25 مدل لباس عروس پوشیده طراحی 1402

در صورتی که به دنبال جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده می‌گردید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. زیرا در ادامه این مطلب قصد داریم ۲۵ مدل بسیار محبوب از انواع لباس عروس ایرانی پوشیده را معرفی کنیم.

لباس عروس پوشیده پرنسسی

لباس عروس پوشیده پرنسسی

این مدل از لباس زنانه شیک و مجلسی به صورت پرنسسی و با پارچه Mikado سفید تولید می‌شود. یقه جلوی این لباس عروس مدل باتو است و در کناره‌های آن توری به کار رفته است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس عروس با توری کریستالی

لباس عروس بلند کرپ مدل پری دریایی

در طراحی این لباس از تزئینات بسیار درخشان کریستال، مهره، مروارید، اسپنگل، گلدوزی و غیره استفاده شده است. یقه قایقی و آستین بلند توری شانتیلی نیز در این عکس لباس عروس به چشم می‌‌خورد. این لباس دارای یک کمربند باریک است که پف دامن بلند و توری روی سر عروس، زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

لباس عروس سبک وینتاژ

لباس عروس پوشیده سبک وینتاژ

این مدل از لباس عروس بسیار پرطرفدار دارای توری به رنگ عاج، یقه و آستین‌های بلند مروارید دوزی شده است.

لباس عروس بلند کرپ مدل پری دریایی

لباس عروس بلند کرپ مدل پری دریایی

این مدل لباس عروس با پارچه کرپ تولید می شود و یقه پوشیده ای دارد. لباس عروس مورد نظر با مدل دامن ماهی یا پری دریایی با کمی دنباله طراحی می‌ شود و آستین‌ های آن از جنس پارچه کرپ است. همچنین امکان سفارش سایز بزرگ این لباس از فروشگاه اینترنتی لباس نیز وجود دارد.

لباس عروس با دنباله بلند

لباس عروس با دنباله بلند

این مدل بسیار جدید لباس عروس سال ۱۴۰۲ دنباله‌ای بلند از جنس توری گلدوزی و مروارید دوزی شده دارد. این لباس پوشیده با آستین‌های بلند و یقه‌ای از جنس دانتل طراحی شده است که شکوه و وقار عروس را به نمایش می‌گذارد.

لباس عروس ساده و پوشیده کرپ

لباس عروس ساده و پوشیده کرپ

این لباس برای کسانی که به دنبال سادگی هستند، گزینه مناسبی است. مدل دامن این لباس پوشیده جدید و زیبا به صورت نیمه فون و ساده طراحی می‌‌شود و آستین‌های آن در سرآستین دارای پف هستند. همچنین نیم تنه‌ای از جنس مدل لباس مجلسی گیپور مروارید دوزی شده روی قسمت بالای لباس کار شده است.

لباس عروس پفی و پرنسسی

لباس عروس پوشیده پفی و پرنسسی

این لباس دارای دامن پفی است که در قسمت پایین و کمر آن تزئینات متفاوتی به چشم می‌خورد. لباس عروس مورد نظر آستین‌ها و نیم تنه‌ای از جنس پارچه دانتل مزین شده دارد. همچنین این مدل بسیار زیبا دارای یقه‌ای باز از سرشانه است که جذابیت منحصر به فردی به آن بخشیده است.

لباس عروس بلند با گلدوزی‌های رنگی

لباس عروس بلند با گلدوزی های رنگی

این لباس عروس دارای دامن پفی و دنباله‌دار است. این مدل از لباس عروس با آستین طراحی می‌شود و روی قسمت سینه و دامن آن گلدوزی با رنگ‌های آبی، قرمز و سبز به چشم می‌‌خورد.

لباس عروس ساتن مدل دامن پفی

لباس عروس پفی دانتل

این مدل بسیار ساده و زیبا با دامن پفی طراحی می‌‌شود و هیچگونه تزئیناتی روی آن استفاده نشده است. آستین‌های ساده ساتن و دامن پفی دنباله‌دار این مدل لباس عروس برای کسانی که به دنبال سادگی هستند، پیشنهاد می‌شود.

لباس عروس پفی دانتل

لباس عروس بلند ساتن

در طراحی نیم تنه و پایین دامن لباس از پارچه دانتل استفاده شده است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. این مدل لباس عروس جدید دارای آستین بلند و یقه‌ای پوشیده تا گردن است.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه

 

لباس عروس بلند ساتن

جدیدترین مدل لباس عروس دنباله دار

در طراحی این لباس مدل جدید سال ۱۴۰۲ از ساتن استفاده شده است. دامن آن نیز از قسمت کمر چند چین می‌خورد که در پایین آن تزئینات مروارید به کار رفته است.

جدیدترین مدل لباس عروس دنباله دار

لباس عروس مدل پرنسسی

در تولید این مدل بسیار محبوب لباس عروس از پارچه ساتن سفید استفاده شده است. در قسمت کمر این مدل لباس زنانه شیک کمربندی با تزئینات کریستالی به چشم می‌خورد که جذابیت لباس را افزایش داده است.

لباس عروس مدل پرنسسی

لباس عروس کرپ بلند مدل ساده

روی دامن پفی این لباس توری قرار دارد که از دو طرف لباس روی دامن آویزان است و به آن جذابیت بی‌نظیری بخشیده است. این مدل لباس عروس با نیم تنه و آستین‌های سه رب از جنس دانتل طراحی می‌‌شود. با مشاهده عکس لباس عروس مورد نظر مشاهده می‌کنید که روی دامن آن نیز منجوق دوزی به کار رفته است.

لباس عروس کرپ بلند مدل ساده

لباس عروس ساتن جیب دار

این مدل بدون دامن پفی طراحی می‌شود و از جنس کرپ است. در طراحی آستین‌های آن نیز از تور استفاده می‌شود.

لباس عروس ساتن جیب دار

لباس عروس با دامن توری

این مدل جدید از لباس عروس دارای دو جیب است. همچنین در قسمت کمر و سینه آن انواع تزئینات مانند منجوق دوزی دیده می‌شود.

لباس عروس با دامن توری

لباس عروس جدید با تزئینات گل های درشت

این مدل لباس عروس ایرانی پوشیده نیز با آستین طراحی می‌شود و پارچه دامن آن از جنس تور و بالا تنه آن لمه براق است.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس عروس ساده جدید طراحی 2023

لباس عروس جدید با تزئینات گل های درشت

لباس عروس ساتن پوشیده و دنباله دار

این مدل به عنوان لباس مجلسی هم محسوب می‌شود و بسیار محبوب و خاص دارای تزئیناتی به شکل گل‌های مصنوعی رنگی است. دامن توری این مدل لباس عروس نیز از دو سمت دارای پف بیشتری است که زیبایی لباس به آن بستگی دارد.

لباس عروس ساتن پوشیده و دنباله دار

لباس عروس کرپ با دامن دنباله دار

این لباس عروس ساتن یکی از جدیدترین و ساده‌ترین مدل‌های لباس عروس ۱۴۰۲ است که تزئیناتی روی آن دیده نمی‌شود. دامن این لباس ساتن دنباله‌دار است و آستین‌های آن نیز به پوشیده نشان دادن این لباس کمک بسیاری کرده‌اند.

مطالب مرتبط :  20 مدل لباس عروس آستین دار جدید

لباس عروس کرپ با دامن دنباله دار

لباس زنانه شیک جیب دار

این مدل از لباس عروس بدون دامن پف‌دار طراحی می‌‌شود و آستین‌های آن از جنس توری است. در قسمت کمربند آن نیز از پارچه توری طرح‌دار استفاده شده است که نیم تنه و دامن کرپ را از یک‌دیگر جدا می‌کند‌. این لباس عروس با کلاه نیز قابل طراحی است.

لباس زنانه شیک جیب دار

لباس عروس بلند ساده و مجلسی

اگر به دنبال یک لباس عروس ساده و بدون تزئینات هستید، این مدل را انتخاب کنید. در طراحی این لباس از پارچه کرپ ساده استفاده شده است. همچنین در  دو طرف دامن فون آن نیز جیب قرار دارد.

لباس عروس بلند ساده و مجلسی

لباس عروس با نیم تنه کریستال دوزی شده

این مدل لباس عروس نیز به صورت ساده با دامن نیمه فون و افتاده طراحی می‌شود. در طراحی این مدل ساده و شیک از هیچ‌گونه توری یا تزئیناتی استفاده نشده است.

لباس عروس با نیم تنه کریستال دوزی شده

لباس عروس پوشیده ساتن با سرشانه پفی

لباس عروس مورد نظر دارای دامنی توری با مدل افتاده است. در نیم تنه آن نیز از پارچه دانتل کریستال دوزی شده استفاده شده است که زیبایی لباس تا حدود زیادی به قسمت بالا تنه آن بستگی دارد.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس عروس ایرانی جدید 1402

لباس عروس ساتن با سرشانه پفی

لباس عروس با مدل آستین توری طرح دار

در طراحی این مدل لباس عروس از پارچه ساتن استفاده شده است. مدل مورد نظر دارای آستین‌هایی با سرشانه‌های پفی شبیع به یک کت مجلسی است که روی شانه آن منجوق دوزی به چشم می‌خورد.

لباس عروس با مدل آستین توری طرح دار

لباس عروس بلند با دامن مدل ماهی دنباله دار

این مدل از لباس عروس شیک آستین‌هایی از جنس توری طرح دار دارد که یک کمربند از جنس پارچه آستین نیز روی کمر آن دیده می‌شود. همچنین در طراحی دامن آن نیز از توری ساده استفاده شده است.

لباس عروس بلند با دامن مدل ماهی دنباله دار

لباس عروس بلند با دامن مدل ماهی دنباله دار

این لباس زنانه بسیار شیک و منحصر به فرد دارای دامنی تنگ تا قسمت زانو است که در پایین به صورت مدل پری دریایی دنباله‌دار طراحی می‌شود. در طراحی آن نیز پارچه دانتل و توری با تزئینات جذاب به کار رفته است. این مدل لباس عروس بدون آستین طراحی می‌شود.

مطالب دیدنی:  20 مدل آرایش عروس لایت 2023 – خاص و لاکچری

 

لباس عروس مدل پوشیده، انتخابی برای شیک‌پسندان

در این مطلب به بررسی ۲۵ نمونه از جدیدترین مدل های لباس عروس پوشیده سال ۱۴۰۲ پرداختیم. با مطالعه این مقاله به راحتی قادر خواهید بود که لباس عروس منحصر به فرد و مناسب خود را انتخاب کنید. نظر خود را درمورد هر یک از لباس‌ها حتما با دیگران درمیان بگذارید و از تجربیات خود با ما صحبت کنید.

 

منبع : elle

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل لباس عروس پوشیده طراحی 1402

  1. ساحل گفت:

    خیلی جذاب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *