اکستنشن مژه چیست

اکستنشن مژه یکی از جدیدترین روش‌های زیباتر شدن چشمان است. مژه‌ها نقش بسیار مهمی در جلوه بخشیدن به چشم و صورت دارند. بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی دارای مژه‌های بلند و حالت‌داری هستند. اما برخی دیگر  از کم پشت بودن یا بی‌حالت بودن مژه‌ها ناراضی بوده و اقدامات مختلفی مانند استفاده از داروهای شیمیایی یا درمان‌های خانگی را امتحان کرده‌اند.

در بسیاری از موارد نتیجه آنقدرها رضایت بخش نیست یا نیازمند طول درمان بیشتری است. در برخی موارد نیز اگر به دلیل مشکلات ژنتیکی مژه‌های انسان کم‌پشت باشد یا بعد از رسیدن به سن خاصی دچار ریزش شود به راحتی قابل درمان نخواهد بود. برای رفع این مشکلات ترفندهایی مانند اکستنشن یا کاشت مژه وجود دارد که به سرعت فرد را به نتیجه دلخواه می‌رساند. در این مقاله علاوه بر بررسی اکستنشن، به فرق کاشت و اکستنشن‌مژه نیز می‌پردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اکستنشن مژه چیست؟

اضافه کردن تارهای موی مصنوعی یا طبیعی به مژه‌ها را اکستنشن می‌گویند. این تارهای ظریف در میان تارهای اصلی مژه قرار گرفته و با کمک چسب، تراکم مژه را در پلک بالا، افزایش می‌دهد.

شاید به نظر برسد که فرق چندانی بین مژه مصنوعی و اکستنشن وجود ندارد. البته درست است که هر دو عملا یک کار، یعنی پر پشت کردن مژه را انجام می‌دهند. اما ماندگاری اکستنشن مژه بسیار بیشتر است، زیرا وقتی مژه مصنوعی روی چشمان قرار بگیرد باید بعد از چند ساعت برداشته شود؛ در حالی‌که که اکستنشن ماندگاری طولانی‌تری دارد.

البته عملیات انجام اکستنشن به خودی خود مشکلاتی را نباید ایجاد کند. اما به خاطر اینکه اتصال این موها به پلک بوده و نزدیک چشم است باید اصولی را مد نظر قرار داد تا از عوارض اکستنشن مژه در امان ماند.

با اتصال مژه‌های اضافی به مژه‌های اصلی خود، چشمان خود را گیرا کنید.

تفاوت کاشت و اکستنشن مژه چیست؟

کارکرد اکستنشن و کاشت مژه از لحاظ اینکه باعث پر پشت شدن مژه‌ها می‌شوند مشابه یکدیگر هستند. اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو وجود دارد. در روش کاشت که باید توسط متخصصان زیبایی انجام پذیرد، از فولیکول موی سر برای پیوند استفاده می‌کنند.

این تکنیک مناسب هر فردی نبوده و پیچیدگی و سختی‌های خود را دارد. در این روش مژه‌ها مانند موهای سر به مرور زمان بلند می‌شوند اما در روش اکستنشن با چنین پدیده‌ای روبرو نخواهیم بود.

اکستنشن مژه به صورت شش ماهه انجام می‌پذیرد. اما بعد از دو الی سه هفته باید برای ترمیم اقدام کرد. ماندگاری روش کاشت کوتاه‌تر بوده و در حدود یک ماه است. بعد حدود یک هفته الی 10 روز باید به پزشک مراجعه کرد.

لیست قیمت بهترین لوازم آرایش چشم

 

در هنگام کاشت مژه به هیچ عنوان نباید درد را احساس کنید.

انواع اکستنشن مژه

اکستنشن همانطور که قید شد در جهت پر پشت کردن مژه‌ها به کار می‌رود. اکستنشن علاوه بر این کار باعث فرم‌دهی و حالت‌دار کردن چشم نیز خواهد شد. بدین منظور هر شخص سلیقه خاص خود را در انجام این کار دارد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین و ترندترین انواع اکستنشن مژه‌ با عکس خواهیم پرداخت.

  • طبیعی
  • عروسکی
  • والیوم
  • مگا والیوم
  • هیبریدی
  • چشم گربه‌ای

انواع اکستنشن مژه با عکس

مدل اکستنشن طبیعی

در مدل نچرال یا طبیعی روند کار تقریبا شبیه مدل کلاسیک بوده و مژه‌ها ضخامت بالا یا قد بلندی ندارند. اما تفاوت این سبک اکستنشن با کلاسیک در اینجا بوده که تمرکز فرد روی قسمت میانی پلک است. بدین صورت که تراکم مژه را در وسط پلک بیشتر می‌کنند.

اگر می‌خواهید کسی از اکستنشن شما باخبر نشود، این مدل مخصوص شما است.

مدل عروسکی

در این مدل مژه‌های بلند و کوتاه در گوشه‌های داخلی و خارجی چشم قرار می‌گیرند. مژه‌های بلندتر را در وسط چشم و مژه‌های کوتاه‌تر در گوشه خارجی چشم قرار می‌دهند. کاشت مدل عروسکی باعث کشیدن شدن و برجسته کردن چشم می‌شود. این مدل برای کسانی که چشمانی درشت دارند پیشنهاد نمی‌شود.

برای برجسته کردن چشمان کوچک مدل عروسکی پیشنهاد ما به شما است.

مدل والیوم

در این روش روی هر تار طبیعی مژه دو تا پنج مژه مصنوعی قرار می‌گیرد. دوام مژه در روش والیوم بسیار بالا بوده و در صورتی‌که مژه‌های فرد کم پشت باشند، به‌صورت بسیار زیبایی خود را نشان خواهد داد. ماندگاری این مژه تا دو هفته بوده و بعد از آن باید به سراغ ترمیم رفت.

مدل والیوم برعکس مدل طبیعی است.

مگا والیوم

این مدل مناسب افرادی بوده که تمایل بالایی به پر پشت نشان دادن مژه‌های خود دارند. در این روش از مژه‌های بیشتری استفاده می‌شود. نام دیگر این روش اکستنشن 12 بعدی است.

مگا والیوم

مدل اکستنشن هیبریدی

اکستنشن به روش هیبریدی به مجموعه‌ای از روش‌های والیوم، مگا والیوم و حتی نچرال گفته می‌شود. در این روش مژه‌ها با یک بی‌نظمی و عدم هماهنگی زیبایی کنار یکدیگر قرار می‌گیرد که باعث طبیعی جلوه دادن مژه خواهد شد. در این سبک مژه‌ها بلندتر، حجیم‌تر و مشکی خواهند بود.

در این روش با بی‌نظمی و عدم هماهنگی زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید.

در این روش با بی‌نظمی و عدم هماهنگی زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید.

مطالب کاربردی :  آموزش قدم‌به‌قدم کشیدن خط چشم برای پلک افتاده

سبک اکستنشن چشم گربه‌ای

در این مدل از مژه‌های مصنوعی با طول‌های کوتاه در قسمت داخلی و مژه‌های زاویه دار و بلند در قسمت خارجی بهره می‌گیرند. این مدل بار اول به دست طراحان روسی ابداع شد و جلوه خاص و متفاوتی به چشم انسان بخشید. مدل چشم گربه‌ای انواع مختلفی دارد و می‌توان مانور زیادی در پیاده کردن این روش داد.

برای کشیده نشان دادن چشم از مدل اکستنشن گربه‌ای استفاده کنید.

قیمت اکستنشن مژه به چه صورت است؟

قیمت اکستنشن مژه تحت تاثیر عوامل مختلفی است. نمی‌توان یک قیمت مشخص برای این سبک آرایشی در نظر گرفت. اکستنشن مژه قیمت متفاوتی دارد. مدل انتخابی فرد، جنس مژه، تعداد مژه، چسب و سالن مورد نظر در نحوه قیمت‌گذاری تاثیرگذار است.

قیمت اکستنشن مژه به چه صورت است؟

زیبایی و گیرایی چشمان خود را با اکستنشن مژه چندین برابر کنید!

زیبایی چشم نیز مدیون وجود تارهای نازک مو بوده که مژه نام دارد. نداشتن یا کم پشتی مژه می‌تواند برای بسیاری از افراد ناراحت کننده باشد که البته به کمک پیشرفت دنیای زیبایی این امر به راحتی و با اکستنشن مژه امکان‌پذیر است.

انواع مختلفی از این روش وجود دارد که به آن‌ها اشاره شد. روش‌هایی که هر فرد می‌تواند به نسبت نیاز و سلیقه خود نهایت بهره را ببرد. برای داشتن یک اکستنشن زیبا هرگز به سراغ مواد فیک یا افرادی که تبحر کافی در این زمینه را ندارند، نروید.

 

آیا شما تاکنون از تکنیک اکستنشن مژه استفاده کرده‌اید؟ آیا راضی بوده‌اید؟ کدام روش مناسب شما بوده؟ آیا دچار بروز حساسیت یا ناراحتی برای شما شده است؟ آیا به دیگران پیشنهاد می‌کنید که از این تکنیک بهره ببرند؟ ما بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : lashperfect

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *