چاق شدن صورت با آرایش

تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش به شما کمک کرده تا بدون استفاده از راه کارهای دشوار مثل تزریق فیلر در مدت زمان کوتاه به صورتی شاداب دست یابید. جهت برخورداری از صورت چاق و شاداب پیشنهاد می‌کنیم از رژیم غذایی مناسب استفاده نمایید؛ ولی استفاده از تکنیک‌های آرایشی راه حلی ساده و راحت بوده که در مدت زمان کوتاهی موجب می‌شود صورت شما زیبایی خاصی به خود بگیرد.

در نتیجه اگر از ظاهر لاغر صورت خودتان خسته شده‌اید در ادامه به بررسی تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تکنیک‌های چاق شدن صورت به کمک آرایش

تکنیک‌های چاق شدن صورت به کمک آرایش

استفاده درست از تکنیک‌های آرایشی به شما کمک کرده تا بتوانید با ایجاد خطای دید به ظاهر مد نظر خود برسید. در این مطلب روش‌های چاق شدن صورت با آرایش را به شما آموزش خواهیم داد.

مژه‌های پررنگ و متراکم

مژه‌های پررنگ و متراکم

نخستین مورد در رابطه با تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش استفاده از مژه‌های متراکم در آرایش است. مژه‌های متراکم سبب می‌شوند که چشم‌های شما برجسته‌تر دیده شده که این مورد در ایجاد خطای دید برای چاق دیده شدن صورت لاغر اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که به دنبال مژه‌های متراکم و پررنگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم از یک ریمل مژه خوب یا مژه مصنوعی مناسب با مدل چشم خود استفاده نمایید. این یکی از موارد مناسب برای چاق‌تر جلوه دادن صورت با آرایش است.

سایه‌های نود و کمرنگ

دومین مورد از تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش به کارگیری از سایه‌های نود و کمرنگ به جای سایه‌های پررنگ و اسموتی می‌باشد. سایه‌های تیره رنگ منجر به لاغرتر دیده شدن صورت شما می‌شود، به همین خاطر در صورتی که علاقه دارید، به کمک آرایش صورت چاقی را برای خود به ارمغان آورید، در آرایش خود از سایه‌های رنگ پاستیلی و کمرنگ استفاده نمایید.

خط چشم دنباله دار

خط چشم دنباله دار

استفاده از خط چشم دنباله دار به علت ایجاد شکل کشیده جهت چشم‌های شما در پهن شدن مدل صورت اهمیت بسیار زیادی دارد. استفاده از خط چشم دنباله‌ دار تعادل مناسبی را در صورت‌های باریک به وجود خواهد آورد، در نتیجه اگر به دنبال یک آرایش مناسب برای صورت لاغر خود هستید، خط چشم بالدار بسیار عالی عمل خواهد کرد.

ابروهای زاویه دار

در این قسمت از تکنیک‌های چاق شدن صورت به آرایش ابروهای زاویه دار اشاره خواهیم کرد. همان گونه که می‌دانید ابروها قالب صورت شما را شکل می‌دهند، در نتیجه انتخاب فرم درست ابرو تاثیر بسیار زیادی در ظاهر شما خواهد داشت. ابروهای ضخیم به کمک یک قوس در وسط آن‌ها تمرکز را از باریکی صورت شما خارج خواهد کرد، به همین دلیل در صورتی که به دنبال ایده آرایشی برای صورت لاغر هستید، به دنبال ابروهای قوس ‌دار بروید.

5 روش عالی برای آرایش صورت‌های لاغر

5 روش عالی برای آرایش صورت‌های لاغر

با استفاده از این روش‌ها می‌توانید با استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب همراه با آرایشی جذاب فرم صورت خود را زیباتر جلوه دهید :

انتخاب کرم پودر مناسب

انتخاب کرم پودر مناسب

چنانچه دارای صورتی لاغر هستید، در زمان انتخاب و خرید کرم پودر مناسب خود حساسیت زیادی به خرج دهید. چرا که انتخاب صحیح این محصول آرایشی در نتیجه آرایش شما تاثیر فوق ‌العاده‌ای خواهد داشت. سعی کنید زمان انتخاب کرم پودر مناسب، رنگ پوست خود را در اولویت قرار بدهید. البته انتخاب کرم پودر مناسب نه تنها در آرایش صورت‌های لاغر بلکه برای تمامی آرایش‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استفاده مناسب از رژ گونه

استفاده مناسب از رژ گونه

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته اشخاص زمان استفاده از رژگونه، این ماده آرایشی را بر روی استخوان گونه خود استفاده می‌کردند. استفاده از این روش منجر به لاغرتر دیده شدن صورت شما خواهد شد، به همین خاطر توصیه می‌کنیم از رژگونه در ناحیه زیر استخوان گونه استفاده نمایید تا صورت شما چاق‌تر به نظر بیاید.

استفاده از رژگونه به این شکل موجب می‌شود تا صورت شما حالت پهن‌تری به خود بگیرد. آشنایی با این تکنیک‌های آرایشی به شما کمک خواهد نمود تا آرایش مناسب صورت خود را داشته باشید.

قیمت انواع لوازم آرایش اورجینال و با کیفیت

 

رنگ رژلب مناسب صورت‌های لاغر

رنگ رژلب مناسب صورت‌های لاغر

در زمان آرایش صورت‌های لاغر دقت داشته باشید که اگر لب‌های شما دارای فرم باریکی است، با استفاده از مداد لب آن‌ها را مقداری حجیم‌‌تر نمایید. استفاده از رژلب‌های دارای رنگ روشن برای لب‌های گوشتی و پهن گزینه بسیار مناسبی است؛

ولی در عوض اگر دارای لب‌های نازک و باریک هستید سعی نمایید با استفاده از ترکیب دو رنگ تیره و روشن برای سایه سازی در لب‌های خود استفاده نمایید. استفاده از رنگ تیره در اطراف لب و رنگ روشن جهت فضای میانی لب، موجب پهن‌تر دیده شدن آن‎ها خواهد شد.

مطالب دیدنی:  استروبینگ چیست و چه تفاوتی با کانتورینگ دارد؟

 

کانتور صورت‌های لاغر

کانتور صورت‌های لاغر

در صورتی که فکر می‌کنید کانتورینگ تنها برای صورت‌های چاق مورد استفاده قرار می‌گیرد سخت در اشتباه هستید، استفاده از این تکنیک آرایشی کمک کرده تا شما به وسیله ایجاد سایه در صورت خود عیوب آن را پوشش بدهید.

استفاده از کانتور در استخوان گونه و بینی موجب می‌شود صورت شما باریک‌تر دیده شود، به همین خاطر از کانتور این نواحی دوری نمایید. در مقابل با کانتور کردن خط فک و پیشانی موجب پهن‌تر دیده شدن صورت خود شوید. فراموش نکنید که زمان آرایش صورت‌های لاغر نیاز است کانتورینگ درست و مناسبی را داشته باشند، چرا که در غیر این صورت فرم صورت آن‌ها لاغرتر به نظر خواهد رسید.

مطالب کاربردی:  کانتورینگ چیست؟ آموزش کانتورینگ و زاویه سازی صورت

 

درخشش عالی به کمک هایلایتر

استفاده از هایلایتر درخشش فوری و فوق العاده‌ای را به پوست شما خواهد بخشید. روی استخوان گونه، شقیقه و زیر ابروها از مقدار کمی هایلایتر استفاده کرده تا ظاهر خیس و شادابی را در پوست خود داده باشید. استفاده از هایلایتر مناسب رنگ پوست کمک کرده تا درخشندگی آنی در پوست شما به ارمغان بیاید.

تهیه پرایمر خوب

تهیه پرایمر خوب

استفاده از این محصول آرایشی در گذشته برای مردم اهمیت چندانی نداشت؛ ولی تاثیر شگفت انگیزی که پرایمر در پوست ایجاد می‌نماید، موجب شده تا افراد تصمیم به خرید و استفاده از این معجزه آرایشی بگیرند. پرایمر نه تنها نقش بسیار مهم و زیادی در طولانی نگه داشتن آرایش دارد، بلکه موجب کمتر دیده شدن چین و چروک و منافذ باز صورت خواهد شد. به خاطر داشته باشید استفاده از این ماده آرایشی تاثیر بی نظیری در ظاهر شما خواهد داشت.

مطالب پربازدید:  12 ترفند زیبایی برای شما که از آرایش خوشتان نمی‌آید

 

ترفندهای چاق شدن صورت با آرایش

تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش روش‌های گذرا و موقت هستند، به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم در طی روز افزون بر داشتن رژیم غذایی مناسب از نوشیدن آب و خواب کافی غافل نشوید. سعی کردیم تمامی تکنیک‌های ارایش برای گرد شدن صورت را به شما آموزش دهیم، امیداوریم از این مقاله از مدیسه لذت برده باشید.

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *