لیفت ابرو

لیفت ابرو چیست ؟ لیفت ابرو به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی می‌تواند زیبایی و جوانی را برای چهره شما به همراه داشته باشد. با این روش زیبایی، خطوط بین چشم و ابرو برطرف می‌شود و ابروان به سمت بالا کشیده خواهند شد. از همین رو می‌تواند علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌های موجود بر روی پیشانی و خطوط بین ابرو، آنها را بالاتر نیز ببرد. از همین رو ابروهای فرد دارای فرمی جدید و یکسان شده و زیبایی چهره بیش از پیش می‌شود.

این روش زیبایی، با داشتن راهکارهایی مختلف، می‌تواند برای هر فرد گزینه مناسب خود را به همراه داشته باشد. در ادامه درباره هریک از روش‌های لیفت ابرو، مزایا و معایب هر روش و هزینه لیفت ابرو نکات مهمی را بیان خواهیم کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لیفت ابرو در کنار لیفت پیشانی برای افزایش زیبایی چهره

لیفت ابرو در کنار لیفت پیشانی برای افزایش زیبایی چهره

زمانی که به سراغ لیفت ابرو می‌روید، ابروهای شما به سمت بالا کشیده می‌شوند. به این منظور گاه ممکن است لیفت پیشانی نیز در کنار لیفت ابرو انتخاب خوبی باشد. در این شرایط لیفت پیشانی می‌تواند خطوط موجود بر روی پیشانی و بین ابروان را از بین ببرد. به این ترتیب شادابی و جوانی به چهره شما باز خواهد گشت و کمترین میزان خستگی و فرسودگی دیگر در چهره شما نمایان نخواهد بود.

روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی

لیفت ابرو به عنوان راهکاری برای زیبایی به وسیله روش‌های مختلف و متعددی قابل انجام است. هریک از این روش‌ها با دیگری متفاوت بوده و به شکل متفاوتی هم انجام می‌شود. اگر نیاز به لیفت ابرو دارید، آشنایی با این روش‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین روش ممکن را برای خود انتخاب کنید. روشی که با شرایط جسمانی و صورت شما متناسب باشد. برخی از اصلی‌ترین روش‌های انجام لیفت ابرو بدون جراحی عبارتند از:

لیفت ابرو در خانه با ژل ابرو

استفاده از ژل ابرو برای انجام لیفت در خانه

اگر به دنبال ساده‌ترین روش ممکن برای انجام لیفت ابرو هستید، به سراغ لیفت ابرو در خانه خواهید رفت. این روش می‌تواند به وسیله استفاده از ژل ابرو صورت گیرد. البته باید توجه داشته باشید که لیفت ابرو در خانه، روشی کاملا موقت است. به وسیله ژل ابرو، برای مدت کوتاهی می‌توانید ابروان خود را به سمت بالا نگه دارید و زیبایی را برای ابروان خود و در نتیجه صورت و چهره‌تان به وجود آورید. بنابراین در صورتی که تمایلی به انجام دائمی این عمل ندارید، ژل ابرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لیست قیمت لوازم آرایش ابرو

لیفت ابرو با نخ

در روش لیفت ابرو با نخ، به وسیله یک نخ می‌توان برش‌هایی با قطر چند میلی‌متر در داخل ابرو ایجاد کرد. این روش می‌تواند موجب بالا رفتن ابرو شده و زیبایی بیشتری را برای افراد به همراه داشته باشد. البته توجه داشته باشید که لیفت ابرو به وسیله نخ، انتخاب مناسبی برای افراد بین 30 تا 50 سال است.

لیفت ابرو با بوتاکس

تزریق بوتاکس، راهکاری برای لیفت ابرو

روش لیفت ابرو با تزریق بوتاکس روشی است که به وسیله آن می‌توان ساده‌تر و تمیزتر آن را انجام داد. به وسیله تزریق بوتاکس می‌توانید لیفت ابرو را به همراه لیفت پیشانی داشته باشید. به وسیله این روش، تمامی خطوط موجود بر روی پیشانی برطرف خواهد شد. ابروان شما به سمت بالا حرکت می‌کند و به صورت یکسان در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که لیفت ابرو با بوتاکس براساس میزان تزریق و ماده تزریقی ممکن است به صورت موقتی یا دائمی باشد.

لیفت ابرو با لیزر

استفاده از لیزر، روشی بدون جراحی و غیرتهاجمی دیگر برای لیفت ابرو است. به وسیله این روش می‌توان شل شدگی پوست را برطرف کرد. به وسیله حرارت دادن پوست با لیزر، میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می‌یابد. به این ترتیب، میزان افتادگی پوست برطرف شده و پوست به صورت طبیعی به سمت بالا کشیده می‌شود.

لیفت ابرو از طریق جراحی

اگر به فکر بالا کشیدن دائمی ابرو هستید، استفاده از روش‌های جراحی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با اینکه روش‌های عمل لیفت ابرو با عوارض بیشتری همراه هستند، اما می‌توانند میزان دوام و ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشند. این روش‌ها برای افرادی با سن و سال بالا که میزان چین و چروک بیشتری دارند، گزینه بهتری است. از همین رو اگر به فکر استفاده از این روش هستید، حتما نسبت به تمامی این موارد توجه داشته باشید.

مطالب کاربردی:  مقایسه انواع روش‌های ترمیم ابرو : فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

تفاوت انواع روش‌های لیفت ابرولیفت ابرو با لیزر

دوام و ماندگاری لیفت ابرو

هریک از روش‌های جراحی لیفت ابرو یا روش‌های موقت آن، با دیگری در میزان ماندگاری و دوام متفاوت هستند. اگر به دنبال استفاده از روش‌های مختلف لیفتینگ ابرو هستید، حتما دوام آن را در نظر بگیرید.

روش‌های عمل جراحی، میزان دوام بیشتری دارند. برخی از این روش‌ها چیزی در حدود دو تا چهارسال نیز دوام دارند. این در حالی است که در استفاده از روش‌های لیفت ابرو به وسیله نخ، بوتاکس و لیزر، میزان دوام به حدود 6 ماه تا یکسال می‌رسد. البته میزان دوام و ماندگاری، بستگی به میزان تخصص پزشک و چگونگی مراقبت‌های بعد از انجام لیفت ابرو نیز دارد.

مقایسه هزینه و قیمت لیفت ابرو

ایجاد تقارن به وسیله روش‌های مختلف لیفت ابرو

در بین تمامی روش‌های لیفت ابرو، روش‌های بدون عمل جراحی به عنوان روش‌های کم هزینه شناخته می‌شوند. روش‌های عمل جراحی لیفت ابرو، هزینه بیشتری را نسبت به این روش‌ها دارند. لیفت ابرو به وسیله نخ به عنوان یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های لیفت ابرو شناخته می‌شود. در کنار این روش، لیفت ابرو با لیزر به دلیل نیاز به تعداد جلسات بیشتر روشی با هزینه بالاتر خواهد بود.

سوالات متداول درباره لیفت ابرو

1- بهترین روش لیفت ابرو چیست؟

برای انتخاب بهترین روش لیفت ابرو، لازم است تا براساس سن و شرایط جسمانی خود بهترین روش را انتخاب کنید. برای افراد بالای 50 تا 60 سال، بهترین روش استفاده از عمل لیفت ابرو است. این در حالی است که برای افرادی با سنین کمتر و حدود 30 تا 50 سال، استفاده از روش‌هایی مانند لیفت ابرو به وسیله نخ، لیفت ابرو با بوتاکس یا لیفت ابرو با لیزر گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

2- مهم‌ترین مزایای استفاده از لیفت ابرو چیست؟

با استفاده از لیفت ابرو، شادابی و نشاط به پوست شما باز خواهد گشت. چهره شما سن کمتری را نشان خواهد داد و می‌توانید زیبایی بیشتری را تجربه کنید.

مطالب کاربردی:  میکروبلیدینگ ابرو چیست و عوارض آن چیست؟

 

منبع : elitetampa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *