انواع سایه چشم عروس

یک عروس زیبا همه مراحل مراسم عروسی خود را برنامه ریزی می‌کند. در این مرحله شما مدل لباس عروسی خودتان را انتخاب کرده‌اید و برای آرایش خود یکی از کارهایی که باید انجام دهید، این است که انواع سایه چشم عروس را ببینید و انتخاب کنید.

آرایش چشم شما بستگی به استایل شخصی شما دارد که می‌تواند به صورت ساده، جسورانه و پر زرق و برق باشد. شما در این مرحله باید چند نکات را مورد توجه قرار دهید و رعایت کنید. هم‌چنین باید توجه داشته باشید که مژه‌های شاداب و جذاب را برای چشم‌های خود انتخاب کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عروس‌ها نیاز به آرایش همراه با ظرافت کامل را دارند. سایه‌ها باید ملایم و ابروها مناسب چشم‌ها باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع سایه چشم عروس جدید آشنا کنیم. هم‌چنین در ادامه عکس انواع سایه چشم عروس را هم مشاهده خواهید کرد.

1- مژه‌های شاداب

عروس زیبا و جذاب با مژهای بلند در روز عقد خود

عروس زیبا نیاز به آرایش با ظرافت تمام دارد. سایه‌های ملایم قهوه‌ای رنگ و ابروهای هاشور شده با رژ لب صورتی ملایم زیباتر به نظر می‌رسند. در هر صورت مژه‌های بلند در چهره بیشتر از هر قسمت صورت به چشم می‌آید.

2- چشم‌های ظریف

عروس زیبا و دیدنی در آتلیه عکاسی با لباس عروس سفید بسیار زیبا

در این آرایش از انواع مدل سایه چشم عروس، چشم‌ها به صورت ظریف و زیبا مشخص شده‌اند. سایه قهوه‌ای خود را در پالت سایه انتخاب کنید و به صورت ضربه‌ای زیر خط ابرو بزنید و محو کنید. برای زیر ابرو هم برای اینکه بیشتر مشخص باشد، از سایه سفید یا نقره‌ای استفاده کنید.

در این نوع آرایش فقط یک نوع سایه انتخاب کنید. همچنین از لنزهای طوسی و قهوه‌ای می‌توانید استفاده کنید تا جلوه بیشتری به چهره عروس ببخشد. ابروها را به صورت هاشور شانه بزنید و داخل ابروها را به صورت طراحی شده بکشید. این آرایش یک نوع مدل سایه چشم عروس ایرانی است.

در این مدل از آرایش انواع سایه چشم عروس، از رژ گونه و همچنین رژ لب صورتی و نارنجی استفاده کنید.

خرید لوازم آرایش چشم حرفه‌ای

3- سایه چشم براق

آرایش عروس با سایه چشم براق تازگی به چهره می‌بخشد.

سایه برای چشم‌های شیب‌دار و مژه‌های پر پشت باعث زیباتر به نظر رسیدن عروس می‌شود. لب‌هایی با رنگ رژ ملایم و ابروهایی که به صورت هاشور مرتب شده‌اند، بدون رقابت باعث جلب توجه بیشتر دیگران نسبت به عروس زیبا می‌شوند.

4- آرایش ساده و شفاف

عروس زیبا با چشم‌های آبی و آرایش زیبا و تور کار شده روی یقه لباس عروس

این عروس زیبا با چشمان آبی و آرایش ملایم بی شک زیبایی چهره او را چند برابر کرده است. این عروس آرایش به نسبت غیر معمول با خط چشم‌های ظریف و مژه‌های بلند را انتخاب کرده است. این نوع آرایش چشم از انواع سایه چشم عروس، بیشتر مناسب عروس‌هایی است که علاقه‌ای به آرایش‌های غلیظ و زیاد ندارند.

البته که این نوع آرایش هیچ وقت قدیمی نخواهد شد و از انتخاب خود در سال‌های آینده پشیمان نمی‌شوند. این نوع آرایش چشم در دسته آرایش ملایم قرار می‌گیرند.

5- آرایش به نسبت غلیظ همراه با رژ لب قرمز

آرایش غلیظ برای عروسی‌هایی که علاقه به آرایش‌های پر رنگ دارند.

اکثر اوقات بیشتر عروس‌ها رژلب قرمز پر رنگ را انتخاب می‌کنند. آرایش این عروس زیبا امروزی و جدید است. این نوع آرایش مناسب برای رنگ چشم‌های سبز و قهوه‌ای است. چشم‌ها با سایه قهوه‌ای براق و خط چشم‌های ظریف و بلند آرایش می‌شوند. در این نوع آرایش شما می‌توانید از لنز و مژه‌های مصنوعی استفاده کنید. عروس‌های امروزی همیشه سعی دارند ابروهای خود را مرتب به سمت بالا هاشور و شانه بزنند.

مطالب جذاب:  10 مدل آرایش عروس اروپایی 2022

6- چشم‌های قهوه‌ای

آرایش قهوه‌ای تیره و نود برای آرایش‌ها و عروس‌های عربی

در این آرایش انواع سایه چشم عروس، بالای پلک خود را سایه قهوه‌ای تیره بزنید. قسمت پایینی پلک خود را می‌توانید از یک سایه رنگ روشن مثل شیری، سفید و صورتی ملایم استفاده کنید. داخل چشم‌های خود را مشکی کنید تا چشم‌های شما گیرایی و زیبایی بیشتری داشته باشد. خط چشم خود را کوتاه تا مرز میان سایه قهوه‌ای و سایه روشن بکشید. برای زیر چشم‌ها از همان سایه قهوه‌ای که برای روی پلک استفاده کردید، بزنید.

در این نوع آرایش می‌توانید از لنز هم استفاده کنید. برای زیباتر شدن چهره، مژه مصنوعی را روی مژه‌های خودتان بگذارید و آنها را ریمل بزنید. در انتها ابروهای خود را به سمت بالا شانه بزنید و داخل ابروهای خود را پر کنید.

7- اسموکی

آرایش متمرکز در ناحیه چشم با مژه‌های بلند و پر همراه لب‌هایی به رنگ طبیعی و نود

این آرایش از انواع سایه چشم عروس، گوشه چشم به رنگ تیره است، در وسط و گوشه داخلی سایه‌های به رنگ روشن را در پالت خود انتخاب کنید و به صورت ضربه‌ای در جای خود محو کنید.

این نوع آرایش با یک خط چشم به نسبت ضخیم و در انتها بلند باعث زیبایی و گیرایی بسیار زیاد در چهره می‌شود. در آرایش اسموکی بهتر است از رنگ‌های سایه تیره در پالت استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیاید. هم‌چنین می‌توانید از مژه‌های مصنوعی استفاده کنید. در آخر ابروهای خود را مرتب و پر رنگ کنید.

مطالب جذاب:  آموزش مدل‌های محبوب آرایش اسموکی

8- چشم‌های تیره

عروس زیبا با آرایش تیره و چشم‌های قهوه‌ای

این عروس زیبا آرایش تیره را برای چهره خود انتخاب کرده که به نظر می‌رسد انتخاب درست و به‌جایی انجام داده است. روی پلک خود را به دو قسمت تقسیم کنید و قسمت انتهایی چشم خود را با سایه مشکی محو کرده و قسمت گوشه داخلی چشم خود را از سایه‌هایی به رنگ روشن استفاده کنید.

برای قسمت بالای سایه مشکی باید سایه به رنگ قهوه‌ای بزنید و در جای خودش محو کنید. در زیر چشم هم برای قسمت انتهایی از همان سایه مشکی استفاده کنید. این آرایش برای صورت‌هایی که رنگ پوست روشن‌تری دارند، زیباتر است. در انتها، ابروها را مرتب کنید و مژه‌ها را ریمل بزنید. برای این نوع آرایش رژ لب‌هایی با رنگ تیره و پر رنگ بهتر است.

9- سایه صورتی

عروس جذاب با لباس صورتی دخترانه همراه با موهای قهوه‌ای

در این مورد از انواع سایه چشم عروس، سایه به رنگ صورتی نیاز دارید. پشت پلک خود را به صورت کامل بزنید و سایه صورتی را محو کنید و گوشه داخلی چشم در قسمت پایین را سایه نقره‌ای بزنید و داخل چشم‌ها را مشکی کنید.

این نوع آرایش چشم بسیار دخترانه و امروزی محسوب می‌شود و مناسب برای عروس و مراسم عقد است. در این آرایش بهتر است که از لنز استفاده کنید که باعث زیباتر دیده شدن چشم‌های شما در مراسم‌ ازدواج می‌شود.

در این آرایش هم می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کرده و ابروهای خود را دخترانه مرتب کنید.

مطالب جذاب:  10 مدل لباس عروس رنگی 2022

10- چشم‌های ساده

عروس همراه با لباس عروس ساده و موهای زیبا در حال آرایش خود

در این آرایش چشم می‌توانید از سایه به رنگ نارنجی کم رنگ، صورتی کم رنگ یا آجری استفاده کنید. سایه مورد نظر را به کل پشت پلک خود می‌زنید و محو می‌کنید. گوشه داخلی چشم را سایه نقره‌ای به کار می‌برید. در این آرایش فقط خط چشم ضخیم و صاف می‌کشید و تا زیر پلک خود ادامه می‌دهید. در آخر ابرو‌ها را مرتب می‌کنید تا زیباتر به نظر برسند. در این مدل آرایش چشم بهتر است از رژ لب‌هایی به رنگ صورتی، کالباسی و نارنجی کم رنگ به کار ببرید.

اتمام آرایش شما

در مطالب بالا انواع مدل سایه چشم عروس جدید را مطالعه و مشاهده کردید. برای هر دختری در تمام دنیا مهم‌ترین و زیباترین روز زندگی قطعا روز عروسی او است. همواره او تلاش می‌کند تا در آن روز بهترین و زیباترین دختر باشد. شما با الهام گرفتن از آرایش دیگر عروس‌ها و هنرمندان و انواع سایه چشم عروس که در این مقاله معرفی کردیم، جذاب‌ترین و خیره کننده‌ترین آرایش را در روز عروسی خودتان داشته باشید.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *