سنگ دوزی لباس

انتخاب لباس مجلسی برای بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد. اغلب دوست دارند لباسی انتخاب کنند که هماهنگ با مد روز باشد و هم به استایل و فرم بدنشان بیاید! روش‌های بسیار زیادی برای جلوه بهتر لباس وجود دارد، که یکی از آن‌ها استفاده از انواع سنگ، پولک، منجوق و جواهرات است. سنگ دوزی لباس، جلوه و غنای لباس را بالا برده و معمولی‌ترین مدل‌ها را شیک و خاص خواهد کرد.

معمولا از انواع سنگ‌ها برای ایجاد طرح‌های مختلف نسبت به سلیقه افراد استفاده می‌شود. تنوع در انواع سنگ‌ها بسیار زیاد بوده و همین امر باعث زیباسازی و تزئین انواع لباس به مدل‌های مختلف خواهد شد. این هنر کاربردی و شکیل را می‌توان در قسمت‌های مختلف لباس مورد استفاده قرار داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر شما جز افرادی هستید؛ که به لباس‌های کار شده علاقه دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید زیرا در نظر داریم به 45 مدل لباس سنگ‌دوزی شیک و خاص بپردازیم.

عناوین مقاله ...

انواع سنگ دوزی لباس

انواع سنگ دوزی لباس

استفاده از انواع مختلف سنگ روی لباس بستگی به سلیقه فرد و جنس پارچه دارد. امروزه از سنگ دوزی بیشتر برای تزیین لباس مجلسی استفاده می‌شود، اما می‌توان لباس‌های مختلف را نسبت به سلیقه فرد سنگ دوزی کرد.

دوخت آستین با انواع سنگ‌

سنگ دوزی قسمتی از لباس

در بعضی از مدل‌های بسیار شیک و زیبا، خیاط با هنرمندی تمام قسمتی از لباس را با انواع سنگ می‌دوزد. به عنوان مثال قسمت آستین لباس را می‌توان با دوخت انواع سنگ انجام داد.

ترکیب مروارید و پولک

ترکیب زیبا مروارید و منجوق

خیاط و طراح لباس برای سنگ دوزی لباس مجلسی ممکن است، ترکیبی کار ‌کند. بدین منظور که از انواع مروارید، پولک و منجوق کنار یکدیگر استفاده کرده، تا لباس زیباییش دو چندان شود.

سنگ دوزی روی تور

سنگ دوزی روی تور

استفاده از تور برای تزیین لباس کاربرد فراوانی دارد. برای زیباتر شدن دوچندان لباس، می‌توان روی تور انواع سنگ دوزی را انجام داد.

سنگ دوزی روی گیپور

سنگ دوزی لباس گیپور شما را خاص خواهد کرد.

سنگ دوزی لباس گیپور باعث درخشش شما در مهمانی خواهد شد. اگرچه انجام این عمل نیازمند تجربه و مهارت بوده، اما اگر به درستی انجام شود، لباسی خاص بر تن شما خودنمایی خواهد کرد.

سنگ دوزی روی لباس نیمه رسمی

روی لباس غیر رسمی خود سنگ دوزی انجام دهید!

درست است که اغلب افراد تمایل دارند، که از سنگ دوزی برای تزیین لباس مجلسی استفاده کنند، اما روی لباس غیررسمی نیز می‌توان سنگ دوزی بسیار سبک و ساده انجام داد.

سنگ دوزی روی آستین

روی تکه‌ای از لباس سنگ دوزی کنید.

نسبت به سلیقه خود و مدل لباس، فقط روی قسمت خاصی از لباس سنگ دوزی کنید. به عنوان مثال روی آستین یا قسمتی از یقه می‌توانند انتخاب شما باشند.

سنگ دوزی روی پیراهن کلوش

سنگ دوزی روی پیراهن کلوش

مدل سنگ دوزی لباس مجلسی نسبت به مدل انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. برای آراستن مدل دامن کلوش از سنگ دوزی حجیم معمولا استفاده نمی‌شود. زیرا حجم لباس بیش از حد معمول نشان خواهد داد.

سنگ دوزی روی حریر

سنگ دوزی روی حریر

دوختن سنگ روی حریر مانند تور زیبایی فراوانی به لباس خواهد داد. از تور در تمام یا قسمت‌های از لباس استفاده می‌شود و شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود انتخاب کنید، که کدام قسمت سنگ دوزی داشته باشد.

سنگ دوزی روی شنل

سنگ دوزی روی شنل

سنگ دوزی روی شنل

در سنگ دوزی لباس مجلسی جدید، ممکن است با روش‌های مختلفی روبرو شویم. به عنوان مثال ممکن است هم روی خود لباس سنگ دوزی شود و هم روی شنل لباس این عمل را انجام دهند.

سنگ دوزی روی لباس پوشیده

سنگ دوزی برای انواع مدل‌ لباس کاربرد دارد.

برای انجام تزیینی مانند سنگ دوزی نیازی به مدل خاصی نیست. هر شخص با توجه به سلیقه و مدل انتخابی حتی اگر کاملا پوشیده باشد، می‌تواند از این تکنیک استفاده کند.

قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه ترند و جذاب

 

سنگ دوزی روی لباس چپ و راستی

سنگ دوزی مدل‌های مختلف را زیباتر می‌کند.

همانطور که گفتیم، هیچ مانعی سر راه سنگ دوزی وجود ندارد. حتی در بعضی از مدل‌ها مانند مدل چپ و راستی، سنگ دوزی لباس را شکیل‌تر نیز خواهد کرد.

سنگ دوزی روی لباس مشکی

رنگ مشکی و سنگ دوزی

سنگ دوزی لباس مجلسی مشکی، خارق‌العاده است. زرق و برق سنگ‌ها در کنار رنگ مشکی هارمونی بسیار جذابی ایجاد می‌کنند.

سنگ دوزی روی لباس یقه وی

یقه زیبا وی

سنگ دوزی لباس مجلسی زنانه شامل تمام یقه‌ها و مدل‌ها می‌شود. یکی از یقه‌های بسیار زیبا و پرطرفدار یقه وی است. یقه وی به تنهایی بسیار جذاب است و زمانی که با سنگ دوزی ترکیب شود، بسیار خیره کننده خواهد بود.

سنگ دوزی روی مدل پرنسسی

جلوه رویایی پیراهن پرنسی

مدل پیراهن پرنسسی با سنگ دوزی جلوه رویایی خواهد داشت. این مدل همه ما را به یاد سیندرلا و پیراهن زیباییش خواهد انداخت.

سنگ دوزی روی مدل دکلته

سنگ دوزی روی کاور قسمت‌های عریان

اگر شما به مدل دکلته علاقه دارید و از طرفی نمی‌خواهید شانه‌هایتان عریان باشد. می‌توانید روی پیراهن از جنس حریر یا تور تن‌پوشی که قسمت عریان بدن شما را کاور کند بدوزید. برای زیبایی کار از سنگ دوزی استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  25 مدل لباس مجلسی شیک و جدید تابستان 2023

 

سنگ دوزی روی یقه و سر آستین

اهمیت یقه روی لباس

یقه اهمیت فوق‌العاده زیادی روی زیبایی لباس دارد. حال اگر این یقه مزین به سنگ‌های بسیار خاص و زیبا شوند، تاثیرش را دوچندان واهند کرد.

سنگ دوزی روی یک سمت لباس

سنگ دوزی فقط روی یک سمت لباس

یکی دیگر از انواع سنگ دوزی، دوختن آن‌ها فقط در یک سمت لباس است. لزومی به ایجاد قرینه نیست. به عنوان مثال یقه دو شانه می‌توانند کاملا متفاوت باشند.

سنگ دوزی روی بلوز و دامن

روی انواع لباس سنگ دوزی را امتحان کنید!

منظور از سنگ دوزی لباس شب، فقط پیراهن نیست. شما روی انواع لباس می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید.

سنگ دوزی به سبک مینیمال!

ساده اما شیک

کمی تعجب برانگیز است! اما سبک مینیمال گستردگی فراوانی دارد. اگر شما از سنگ دوزی خوشتان می‌آید، اما از سمت دیگر از طرح‌های پرکار فراری هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سبک مینیمال است.

سنگ دوزی لباس مجلسی یقه هفت

همیشه در بورس

یکی از یقه‌های همیشه در بورس یقه هفت است. یکی از دلایل محبوب بودن این یقه در این است، که به راحتی با انواع مدل بالاتنه و پایین‌تنه ست می‌شود. سنگ‌ و مرواریدهای زیبا روی پیراهن مجلسی با یقه هفت، جلوه خاصی دارد.

مطالب مرتبط:  25 مدل لباس مجلسی پولکی لاکچری ویژه مهمانی

 

سنگ دوزی لباس مخمل

مناسبترین پارچه

سنگ دوزی روی پارچه زیبای مخمل، جلوه‌ای زیبا و خاصی دارد. به طور کلی پارچه مخمل برای دوخت لباس مجلسی زنانه بسیار مناسب است.

سنگ دوزی لباس مجلسی کمربنددار

ست رنگ سنگ با اکسسوری

استفاده از سنگ‌های رنگی روی لباس جلوه خوشایندی دارند. اگر بتوانید رنگ انواع اکسسوری مانند کمربند را با سنگ‌های رنگی ست کنید، لباس زیبایی خواهید داشت.

سنگ دوزی لباس عروس

سنگ دوزی لباس عروس

مگر می‌شود این هنر زیبا را روی لباس عروس به کار نبرد؟ استفاده از انواع سنگ‌ها در لباس عروس بر زیبایی و خاص‌تر شدن لباس می‌افزاید.

سنگ دوزی روی پیراهن یقه قایقی

می‌توان هر دو قسمت یقه یا کل لباس را سنگ دوزی کرد.

هر دو قسمت یقه روی شانه را می‌توان با انواع سنگ دوزی تزیین کرد. البته معمولا از پیراهن جنس ساتن استفاده شده و قسمت رویه لباس با پارچه حریر مزین شده به سنگ به یکدیگر متصل می‌شود.

سنگ دوزی روی پیراهن یقه گرد

به راحتی ست می‌شود.

یقه گرد معرف همه افراد است! این یقه کاربرد زیادی روی انواع لباس‌های زنانه دارد. این یقه نیز مانند یقه هفت، اگرچه بسیار ساده بوده اما به دلیل خوش قلقی که دارد، انواع مدل پایین‌تنه و بالاتنه را پوشش می‌دهد. این مدل به راحتی با پارچه‌های مختلف و تزئینات زیبا مزین خواهد شد.

مطالب پربازدید:  35 مدل لباس مجلسی شیک و جدید تابستان 2023

 

مدل لباس مجلسی دو دامن

مدل لباس مجلسی دو دامن

مدل لباس مجلسی دو دامن

مدل لباس مجلسی دو دامن

این مدل با سنگ‌های کار شده بسیار زیبا انتخاب بانوان خاص‌پسند بوده و رنگ مشکی لباس، آن را به بهترین گزینه برای ست کردن با انواع اکسسوری و کفش بدل کرده است.

لباس مجلسی دامن پفی

لباس مجلسی دامن پفی

لباس مجلسی دامن پفی

این لباس دارای طراحی خاص خود بوده و دارای سنگ‌دوزی‌های گوناگونی می‌باشد. همچنین مدل آستین توری این لباس زیبایی آن را دوچندان کرده است.

لباس مجلسی آف شولدر

لباس مجلسی آف شولدر

لباس‌های آف شولدر از چندین سال قبل به‌ عنوان لباس‌های مجلسی‌ جذاب شناخته می‌شوند. این لباس‌ها هیچ  شانه‌ای ندارند و یقه آن‌ها به‌ صورت یکسره در بالای سینه‌ها کشیده شده است. آستین‌های این مدل لباس درست در امتداد خط یقه و زیر شانه قرار دارند.

لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

مدل لباس مجلسی ماهی یا پری دریایی

لباس‌های مجلسی مدل ماهی، پیراهن‌هایی هستند که از ناحیه بالاتنه تا زیر باسن کاملا جذب بوده و سپس دامن آن با تمایل به گشادی و حتی پف ادامه پیدا می‌کند. این جذب بودن دامن می‌تواند تا همان ناحیه زیر باسن بوده یا تا میانه ران پای فرد باشد و  حتی تا چند سانت زیر زانو ادامه پیدا کند.

این مدل لباس از زمانی که به بازار آمده است همیشه در اوج بوده و مورد استقبال اکثر بانوان واقع شده است.

مطالب پربازدید:  45 مدل لباس مجلسی شیک و جدید تابستان 2023

 

مدل لباس مجلسی یقه رومی

مدل لباس مجلسی یقه رومی

در دنیای مد و فشن، لباس‌های مجلسی یقه رومی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی برای بتنوان شناخته می‌شود. این مدل لباس با طراحی بسیار زیبا و شیک خود، به زنان اجازه داده تا در مهمانی‌ها و مجالس مختلف با اعتماد به‌نفس بالاتری حضور یابند.

مدل لباس مجلسی توری

مدل لباس مجلسی توری

لباس توری یکی از مدل‌های لباس مجلسی برای بانوان است که قسمت‌های مختلفی از بدن فرد را نمایش می‌دهد. این لباس غالبا از جنس پارچه‌های نازک و توری ساخته شده که به خوبی با استایل بدن فرد هماهنگ شده و زیبایی طبیعی بدن را نشان می‌دهد. این لباس معمولا در رنگ‌های روشن همچون سفید، کرم و طوسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل لباس مجلسی ضربدری

مدل لباس مجلسی ضربدری

مدل کت مجلسی سنگ‌دوزی شده

مدل کت مجلسی سنگ‌دوزی شده

بیشتر از همیشه بدرخشید….

مطالب پربازدید:  35 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

 

پوشیدن لباس مجلسی شیک برای تمامی بانوان موضوع مهمی است. دنیا فشن و مد هر روز تنوع بیشتری را وارد لباس‌های مجلسی می‌کند. یکی از انواع تزئینات لباس مجلسی سنگ دوزی لباس است.

خیاطان از انواع سنگ و سبک دوخت برای اتصال سنگ های کوچک و درشت برای غنی کردن لباس استفاده می‌کنند. در این مقاله ما درباره مدل‌های مختلف لباس با سنگ دوزی صحبت کردیم. شما کدام مدل را پسندیدید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ما مشتاقانه منتظر خواندن تجربیات شما هستیم.

 

منبع : crewelghoul

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “45 مدل سنگ دوزی لباس با طرح‌های لاکچری و ترند سال

  1. اذرگون گفت:

    هنر سنگ دوزی خوبه

  2. لیلا گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *