ریمل اسنس

آیا تا به حال ریملی خریده‌اید؛ که علاوه بر قیمت مناسب خاصیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی مژه‌های شما را داشته باشد؟ آیا شما هم به دنبال یک معجزه جدید در ریمل‌های خوش قیمت هستید؟ برند آلمانی اسنس که این روزها غوغای بسیاری میان طرفداران خود به پا کرده است؛ در سال‌های اخیر با کیفیت‌ترین انواع ریمل اسنس را روانه بازار کرده است.

برند اسنس از سال 2001 شروع به کار کرد و توانست قدرت بسیاری در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به دست آورد. این برند در کنار قیمت بسیار مناسب محصولاتی با قابلیت‌های بالا به مشتریان خود ارائه داده است. در این مقاله به بررسی ریمل‌های این برند و ویژگی‌های این محصولات خواهیم پرداخت. در ادامه برای آشنایی با یکی از بهترین برندهای موجود در بازار همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع ریمل اسنس چیست؟

انواع ریمل اسنس چیست؟

اسنس انواع مختلف ریمل‌ها را با خاصیت‌های گوناگون روانه بازار کرده است. ریمل‌های بلند کننده و حجم دهنده از انواع مختلف این محصولات هستند. این برند سلایق افراد مختلف درباره شکل ظاهر مژه‌ها را در نظر گرفته و با توجه به آن تنوع بالایی از ریمل‌ها را به بازار عرضه کرده است. در ادامه به معرفی برخی از این ریمل‌ها می‌پردازیم.

من مژه‌های بلند را دوست دارم؛ شعاری اسمی برای این مدل ریمل اسنس

انواع ریمل اسنس چیست؟

این مدل ریمل از برند اسنس برای کسانی مناسب است که مژه‌های بلند دوست دارند. ریمل بلند کننده اسنس به شما کمک می‌کند تا مژه‌های بلندتری داشته باشید. بافت مخملی رنگ و بسیار متراکم این ریمل همراه با برس مخصوص آن مژه‌های شما را به طور قابل توجهی بلند می‌کند.

ریمل حجم دهنده برند اسنس

ریمل حجم دهنده برند اسنس

ریمل حجم دهنده اسنس با نام I love extreme volume یکی از پرطرفدار ترین ریمل‌های برند اسنس است. این ریمل با خاصیت حجم دهندگی بدون چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جزو لوازم آرایشی مورد علاقه مشتریان برند اسنس واقع شده است. برس مخصوص ریمل حجم دهنده اسنس به شما کمک می‌کند تا مژه‌هایی با حجم بالا، رنگ مشکی و کاملا یکدست داشته باشید.

یکی دیگر از معروف‌ترین ریمل‌های حجم دهنده برند اسنس به اسم ریمل صورتی اسنس شناخته می‌شود. برای خرید ریمل اسنس صورتی اصل و ریمل اسنس اصل مشکی سراغ فروشنده‌های معتبر برای خرید لوازم آرایشی مانند فروشگاه آنلاین مدیسه بروید.

ریمل ضد آب اسنس

ریمل ضد آب اسنس

اگر جزو افرادی هستید که استخر و باشگاه می‌روید؛ یکی از بهترین پیشنهادها ریمل ضد آب اسنس یا ریمل آبی اسنس (لاو اکستریم) است. این ریمل با خاصیت ضد آبی سبب جلوگیری از نابودی خاصیت ریمل در برابر آب و تعریق می‌شود. همچنین اگر جزو افراد شاغلی هستید که زمان کافی برای تمدید ریمل را ندارید؛ این مدل برای شما بهترین گزینه شمرده می‌شود.

لیست قیمت انواع ریمل اصل و با کیفیت

 

ریمل اسنس سبز

 ریمل اسنس سبز

ریمل سبز یا مدل آی لاو اکستریم از جمله ریمل‌هایی است که علاوه بر حجم، حالت بسیار زیبایی به مژه‌های شما القا می‌کند. خاصیت فرم دهندگی ریمل سبز اسنس بخاطر ساختار متفاوت برس آن است. فرم دهندگی، حجم دهندگی و بلند کنندگی از خاصیت‌هایی است؛ که همگی در این ریمل جای دارند.

مطالب دیدنی:  آیا بهترین تقویت کننده مژه را می‌شناسید؟

قیمت ریمل اسنس اصل

برند اسنس و به خصوص ریمل‌های آن، از دسته محصولات آرایشی زنانه به شمار می‌آیند که قیمت بسیار مناسبی در کنار کیفیت بالا شامل می‌شوند. باید توجه داشته باشید؛ به علت محبوبیت بسیار بالای ریمل‌های این برند نوع فیک محصولات اسنس در بازار قابل مشاهده است. هنگام خرید انواع ریمل‌های اسنس از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

در پایان این نکته قابل ذکر است که برند اسنس در طی سالیان اخیر امتیاز بسیار بالایی در میان رقبای خود کسب کرده و همین موضوع سبب محبوبیت بسیار بالای آن است. اگر شما هم به طور مداوم از ریمل استفاده می‌کنید و این محصول آرایشی از جمله واجبات برای شما به شمار می‌آید؛ پیشنهاد ما انواع ریمل‌های اسنس است. با ریمل‌های اسنس علاوه بر مراقبت از چشم‌های خود، زیبایی را به آن‌ها هدیه خواهید داد.

 

منبع : essencemakeup

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “برترین مدل‌های ریمل اسنس و معرفی برند اسنس

  1. بنفشه گفت:

    اسنس برند خیلی خوبیه اما من کانسیلر رو هم خیلی قبول دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *