مدل آرایش کریسمس خاص

با شروع فصل سرما کم کم جهان حال و هوای کریسمسی به خود می‌گیرد و چند سالی است که این حال و هوا به کشور ایران نیز سرایت کرده است. مدل آرایش کریسمس چیزی است که در این زمان افراد بسیاری به دنبال آن هستند که بتوانند در این روزها شاد و درخشان به نظر برسند. شما با داشتن کمی خلاقیت می‌توانید ظاهری تماشایی برای خود بسازید که حال و هوای تعطیلات کریسمسی را نیز زنده می‌کند.

مدل‌های آرایشی در این روزها از حالت ساده و روزمره به مدل‌های پر زرق و برق و بابانوئلی تغییر پیدا خواهند کرد و تجربه آرایش‌های مختلف می‌تواند به یکی از سرگرمی‌های این روزها تبدیل شود. اگر به دنبال 20 ایده آرایش جذاب برای کریسمس هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش کریسمسی چگونه است؟

مدل آرایش کریسمس خاص

در مدل آرایش کریسمس، معمولا از نمادهایی استفاده می‌شود که در این روزها زیاد می‌بینیم. برای مثال وقتی نام کریسمس را می‌شنویم، ممکن است بابانوئل اولین گزینه‌ای باشد که به ذهنمان خطور می‌کند. استفاده از کلاه بابانوئل نیز در این مدل آرایش صورت مرسوم است.

سایر نمادهایی که ما می‌توانیم در آرایش‌های کریسمسی خود استفاده کنیم شامل آبنبات نیشکر به شکل عصا، درخت کریسمس، طلا و جواهرات سبز رنگ، گیاه هالی با برگ‌های خاردار سبز و میوه‌های قرمز، پیچک‌های سبز، رودولف گوزن بینی قرمز، شمع‌های زیبا، شیرینی آدمکی زنجبیلی مخصوص کریسمس و … هستند.

در سایه چشم کریسمسی غالبا سایه‌های قرمز، سبز، صورتی و زرد بسیار محبوب هستند. معمولا چشم‌ها به سبک درخت کاج چراغانی شده یا به شکل عصای بابانوئل، کادو و …. تزئین می‌شود. سایه‌های گلیتری و استفاده از نگین در کریسمس بسیار مورد توجه است.

حال که با انواع نمادهای کریسمسی آشنا شدید، به بررسی 20 ایده جذاب آرایشی خواهیم پرداخت.

انواع میکاپ کریسمسی

مدل آرایشی رودولف گوزن بینی قرمز کریسمس

نمونه دیگری از مدل آرایشی رودولف گوزن بینی قرمز کریسمس

این مدل آرایش کریسمس ایده گرفته از رودولف، گوزن بینی قرمز کریسمس بوده که مهم‌ترین گوزن سورتمه بابانوئل برای حمل هدیه‌ها محسوب می‌شود. برای داشتن آرایشی زیبا می‌توانید از تل‌هایی با گوش گوزن استفاده کرده و حتما بینی قرمز و خال‌های سفیدی روی صورت خود بکشید.

مدل آرایشی ترکیبی از نمادهای مختلف

نمونه‌ای از مدل آرایشی ترکیبی از نمادهای مختلف

در این مدل آرایش از چندین نماد مختلف نظیر کلاه بابانوئل، درخت کریسمس، گیاه هالی با برگ‌های خاردار سبز و میوه‌های قرمز و … استفاده شده است.

مدل آرایشی با استفاده از ریسه‌های نور

نمونه‌ای از مدل آرایشی با استفاده از ریسه‌های نور

نمونه دیگری از مدل آرایشی با استفاده از ریسه‌های نور

هیچ مدل دیگری نمی‌تواند به اندازه این مدل، حال و هوای کریسمس را به چهره شما هدیه دهد. می‌توانید از آرایش چشم سبز استفاده کرده و این ریسه‌ها را در قسمت‌های مختلفی از صورتتان نقاشی کنید.

مدل آرایش کریسمس دانه‌های برفی

نمونه‌ای از مدل آرایش با دانه‌های برفی

نمونه دیگری از مدل آرایش با دانه‌های برفی

شب کریسمس همیشه با بارش برف در خاطر ما ماندگار شده است. بابانوئل روی برف‌ها با سورتمه جذاب خود به سمت خانه‌ها آمده و برای کودکان هدیه‌هایی را به همراه می‌آورد. به همین سبب ما می‌توانیم در آرایش کریسمسی خود از نماد دانه‌های برف نیز استفاده کرده و صورتی شیک و جذاب داشته باشیم.

لیست قیمت بهترین لوازم‌های آرایشی

 

مدل آرایش با آبنبات نیشکر به شکل عصا

نمونه‌ای از مدل آرایش با آبنبات نیشکر به شکل عصا

نمونه دیگری از مدل آرایش با آبنبات نیشکر به شکل عصا

در این مدل آرایش کریسمس می‌توانید روی گونه‌های خود آبنبات‌های نیشکر به شکل عصا کشیده یا از تل‌های ساخته شده از این نماد استفاده کنید. آرایش لب قرمز می‌تواند مکمل خوبی برای این آبنبات‌های دوست داشتنی باشد.

مدل آرایش با خط چشم آبنباتی

نمونه‌ای از مدل آرایش با خط چشم آبنباتی

نمونه دیگری از مدل آرایش با خط چشم آبنباتی

کشیدن خط چشم همیشه باعث زیباتر و کشیده‌تر شدن چشم‌هایتان خواهد شد، اما اگر می‌خواهید آرایشتان حال و هوای کریسمسی به خود بگیرد، باید خط چشم‌هایی شبیه به آبنبات عصایی کشیده و ظاهرتان را برای مهمانی‌های کریسمسی جذاب‌تر کنید.

مدل آرایش چشم با گیاه هالی

نمونه‌ای از مدل آرایش با گیاه هالی

می‌توانید برگ‌های سبز و خار دار هالی را در اطراف چشم خود کشیده و در گوشه چشمانتان میوه‌های قرمز این گیاه را بکشید و با خط چشم نازک مشکی این ترکیب را دیدنی‌تر کنید.

لیست قیمت انواع لوازم آرایش چشم

مدل آرایشی کریسمس با طراحی‌های زیبا

نمونه‌ای از آرایش چشم با گل‌های زیبا

نمونه‌ای از آرایش کریسمسی با پرنده‌ای روی شاخه درخت

نمونه دیگری از آرایش چشم مخصوص کریسمس

از طراحی‌های زیبا برای این روزها غافل نشوید. گل و گیاهان سبز و قرمز به همراه دانه‌های برف روی شاخه‌های درختان، حال و هوای کریسمس را زنده خواهند کرد.

مدل سایه چشم قرمز و سبز

نمونه‌ای از مدل سایه چشم قرمز و سبز

نمونه دیگری از مدل سایه چشم قرمز و سبز

رنگ‌های قرمز و سبز اجزای جدانشدنی مدل آرایش کریسمس بوده و برای جشن‌ها بسیار شیک خواهد بود. با اضافه کردن سایه نقره‌ای به گوشه داخلی چشم‌هایتان، زیبایی این مدل آرایش را دو چندان خواهید کرد. همچنین می‌توانید آرایش لب قرمز و کلاه بابانوئل نیز استفاده کنید.

مطالب دیدنی:  10 مدل آرایش چشم خیره کننده؛ ترند داغ 2022

مدل آرایشی الهام گرفته از شخصیت خیالی گرینچ

نمونه‌ای از مدل آرایشی الهام گرفته از شخصیت خیالی گرینچ

گرینچ یکی از شخصیت‌های خیالی داستان‌های کودکانه بوده که شخصیت اصلی کتاب گرینچ کریسمس را دزدید محسوب می‌شود. او موجودی سبز رنگ و پشمالو بوده و یادآور کریسمس است. بنابراین در این مدل میکاپ کریسمس می‌توانید از طراحی صورت گرینچ روی گونه‌های خود استفاده کنید.

مدل آرایش مناسب افراد ساده پسند

نمونه‌ای از مدل آرایش مناسب افراد ساده پسند

نمونه دیگری از مدل آرایش مناسب افراد ساده پسند

اگر جزو افراد ساده پسند هستید و از هیچ یک از مدل‌های قبلی خوشتان نیامده است، اصلا ناراحت نباشید. مدل‌های ساده‌ای نیز وجود داشته که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها حال و هوایی کریسمسی پیدا کنید. کافی است بین انواع لوازم آرایشی بهداشتی خود، تنها از سایه چشم صورتی درخشان و رژ لب قرمز استفاده کنید. حتی می‌توانید روی خط چشم مشکی خود نواری باریک با سایه چشم نقره‌ای بکشید و آرایشی کریسمسی داشته باشید.

 

منبع: pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *