بهترین عطر زنانه

بو و رایحه خوب افراد آخرین گزینه‌ای است که از یاد انسان فراموش خواهد شد. همه افراد به رایحه‌های خوش علاقه دارند و جذب افراد خوش‌بو می‌شوند. در این میان انتخاب عطر مناسب برای هر فرد و هر فصل کار سختی به نظر می‌رسد، چرا که با توجه به طبع متفاوت انسان‌ها این رایحه‌ها تولید شده‌اند. برای درک بهتر می‌توان فردی را با طبع گرم مثال زد.

چنین فردی با استعمال عطری گرم دچار سردرد خواهد شد و بالعکس فردی با طبع سرد با استفاده از عطر خنک احساس خوبی نخواهد داشت. انتخاب بهترین عطر زنانه موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. عطرهای خنک و خوشبو که در تابستان و روزهای گرم کاربردی هستند، هدف بررسی ما در این مقاله خواهند بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع رایحه‌های عطر

انواع رایحه‌های عطر

هر عطری دارای رایحه‌ای خاص و منحصر به فرد است و دارای 3 نت خواهد بود. رایحه عطرها می‌توانند در دسته شیرین، تلخ، گرم یا خنک طبقه‌بندی شود. منظور از 3 نت، رایحه‌هایی است که در ابتدای اسپری کردن، پس از چند دقیقه و در دقایق پایانی که عطر روی لباس یا بدن باقی می‌ماند، به مشام می‌رسد. با شناختن طبع هر فرد می‌توان بهترین مدل عطر زنانه را وی هدیه داد و برای همیشه در ذهن ایشان جاودانه ماند.

معرفی انواع بهترین عطر زنانه برای تابستانی خنک

معرفی بهترین عطرهای زنانه برای تابستانی خنک و خوشبو

بدون شک عطر روزهای گرم سال با عطر روزهای سرد با یکدیگر تفاوت دارند. هم‌سو شدن گرما با عطرهای گرم سبب تشدید گرما و احساس نارضایتی فرد و اطرافیان خواهد شد. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای خوشبو زنانه در فصل تابستان می‌پردازیم.

1-عطر زنانه لانوین اکلت

عطر زنانه لانوین اکلت

اگر برای روزهای گرم تابستانی خود به دنبال عطری خنک هستید، پیشنهاد ما به شما عطر زنانه لانوین اکلت است. این عطر با رایحه خنک خود برای فضاها و محیط‌های سربسته به شدت مناسب خواهد بود و بهترین عطر زنانه فرانسوی از نگاه مردان عاشق نیز محسوب می‌شود. با اسپری کردن این عطر می‌توانید خاطرات قرارهای عاشقانه خود را به خوبی به خاطر بسپارید.

پایه این عطر را گل‌های خوشبو تشکیل می‌دهند. ترکیب جادویی این عطر فوق‌العاده را گل‌های یاس، اقاقیا بنفش، شکوفه هلو، سدر، مشک و عبنر تشکیل می‌دهند. چنانچه به دنبال بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا و از نوع خنک و شیرین هستید، پیشنهاد ما به شما عطر زنانه لانوین اکلت خواهد بود. این عطر انتخابی بی‌نظیر برای داشتن تابستانی خنک و خوشبو به شمار می‌رود.

2-عطر شنل Eau Tendre

عطر شنل Eau Tendre

عطری ترکیبی از مرکبات، گل و مشک با رایحه‌ای خنک و شیرین که جزء بهترین عطر زنانه در تابستان به شمار می‌رود، عطر شنل او تندر است. آغاز نت‌های این عطر با میوه‌های به و مرکبات، نت‌های میانی از گل‌های یاس و سنبل و نت‌های پایانی از مشک و سدر تشکیل می‌شود. این عطر نیز در دسته عطرهای زنانه خنک و شیرین جای خواهد گرفت.

قیمت انواع عطر و ادکلن برند و اورجینال

 

3-عطر زنانه ورساچه برایت کریستال

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال

Versace Bright Crystal از خوشبوترین عطرهای زنانه با رایحه شیرین و خنک در سراسر دنیا است. ترکیب مرکبات، میوه، گل و چوب در نت‌های آغازین تا پایانی این عطر که بهترین مدل عطر زنانه محسوب می‌شود، رایحه‌ای جادویی خلق خواهد کرد. این عطر زنانه برای مهمانی‌های شبانه، دورهمی‌ها و قرارهای عاشقانه گزینه منحصر به فردی در تابستان تلقی می‌شود.

4-عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور

بهترین عطر زنانه فرانسوی از دید کاربران و طرفداران عطرهای خنک و دلنشین عطر لالیک لامور خواهد بود. این عطر با رایحه‌ای ترکیبی از چوب، مشک و گل تقریبا 10 سال است که در به بازار عرضه شده و طرفداران زیادی را در فصل تابستان دارد. این عطر دلفریب و فوق‌العاده برای مهمانی‌ها، قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های شبانه در فصول گرم کاربرد دارد و انتخاب بسیاری از خانم‌های جوان است.

5-عطر زنانه اونتوس کرید

عطر زنانه اونتوس کرید

اگر به دنبال خوشبوترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا هستید، Creed Aventus پیشنهاد ما خواهد بود. این عطر که تداعی کننده قدرت زنان در طول تاریخ است، رایحه خنک، ترش و شیرین این عطر محبوب زنانه از ترکیب جادویی آن نشات می‌پذیرد. ترکیبات این عطر را مرکبات و چوب تشکیل می‌دهند.

به بیان دیگر نت ابتدایی با بو مرکبات آغاز می‌شود، نت‌های میانی متشکل از گل رز و چوی صندل خواهد بود و در نت پایانی عطر عنبر، هلو و انگور سیاه به مشام می‌رسد. کنار هم قرار دادن این رایحه‌های دلنشین در بهترین مدل عطر زنانه نیاز به هنرنمایی دارد که این برند فرانسوی آن را به خوبی به اجرا گذاشته است.

مطالب کاربردی:  بهترین ادکلون‌های ویکتوریا سکرت و تشخیص عطرهای اصل آن

 

6-عطر دولچه گابانا

عطر دولچه گابانا

اگر به دنبال بوی ترش در کنار خنکی آن برای تابستان هستید، پیشنهاد ما عطر رویایی لایت بلو از برند ایتالیایی دولچه گابانا است. این عطر در نت آغازین خود رایحه سیب سبز و لیمو را در برمی‌گیرد و در نت میانی مشام شما را سرشار از عطر گل یاسمن و همیشه بهار خواهد کرد.

در انتها و به عنوان نت پایانی این عطر چوب صندل، مشک سفید و کهربا را هنرمندی کامل به کاربر عرضه می‌کند. این عطر لاکچری زنانه طرفداران خود را از میان دختران جوان و زنان میانسالی که شور و شوق زیادی دارند انتخاب خواهد کرد.

7-عطر زنانه کارولینا هررا

عطر زنانه کارولینا هررا

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان را می‌توان عطر زنانه، خنک و تابستانی کارولینا هررا دانست که در نت‌های آغازین رایحه‌ای عمیق از مرکبات را به مشام اطرافیان خواهد رساند. در نت‌های میانی بوی گل‌ها مخصوصا عطر گل رز را استشمام خواهید کرد و در پایان از رایحه مشک و چوب صندل لذت خواهید برد. همانطور که نام تابستان روی این عطر نشان می‌دهد، این برند آمریکایی نام آشنا عطری با رایحه خنک و ترش را برای بانوان باسلیقه به بازار ارائه کرده است.

8-Victorias Secret Bombshell

Victorias Secret Bombshell

بهترین عطر زنانه ۲۰۲۳ را می‌توان ویکتوریا سکرت بامبشل از این برند آمریکایی دانست. ترکیبی از گری فروت، آناناس، توت فرنگی و دیگر میوه‌های خوش رایحه در نت آغازین و گل‌های یاس و ارکیده در نت میانی آن را به گزینه‌ای بی‌رقیب در دنیای عطر و ادکلن تبدیل می‌کند.

در آخر با رایحه چوب و مشک این عطر به کار خود خاتمه خواهد داد. شاید بتوان این عطر را به نوعی بهترين عطر زنانه چهار فصل نیز دانست، چرا که تمامی عناصر خوشبو را با زیرکی کنار هم قرار داده است و رایحه‌ای دلفریب ایجاد می‌کند.

مطالب پربازدید:  عطر مو چیست و چه تفاوتی با عطرهای دیگر دارد؟

 

انتخاب رایحه دلنشین برای تابستانی لذت بخش

همانطور که عنوان شد، انتخاب بهترین عطر زنانه خوب و دلنشین کاملا به سلیقه و طبع افراد بستگی دارد. اگرچه بهتر است از عطرهای خنک در روزهای گرم تابستان استفاده کرد، ولی به دلیل تمایل افراد به عطرهای گرم نیز می‌توان از بهترين عطر زنانه چهار فصل با طبع معتدل انتخاب خود را انجام داد. کوکو شنل مادمازل و دیور از نمونه بهترین عطرهای معدل هستند که در فروشگاه لوازم آرایشی معتبر و باکیفیت نیز پیدا می‌شوند.

نکته مهم در خرید عطر همانند سایر لوازم آرایشی دقت به اصالت کالا است. باکیفیت بودن و ماندگاری بالا یک عطر در گرو قیمت بالای محصول نیست، بلکه اصل و اورجینال بودن محصول می‌تواند ضامن رایحه دلنشین و ماندگاری آن باشد.

 

منبع : vanityfair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *