25 مدل کت و سارافون ۱۴۰۲ با استایل های جدید و ترند سال

بدون شک توجه به استایل و تیپ در میان بانوان بیشتر از آقایان مورد توجه و پیگیری است. یکی از مهم‌ترین مدل پوشاکی که در سال‌های اخیر مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته چند مدل کت و سارافون بوده که برای حضور در دورهمی‌ها، جشن‌ها و استفاده روزانه مناسب هستند.

کت‌های بلند، نیم تنه و سارافون‌ها با طراحی‌های متفاوتی طراحی و دوخته می‌شوند که بتوانند سلایق مختلف را پوشش دهند. در این مقاله به معرفی 25 مدل کت و سارافون با استایل‌های جدید و ترند سال 1402 پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

1-کت نخی سفید و مشکی

کت نخی سفید و مشکی

پوشیدن کت‌های آستین بلند روی پیراهن یا سارافون‌های شیک نخی نیازمند داشتن یک پارچه خنک خواهد بود. این مدل کت نخی کوتاه با آستین بلند و طرح سفید مشکی زیبایی را به استایل خانم‌های جوان هدیه می‌دهد.

2-سارافون کت نیم تنه سبز با یقه انگلیسی

سارافون کت نیم تنه سبز با یقه انگلیسی

یقه‌های انگلیسی همواره مورد محبوبیت خانم‌ها و آقایان هستند. کاربرد این مدل یقه در کنار پارچه ساده سبز و یک سارافون بلند مشکی مدل کت سارافون زیبایی را برای کاربرد روزانه به خانم‌ها ارائه خواهد کرد.

3-سارافون گل‌دار با کت سرخابی

سارافون گل‌دار با کت سرخابی

مدل کت و سارافون جدیدی که مورد پسند دختران جوان قرار گرفته است، سارافونی گل‌دار با رنگ‌های شاد به همراه کت جلو باز سرخابی رنگ می‌تواند نشاط و شادابی را برای دختران جوان به ارمغان بیاورد.

4-سارافون مشکی بلند با کت جین

سارافون مشکی بلند با کت جین

سارافون‌های مشکی بلند با تمامی کت‌ها قابلیت ست شدن و هماهنگی را دارند. کت‌های جین که استایل اسپرت و شیکی را برای فرد رقم می‌زنند، مدل کت و سارافون بلند جذابی برای خانم‌های جوان محسوب می‌شوند.

5-سارافون سفید بلند با کت سبز طرح‌دار

سارافون سفید بلند با کت سبز طرح‌دار

رنگ سفید که رنگی مناسب برای تابستان و روزهای گرم خواهد بود، با ترکیب رنگ سفید طرحی شیک و زیبا را خلق می‌کند. این رنگ که به راحتی با اکسسوری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدل کت و سارافون زنانه منحصر به فردی محسوب می‌شود.

6-کت و سارافون سفید پنل دوزی شده

کت و سارافون سفید پنل دوزی شده

سارافون بلند سفید نخی به همراه یک کت که هر دو با پارچه‌ای زیبا پنل دوزی شده باشند، انتخاب مناسبی برای روزهای گرم و تابسانی به شمار می‌رود. این مدل کت و سارافون که یکی از مدل‌های ترند شده در سال 1402 محسوب می‌شود، ظرافت و زیبایی را به کاربر هدیه خواهد داد.

7-سارافون جیب‌دار با کت نیم تنه

سارافون جیب‌دار با کت نیم تنه

به دلیل کاربرد بالای جیب در لباس‌ها این مدل کت و سارافون مجلسی با رنگی نسکافه‌‌ای که روی آن 2 جیب طراحی شده است، محبوبیت بالایی دارد. همچنین ترکیب پارچه ساده سارافون در کنار کت طرح‌دار آن می‌تواند تمایز زیبایی را رقم بزند.

8-سارافون چین‌دار با کت بنفش

سارافون چین‌دار با کت بنفش

ترکیب رنگ مشکی سارافون بلند با رنگ بنفش بار دیگر به انتخاب این رنگ توسط اکثر افراد مهر تایید خواهد زد. این مدل سارافون با کمر چین‌دار نمایش خوبی از استایل زیبا را به دنبال دارد. همچنین کت بنفش ساده جلو باز با یقه انگلیسی شیک بودن این مدل کت و سارافون را تکمیل می‌کند.

9-سارافون با کت آستین کیمونو

سارافون با کت آستین کیمونو

آستین‌های کیمونو طرفداران خاص خود را دارد. آستین‌های کیمونو کت جلو بسته به همراه یک سارافون مشکی بلند تیپ راحت و چشم‌نوازی را برای یک خانم رقم می‌زند.

10-سارافون با دامن کلوش و کت

سارافون با دامن کلوش و کت

دامن‌های کلوش نیز مورد علاقه و توجه همیشگی خانم‌ها بوده و هست. این مدل سارافون مشکی بلند با دامن کلوش که با یک کت زیبای جلو باز نیم تنه ترکیب شده است، برای خانم‌های جوان تا میانسال کاربردی خواهد بود.

قیمت انواع کت زنانه شیک و لاکچری ترند سال

 

11-پیراهن با سارافون زرشکی

پیراهن با سارافون زرشکی

یک پیراهن با ترکیبی از رنگ‌های سفید و زرشکی در کنار جلیقه‌ای ساده که هر دو طرح مشترکی را در بر گرفته‌اند، طرحی مناسب برای خانم‌های جوان و شیک پوش است.

12-سارافون کرمی با کت استخوانی

سارافون کرمی با کت استخوانی

یک پیراهن یا سارافون به رنگ کرم که تکمیل کننده کت استخوانی رنگ ساده و نخی باشد، انتخاب خوبی برای روزهای گرم سال و در تمامی سنین جوانی و میانسالی است.

13-سارافون مشکی بلند با کت نارنجی

سارافون مشکی بلند با کت نارنجی

باز هم ترکیب رنگ مشکی با رنگی دیگر جذابیت را به تصویر خواهد کشید. کتی نارنجی با جیب‌های مشکی در در کنار یک سارافون مشکی چشم‌نوازی خواهد کرد.

14-سارافون سفید با کت آستین سه ربع

سارافون سفید با کت آستین سه ربع

برای روزهای گرم سال پوشیدن یک سارافون سفید بلند نخی به همراه یک کت نازک از جنس نخ و پنبه پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. آستین سه ربع این مدل کت راحتی را برای کاربر در پی خواهد داشت. همچنین رنگ سبز این کت شگفت‌انگیز تداعی کننده طبیعت زیبا است.

15-مدل کت و سارافون بلند مجلسی زنانه

مدل کت و سارافون مجلسی زنانه

مدل کت و سارافون مجلسی زنانه برای مهمانی‌ها و مجالس بسیار کاربردی هستند. رنگ مشکی این سارافون زیبا با کت مشکی که دربرگیرنده طرح‌های سفید است، استایلی شیک را به ارمغان می‌آورد.

مطالب کاربردی:  ۲۵ مدل کت و شلوار زنانه برای استایل‌های خاص و لاکچری

 

16-مدل کت و دامن مجلسی زنانه شیک لمه

مدل کت و دامن مجلسی زنانه شیک لمه

برای یک مدل کت و دامن مجلسی زنانه شیک پارچه لمه با رنگ‌های گوناگون انتخاب ویژه‌ای است. البته باید دقت کرد که کاربرد این مدل پارچه برای روزهای خنک‌تر سال خواهد بود.

17-سارافون زنانه کتان سفید

سارافون زنانه کتان سفید

پارچه کتان که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است در دوخت این سارافون سفید و ساده نقش مهمی ایفا می‌کند. یقه انگلیسی و آستین حلقه‌ای این مدل را برای فصول بهار و تابستان مناسب می‌سازد.

18-سارافون جلو بسته بلند

سارافون جلو بسته بلند

سارافون‌های بلند و جلو بسته که کاربردی راحت و مناسب دارند، دارای طرفداران همیشگی خود هستند. این مدل سارافون با دکمه‌های تزئینی مورب جلوی آن زیبایی و سادگی را با یکدیگر ترکیب کرده است. دکمه این مدل پشت گردن بسته خواهد شد.

19-کت و دامن کوتاه طوسی

کت و دامن کوتاه طوسی

این مدل لباس یکی از بهترین مدل کت و دامن مجلسی زنانه با یقه انگلیسی و دامنی کوتاه است. آستین سه ربع به همراه سرآستین‌های پاکتی زیبایی فوق‌العاده‌ای به این مدل لباس زنانه می‌بخشد.

20-کت زنانه نیم تنه قرمز

کت زنانه نیم تنه قرمز

این مدل کت که به همراه شلوار، دامن یا سارافون امکان استایل کردن داشته، برای مهمانی‌ها مناسب است. پارچه این لباس که مشابه کتان بوده که این مدل را برای تمامی فصول مناسب می‌سازد.

مطالب کاربردی:  25 مدل سارافون اسپرت جذاب برای داشتن استایلی خاص

 

21-سارافون زنانه بلند مشکی

سارافون زنانه بلند مشکی

این مدل سارافون زنانه و بلند که با شومیز نیز قابلیت هماهنگی دارد، مدلی Loose Fit است و می‌تواند گزینه خوبی برای مدل کت و سارافون مجلسی سایز بزرگ تلقی شود.

22-سارافون زنانه کتان

سارافون زنانه کتان

جنس پارچه با طراحی ساده و یقه گرد مدلی است که سلیقه همه را تحت پوشش قرار می‌دهد. این مدل کت و سارافون با جیب‌های ساده و طرح جلو دکمه‌دار خود پاسخگوی نیاز روزانه خواهد بود.

23-سارافون بلند کتان کاغذی

سارافون زنانه کتان

کتان کاغذی که پارچه‌ای مناسب برای فصول گرم است با به کار رفتن در این مدل سارافون با سادگی و ظرافت خود زیبایی را به تصویر می‌کشد و از انواع فروشگاه اینترنتی لباس ارزان قابل خرید می‌باشد.

24-کت زنانه کوتاه ویسکوز

کت زنانه کوتاه ویسکوز

کتی کوتاه با پارچه طوسی ساده که به همراه سارافون یا به صورت پوشش روی پیراهن یا شلوار کاربرد دارد با یقه‌ای انگلیسی و آستین بلند پیشنهاد می‌شود.

25-کت زنانه لمه‌دار

کت زنانه لمه‌دار

کت‌های اپل‌دار معمولا شمایلی شیک‌تر و رسمی‌تر از سایر کت‌ها دارند. این مدل کت طوسی رنگ آستردار با برشی زیبا استیل زیبایی را به فرد هدیه می‌دهد.

مطالب پربازدید:  25 مدل کت و سارافون جدید برای بانوان خاص‌پسند

 

کلام آخر

چندین مدل کت و سارافونی که در این مقاله پیشنهاد شد به فصل و استایل افراد بستگی خواهد داشت. برخی افراد تمایل به پوشش اسپرت و برخی دیگر به کارهای مجلسی علاقه دارند. به طور مثال خانم‌های جوان ممکن است با کت جین یا رنگ‌های شاد ارتباط برقرار کنند و خانم‌های میانسال با مدل کت و سارافون گیپور مجلسی در مهمانی و مجالس حضور یابند.

فراموش نکنید که داشتن رضایت فردی از پوشش خود اولین قدم برای داشتن اعتماد به نفس و خوب دیده شدن است. تهیه این پوشاک زیبا از فروشگاه‌های آنلاین و به صورت خرید اینترنتی نیز میسر خواهد بود.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *