ابروی دخترانه ترند سال

ابرو یکی از مهم‌ترین اجزای صورت است که نقش بزرگی در فرم چشم و زیبایی صورت دارد. ابروها به چهره شما فرم می‌دهند و تغییرات اساسی در چهره ایجاد می‌کنند. فرم ابروها نیز از ترندهای پرطرفدار دنیای زیبایی است و هرساله فرم‌های مختلفی معرفی می‌شود. سال گذشته شاهد ابروهای نازک بلا حدید بودیم که با توجه به دمده بودن این مدل ابرو با تعجب افراد زیادی همراه بود. اکثر مردم تمایل نداشتند دوباره مانند دهه 90 ابروهای خود را نازک کنند. با این حال سوال بسیاری از افراد این بود که ترند ابروی دخترانه امسال شامل چه مدل هایی است؟ در این مطلب انواع مدل ابروی دخترانه در سال 1401 به شما معرفی می‌شود.

بهترین مدل ابرو دخترانه در سال 1401

مدل ابرو ساده و طبیعی

مدل ابرو ساده و طبیعی (Natural brow)

یک از ترندهای جدید ابروی دخترانه که در سال 2022 آمده‌ است، مدل ابروی طبیعی است. ترندهای جدید ابرو بر روی شکل طبیعی ابرو و رنگ ابرو تمرکز دارند. این مدل ابرو خیلی نازک یا ضخیم نیست و حالتی کاملا طبیعی و مینیمال دارد. شیوع کرونا بسیاری از عادات آرایشی افراد را تغییر داده است، از جمله مراجعه مداوم به سالن‌های زیبایی و تمرکز بر خدمات زیبایی خانگی. بسیاری از افراد در دوارن کرونا حتی به ابروهای خود دست هم نزدند! این امر باعث شد تا رفته رفته ظاهر طبیعی خود را بپذیرند و آن را دوست بدارند، همین موضوع مقدمات ترند شدن ابروهای طبیعی را در سال‌های اخیر فراهم کرد. اگر می‌خواهید ابروهای خود را منظم کنید و با صرف کمترین هزینه در وقت و انرژی بیرون بروید، مدل ابروی طبیعی مخصوص شما است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل ابروی دخترانه کرکی

عکس مدل ابروی دخترانه کرکی (Fluffy brows)

این مدل ابرو حالتی طبیعی دارد و در آن موهای ابرو برس کشیده می‌شوند. اگر به دنبال مدل ابرو دخترانه پهن و بلند، حجیم و براق باشید، این مدل مناسب شماست. سلبريتی‌های زيادی مثل بیلی آیلیش از این مدل استقبال کرده است.

برای بدست آمدن این مدل ابرو کوتاه جدید یا بلند، سعی کنید ابروهای خود را با یک برس اسپولی شانه کنید و آن‌ها را به سمت بالا فرم دهید و از یک ژل شفاف برای ایجاد بافت حاشوری در ابرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که این مدل می‌تواند هر فرمی از کوتاه یا بلند داشته باشد. امروزه این مدل حتی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها از انواع مدل ابروی دخترانه برای عقد است.

لمینیت ابرو

به نظر می‌رسد لمینیت ابرو، یکی از ترندهای ماندگار در چند سال آینده باشد. لمینیت ابرو روشی برای تقویت ظاهر ابروها، حالت دادن آن و پرپشت نشان دادن آن‌ها است. لمینیت ابرو، به صاف کردن ابروهای منحنی به سمت بالا و تقارن مدل ابروها نسبت به هم کمک می‌کند. این مدل ابروی دخترانه در افراد معروف در صنعت زیبایی و سرگرمی مانند جیجی حدید و دوآلیپا دیده شده است.

مدل ابرو دخترانه پر

مدل ابرو دخترانه پر(Feather brows)

قیمت انواع محصولات تقویت مو و ابرو

طبق پیش‌بینی‌های ژورنالیست‌های صنعت زیبایی، ابروهای پر در چند سال آینده ترند خواهند بود و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده محبوب‌تر هم شوند. در این روش خطوط کوچکی داخل ابرو ایجاد می‌شود که ابروها پرتر از قبل نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این مدل ابرو با micro-feathering (یک روش تتو نیمه دائمی ابرو) تفاوت دارد.

ابرو با دنباله‌های بلند

ابرو با دنباله‌های بلند

اگر ابروهایتان بلند و کشیده است به آن دست نزده و فقط باید کمی آن را براق کنید. از نظر بافت این مدل باید پر و بلند باشد. لازم است جهت دستیابی به این مدل ابرو دم ابروهایتان تراشیده شده باشد.

برای فرم دادن به دم ابرو می‌توانید از محصولات آرایشی نظیر ژل ابرو، واکس ابرو و یا چسب ابرو استفاده کنید. سعی کنید برای ایجاد این مدل ابرو بیش از حد از مداد ابرو استفاده نکرده و بخصوص رنگ‌های تیره و خیلی سنگین را کنار بگذارید. دقت کنید که نیازی نیست انتهای ابرو را تیغ بزنید، تنها کافیست موهای کرکی و کوچک انتهای دم ابرو را حذف کنید تا دم ابرو فرم بگیرد.

انواع مدل ابرو پهن و کوتاه

انواع مدل ابرو پهن و کوتاه

یکی از زیباترین مدل‌ها، مدل ابرو پهن و کوتاه است که خانم‌های جوان از آن استقبال ویژه‌ای کرده‌اند. در این مدل ابرو قبل از رسیدن به انتهای چشم به پایان می‌رسد.این مدل چهره شما را بازتر می‌کند و به چشم‌های شما فرم و حالتی زیبا می‌دهد.

در این مدل بخاطر کوتاهی ابروها، غالبا چشم‌ها کوچکتر به نظر می‌رسند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت بیضی دارید، باید بدانید که این مدل ابرو می‌تواند، برایتان بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه باشد. ولی اگر صورت دراز و کشیده‌ای دارید، بهتر است از انتخاب مدل ابروهایی با قد کوتاه صرف نظر کنید.

مدل ابرو پهن و بلند

مدل ابرو پهن و بلند

مدل ابرو پهن و بلند یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ابرو به شمار می‌رود که به خوبی می‌تواند زیبایی صورت شما را چندین برابر کند. هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند. بنابراین اگر چشم‌های ریزی دارید، حتماً این مدل را انتخاب کنید.

مدل ابرو پهن و صاف

مدل ابرو پهن و صاف

در این مدل ابرو هیچ قوسی ندارد و در تمام سطح صاف است. بی شک اکنون تصور می‌کنید که وقتی در این مدل ابرو هیچ قوس و انحنایی ندارد، پس زیبا و جذاب هم نخواهد بود. اما بر خلاف آن‌گونه که به نظر می‌رسد، مدل ابرو پهن و صاف به خوبی بر روی صورت هر فردی نشسته و به آن زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد.

مدل ابروی اسپرت

مدل ابروی اسپرت

در این مدل با این که ابروها ساده و طبیعی به نظر میرسند، اما با این وجود می‌تواند، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره ببخشد. دقت داشته باشید که در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می‌شود. نکته مثبت این مدل ابرو این است که بر روی صورت همه افراد با هر فرم و حالتی زیبا به نظر می آید.

ابروهای سفید

عکس ابروهای سفید! (Bleached brow)

این مدل علی‌رغم ظاهری عجیب مورد استقبال بسیاری از سلبریتی‌ها مانند کیم کارداشیان، لیدی گاگا، کندال جنر و لیزو و… قرار گرفته‌است. همان‌طور که مشخص است این مدل ابرو کاملا محو و سفیدرنگ است و تقریبا دیده نمی‌شود.

مطالب دیدنی:  مزایا و معایب روش‌های لیفت ابرو

این مدل ابروی دخترانه برای افراد جسور است و از دهه 90 الهام می‌گیرد. سفید کردن ابروها کاری نیست که ما انجام آن را در خانه توصیه کنیم، زیرا وجود سفید کننده در نزدیکی چشم خطرات جدی دارد. اگر این ترند توجه شما را جلب کرده است به دنبال یک آرایشگر حرفه ای باشید و این ظاهر جسورانه را امتحان کنید. ابروی سفید شده فوق‌العاده چشم‌گیر است و تاثیر زیادی بر چهره شما می‌گذارد، چه آرایش زیاد داشته باشید و چه به دنبال ظاهری طبیعی باشید.

رنگ کردن ابرو با کانسیلر

آیا شک دارید که این ظاهر برای شما مناسب باشد؟ ابتدا می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر پوشش‌دهنده، یک ابروی سفید موقت بسازید و ببینید به چهره شما می‌آید یا نه!

مدل ابرو صاف دخترانه

مدل ابرو صاف دخترانه (Straight brow)

ابروهای صاف، از مدل ابروی طبیعی پیروی می‌کند و ترندها را تحت سلطه خود در خواهد آورد. مدل ابروی صاف ترندی است که در سال‌های آتی محبوب‌تر خواهد شد. ابروهای صاف برای هر مناسبتی مناسبند. مگان مارکل یک مثال آشکار از داشتن این مدل ابرو است. این مدل، یکی از انواع ابروی دخترانه اسپرت است که بسیار پرطرفدار خواهد بود.

مطالب کاربردی:  مقایسه انواع روش‌های ترمیم ابرو : فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

مدل ابروی دخترانه دهه 90

عکس مدل ابروی دخترانه دهه 90 (90s brow)

این مدل دخترانه ابرو چیزی شبیه به مدل ابرویی است که بلا حدید دارد. آیا شما طرفدار ابروهای نازک هستید؟ این روزها افراد کمی تمایل به داشتن ابروهای نازک دارند. علاوه بر این‌که دقت و زمان زیادی می‌برد تا شکل زیبایی به دست آید، این مدل ابروی دخترانه برای افرادی که ابروهای ضخیم دارد بسیار دردناک به دست می‌آید.

اشاره کردیم که دهه 90 امسال باز می‌گردد. از تأثیرات در مد گرفته تا موسیقی و حتی مو و آرایش، سال 2022 آغازگر بازگشت ابروهای نازک است. اگر به دنبال متمایز بودن هستید این مدل را امتحان کنید، می‌پرسید چگونه؟ مداد را بردارید و روی ابرو به فرم نازک دلخواه بکشید بعد از آن تیزترین موچین را بردارید و شروع به کندن موهای ابرو کنید تا به شکل موردنظر خود برسید. اگر برداشتن با موچین برایتان سخت است می‌توانید با قیچی این‌کار را بکنید و یا به یک آرایشگر متخصص مراجعه کنید.

کاشت ابرو

کاشت ابرو (Eyebrow transplants)

زمانی که آرایش طبیعی و مینیمال ترند شد، علاقه به این مدل ابروی دخترانه افزایش یافت. برای کاشت ابرو پلاگ‌های مو از پشت سر فرد گرفته می‌شود و به ابرو انتقال داده می‌شود تا مدل ابروی پهن بدست آید.

مطالب مرتبط:  4 روش طلایی درمان ریزش ابرو و علت‌های آن

مدل ابروی دخترانه روباهی

عکس مدل ابروی دخترانه روباهی (Fox brow)

در این مدل ابرو از نوار چسب استفاده می‌شود. با استفاده از چسب ابروها به حالتی صاف تر کشیده می‌شوند، در این فرایند با فشاری که به کنار صورت می‌آید، صورت بلندتر دیده می‌شود. کندال جنر و کایا گربر از این مدل ابرو استفاده کرده‌اند. چسب ابرو چیزی نیست که بتوان از آن به صورت مداوم استفاده کرد و اگر شما خواهان این مدل ابرو باشید باید به دنبال روش درست آن باشید. میکروبلیدینگ یکی از روش‌های جدید فرم دادن به ابرو است که می‌توان از آن کمک گرفت. برای آشنایی کامل با آن می توانید مقاله میکروبلیدینگ را مطالعه کنید.

ابروهای رنگ شده

عکس ابروهای رنگ شده (COLORED BROWS)

عکس مدل ابرو رنگی

این ترند جدید بهترین راه برای حفظ ترند بودن ابروهای خود و نشان دادن خلاقیت است. اگر از عاشقان رنگ هستید، شک نکنید که این ترند را دوست خواهید داشت. با ابروهای رنگی خود جسور خواهید بود! این روند که برای اولین بار در هفته مد پاییز پاریس ظاهر شد. مدل ابروی دخترانه رنگی فقط برای کسانی است که مایل به اجرای خلاقیت و تجربه هستند.

اگر فکر می‌کنید ابروهای سفید متناسب با ظاهر و استایل شما نیست، ابروهای رنگی ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. ریمل رنگی مورد علاقه خود را بردارید و ابروهای خود را به یک اثر هنری (بدون دردسر) تبدیل کنید. اگر ریمل رنگی بخشی از کیت زیبایی شما نیست، خط چشم‌های رنگی بسیار پرپیگمنت را امتحان کنید تا به این ظاهر برسید.

نکته‌ای که در انتخاب هر کدام از مدل‌های ابروی دخترانه وجود دارد، انتخابی متناسب با فرم صورت است تا نتیجه کار بسیار عالی درآید. زیرا هر فرم صورت مدل ابروی مخصوص به خود را طلب می‌کند.

در این مطلب به بررسی جدیدترین مدل دخترانه ابرو پرداختیم. پرطرفدارترین آن‌ها ابروی طبیعی، مدل ابروی پهن و کوتاه، مدل ابروی صاف، کاشت ابرو و… بود. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. شما کدام مدل را می‌پسندید؟ منتظر نظرات شما هستیم.

 

منبع : ibw.edu

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *