودک برند بیبی لاو مدل خرگوش دیجیمون زرد

این عطر زیبا دارای مدل خرگوش زرد دیجیمون بوده که طرح زیبایی دارد. عطر مذکور بوی خوشی دارد که بسیار ماندگار است و بدون هیچ الکل و مواد شیمیایی ساخته شده که والدین بتوانند از آن برای کودک خود استفاده کنند و از بوی خوش آن نهایت لذت را ببرند.

عطر بچه‌گانه برند بیبی لاو مدل خرگوش دیجیمون زرد.

تضمین بوی خوش کودک، بدون ایجاد حساسیت

عطر بچه‌گانه جزو آن دسته از عطرهایی است که باید بدون مواد شیمیایی و غیر طبیعی ساخته شود. این امر برای این است که پوست لطیف کودک آسیب نبیند.

معمولا در ساخت بهترین عطر کودک از رایحه‌ای ملایم و شیرین استفاده می‌شود که کودک از آن لذت ببرد. توصیه می‌شود با عدم وجود مواد مضر در عطر کودک، باز هم آن را به صورت مستقیم روی پوست کودکان اسپری نکنید، چرا که امکان ایجاد اگزما روی پوست آن‌ها وجود دارد.

مطالب دیدنی:  راهنمای خرید لباس از سایت لباس بچه

در این مقاله چند عطر بچه‌گانه را مورد بررسی قرار دادیم که بتوانید به راحتی و بدون دغدغه بهترین عطر را برای کودک خود تهیه کنید. اگر شما هم از عطر خاصی برای کودکتان استفاده می‌کنید، حتما در بخش نظرات نام آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید تا دیگر خوانندگان نیز خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 

منبع : sylvaine-delacourte

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *