25 مدل لباس شب مجلسی 2023

لباس مجلسی به آن دست از لباس‌های تقریبا نفیس و گران قیمتی می‌گویند، که همه ما یک یا چند مدل آن را در کمد لباس خود داریم. این مدل لباس مخصوص مجالس مهمانی و رسمی بوده و برای جلوه بیشتر لباس روی تن، طراحان سبک‌های متنوعی را وارد این مدل لباس کرده‌اند. این مدل‌ در اغلب موارد به شکل ماکسی دوخته شده اما مدل‌های کوتاه‌تری نیز در بازار وجود دارد.

اگر بخواهیم بدانیم خاستگاه لباس مجلسی از کجا آمده است، باید بگوییم که مدل لباس شب مجلسی به جنبش رمانتیک در اروپا باز می‌گردد و به نوعی ریشه در بیان احساسات و عواطف انسان دارد. پوشیدن این مدل لباس، باعث افزایش اعتماد به نفس در بانوان خواهد شد و زیبایی ذاتی و درونی آن‌ها را به رخ همگان خواهد کشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای ایجاد تنوع در دوخت لباس‌های مجلسی به کار بردن پارچه‌های گوناگون، اکسسوری‌های جذاب، برش، گره، پاپیون و ده‌ها مدل دیگر کاربرد دارد. آنچه که باعث متمایز شدن لباس مجلسی با لباس‌های دیگر می‌شود فقط به کار گرفتن پارچه‌های گران قیمت و نفیس نیست. بلکه توجه به جزئیات و ایجاد ایده‌های جالب و جذاب نکته قابل ملاحظه‌ای است. در این مقاله قصد داریم به 25 مدل لباس مجلسی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

مدل بدون آستین

مدل بدون آستین

مدل بدون آستین یکی از متداول‌ترین سبک‌های لباس مجلسی است. شما می‌توانید از پارچه‌های مختلف برای دوخت لباس بدون آستین استفاده کنید. پارچه‌هایی مانند کرپ با رنگ تیره بسیار مناسب بانوانی است که سایز لارج هستند.

مدل بنددار

مدل بنددار

اگر شما به فکر خرید لباس شب مجلسی طرح دار هستید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که در قسمت کمر به وسیله بند بسته می‌شود. زیرا در مدل‌هایی که گل درشت دارند برای تن‌خور بودن بهتر لباس وجود بند در قسمت کمر لازم است.

مدل دامن پلیسه

مدل دامن پلیسه

در سال‌های قبل خیاطان مشقت زیادی را متحمل می‌شدند، تا بتوانند دامن پلیسه را بدوزند. اما امروز این چنین نیست و با وجود پارچه‌های پلیسه کار بسیار راحت است.

مدل لباس شب مجلسی کمربندار

کمربندار

کمربند جز محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی است که در کمد لباس اغلب افراد یافت می‌شود. کمربند بیشتر مناسب مدل‌های بلند و ماکسی است. هر چند لباس‌های مجلسی کوتاه نیز می‌توانند از مدل لباس کمربنددار بهره بگیرند.

مدل آستین بلند

مدل آستین بلند

اگر شما به دنبال لباس شب مجلسی پوشیده هستید، مدل آستین بلند مناسب شما خواهد بود. البته منظور پیراهن کاملا پوشیده و ماکسی نیست. بلکه در بسیاری از مدل‌ها تا سر زانوها لباس کاملا پوشیده است.

مدل آستین کلوش

مدل آستین کلوش

یکی از مدل آستین‌های بسیار پر طرفدار در میان بانوان، مدل آستین کلوش است. آستین کلوش وقار و زیبایی خاصی به لباس خواهد داد.

مدل لباس شب مجلسی توردار

مدل توردار

استفاده از تور کار چندان تازه‌ای در صنعت لباس مجلسی نیست. تور زمانی که مزین به گل‌های ریز شود، نمای بسیار جذابی به لباس خواهد داد.

مدل توری با گل‌های برجسته

مدل توری با گل‌های برجسته

ایجاد ظریف کاری در لباس شب مجلسی، باعث جذابیت بیشتر لباس خواهد شد. برای بدست آوردن لباس شب مجلسی شیک فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج داد.

مدل چرمی

مدل چرمی

پوشیدن لباس شب مجلسی از جنس چرم شجاعت بالایی را می‌طلبد. زیرا مدلی خاص بوده و همه پسند نیست.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی زنانه

 

مدل چین‌دار

مدل چین‌دار

لباس شب مجلسی چین‌دار به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد. این مدل لباس شب مجلسی زنانه باعث حجیم نشان دادن قسمت‌های مختلف لباس خواهند شد.

مدل لباس شب مجلسی حریر

مدل حریر

پارچه زیبا و ظریف حریر گزینه بسیار مناسبی برای لباس شب مجلسی است. به خصوص اگر مدل به صورت طبقه‌ای دوخته شود.

مدل دو رنگ

مدل دو رنگ

برای داشتن این مدل شما دو راه دارید. یا از ترکیب دو رنگ در پارچه استفاده کنید یا دو رنگ متفاوت لباس را با هم ست کنیم. در اینجا منظور ما بیشتر پارچه‌هایی است که به دلیل وجود تضاد بالای رنگی، بسیار شیک و دلربا به نظر برسند.

مدل رومی

مدل رومی

لباس شب مجلسی رومی نیاز چندانی به توضیح ندارد. در این مدل آشنا یکی از شانه‌ها عریان بوده و بندی روی شانه دیگر است. استفاده از لگینگ هم برای استایل همراه این لباس شب ایده خوبی است.

مدل ژوزفین

مدل ژوزفین

به ایجاد انواع برش در قسمت زیر سینه ژوزفین می‌گویند. این مدل بیشتر مناسب کسانی بوده، که فرم بدنشان شبیه سیب است. در این مدل با ایجاد برش‌های متنوع لباسی خاص تولید می‌شود.

مدل لباس شب مجلسی کوتاه

مدل کوتاه

لباس شب مجلسی کوتاه مدلی بسیار پر طرفدار بوده که جوان و پیر نمی‌شناسد. شما هر سن و سالی که داشته باشید می‌توانید از این مدل استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل گیپور

مدل زیبا گیپور اگرچه جز لباس شب مجلسی جدید به حساب نمی‌آید، اما هرگز تکراری نخواهد شد. گیپور پارچه بسیار زیبایی است که برای تمام یا قسمتی از لباس کاربرد دارد.

مدل یقه ایستاده

مدل یقه ایستاده

در لباس شب مجلسی کمتر به یقه ایستاده برخورد می‌کنیم. اما این یقه نیز ظرافت و زیبایی خاصی دارد. فقط دقت کنید با وجود یقه ایستاده کل بالاتنه پوشیده خواهد شد پس اگر بالاتنه پری دارید چندان به دنبال این مدل نباشید.

مدل یقه هفت

مدل یقه هفت

مدل همیشه زیبا و پرطرفدار یقه هفت جز جدایی ناپذیر مدل لباس مجلسی است. یقه هفت بیشتر مناسب افرادی است که بالاتنه چاقی دارند، زیرا با پوشیدن این مدل یقه بالاتنه آن‌ها کمی کشیده‌تر نشان داده خواهد شد.

مطالب دیدنی:  25 مدل پیراهن مجلسی 2023 در طرح‌های کوتاه و بلند

مدل منجوق دوزی

مدل منجوق دوزی

منجوق دوزی روی پارچه از هنرهای بسیار قدیمی بوده و باعث زیباتر شدن لباس خواهد شد. منجوق دوزی روی لباس شب مجلسی مخمل جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. البته روی پارچه‌های دیگر نیز قابل اجرا است.

یقه افتاده

یقه افتاده

مدل یقه افتاد که به آن دراپه هم می‌گویند، مدل بسیار جذابی است. وقتی این مدل ساده یقه را روی مدل لباس مجلسی خود پیاده کنید، لباس شما خاص خواهد شد.

مدل یقه دلبری

مدل یقه دلبری

یقه دلبری بیشتر برای میهمانی‌های غیر رسمی مناسب است. اما امروزه از این مدل یقه در مدل لباس مجلسی استفاده می‌کنند. این یقه به خاطر حالتی که دارد، دلفریبی خاصی به لباس می‌دهد.

مدل لباس شب مجلسی بلند

مدل بلند

مدل لباس مجلسی را بیشتر با سبک بلند و ماکسی آن می‌شناسند. بسیاری از افراد معتقدند جذابیت لباس شب و مجلسی به بلند بودن آن است. عده‌ای هم پا را فراتر می‌گذارند و می‌گویند لباس شب مجلسی مشکی باید باشد! البته در دنیا مد و فشن امروز با توجه به گستردگی و تنوعی که وجود دارد نمی‌توان نسخه خاصی برای لباس نوشت. هر شخص نسبت به سلیقه خود می‌تواند مدلی را انتخاب کند.

مدل یقه گرد

مدل یقه گرد

مدل ساده و جذاب یقه گرد را همه ما می‌شناسیم. این یقه برای انواع مانتو، لباس میهمانی و حتی لباس‌های خانگی کاربرد دارد. با این یقه می‌توان مدل لباس مجلسی بسیار زیبایی تهیه کرد.

یقه هالتر

یقه هالتر

مدل لباس شب مجلسی با یقه هالتر، مدل چندان جدیدی نیست. اما طراحان لباس توانسته‌اند متدهای جدید را روی این مدل یقه پیاده کنند. مثلا در بعضی از مدل‌ها قسمت پشت لباس کاملا پوشیده است. مدل دیگر نیز به این صورت است که شانه‌ها عریان هستند اما یک آستین کوتاه به لباس وصل خواهد شد.

مطالب مرتبط:  40 مدل لباس مجلسی قرمز شیک ترند

به دنبال بهترین‌ها برای خود باشید…

مدل لباس شب مجلسی در مناسبت‌ها و مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید لباس به خصوص لباس شب گاهی بسیار سخت و طاقت فرسا است. امروزه می‌توان لباس مورد نظر را از طریق سایت لباس زنانه و مردانه سفارش داد و دم منزل تحویل گرفت. نظر شما چیست؟ شما کدامیک از مدل‌های بالا را برای خود انتخاب می‌کنید؟ آیا به نظر شما مدل لباس مجلسی حتما باید بلند و مشکی باشد؟ ما مشتاقانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

 

منبع : stylesatlife

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *