بهترین پاک کننده آرایش چشم

شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از یک آرایش سنگین چشم در آینه به خود نگاه کرده و فکر کنید که چطور باید این آرایش را بشویید. دانستن بهترین پاک کننده آرایش چشم به شما کمک می‌کند که این احساس سختی به وجود آمده برایتان آسان شده و به راحتی به پاک کردن چشم‌هایتان از آرایش بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید و با بهترین مارک‌های این پاک کننده‌های آرایشی آشنا شده و در میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پاک کننده آرایش چشم وجود دارد. برخی از متخصصان پوست معتقدند که در هنگام خرید این محصولات باید به نوع پوست و نوع آرایشی که باید به وسیله این محصول پاک شود، توجه کرد. برخی دیگر از متخصصان پوستی پاک کننده‌هایی را ترجیح می‌دهند که در هنگام استفاده از آنان نباید فشار زیادی به چشمانمان وارد آورده و اصطکاک زیادی روی پوست ایجاد کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با تکیه بر این معیارها و آزمایش مدل‌های مختلف پاک کننده آرایش ناحیه چشم روی چندین فرد، بهترین مارک‌های این محصولات انتخاب شده است که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

پاک کننده دو فازی آرایش چشم و لب آردن بیوتی

نمایی از پاک کننده دو فازی آرایش چشم و لب آردن بیوتی Ardene Beauty

مارک آدرن بیوتی محصول کشور ایران بوده و به تولید محصولات باکیفیت می‌پردازد. پاک کننده دو فازی آرایش چشم و لب آردن بیوتی بدون نیاز به آبکشی بوده و فاقد هرگونه اسانس است. با خرید این محصول از فروشگاه لوازم آرایشی می‌توانید حتی مواد آرایشی ضدآب، چسبناک و ماندگار را نیز به راحتی از روی سطح چشمان خود پاک کنید.

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لب و نواحی چشم کاسمکولوژی

نمایی از محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب بابونه کاسمکولوژی

این چشم پاک‌کن نیز یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی بوده و برای انواع پوست مناسب است. محلول دو فاز پاک کننده آرایش نواحی چشم و لب کاسمکولوژی حاوی بابونه و ویتامین E بوده و از ایجاد اشک در چشم‌ها جلوگیری می‌کند. از این محلول می‌توانید برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب نیز استفاده کنید.

چشم پاک کن الارو

نمایی از محلول چشم پاک کن دو فاز Bi Phase الارو

در بین نمونه‌های پاک کننده آرایش ناحیه چشم هرگز نباید جای محصولات باکیفیت الارو خالی باشد. این محلول محصول کشور فرانسه بوده و حاوی ویتامین B5 و عصاره بابونه است. از این محلول می‌توانید برای پاک کردن هر نوع آرایش استفاده کرده و رطوبت پوست خود را نیز حفظ کنید. چشم پاک‌کن الارو نیازی به شستشو با آب نداشته و تیرگی‌های دور چشم را بهبود می‌دهد.

محلول چشم پاک کن پریم

نمایی از پاک کننده آرایش چشم دو فاز پریم Waterproof Eye Make Up

مارک پریم جدیدا توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. این برند محصولات بهداشتی باکیفیتی را به مصرف کنندگان عرضه کرده و ساخت کشور ایران است. محلول پاک‌کننده آرایش چشم دو فاز پریم حاوی عصاره بابونه و فاقد الکل و مواد مضر بوده و ضد التهاب و ضد قرمزی پوست است. این محلول از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و سوزش، خارش و حساسیت به وجود نخواهد آورد.

قیمت انواع پاک کننده آرایش چشم و میسلارواتر چشم

 

چشم پاک کن مای

نمایی از پاک کننده دو فاز آرایش چشم مای

برند مای از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لوارم آرایشی و بهداشتی در ایران بوده و چشم پاک‌کن مای توسط متخصصین پوست تست شده است. این پاک کننده برای چشم‌های حساس و غیرحساس مناسب بوده و حاوی عصاره جوجوبا و روغن کستر است. از این محصول می‌توان برای پاک کردن آرایش‌های مقاوم به آب استفاده کرد.

پاک‌کننده آرایش چشم تاپ شاپ

نمایی از میسلار واتر چشم و صورت تاپ شاپ

اگر به دنبال پاک‌کننده آرایش چشم با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما میسلار واتر چشم و صورت تاپ شاپ خواهد بود. این محصول ایرانی حاوی عصاره‌ گل سرخ، آلوئه ورا، درخت چای و بابونه بوده و برای انواع پوست‌های حساس مناسب خواهد بود. با خرید پاک‌کننده آرایش چشم تاپ شاپ از فروشگاه آنلاین می‌توانید آرایش‌های ضد آب را نیز به خوبی پاک کرده و پوستتان را نیز آبرسانی کنید.

پاک کننده آرایش چشم لافارر

نمایی از میسلار واتر دوفاز چشم و صورت لافارر 100ml

این پاک کننده با انواع پوست سازگار بوده و حاوی سدیم هیالورونات، عصاره جوانه گندم، بابونه، پنیرک و خیار است. پاک‌کننده آرایش چشم لافارر آرایش‌های ضد آب را خیلی سریع پاک کرده و عمل نرم کنندگی و رطوبت رسانی به پوست را نیز انجام خواهد داد. برند لافارر یکی از برندهای باکیفیت ایرانی محسوب می‌شود.

چشم پاک کن ایوروشه

نمایی از پاک کننده چشم اکسپرس ایوروشه

مورد هشتم از سری بهترین پاک کننده آرایش ناحیه چشم، محصول برند ایوروشه است. این محصول تمام چربی‌های اطراف چشم را از بین برده و از فرمولاسیون دو فاز برخوردار بوده و فاقد اسانس است. چشم پاک‌کن ایوروشه خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و به همین سبب با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند. این چشم پاک‌کن آرایش‌های ضد آب را نیز به خوبی پاک کرده و پوست اطراف چشم را به خوبی ضد عفونی خواهد کرد.

پاک کننده آرایش چشم هیدرودرم

نمایی از محلول دوفاز پاک کننده آرایش چشم و لب هیدرودرم

پاک‌کننده آرایش چشم هیدرودرم دارای فرمولاسیون دو فازی و فاقد اسانس بوده و برای انواع پوست و پوست‌های حساس مناسب خواهد بود. این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی سبب حفظ طراوت، شادابی و لطافت پوست شده و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می‌کند. از مزایای این پاک کننده می‌توانیم به آبرسانی، خواص ضدالتهابی، نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست اشاره کنیم.

چشم پاک کن نوتروژینا

نمایی از محلول پاک کننده آرایش چشم نوتروژینا حجم 125 میلی

این محصول نیز بهترین پاک کننده آرایش ناحیه چشم و مورد تایید چشم پزشکان و متخصصین پوست بوده و بدون آسیب رساندن به پوست، پلک و مژه‌ها هرگونه مواد آرایشی را از اطراف چشم پاک می‌کند. فرمول چشم پاک‌کن نوتروژینا متناسب با پوست حساس اطراف چشم بوده و حتی برای افرادی که دارای چشم‌های حساس هستند یا از لنز استفاده می‌کنند مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  محصولات بایودرما قوی‌ترین سپر امنیتی پوست شما

 

بهترین پاک کننده آرایش چشم برای پوست‌های حساس چیست؟

طبق گفته متخصصان پوستی، افرادی که دارای پوست حساس هستند باید از محصولات حاوی عطر دوری کنند. پاک کننده‌های آرایشی چشم دارای موادی به نام سورفکتانت هستند. این مواد مولکول‌هایی بوده که روی پوست می‌چسبند و آرایش را از روی آن جذب می‌کنند. در برخی از موارد سورفکتانت می‌تواند سد پوستی را مختل کند. به همین سبب استفاده از محصولات پوستی ملایم با ترکیبات آبرسان امری مهم بوده که به لایه بیرونی پوست آسیب نرسد.

 

منبع : cosmopolitan

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *