ابروهای پرپشت و کم‌پشت می‌توانند تغییرات زیادی روی چهره ما ایجاد کنند. ما با استفاده از ماژیک ابرو می‌توانیم ابروهایمان را به بهترین حالت مورد انتظارمان تغییر داده و تاثیر زیادی در چهره خود بگذاریم. با استفاده از این محصول آرایشی و بدون صرف هزینه‌های زیادی برای میکروبلدینگ ابرو می‌توانید لذت برخورداری از ابروهایی زیبا و به شکل طبیعی را تجربه کنید. ما در این مقاله به معرفی این محصول کارآمد، عوارض و مزایا، انواع و برندهای موجود خواهیم پرداخت، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ماژیک ابرو چیست؟

هر روز و هر روز محصولات آرایشی جدیدی همچون ماژیک‌های ابرو وارد دنیای لوازم آرایشی می‌شوند که ممکن است حتی از انتظارات ما نیز فراتر باشند. شاید نام میکروبلیدینگ ابرو را شنیده باشید. عملی که در آن نواقص موجود در ابروهایتان با کمک تاتوی نیمه دائمی، رفع خواهند شد. این محصول گزینه‌ای عالی برای رسیدن به نتیجه‌ای همچون میکروبلیدینگ ابرو بوده و ظاهری زیبا و چشمگیر به ابروهایتان خواهد داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شما به وسیله انواع ماژیک ابرو می‌توانید اقدام به کشیدن خط‌های باریک شبیه به تارک مو در نواحی کم پشت ابروهایتان کرده و جلوه‌ای طبیعی و کاملا شبیه به تار مو به آنان دهید. این ماژیک‌ها در رنگ‌های گوناگونی همچون قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، خاکستری تیره و مشکی تولید می‌شوند و برای استفاده توسط تمامی افراد مناسب خواهند بود.

برخلاف روش میکروبلدینگ که خطوط تاتو شده روی ابروهایتان دائمی یا نیمه دائمی است، خط‌های کشیده شده توسط ماژیک موقتی بوده و شما می‌توانید با استفاده از انواع محلول‌های آرایش پاک کن، اقدام به پاک کردن این خطوط کنید.

چگونه می‌توان از ماژیک ابرو استفاده کرد؟

همه چیز درباره ماژیک ابرو

طرز کشیدن ماژیک ابرو بسیار ساده است، تنها کافی است که هنگام کشیدن خطوط مو، ماژیک را با زاویه در دست گرفته و سعی کنید تارهایی بکشید که به رفع نواقص موجود در ابروهایتان کمک می‌کند. زیرا هدف از استفاده از این محصول، برخورداری از ابروهایی با ظاهر طبیعی خواهد بود.

در ابتدا باید ابروهایتان را از هر ماده آرایشی پاک کرده و با استفاده از شانه ابرو یا مسواک به سمت بالا مرتب کنید. سپس از پایه ابرو شروع کرده و به سمت دم آن حرکت کنید و هر طور که می‌خواهید در امتداد خط، ابروهایتان را پر کنید. بعد از کشیدن ماژیک باید حدود 30 ثانیه صبر کنید که رنگ آن خشک شود و سپس از سایر محصولات آرایشی استفاده کنید. اگر مدت زمان زیادی را در خارج از خانه به سر می‌برید و نگران هستید که این ابروها چقدر دوام خواهند داشت. باید به شما بگوییم که این محصول معمولا ماندگاری 24 ساعته داشته و ضد آب است.

مزایا و عوارض ماژیک‌های ابرو

همچون سایر محصولتا آرایشی، این محصول نیز به طور استانداردی ساخته شده و دارای عوارض نیست، اما از مزایای خرید ماژیک ابرو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • استفاده از این محصول نسبت به انجام میکروبلدینگ مقرون به صرفه است.
  • طرز استفاده از این محصول و کشیدن تارهای ابرو آسان است.
  • با استفاده از این محصول، هیچ نوع به هم ریختگی در آرایش صورتتان پدید نخواهد آمد.
  • ماژیک‌های ابرو، قوس‌های ابرو را مشخص کرده و ظاهری دقیق و کامل به آن خواهد داد.
  • انواع مختلفی داشته و برای هر رنگ ابرویی مناسب خواهد بود.
  • هنگام استفاده از این محصول برخلاف روش تاتو، شما هیچ دردی را تحمل نمی‌کنید.

آیا ماژیک ابرو از مداد ابرو بهتر است؟

مدادها نوک ضخیم‌تری نسبت به تارهای ابرو ما داشته و ممکن است سبب شوند که ابروهایمان ظاهری خشن به خود بگیرند. اما ماژیک‌های ابرو دارای یک یا چندین نوک ظریف هستند و می‌توانند تارهایی ظریف و همچون ابرو برای ما ایجاد کنند. همچنین با استفاده از این محصول شما لازم نیست که زمان زیادی را صرف کشیدن تارهای بسیار کنید. در نتیجه استفاده از ماژیک نسبت به مداد آسان‌تر بوده و ظاهری بی عیب‌تر به شما می‌دهد.

لیست قیمت انواع مداد و ماژیک ابرو اورجینال

 

برندهای مختلف ماژیک‌های ابرو

برندهای بزرگی در جهان اقدام به تولید انواع مختلفی از این محصول کرده‌اند و شما می‌توانید از لوازم آرایشی بهداشتی اقدام به خرید این محصولات کنید. ما در ادامه به معرفی برندهای مختلف تولید کننده ماژیک ابرو و ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط این برندها خواهیم پرداخت.

ماژیک ابرو فلورمار

نمایی از ماژیک ابرو ضدآب فلورمار Flormar رنگ Deep Dark Brown شماره 006

برند فلورمار محصول کشور ترکیه بوده و یکی از مشهوترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی است. جنس سری ماژیک‌های ابرو فلورمار از نمد نرم و انعطاف پذیر ساخته شده و سبب ایجاد چسبندگی و خشکی در ابروها نمی‌شود. این محصول دارای پوششی یکنواخت بوده و سایه و لک ایجاد نمی‌کند.

ماژیک ابرو هانتین

نمایی از ماژیک ابرو هانتین شماره 05

این محصول در رنگ‌های مختلف و مناسب برای هر رنگ ابرویی تولید شده و دارای ماندگاری 24 ساعته است. ماژیک‌های ابرو هانتین ضد آب بوده و دارای برسی 3 شاخه است که با هر بار کشیدن روی ابرو قادر هستید 3 تار مو به وسیله آن رسم کنید.

ماژیک ابرو آرت دکو

نمایی از ماژیک ابرو آرت دکو شماره 6

برند آرت دکو محصول کشور آلمان بوده و یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده این محصول محسوب می‌شود. ماژیک ابرو آرت دکو دارای قلم نرم باریک بوده که استفاده از آنان را آسان ساخته و جلوه‌ای طبیعی روی ابروها ایجاد می‌کند. این ماژیک سریع خشک شده و فاقد هرگونه عطر و اسانس است، بنابراین برای پوست‌های حساس مناسب خواهد بود.

ماژیک ابرو پیپا

نمایی از ماژیک ابرو پیپا شماره 171

هاشور ابرو ماژیکی پیپا دارای سری 4 شاخه بوده و شما به وسیله این محصول می‌توانید تارهایی دقیق و زیبا روی ابروهای خود بکشید. ماندگاری این محصول بالا بوده و 16 ساعته است و با توجه به خاصیت ضد آبی که دارد، ظاهر خود را در برابر هر تغییر آب و هوایی حفظ خواهد کرد. شما می‌توانید با خرید این محصول از فروشگاه آنلاین یا حضوری، جایگزینی عالی برای میکروبلیدینگ ابروهایتان داشته باشید.

مطالب دیدنی:  صابون ابرو چیست و بهترین برندهای آن کدامند

ماژیک لورآل

نمایی از ماژیک ابرو لورآل شماره 105

می‌توان گفت لورآل بهترین مارک ماژیک ابرو بوده و محصول تولید شده توسط این برند، 48 ساعت دوام داشته و به همین سبب یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های این محصول در جهان محسوب می‌شود. لورآل محصول کشور آمریکا بوده و مواد موجود در آن سبب خوش حالت و زیبا‌تر شدن ابروهایتان خواهد شد.

 

منبع : jmldirect

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *