تقویت ابرو با چند محصول معجزه آسا

با توجه به این نکته که ابرو بخشی مهم از صورت محسوب می‌شود مراقبت مداوم از آن و انتخاب فرمی که متناسب با صورت باشد اهمیت بسیاری دارد. امروزه مد به سمت و سوی ابروهای پرپشت و پهن پیش رفته است. اگر مایل هستید تا با انواع دارو برای تقویت ابرو آشنا شوید و بدانید برای تقویت ابرو چی خوبه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع دارو برای تقویت ابرو

انواع دارو برای تقویت ابرو

همانطور که می‌دانید دنیای مد همواره در حال تحول است. به همین خاطر فرم ابروها نیز متناسب با مد روز تغییر می‌کند و اخیرا مد به سمت و سوی ابروهای پرپشت و طبیعی پیش رفته است. از این رو افراد بسیاری به دنبال روش‌های مختلفی برای تقویت ابرو و پرپشت نشان دادن آن‌ها می‌باشند و بخاطر اینکه ابرو بخش مهمی از صورت محسوب می‌شود مراقبت از آن و فرمی که با چهره شما تطابق داشته باشد، اهمیت فراوانی دارد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

افرادی که ابروهای پر پشتی ندارند می‌توانند از انواع روغن تقویت ابرو، سرم تقویت ابرو و داروهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود برای پر شدن و تقویت کردن ابروهای خود استفاده کنند. همانطور که می‌دانید ابروها در زیبایی چشم و جلوه چهره تاثیر بسزایی دارند.

ابرو پرپشت و بلند

ابروهای پهن و پرپشت امروزه مورد پسند افراد بسیاری قرار گرفته است. به همین جهت اگر به تقویت ابروها دقت لازم را نکنید موهای ابرو ریزش پیدا می‌کنند. حال به کمک محصولات تخصصی در این زمینه که به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی قابل تهیه می‌باشند می‌توان به تقویت ابروها پرداخت. گفتنی است ابروها در حفاظت چشم‌ها نقش مهمی داشته و به همین خاطر هرچه این عضو نازک‌تر و کم پشت‌تر باشد کم‌تر می‌تواند به وظیفه خود بپردازد.

کم پشت شدن ابرو به عواملی همچون کمبود مواد مغذی، بالا رفتن سن و استفاده از محصولات آرایشی نامناسب، بیماری‌هایی نظیر تیروئید و ریزش مو موجب کاهش حجم ابرو ممکن است ایجاد شود. برای هر مشکلی راه حل‌های مختلفی وجود دارد از محلول تقویت کننده ابرو تا ژل ابرو و … که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. می‌توان برای رفع این مشکل از راهکارهای طبیعی و ارگانیک نیز بهره گرفت. در ادامه با انواع دارو برای تقویت ابرو آشنا خواهید شد و به این سوال پاسخ می‌دهیم که تقویت کننده ابرو چی خوبه؟

دارو های صنعتی تقویت کننده ابرو

کرم ابرو

کرم ابرو

از محصولات پرطرفدار برای ریزش و تقویت ابرو استفاده از کرم‌های تقویت کننده ابرو می‌باشد. ریزش ابرو به عوامل متعددی همچون افزایش سن، اصلاح مکرر ابرو به وسیله موچین و … بستگی دارد. از این رو کرم مخصوص تقویت ابرو می تواند برای جلوگیری از ریزش ابرو کمک کننده باشند.

محلول تقویت ابرو

محلول تقویت ابرو

محصولی دیگر برای این کار محلول تقویتی ابرو و مژه است. همچنین سرم‌های تقویتی و ضد ریزش ابرو نیز می‌توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. این سرم با تقویت نمودن میزان گردش خون در ناحیه بالای چشم روند رشد مو را تسریع کرده و اسید آمینه موجود در آن به کمک ابروها می‌آید.

یکی از ویتامین های تاثیرگذار در رشد موی ابرو ویتامین ای می‌باشد. در افراد مبتلا به ریزش مو ویتامین E به شدت کاهش یافته است. وجود این ویتامین در سرم احیا کننده ابرو می‌تواند ابروها را در این زمینه سلامت نگاه دارد. همچنین خاصیت آبرسانی این محصول سبب شده خطر خشکی و شکنندگی ابروها نیز کاهش یابد.

گفتنی است این محصول موجب ضخیم شدن موهای ابرو در رویش مجدد خواهد شد و به راحتی می‌توان سرم تقویت ابرو سریتا برای این کار بهره گرفت.

قیمت انواع محصولات تقویت ابرو خارجی و اورجینال

 

لوسیون ابرو

لوسیون ابرو

محصول دیگر برای پرپشت شدن ابرو لوسیون‌های مخصوص هستند که با بالا بردن میزان جریان خون به رشد آن‌ها کمک می‌کنند. خاصیت اکسیژن‌رسانی و ویتامین‌رسانی آن نیز اثر زیادی در پر شدن ابروها خواهد داشت.

ژل تقویت ابرو

ژل تقویت ابرو

دارو تقویت دیگری برای ابروها وجود داشته که ژل مخصوص این کار می‌باشند که با تحریک فولیکول‌های مو موجب تسریع روند رشد مو و پیشگیری از ریزش آن‌ها می‌شوند. به عبارتی دیگر استفاده از ژل ابرو در به دست آوردن ابروهایی پر پشت به شما کمک خواهد کرد.

داروهای گیاهی تقویت کننده ابرو

در این بخش به داروهای گیاهی برای تقویت ابرو اشاره خواهیم نمود:

روغن کرچک

روغن کرچک برای تقویت ابرو

روغن کرچک یکی از قدیمی‌ترین درمان‌ها برای پر پشت شدن مژه و ابرو محسوب می‌شود. زیرا سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین، ویتامین و آنتی اکسیدان‌هایی بوده که سبب تغذیه فولیکول‌های مو می‌گردند. روغن کرچک را به صورت روزانه روی ابروها ماساژ داده و اجازه دهید نیم ساعت روی ابرو باقی بماند. سپس با مواد پاک کننده آرایش ابرو را پاک کرده و صورت را با آب گرم و شوینده‌ای ملایم شستشو دهید.

مطالب مرتبط:  تقویت موی نازک با بهترین روش‌های خانگی کم هزینه

 

لیمو

لیمو سرشار از ویتامین‌های ب، ث، اسید فولیک و دیگر مواد مغذی می‌باشد. این دارو سریع‌تر از هر داروی دیگری می‌تواند موجب پرپشت شدن ابروها گردد. برای استفاده یک تکه لیمو را روی ابروها مالیده و بعد از ۲۰ دقیقه محل را با آب گرم بشویید. البته طبیعی بوده که پوست به هنگام استفاده از لیمو احساس سوزش کند ولی با این وجود اگر التهابات ادامه داشت داروهای گیاهی دیگری را برای این کار استفاده نمایید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل

روغن نارگیل نرم‌کننده و مرطوب‌کننده بوده و جهت بهبود گردش خون بسیار عالی عمل خواهد کرد. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل مانع از شکننده شدن ابروها می‌شوند و اسید لوریک موجود در آن به عنوان ماده ضدمیکروبی عمل می‌کند. در ضمن پروتئین‌ها، مواد مغذی و آهن موجود در روغن نارگیل موجب تقویت ابروهای سالم و ضخیم شدن آن‌ها خواهند شد.

زرده تخم مرغ

بی شک یکی از نیازمندی‌ها جهت تقویت و پرپشت کردن ابروها، دریافت مواد مغذی و پروتئین کافی است. تخم مرغ یکی از منبع‌های غنی پروتئین بوده که مواد مغذی فراوانی را در خود جای داده است. جالب است که بدانید مواد داخل تخم مرغ سبب رشد چند برابری ابروها می‌شود که طرز استفاده بسیار راحت و آسانی دارد. در قدم اول یک زرده تخم مرغ را به صورت کامل هم زده و با یک اپلیکاتور ریمل آن را به ابروهای خود بمالید. پس از گذشت 20 تا 30 دقیقه می‌توانید صورت خود را بشویید.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای ترکیبی به نام آلوئنین بوده که باعث تقویت و رشد مو می‌شود. ژل آلوئه ورا چسبناک نیست و به سرعت جذب می‌شود به همین خاطر می‌توان چند مرتبه در روز از آن استفاده نمود. این ژل برای تامین سبوم از دست رفته پوست نیز مفید بوده و رشد موهای ابرو را به خوبی تقویت می‌کند.

روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از ویتامین ای و آ بوده که به رشد و تحریک موی ابرو کمک شایانی می‌کند. ویتامین ای باعث تغذیه فولیکول‌های مو شده و ویتامین آ تولید سبوم و چربی طبیعی بدن را تحریک می‌نماید. می‌توانید حداقل یک بار در روز از این روغن استفاده کرده تا تاثیر آن را بعد از چند هفته بر روی ابروهای خود مشاهده کنید.

دانه شنبلیله

خواص دانه شنبلیله برای مو

دانه شنبلیه باعث بازسازی فولیکول‌های مو شده و منجر به رشد موهای جدید در ناحیه ابرو می‌گردد. این دانه حاوی اسیدنیکوتینیک و پروتئین‌هایی بوده که باعث تحریک رشد موهای ابرو می‌شود. این ماده به علت داشتن پروتئین و نیکوتین برای رشد موها ضروری بوده و به بهترین شکل موجب تقویت ابرو می‌شود.

نحوه استفاده

  1. برای استفاده کردن از دانه شنبلیله آن را یک شب در آب خیسانده تا فرم خمیر پیدا کند
  2. سپس خمیر به دست آمده را روی ابروها بزنید
  3. بعد از نیم ساعت ابرو را با آب ولرم شستشو دهید

مطالب کاربردی:  چرا تقویت کوتیکول مو از اهمیت بالایی برخوردار است؟

 

پیاز

پیاز دارای میزان فراوانی گوگرد، مواد معدنی، سلنیوم، ویتامین C و ویتامین‌های گروه B می‌باشد که برای رشد مو بسیار تاثیرگذار هستند.

نحوه مصرف

  1. پیاز را از وسط برش داده
  2. به قطعات ریز خورد کرده و درون خرد کن ریخته یا به کمک رنده آن را رنده کنید
  3. سپس خمیر پیاز را فشار داده و آب پیاز را کاملا بگیرید
  4. به آب پیاز مقداری آب لیمو اضافه کرده
  5. ترکیب بدست آمده را به کمک یک پنبه روی ابروها بزنید
  6. بعد از چند ساعت ابرو را با آب ولرم شستشو دهید.

 

منبع : permanentlyperfect

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *