20 ایده جذاب برای تزیین آشپزخانه عروس

آشپزخانه قلب هر منزلی است. چیدمان، طراحی، دکور و کابینت‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند. در این میان بانوانی که قصد شروع زندگی زناشویی خود را دارند، ممکن است دچار حساسیت و وسواس خاصی هنگام انتخاب شوند. پس تزیین آشپزخانه عروس از اهمیت ویژه‌ای برای نوعروسان برخوردار است. به طور کلی زمانی‌که بانوان برای بازدید از منزلی می‌روند در وهله اول به آشپزخانه آن مراجعه کرده و سعی در چینش آن با توجه به سلیقه و وسایل خود دارند.

امروزه آشپزخانه‌ها بسیار مدرن و خاص طراحی می‌شوند؛ البته این بدان معنا نیست، که آشپزخانه‌های باید با وسایل گرانقیمت تزیین شوند، بلکه آنچه که اهمیت دارد، رعایت اصول چیدمان، ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر و عدم استفاده از وسایل پر زرق و برق غیرضروری است. ما در این مقاله قصد داریم 20 ایده برای تزیین آشپزخانه عروش ارائه دهیم. اگر شما به این موضوع علاقمند هستید، لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع ایده برای تزیین آشپزخانه عروس

انواع ایده برای تزیین آشپزخانه عروس

برای تزیین آشپزخانه به نظم اهمیت فوق‌العاده‌ای دهید. یادتان باشد که شما باید به داخل کشو و کابینت نیز توجه کنید و گمان نکنید چون قابل مشاهده از بیرون نیستند؛ پس نیازی به نظم و انظباط ندارند. برای تزیین نیز به دنبال خرید وسایل گران یا خاص نروید شما می‌توانید به راحتی تم رنگی خاصی یا اکسوری را برای تزیین به کار ببرید. در ادامه بیشتر در این‌باره صحبت خواهیم کرد.

تزیین کشوی آشپزخانه عروس

نظم کشوها را فراموش نکنید.

بسیاری از بانوان تازه عروس به اشتباه بر این باورند که تزیین کشوهای آشپزخانه اهمیت چندانی ندارد. در صورتی که عدم توجه به نظم و چیدمان غیر اصولی کشوها، زیبایی آشپزخانه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

استفاده از تم رنگی سبز

رنگ آرامش‌ بخش سبز

استفاده از رنگ‌های خاص که اغلب وسایل آشپزخانه از آن تهیه شده‌اند؛ گزینه بسیار جذابی برای چیدمان آشپزخانه عروس ایرانی است. به طور مثال شما می‌توانید رنگ صندلی‌ها، دیوار و هر قسمت دیگری را که می‌خواهید از رنگ آرامش بخش سبز استفاده کنید.

استفاده از تم سفید

رنگ سفید بهترین انتخاب برای تزیین آشپزخانه عروس

معمولا اغلب افراد تمایل زیادی به انتخاب رنگ سفید به دلیل انرژی مثبت که از خود ساطع می‌کند، دارند. از سمت دیگر رنگ سفید به راحتی با رنگ‌های مختلف ست شده و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

استفاده از تم قرمز

قرمز شادابی و سرزنده

رنگی که نشان دهنده شادابی و سرزندگی است. این رنگ جذاب و دوست‌داشتنی را می‌توان در جای جای آشپزخانه به کار برد. از رنگ صندلی‌ها تا دستگیره کشوهای آشپزخانه باعث جلوه بسیار جذابی خواهد شد.

استفاده از در شیشه‌ای

در شیشه‌ای جلوه منحصربفردی به آشپزخانه شما خواهد داد.

اگر به دنبال تزیین آشپزخانه عروس جدید هستید، پیشنهاد ما به شما این است که دری شیشه‌ای به سمت بالکن یا حیاط برای خود تعبیه کنید. شما با این کار هم از نور آفتاب و هوای سالم بهره می‌گیرد و هم جلوه منحصر بفردی به قلب منزل خود می‌دهید.

استفاده از پرده

پرده زیبایی اشپزخانه شما را دوچندان خواهد کرد.

اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است، حتما پرده‌ای زیبا انتخاب کنید. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که طرح روی پارچه با بقیه وسایل همخوانی داشته باشد.

استفاده از سنگ آنتیک

سنگ آنتیک زینت بخش آشپزخانه

استفاده از سنگ آنتیک برای زینت بخشی به نمای داخلی منازل چندی است که مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این سنگ را می‌توان بین کابینت یا کل فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، اما این مدل چندان مناسب تزیین آشپزخانه عروس با فضای اندک نیست. زیرا حجم و برجستگی زیادی دارد.

استفاده از طرح آجر

طرحی بین کابینت‌ها

یکی دیگر از طرح‌های بسیار زیبایی که می‌توانید برای تزیین آشپزخانه ساده یا لوکس مور استفاده قرار دهید، طرح آجر است. این طرح را معمولا بین کابینت‌ها قرار می‌دهند.

طرح جزیره

مدلی لوکس و زیبا

یکی از انواع چیدمان آشپزخانه عروس مدرن، طرح جزیره است. این مدل زیبا و لوکس هواداران بسیار زیادی دارد. وجود جزیره در قلب آشپزخانه فضایی رویایی بوجود می‌آورد. اما باید توجه کرد که متراژ آشپزخانه شما بالا باشد تا بتوانید فضای مناسبی بین کابینت‌ها و جزیره تعبیه کنید. روی  پیشخوان می‌توان سینک، شیرآلات زیبا، انواع وسایل تزیینی مانند گلدان یا میوه‌های مصنوعی قرار داد.

کابینت شیشه‌دار

در شیشه‌ای کابینت‌ها جلوه زیبایی دارد.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای تزیین آشپزخانه عروس انجام دهید؛ ایجاد چند در شیشه‌ای به جای درهای چوبی است. از این کابینت‌ها می‌توان برای وسایل تزئینی استفاده کرده تا جلوه زیباتری به آشپزخانه داده شود.

قیمت انواع لوازم آشپزخانه، سرو و پذیرایی لوکس

 

شیرآلات لوکس

شیرآلات لوکس مناسب خاص پسندان

زمانی از شیر آب فقط برای شستن ظروف مورد استفاده قرار می‌گرفت و اشخاص اهمیت چندان زیادی به زیبایی آن نمی‌دادند. اما طراحان به خوبی به این نکته پی ببرند که داشتن شیرآلات زیبا چه نقش تعیین کننده‌ای روی زیبایی آشپزخانه خواهد گذاشت. از این‌رو انواع شیرآلات با توجه به طراحی آشپزخانه در بازار موجود است. پیشنهاد ما به شما این است که برای تزیین آشپزخانه عروس از شیرآلات لوکس استفاده کنید!

استفاده از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری گزینه مناسب تزیین اشپزخانه

یکی از انواع تزیین آشپزخانه عروس ایرانی جدید، استفاده از کاغذ دیواری است. افراد می‌توانند به راحتی از انواع کاغذ دیواری‌ها  موجود در بازار با توجه به سایر وسایل استفاده کنید.

تزیین به سبک سنتی

آشپزخانه قدیمی اما زیبا

آیا شما میانه خوبی با وسایل سنتی و قدیمی دارید؟ آیا از طرح‌ها و ابزار سنتی خوشتان می‌آید؟ کم نیستند افرادی که قصد تشکیل زندگی دارند و ترجیح‌شان این است که منازلشان شکل و شمایل آشپزخانه‌های قدیمی را داشته باشند. در تزیینات این مدل آشپزخانه سادگی و زیبایی خاصی به چشم می‌خورد.

مطالب مرتبط:  آشنایی با اصول فنگ شویی در خانه و دکوراسیون مطابق اصول

تزیین با انواع ماگ و فنجان

با استفاده انواع ماگ تغییر را احساس کنید!

آیا شما از آن دسته از بانوانی هستید، که به انواع ماگ و فنجان علاقه دارید؟ همین علاقه به ظاهر جزئی تفاوت معناداری را با آشپزخانه‌های دیگر به وجود می‌آورد. شما می‌توانید از انواع فنجان و ماگ برای تزئین آشپزخانه عروس استفاده کنید.

تزیین با گلدان

طبیعت را به آشپزخانه خود ببرید.

هیچ شخصی در دنیا منکر زیبایی گل نیست. وجود گل هر چند کوچک در آشپزخانه باعث ایجاد طراوات و زیبایی می‌شود. اگر شما به دنبای چیدمان آشپزخانه عروس ساده هستید، حتما از وجود چند گلدان کوچک بهره بگیرید.

تزیین با لوستر

علاوه بر روشنایی زیبایی نیز به محیط آشپزخانه خواهد آمد!

وظیفه چراغ کاملا مشخص است. اما می‌توان به جای چراغ‌های معمولی از لوسترهای زیبا و رنگی برای تزئین آشپزخانه عروس بهره برد.

تزیین با ابزار لوکس

ابزار لوکس آشپزخانه آرزوی اغلب بانوان است.

داشتن آشپزخانه لوکس و جادار آرزوی اغلب بانوان است. آشپزخانه مجهز و پیشرفته که تمامی امکانات در آن به کار رفته است. هر وسیله‌ای که در آشپزخانه وجود دارد با بهترین متریال ساخته شده و در دسترس است.

تزیین با انواع اکسسوری

از انواع اکسسوری بهره ببرید!

وجود انواع اکسسوری در آشپزخانه امری عجیب نیست. شما می‌توانید آشپزخانه خود را با انواع شمع، گلدان، میوه‌های مصنوعی و ظروف لوکس تزیین کنید.

تزیین به سبک مینیمال

سادگی در زیبایی!

یکی از انواع تزیین آشپزخانه عروس، مدل مینیمال است. همه ما با واژه مینیمال آشنایی داشته و می‌دانیم چگونه سبکی است. سبکی که به ظاهر ساده بوده، اما مملو از جزییات مهم است. چینش و خرید لوازم آشپزخانه در این سبک بشدت حائز اهمیت است و باید استفاده از وسایل پرزرق و برق را کنار گذاشت.

تزیین با روبان

از روبان در جاهای مختلف می‌توان استفاده کرد.

یکی دیگر از انواع تزیین آشپزخانه عروس با روبان است. از روبان می‌توان در جاهای مختلف آشپزخانه مانند سیم لوستر استفاده کرد. شما برای تزیین از فاکتورهای دیگری به غیر از روبان می‌توانید استفاده کنید. به نظر شما تزیین آشپزخانه عروس با نمد زیبا است؟

مطالب پربازدید:  20 ایده تزیین خانه با وسایل ساده و کم هزینه

 

آشپزخانه قلب هز منزلی است….

هیچ‌کس از اهمیت آشپزخانه غافل نیست. این فضا چه می‌خواهد بزرگ و لوکس باشد چه دنج و کوچک، برای تمامی اعضای خانواده جایگاه ویژه‌ای دارد. چیدمان آشپزخانه اهمیت فوق العاده‌ای داشته و از رو برای تزیین آشپزخانه عروس توجه بسیار زیادی صورت می‌گیرد. ما در این مقاله به بررسی 20 ایده پرداختیم. نظر شما چیست؟ شما کدام ایده را بیشتر پسندید؟

 

منبع : foyr

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *