معرفی 20 مدل مو جمع ساده برای دختران و بانوان خوش استایل

یکی از زیباترین مدل‌هایی که برای بستن موها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، مدل مو جمع ساده بوده که روی انواع موهای صاف، مجعد و فر قابل اجراست. این مدل مو به خصوص برای افرادی که زمان کمی را می‌خواهند صرف شکل دادن به موهایشان کنند، مناسب بوده و برای هر استایلی جذاب است.

موهای بسته یکی از انواع مدل‌های آرایش موی زنانه و دخترانه بوده و این مدل‌ها برای بانوانی که ترجیح می‌دهند موهای خود را به صورت کامل در مجالس و مهمانی‌ها جمع کنند می‌توانند بهترین ایده باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ما در این مقاله 20 نمونه از شیک‌ترین و ساده‌ترین مدل‌های جمع ساده، متناسب با هر قد مویی را گرد هم آورده‌ایم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی زیباترین مدل‌های مدل مو جمع ساده

معرفی زیباترین مدل‌های مدل مو جمع ساده

شینیون و میکاپ از مهمترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی و جذابیت چهره به شمار می‌آیند که باید در هنگام انتخاب مدل آن‌ها حساسیت و دقت لازم را به خرج داد. در این مقاله از مدیسه قصد داریم تا شما را با جدیدترین انواع مدل موی جمع آشنا کرده تا بتوانید زیباترین استایل و مدل مو را برای خود انتخاب نمایید.

شینیون‌ها انواع مدل‌های متنوع و گوناگونی دارند و بانوان می‌توانند بنا به سلیقه خود موهایشان را با فرم و مدل دلخواه شینیون کنند.

موهای بسته و جمع یکی از انواع مدل‌های آرایش مو زنانه و دخترانه بوده و این مدل‌ها برای خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند موهای خود را به صورت کامل در مجالس و مهمانی‌ها جمع کنند می‌توانند بهترین ایده باشد. مدل‌های بسیار زیاد و مختلفی برای فرم دادن و بستن موها وجود داشته که در این مطلب جدیدترین و مناسب‌ترین این مدل‌ها را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

مدل موی دم اسبی کوتاه

نمایی از مدل موی دم اسبی کوتاه

این مدل مو جمع به صورت ساده خیلی محبوب و متعلق به دهه 1960 میلادی بوده و از رایج‌ترین مدل‌های بستن موها محسوب می‌شود. برای داشتن این مدل مو باید موهایتان را به خوبی به سمت عقب شانه کرده و در پشت سرتان با استفاده از یک کش مو ببندید.

مدل موی دم اسبی فر

نمایی از مدل موی دم اسبی قر

مدل موی دم اسبی برای افرادی که موهای پرحجم و مجعد دارند، بسیار فوق العاده بوده و با آویزان شدن این موهای زیبا به سمت شانه‌ها جلوه‌ای جذاب و دلنشین به دست خواهد آمد. برای این مدل مو باید موهایتان را به پشت جمع کرده و ببندید. برای داشتن یک مدل موی دم اسبی فر بی‌نقص حتما باید از ژل یا واکس مو استفاده کنید.

مدل موی دم اسبی حبابی

نمایی از مدل موی دم اسبی حبابی

این مدل مو جمع دخترانه را می‌توانید با استفاده از چند کش کوچک یا کش چهل گیس به دست آوردید. در ابتدا موهایتان را به صورت دم اسبی بسته و بعد موهای بسته شده‌تان را با استفاده از کش‌های چهل گیس به چند قسمت کوچک‌تر تقسیم کنید.

مدل مو جمع ساده دم اسبی بلند

نمایی از مدل موی دم اسبی بلند

مدل مو جمع ساده دم اسبی انواع بسیار زیادی داشته و این مورد نیز یکی از آنان است. موهای بلندتان را نیز حتی می‌توانید در پشت سر جمع کرده و با استفاده از یک کش مو به خوبی ببندید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

مدل موی دم اسبی و چتری

نمایی از مدل موی دم اسبی و چتری

شاید همه ما برای یک بار هم که شده احساس پشیمانی پس از چتری زدن موهایمان را تجربه کرده باشیم. اما اصلا نگران نباشید. موهای چتری به همراه مدل موی ساده دم اسبی ترکیبی بی‌نظیر می‌شوند که چشم برداشتن از آنان دشوار است.

مدل موی بافت (گیس) دم اسبی شل

نمایی از مدل موی بافت (گیس) دم اسبی

برای داشتن این مو جمع ساده در ابتدا باید موهایتان را به صورت دم اسبی بسته و سپس قسمت پشتی موهایتان را به صورت ساده یا تیغ ماهی ببافید. این مدل مو برای موهای کوتاه چالش برانگیز و سخت بوده، اما برای موهای بلند فوق العاده است.

مدل موی دم اسب و تیغ ماهی

نمایی از مدل موی دم اسبی و تیغ ماهی

این مدل مو جمع یکی از زیباترین و شیک‌ترین مدل‌ها برای موهای رنگ شده بوده که ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت. در ابتدا باید موهایتان را به سمت پشت جمع کرده و به صورت تیغ ماهی ببافید، سپس قسمت پایینی آن را با کش مویی محکم کنید.

مدل موی بافت جمع

نمایی از مدل موی بافت جمع

اگر موهای خیلی بلندی ندارید، این مدل مو جمع مجلسی جدید می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما محسوب شود. در ابتدا باید موهای خود را به دو قسمت تقسیم کرده و یک طرف را به صورت ساده و تقسیم مو به سه قسمت ببافید و با یک کش مو محکم ببندید. سپس باید قسمت دوم را نیز به همان صورت ببافید. حالا گیس‌های بافته شده را به بالا کشیده با استفاده از سنجاق‌هایی به دور سر خود محکم کنید.

مدل موی گوجه‌ای ساده

نمایی از مدل موی گوجه‌ای ساده

هرچقدر از محبوبیت مدل موی گوجه‌ای در میان دختران بگوییم، کم گفته‌ایم. احساس راحتی ایجاد شده در هنگام بستن موها به صورت گوجه‌ای نیز وصف نشدنی است. این مدل مو جمع را می‌توانید با جمع کردن موها در پشت سر بدست آورید.

لیست قیمت انواع محصولات حالت دهنده مو

 

مدل موی گوجه‌ای مجلسی

نمایی از مدل موی گوجه‌ای مجلسی

یکی از مدل‌های رایج که عروس‌خانم‌ها نیز تمایل زیادی به این مدل مو در مراسم ازدواج خود دارند، مدل موی گوجه‌ای مجلسی بوده که به راحتی قابل اجرا خواهد بود و در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب است.

مدل موی شینیون ساده گوجه‌ای

نمایی از شینیون ساده گوجه‌ای

مدل‌های شینیون معمولا مخصوص مجالس رسمی بوده و یکی از زیباترین مدل‌ها محسوب می‌شوند. با صرف زمانی اندک روی مدل موی گوجه‌ای می‌توان به شینیون ساده‌ای دست یافت که بسیار چشمگیر است.

مدل موی گوجه‌ای با چتری

مدل موی گوجه‌ای با چتری

این گزینه، یک مدل مو جمع و باز ساده بوده که بسیار دخترانه است. موهای چتری سن و سالتان را کم‌تر نشان داده و ترکیب خوبی به همراه موهای گوجه‌ای هستند.

مدل موی دوگوشی گیس جمع

مدل موی دوگوشی گیس جمع

برای این مدل مو، در ابتدا باید موهایتان را به دو قسمت تقسیم کرده و به صورت دو گوشی ببندید. سپس هر کدام یک از این رشته‌ها را گیس کرده و به صورت گرد و با کمک گیره به پشت سر خود محکم کنید.

مدل موی دوگوشی مجعد

مدل موی دوگوشی مجعد

برای آموزش مدل مو جمع شیک دوگوشی مجعد باید موهایتان را به دو قسمت تقسیم کرده و در دو طرف سر خود با استفاده از کش مو محکم کنید. همین! این مدل موی ساده و شیک در زمان کمی قابل اجرا بوده و نتیجه‌ای دیدنی دارد.

مطالب مرتبط :  25 مدل مو دخترانه باز ترند 2023

 

مدل موی جمع پاپیونی

نمایی از مدل موی جمع پاپیونی

این مدل مو جمع جدید مورد توجه دختران نوجوان و جوانی است که به سادگی و زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهند. در این مدل، موها به شکل پاپیونی در پشت سر قرار می‌گیرند و نمایی زیبا به دست خواهد آمد.

مدل موی گیس فرانسوی

نمایی از مدل موی گیس فرانسوی

از جذابیت موهای بافت و گیس هرچقدر بگویم کم گفته‌ایم. گیس فرانسوی نیز از بهترین گزینه‌های مدل مو جمع بوده که از قسمت جلویی موها را جمع کرده و تا پشت سر ادامه می‌یابد.

مدل مو جمع بالا ساده

نمایی از مدل مو جمع بالا ساده

برای به دست آوردن این مدل مو، ابرهایی دوناتی شکل در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری وجود داشته که با تهیه آنان، می‌توانید به راحتی این مدل مو را در خانه ایجاد کرده و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید.

مدل موی شینیون گیس فرانسوی

نمایی از مدل موی شینیون گیس فرانسوی

همان طور که گفته شد، گیس فرانسوی از جذابیت بالایی برخوردار است. برای شینیون فرانسوی کافی است که موهایتان را به دو بخش تقسیم کرده و هر قسمت را گیس فرانسوی کنید و سپس به کمک گیره‌هایی در پشت سر سنجاق کنید. این مدل مو جمع ساده در خانه به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

مدل موی شینیون جمع بالای سر

نمایی از مدل شینیون جمع بالای سر

شینیون‌ها انواع مختلفی دارند و بعضی از آنان بسیار زمان‌بر و پیچیده‌اند. اما این مدل بسیار ساده بوده و با کشیدن موها به سمت پشت سر و کمک گرفتن از ژل و واکس مو قابل اجرا خواهد بود. برای آموزش مدل مو جمع ساده و شیک می‌توانید از ویدیوهای موجود در اینترنت استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  راهنمای انتخاب مدل مو کوتاه برای صورت گرد

 

مدل موی شینیون جمع پایین سر

نمایی از مدل شینیون جمع پایین سر

این مدل همانند مدل قبلی شینیون ساده بوده، اما موها به جای قرار گرفتن در قسمت بالایی سر، در پایین جمع می‌شوند و انتخاب هر یک از این مدل‌های شینیون به سلیقه هر فرد وابسته خواهد بود.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *