آرایش چشم رنگی

آرایش چشم رنگی حساسیت بیشتری در مقایسه با چشمان تیره داشته و مقداری سخت‌تر است؛ زیرا هر رنگی به آن‌ها نمی‌آید و امکان دارد با یک حرکت اشتباه زیبایی چشمان شما را از بین ببرید. در نتیجه باید بدانید هر رنگ چشمی با کدام رنگ از سایه یا حتی خط چشم هماهنگی بهتری دارد و بهتر است برای هر رنگ چشمی باید از چه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کرد.

به همین خاطر در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی مدیسه بهترین مدل‌ها برای آرایش چشم رنگی را به شما آموزش می‌دهیم که اگر طبق این اصول و قوائد، چشمان زیبای خود را آرایش کنید، جذابیت بی نظیر و غیر قابل وصفی پیدا می‌کند که شما را شگفت زده خواهد کرد. پس جهت یادگیری آرایش چشم‌های رنگی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آرایش چشم رنگی چگونه است؟

آرایش چشم رنگی چگونه است؟

چشمان رنگی را چگونه آرایش کنیم؟ آرایش چشم رنگی ساده باید متناسب با رنگ چشم بوده و همچنین با پوست شما هماهنگ باشد و از این رو، نمی‌توان یک قاعده کلی برای تمامی افراد چشم رنگی بیان کرد. در این قسمت از مطلب برای هر رنگ چشم، بهترین مدل میکاپ و آموزش آرایش چشم‌های رنگی دخترانه را معرفی خواهیم کرد:

آرایش چشم طوسی

آرایش چشم طوسی

بی‌نظیرترین رنگ سایه چشم برای چشمان طوسی، رنگ‌های خاکستری، دودی یا آبی نقره‌‌ای می‌باشند. همچنین خط چشم نقش بسیار مهمی را در افزایش جذابیت چشمان طوسی ایفا کرده که می‌توانید برای کشیدن آن از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. البته جالب است بدانید خط چشم سفید هم رنگ طبیعی چشمان شما را بیشتر نمایان خواهد کرد.

آرایش چشم سبز

آرایش چشم سبز

چشمان سبز رنگ بسیار زیبا و جذاب بوده و با یک میکاپ زیبا می‌توان جذابیت آن‌ها را چندین برابر کرد. اولین و البته مهم‌ترین نکته جهت آرایش چشم‌های سبز با پوست سفید یا سبزه این بوده که نباید از سایه سبز رنگ، مشابه تن چشمان خود استفاده نمایید! بلکه در صورتی که به رنگ سایه سبز علاقه‌ دارید، تناژهای تیره‌تر یا روشن‌تر را امتحان نمایید.

رنگ‌های آبی پاستلی، نقره‌ای و سفید که دارای تناژ سردی هستند هم برای آرایش چشم‌های سبز مناسب نبوده و منجر به رنگ‌پریده به نظر رسیدن چهره شما خواهند شد. در آرایش چشم‌های سبز با پوست سفید، بهترین انتخاب رنگ‌های سایه بنفش، یاسی، ارغوانی و بنفش تیره می‌باشند و برای پوست‌های سبزه می‌توانید از رنگ مسی، قهوه‌ای، بژ، صورتی، شکلاتی و طوسی استفاده نمایید.

مطالب کاربردی:  سرمه چشم چیست؟ آشنایی با خواص شگفت انگیز آن

 

آرایش چشم عسلی

آرایش چشم عسلی

در صورتی که چشمان عسلی یا قهوه‌ای روشن دارید، بهترین مدل آرایش چشم‌های رنگی برای شما استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای تیره، طلایی یا سبز تیره می‌باشد. افزون بر این، رنگ‌های برنز یا بادمجانی موجب می‌شوند چشمان شما متمایل به سبز و طلایی دیده شوند.

آرایش چشم آبی روشن

آرایش چشم آبی روشن

جالب است بدانید چشمان آبی رنگ بسیار کمیاب بوده و تنها 8 تا 10 درصد از مردم جهان این رنگ چشم را دارند. بهترین رنگ برای آرایش چشم‌های آبی روشن، سایه‌های برنز، قهوه‌ای، مسی، مرجانی، هلویی، صورتی و نارنجی می‌باشند. تضاد زیبایی که این رنگ‌ها با رنگ آبی ایجاد می‌نمایند، درخشش چشمان شما را بیشتر می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از سایه‌هایی که در طیف رنگ آبی بوده، استفاده نکنید؛ همچنین زمان سایه زدن بیشتر روی گوشه خارجی چشم تمرکز کرده تا نتیجه بهتری را دریافت کنید. در آرایش چشم‌های آبی روشن با پوست سفید، از خط چشم مشکی استفاده نکنید و به جای آن با رنگ‌های خط چشم آبی و سبز، یک خط باریک و جذاب پشت پلک‌های خود بکشید.

قیمت انواع لوازم آرایش چشم باکیفیت و اورجینال

 

آرایش چشم کهربایی

کهربایی رنگ زردی متمایل به طلایی و مسی بوده که زیبایی‌های خاص خود را دارد. در صورتی که چشمان کهربایی دارید از رنگ قهوه‌ای، طلایی و مشکی به طور ترکیبی، جهت سایه زدن استفاده نمایید و جهت تکمیل آن با خط چشم مشکی یا آبی، خط ظریفی پشت چشمان خود بکشید.

آموزش آرایش چشم رنگی دخترانه

آموزش آرایش چشم رنگی دخترانه

تا به اینجا برای شما توضیح دادیم که چشمان رنگی را چگونه آرایش کنیم تا زیباتر و جذاب‌‍تر به نظر برسند. ولی این قواعد برای دختران جوان و نوجوان مقداری متفاوت هستند. در حقیقت اگر سن کمی دارید بهتر است میکاپ خود را ملایم‌تر و گاهی فانتزی‌تر انجام بدهید تا شادابی طبیعی صورت شما تحت تاثیر قرار نگیرد.

در این قسمت آموزش آرایش چشم‌های رنگی دخترانه را در قالب نکات مختصری توضیح می‌دهیم:

  • در صورتی که رنگ چشمان شما سبز است، توصیه می‌کنیم به استفاده از ریمل چشم عنابی یا قرمز و مقداری سایه قهوه‌ای میکاپ نمایید.
  • برای چشمان کهربایی بهتر است از ریمل آبی و سایه قهوه‌ای طلایی استفاده کرده تا رنگ چشم‌های شما درخشان‌تر به نظر برسد.
  • در آموزش آرایش چشم‌های رنگی دخترانه برای چشمان آبی، ریمل سورمه‌ای و آبی کاربنی بسیار کارآمد می‌باشند. همچنین می‌توانید با یک سایه مسی درخشان، رنگ آبی چشمان خود را نمایان‌تر نمایید.
  • در صورتی که چشم‌های عسلی دارید بهترین میکاپ، ریمل بنفش و سایه طلایی می‌باشد.

نکات مهم در آرایش چشم‌های رنگی

نکات مهم در آرایش چشم‌های رنگی

  • پیش از شروع میکاپ، مراحل سایه زدن چشم را به ترتیب انجام داده تا آرایش شما ماندگاری بهتری داشته باشد.
  • در آرایش چشمان رنگی، پرپشت بودن مژه‌ها بسیار اهمیت دارد، چرا که موجب افزایش جذابیت چشم‌ها می‌شود.
  • در صورتی که مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی دارید از مژه مصنوعی جهت زیباتر شدن چشم‌ها استفاده نمایید.
  • دقت داشته باشید که جهت داشتن یک آرایش بی‌نقص افزون بر رنگ چشم، باید رنگ پوست، فرم چشم‌ها و رنگ لباس خود را هم در نظر بگیرید و متناسب با آن‌ها رنگ سایه را انتخاب نمایید.

مطالب پربازدید:  طریقه مصرف انواع سرم دور چشم چیست؟

 

آشنایی با انواع آرایش چشم رنگی

قطعا می‌دانید که چشمان شما از کلمات هم بلندتر صحبت می‌کنند. چشمان ما دروازه روح ما محسوب می‌شوند و بیشتر از هر چیز دیگه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند، به همین خاطر رنگ آن‌ها و آرایش مناسب جهت تکمیل یک ظاهر عالی بسیار حائز اهمیت است. پیش از هر چیز بهتر است بدانید که هیچ قانون خاص و از قبل تعیین شده‌ای برای آرایش وجود ندارد و ما نمی‌گوییم که چنانچه چشم رنگی دارید، تنها به این آرایش‌ها پایبند بمانید.

در حقیقت هر شخصی می‌تواند، هرچیزی را که دوست دارد، امتحان نماید. با این وجود یکسری ترفندهای خاصی وجود داشته که به عنوان بهترین شیوه‌ها شناخته می‌شوند. چنانچه توجه کرده باشید، آرایشگران پیش از انتخاب مدل آرایش به رنگ عنبیه چشم‌ها نگاه کرده و با توجه به آن دست به انتخاب رنگ آرایش و مدل آرایش هماهنگ با آن زده تا جذابیت چشمان رنگی اشخاص را برجسته کنند.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله بتوانند به بهترین شکل شما را در آرایش چشم رنگی یاری کنند.

 

منبع : byrdie

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *