مدل بادی زنانه

بادی زنانه یکی از آیتم‌های ضروری برای کمد هرکسی است که به خوش‌پوشی خود اهمیت می‌دهد. این لباس کاربردی یک تکه که گاهی حتی پاها را می‌پوشاند، می‌تواند به عنوان لباسی همه‌کاره مورد استفاده قرار گیرد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم تا شما را با انواع مدل بادی زنانه آشنا کنیم.

مدل بادی زنانه یقه دلبری

عکس از بادی یقه دلبری

در این مدل بادی زنانه مجلسی یقه‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که زیر شانه قرار می‌گیرند و می‌توانند به‌راحتی شانه‌ها را به نمایش بگذارند. اگر شما شانه‌های پهن و استخوان‌ ترقوه زیبایی دارید که می‌خواهید آن‌ها را به رخ دیگران بکشید، این بادی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بادی بنددار

عکس از بادی بند‌دار

در این لباس برشی در طول یا عرض یا به صورت مورب در پشت یا جلو لباس ایجاد ‌می‌شود و توسط بند‌ یا روبان برش ایجاد شده، به صورت زیکزاکی به هم پیوند داده می‌شوند. این سبک بادی سبب می‌شود تا استایل شما از سادگی و یکنواختی خارج شود و چشم‌ها را روی شما خیره کند.

بادی برش‌دار

عکس از بادی برش دار

بادی برش‌دار یا Cut out دارای بریدگی‌های استراتژیک و خاص در نواحی مختلف است که باعث نشان داده شدن نواحی مختلف پوست می‌شود. این نوع از بادی‌ها با استفاده از برش‌های جذاب نقاط قوت بدن شما را به برگ برنده‌ای در هر موقعیت و استایلی تبدیل می‌کند.

مدل بادی زنانه توری

عکس از بادی توری

این نوع از بادی از پارچه ای مشبک یا توری ساخته می‌شود که اغلب دارای جزئیات پیچیده مانند گلدوزی است. گاهی نیز این مدل بادی توری زنانه توری با ترکیب پارچه مشبک با انواع پارچه‌های دیگر ترکیب می‌شود و ظاهری خیره‌کننده می‌سازد.

بادی یقه سه سانت

عکس از بادی یقه سه سانت

بادی یقه سه سانت دارای یقه‌ای به طول سه سانتی متر است که دور گردن را می‌پوشاند. این بادی‌ها اغلب در فصل سرد سال با پارچه های زمستانی و برای دادن ظاهری ظریف اما پیچیده به استایل شما استفاده می‌شوند.

بادی یقه باز

بادی یقه باز

بادی یقه باز دارای برشی U شکل است که تا ابتدای سینه کشیده می‌شود و قسمت بالای سینه را به خوبی به نمایش می‌گذارد. این مدل از بادی برای اضافه کردن جذابیت خیره‌کننده به استایل شما بسیار ضروری و کاربردی است.

مدل بادی زنانه یقه هالتر

عکس از بادی یقه هالتر

بادی یقه هالتر دارای بند‌هایی است که دور گردن بسته می‌شود و قسمت بالایی پشت بدن را به نمایش می‌گذارد. این نوع از بادی می‌تواند با آستین یا بدون آن طراحی شود که در مدل بی‌آستین شما می‌توانید به راحتی بازو‎‌ها و شانه‌های خود را به نمایش بگذارید.

بادی آستین‌بلند

عکس از بادی آستین‌بلند

این مدل بادی دارای آستین‌هایی است که حداقل تا مچ دست امتداد می‌یابد و در مدل‌هایی از آن آستین تا ابتدای انگشتان دست نیز کشیده می‌شود. این مدل انتخاب بسیار خوبی برای زنان شیک‌پوش در فصل‌های سرد سال است.

بادی بدون آستین

عکس از بادی بدون آستین

همانطور که از اسمش مشخص است، این مدل یک بادی بدون آستین است و به شما ظاهری بسیار ساده ارائه می‌کند. این بادی برای استفاده در زیر لباس های دیگر مانند مانتو‌های جلو باز در هوای گرم انتخاب بسیار خوبی است.

بادی جلو‌ چین‌دار

عکس از بادی جلو چین‌دار

این مدل بادی دارای یقه V شکل است که پارچه‌های جلویی آن به صورت چین دار طوری که با هم هم‌پوشانی دارند، طراحی شده تا ظاهری پیچیده به آن ببخشد. این مدل لباس بادی زنانه مجلسی شیک برای این طراحی شده که به شما ظاهری زنانه و جذاب هدیه کند.

قیمت انواع بادی زنانه شیک و لاکچری ترند سال

 

بادی چین‌دار

عکس از بادی چین‌دار

مدل لباس بادی زنانه چین‌دار دارای چین‌های ظریف و اغلب بزرگی است که در امتداد یقه، آستین یا خط پارچه دوخته شده است. این مدل بادی به دلیل شلوغی و پیچیدگی زیاد بهتر است با آیتم‌های ساده‌ای مانند شلوار جین یا پارچه‌ای ساده یا انواع دامن‌های ساده ست شود.

بادی آجدار

عکس از بادی آجدار

پارچه این نوع بادی دارای بافتی با خطوط عمودی یا افقی است که به صورت برجسته قابل دیدن است. مدل بادی آجدار یا Ribbed به شما استایلی ساده و اسپورت هدیه می‌کند.

بادی مخملی

عکس از بادی مخملی

مدل بادی زنانه مخمل آنچنان که از اسمش پیدا است، دارای پارچه‌ مجلل و نرم است که به آن مخمل می‌گویند. این نوع بادی کمک پارچه مصرف شده در ساخت آن می‌تواند ظاهری بسیار شیک و زیبا به شما هدیه دهد.

بادی پولک‌دار

بادی پولک‌دار

در ساخت این بادی از پارچه‌های پولک‌دار استفاده شده است. این پارچه‌ها به‌علت داشتن پولک‌های ریز و درشت در ساختار خود به راحتی نور را جذب می‌کنند و ظاهری درخشان و پر زرق و برق به بادی می‌دهند. اگر می‌خواهید در میهمانی‌ها بدرخشید انتخاب این نوع بادی زنانه مجلسی بهترین گزینه برای شما است.

بادی طرح حیوانات

عکس از بادی طرح حیوانات

در این بادی که الهام گرفته از طبیعت است از پارچه‌هایی با طرح حیوانات استفاده می‌شود. پارچه‌های طرح حیوانات از الگو‌های موجود روی پوست حیوانات ساخته می‌شود و ظاهری خشن و جذاب به لباس شما می‌دهد.

مطالب دیدنی:  آرایش لایت تابستانی با متدها و ترفندهای روز آرایشی دنیا

 

بادی گل‌دار

عکس از بادی گل‌دار

بادی گل‌دار یک مدل بادی زنانه زیبا با پارچه‌ای از طرح گل و گیاهان است که از الگو‌های موجود در آن‌ها تقلید می‌کند. این نوع بادی به لباس و استایل شما حس زنانگی و رمانتیک بودن را القا می‌کند. اگر برای قراری عاشقانه قصد استفاده از آن‌ها را دارید بهتر است در انتخاب بقیه آیتم‌ها سادگی را مدنظر قرار دهید.

بادی راه راه

عکس از بادی راه راه

این بادی دارای پارچه‌ای با طرح راه راه‌های افقی یا عمودی است که ظاهری کلاسیک و ساده برای شما ایجاد می‌کند. این مدل بادی‌ها برای هر موقعیت و فرم بدنی ایده‌آل است البته اگر به قانون استایل در مورد استفاده از راه راه‌های افقی و عمودی پایبند باشید.

بادی خال خالی

عکس از بادی خال خالی

در این مدل بادی دخترانه از پارچه‌هایی با طرح خال‌دار استفاده می‌شود که با الگوی خاصی کنار هم چیده شده‌اند. با استفاده از بادی خال خالی در فصل تابستان می‌توانید به راحتی ظاهری بانمک و دوست‌داشتنی بسازید.

بادی تک‌ شانه یا یقه رومی

عکس از بادی تک شانه

بادی تک شانه دارای یقه‌ای است که روی یک شانه قرار ‌می‌گیرد و شانه طرف دیگر را کاملا به نمایش می‌گذارد. این مدل بادی زنانه شیک برای ایجاد ظاهری نامتقارن و منحصر به فرد بسیار مناسب است.

بادی یقه اسکوپی

عکس از بادی یقه اسکوپی

این بادی دارای یقه ای اسکوپ دار است که در قسمت جلویی پایین آمده است و  استخوان‌های ترقوه را به نمایش می‌گذارد. اگر خواستار نشان دادن ترقوه‌هایتان هستید و دنبال ظاهری جذاب و شیک برا استایل‌ خود می‌گردید احتمالا بادی یقه اسکوپی انتخاب خوبی برای شما است.

مطالب کاربردی:  35 مدل مانتو جلو باز شیک و لاکچری ترند 1402

 

بادی یقه هفت

عکس از بادی یقه هفت

این بادی یکی از مدلهای بادی زنانه است که به آن یقه وی یا یقه هفت می‌گویند. این مدل لباس دارای یقه‌ای به شکل هفت است که قسمت جلویی بدن شما را نمایان می‌کند. این بادی با برشی ظریف که در جلوی خود دارد به راحتی می‌تواند حس جذابیت و شیک بودن را برای هرکسی القا کند.

بادی یقه لاک‌پشتی

عکس از بادی یقه لاک‌پشتی

بادی‌های یقه لاک‌پشتی دارای یقه‌هایی هستند که تا زیر چانه امتداد پیدا می‌کنند. این مدل بادی‌ها برای استفاده در فصل گرما انتخاب بسیار خوبی هستند ؛ زیرا در حین اینکه پوشش حداکثری به شما می‌دهند باعث می‌شوند تا ظاهری گران‌قیمت و شیک داشته باشید.

بادی بک‌لس

عکس از بادی بک‌لس

این نوع بادی داری پشت باز است که قسمت پشتی بدن شما را به راحتی در معرض دید قرار می‌دهد. در انواعی از این نوع بادی از بند‌هایی ظریف نیز استفاده می‌شود که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.

بادی دکلته

عکس از بادی دکلته

بادی دکلته یا بدون یقه که فقط قسمت زیر شانه و سینه و قسمت میانی بدن را می‌پوشاند و ظاهری ساده و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید این نوع بادی را با شلوار و دامنی شیک استایل کرده و در میهمانی های خود بپوشید.

بادی برش‌دار روی شانه

عکس از بادی برش‌دار روی شانه

این نوع بادی دارای برش های استراتژیک بر روی شانه‌ها است که باعث می‌شود شما ظاهری کاملا منحصر به فرد را تجربه کنید. این نوع بادی برای استایل شدن با یک شلوار بگ بسیار کاربردی است.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو زیپ دار تابستانی با طرح‌های لاکچری و ترند سال

 

با انتخاب بادی‌های متنوع، استایل‌های جذابی را تجربه کنید

به‌طور کلی مدل بادی زنانه در هر مکان و موقعیتی و با هر سلیقه و تیپ بدنی متفاوتی که دارید می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. با توجه به تنوع بسیار بالای این نوع از لباس شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهری جذاب، فریبنده یا دوست‌داشتنی داشته باشید. برای سهولت انتخاب و دسترسی به انواع مختلف آن می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه پیدا و انتخاب کنید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *