35 مدل پیراهن مجلسی ترند 2023 در طرح‌های کوتاه و بلند

خانم‌ها همیشه به دنبال لباس‌های زیبا و خاص برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند. این مهمانی‌ها با وجود شرایط مختلف لباس‌های متفاوتی را نیاز دارد. به طور مثال لباس برای یک دورهمی خانوادگی یا زنانه، جشن تولد و … متفاوت است. نسبت به هر شرایطی خانم‌ها نیازمند یک مدل پیراهن مجلسی یا تونیک زنانه هستند.

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی مدل‌های به‌روزی در سراسر دنیا هر روز به علاقه‌مندان معرفی می‌‌شوند. این مدل‌های راحت و زیبا انتخاب بسیاری از افراد هستند. در این مقاله قصد داریم 45 پیراهن مجلسی زنانه زیبا را برای انواع مهمانی معرفی کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

مدل پیراهن مجلسی تا زانو با آستین سه ربع

پیراهن تا زانو با آستین سه ربع

یک پیراهن ساده با اندازه‌ای متعارف تا زانو از جنس پارچه پنبه‌ای با آستین‌های سه ربع برای هر مهمانی مناسب است. نداشتن برش‌های اضافی علاوه بر کاربردی کردن این پیراهن مزاحمتی برای فرد نیز به وجود نخواهد آورد. این  پیراهن مجلسی با برش زیبا یقه و آستین‌های سه ربع طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. همچنین جنس این پیراهن با ایجاد حس خنکی سبب آسایش فرد خواهد شد.

پیراهن میدی با آستین بلند

پیراهن میدی با آستین بلند

یکی از بهترین پیراهن مجلسی را می‌توان پیراهن میدی با آستین‌های بلند دانست. پیراهن‌هایی که با پوشیدگی کامل با یک جوراب یا ساپورت گزینه مناسبی برای مهمانی‌های خانوادگی خواهند بود.

پیراهن بلند با یقه باز

پیراهن بلند با یقه باز

یک پیراهن مجلسی زنانه با اندازه‌ای تقریبا گشاد و راحت با یقه‌ای که به ظرافت برش خورده است، استایل زیبایی به یک خانم خواهد بخشید. این پیراهن مجلسی با کفش پاشنه بلند گزینه خوبی برای یک جشن عروسی یا نامزدی نیز به شمار می‌رود.

پیراهن بلند با دامن بلند چین‌دار

پیراهن بلند با دامن چین‌دار

نمونه‌ای از پیراهن مجلسی بلند با دامن چین‌دار که با برش زیبا ترقوه‌ها را به نمایش می‌گذارد، انتخاب خوبی برای خانم‌های جوان محسوب می‌شود. این مدل پیراهن که با رنگ‌های متنوع زیبایی فریبنده‌ای خواهد داشت، برای مراسم و جشن‌هایی مثل عروسی، نامزدی و تولد مناسب است. یقه دلبند به کار رفته در این مدل پیراهن مجلسی شیک و مناسبی را خلق کرده است.

پیراهن کوتاه پشت گردنی

پیراهن کوتاه پشت گردنی

پوشیدن یک پیراهن تا زانو یقه آن پشت گردن بسته می‌شود با پارچه حریر و سنگ دوزی زیبا نمونه‌ای از پیراهن مجلسی دخترانه خواهد بود.

پیراهن نخی زنانه

پیراهن نخی

پیراهن‌های میدی با پارچه‌های نخی برای بانوانی که تمایل دارند پیراهنی خنک برای فصل تابستان داشته باشند، مناسب و کاربردی است. این مدل پیراهن زنانه بدون هیچ نگرانی برای دورهمی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیراهن میدی با یقه قیفی

پیراهن میدی با یقه قیفی

یک پیراهن میدی با مدل یقه قیفی گزینه بی‌رقیبی در میان سایر لباس‌ها محسوب می‌شود. این پیراهن مجلسی با آستین‌های آرنجی و یقه قیفی خود هماهنگی خوبی را با اکسسوری‌ها ایجاد می‌کند.

پیراهن با سرشانه باز

پیراهن با سرشانه باز

اگر تصمیم‌تان برای انتخاب از میان مدل پیراهن مجلسی تابستانی است، پیراهنی بلند با دامن پله‌ای و سرشانه باز گزینه منحصربه‌فردی به شمار می‌رود که برای دورهمی‌ها نیز مناسب خواهد بود.

پیراهن مخملی

پیراهن مخملی

یک پیراهن مخملی با دامن ماکسی بلند با یقه 7 و آستین‌های آرنجی ترکیبی بی‌نظیر را در اختیار یک خانم شیک پوش قرار می‌دهد. این مدل پیراهن مجلسی مخمل با کفش یا صندل‌های پاشنه بلند گزینه خوبی برای مهمانی‌های فضای باز نیز هست.

قیمت جدیدترین انواع پیراهن مجلسی زنانه

 

پیراهن مینی با پشت باز

پیراهن مینی با پشت باز

یک پیراهن مجلسی زیبا با یقه 7 از پشت باز که با حریر زیبایی آراسته شده است، پیراهن مجلسی کوتاه و بی‌نظیر برای خانم‌های شیک پوش و خاص پسند به شمار می‌رود.

پیراهن گیپور با آستین بلند

لباس-مجلسی-گیپور-

پیراهن گیپور با آستین بلند

پارچه‌های گیپور از دیرباز مورد توجه بانوان بوده و هست. یک پیراهن با دامن چین‌دار که با پارچه گیپور و آستین‌های بلند دوخته شده باشد، پیراهن مجلسی زیبایی را به ارمغان خواهد آورد.

پیراهن کوتاه با یقه گرد

پیراهن کوتاه با یقه گرد

لباس مجلسی کوتاه

یک پیراهن تا زانو با یقه گرد و آستین‌های کوتاه پیراهن مجلسی خوبی برای بانوانی است که خواستار راحتی در طول مراسم هستند. این مدل لباس که با پارچه‌های متنوعی قابل ترکیب است، انتخاب خوبی برای تمامی رده‌های سنی محسوب می‌شود و با صندل تخت و کفش پاشنه‌دار نیز قابل هماهنگی است.

پیراهن با کمربند پارچه‌ای

پیراهن با کمربند پارچه‌ای

یک پیراهن مجلسی که مناسب مهمانی‌های شبانه نیز هست با کمربندی پارچه‌ای به شکل غلاف و یقه گرد با آستین بلند استایلی جذاب به خانم‌ها هدیه خواهد داد.

پیراهن مینی با پارچه کار شده

پیراهن مینی با پارچه کار شده

پیراهن‌های مجلسی با پارچه‌های کار شده با پولک، سنگ و منجوق از جمله محبوب‌ترین مدل‌های لباس برای جشن‌های عروسی و نامزدی به شمار می‌رود. پیراهن مجلسی زنانه بلند یا مینی با آستین‌های کوتاه و یقه 7 شکوه خاصی را به یک خانم شیک پوش هدیه می‌دهد.

مطالب پربازدید:  50 مدل لباس مجلسی قرمز شیک و لاکچری ترند 2023

 

پیراهن مینی با یقه شل

پیراهن مینی با یقه شل

پوشیدن یک پیراهن مخملی راه راه با یقه شل، آستینی بلند و کمربندی از همین جنس پارچه ترکیب بی‌نظیری برای دورهمی‌های خاطره انگیز محسوب می‌شود. البته در مجالسی که مجبور به رعایت حجاب هستید، از این مدل در کنار مانتو جلوباز استفاده می‌کنند.

تونیک ویسکوز

تونیک ویسکوز

یک مدل تونیک مهمانی با پارچه ویسکوز و آستین‌های بلند گزینه خوبی برای دورهمی‌ها است.

پیراهن با پارچه طرح‌دار

پیراهن بلند با پارچه طرح‌دار

پیراهن بلند با پارچه طرح‌دار

پیراهن بلند با پارچه طرح‌دار

اگر برای انتخاب لباس مهمانی یا دورهمی خود دچار تردید شده‌اید، انتخاب پیراهن بلند با یقه گرد کلاسیک و آستین بلند با پارچه‌ای طرح‌دار انتخابی است که هیچ نگرانی به جای نخواهد گذاشت.

مطالب مرتبط :  25 مدل دامن مجلسی بهاره ترند 1402

پیراهن ماکسی با یقه گرد

پیراهن ماکسی با یقه گرد

یک مدل پیراهن مجلسی بلند با دامن ماکسی و یقه گرد راحتی را برای فرد استفاده کننده به همراه خواهد داشت. آستین‌های حلقه‌ای با یقه گرد ترکیبی خنک را برای روزهای گرم تابستان رقم می‌زند.

پیراهن پلکانی

پیراهن پلکانی

یک پیراهن بی‌نظیر با طرح پلکانی و کمربند روی ناف یکی از زیباترین مدل‌های روزانه برای بانوان محسوب می‌شود. این پیراهن مجلسی و روزانه با جیب‌های روی قسمت سینه یک انتخاب هوشمندانه برای دختران جوان خواهد بود که به راحتی با کفش، بوت بلند و کتانی زنانه قابل هماهنگی است.

پیراهن مینی با طرح راه راه

پیراهن مینی با طرح راه راه

پیراهن مینی یا بلند با یقه اسکوپ و آستین سه ربع با پارچه راه راه یکی از گزینه‌های خوب برای افرادی خواهد بود که تمایل به داشتن پیراهن خنک و راحت دارند.

پیراهن با یقه باز و دامن پلکانی

پیراهن با یقه باز و دامن پلکانی

دامن پلکانی که از محبوبیت بالایی در میان بانوان برخوردار است در میان فروشگاه اینترنتی لباس نیز به چشم می‌خورد. یک لباس با یقه 7 و آستین بلند هیچ‌گونه مزاحمتی را برای فرد در ساعات مهمانی به وجود نخواهد آورد.

پیراهن با چاپ طرح‌دار و آستین بلند

پیراهن با چاپ طرح‌دار و آستین بلند

یک پیراهن بلند زنانه با آستین های بلند و یقه 7 باز که با پارچه‌ای طرح‌دار دوخته شده باشد، جلوه‌ای ویژه به یک خانم می‌بخشد.

پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی

پیراهن‌های بلند ساحلی با پارچه‌های نخی و خنک برای دورهمی‌های بیرون از منزل مناسب هستند و می‌توانند ساعات طولانی شما را همراهی کنند.

پیراهن مینی با آستین سه ربع

پیراهن مینی با آستین سه ربع

پیراهن مجلسی مینی با آستین سه ربع که در قسمت کمر دارای برش و کمربندی خاص باشد، انحنا و استایل بدن را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت. این مدل لباس‌ها در سایت لباس زنانه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به چشم می‌خورد.

پیراهن مجلسی مشکی بلند

لباس مجلسی مشکی بلند

پارچه مشکی ساده یکی از علاقمندی‌های خانم‌ها است که با آستین حلقه‌ای و دوختی زیبا به همراه یک کمربند مدلی کامل برای مهمانی است.

مطالب کاربردی :  انواع مدل سارافون مجلسی شیک ترند سال

پیراهن زنانه نخی آف شولدر سرخابی اسمارا مدل IAN349368

پیراهن زنانه نخی آف شولدر سرخابی اسمارا مدل IAN349368

پیراهن مجلسی از برند آلمانی اسمارا به رنگ سرخابی یک لباس بسیار شیک بوده که دارای یقه و سرآستین کشی می‌باشد و طراحی سرشانه‌های آن به صورت آف شولدر است. کمر این پیراهن نیز به وسیله کمربند بندی فیت شده و تن‌خور استاندارد فیت دارد.

لباس مجلسی آستین ریش ریش

لباس مجلسی آستین ریش ریش

طراحی خاص آستین‌های ریش ریش زیبایی بسیاری به لباس بخشیده و شاین‌های به کار رفته در پارچه لباس می‌تواند شما را به الماس مجالس تبدیل کند.

لباس مجلسی یقه هفت

لباس مجلسی یقه هفت

لباس مجلسی یقه هفت یکی از زیباترین و پرطرفدارترین لباس‌های مخصوص مهمانی برای خانم‌ها می‌باشد.هر اندازه که دو سمت یقه از گردن دور باشد و از روی انتهای شانه‌ها رد شود، یقه گشادتر خواهد بود. با توجه به این ناحیه بالای سینه در این نوع یقه، باز و بیشتر در معرض دید است، بسیار جذابیت و خیره‌کننده خواهد بود. افرادی که بالاتنه درشت‌تری دارند، بهتر است از حالت باز یا گشاد استفاده کنند.

مطالب پربازدید:  50 مدل لباس مجلسی قرمز شیک و لاکچری ترند 2023

 

لباس مجلسی یقه رومی

لباس مجلسی یقه رومی

لباس مجلسی یقه رومی

امروزه بسیاری از طراح‌های مد از مدل لباس‌های سنتی کشورها و پوشش‌های تمدن باستان الهام می‌گیرند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های اقتباسی، لباس مجلسی رومی بوده که ظاهری بسیار خاص و جذاب دارد..

لباس مجلسی پولکی مشکی

لباس مجلسی پولکی مشکی

لباس مجلسی مشکی آستین بلند پولک‌دار یک انتخاب فوق‌العاده برای مجالس و مهمانی‌های پیش رو خواهد بود زیرا درخشندگی پولک‌ها ظاهری شیک و خاص به استایل شما می‌دهد و رنگ مشکی لباس نیز مناسب‌ترین رنگ برای ست کردن لباس با انواع مختلف اکسسوری‌ها و زیور‌آلات است.

لباس مجلسی عروسکی

لباس مجلسی عروسکی

مدل عروسکی یکی از جذاب‌ترین و شیک‌­ترین مدل­‌های لباس مجلسی است که به خانم­‌های جوان و خاص پسند پیشنهاد می­‌کنیم که حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کرده و از زیبایی آن لذت ببرند. پیراهن­‌های عروسکی با مدل­‌های ساده یا طرح‌دار و کار شده تاثیر فوق‌العاده جذابی بر روی ظاهر افراد می‌گذارد و استایل فانتزی و جذابی به آن‌ها می‌­دهد.

لباس مجلسی آف شولدر

لباس مجلسی آف شولدر

مطالب مرتبط:  25 مدل لباس مجلسی پولکی لاکچری ویژه مهمانی

 

پیراهن زنانه ساحلی سفید سرمه ای اسمارا مدل IAN349368

پیراهن زنانه ساحلی سفید سرمه ای اسمارا مدل IAN349368

پیراهن طرحدار اسمارا به رنگ سفید سرمه‌ای یک لباس با تن‌خوری بسیار راحت بوده که که دارای آستین‌های حلقه‌ای و یقه گرد می‌باشد. این پیراهن در کناره‌های خود دارای دو جیب بوده و مکمل یک استایل کژوال است.

پیراهن زنانه جین آف شولدر آبی روشن مودو

پیراهن زنانه جین آف شولدر آبی روشن مودو

پیراهن جین با سرشانه آف شولدر از برند لهستانی مودو یک انتخاب بسیار شیک و خاص برای مهمانی‌ها و مجالس صمیمی بوده و مناسب فصول گرم سال می‌باشد.

مدل پیراهن مجلسی نخی ماسی

پیراهن زنانه نخی ماسی

پیراهن ماسی دارای دو جیب در طرفین لباس بوده و با رنگ خاص خود و جنس نخی که دارد یک انتخاب فوق‌العاده برای تابستان می‌باشد. این پیراهن آستین کوتاه و یقه گرد یکی از گزینه‌های پیش رو برای داشتن استایلی کژوال است.

پیراهن زنانه نخی مشکی H&M

پیراهن زنانه نخی مشکی H&M

بالاتنه و دور کمر این لباس چین‌دار بوده و استایلی نیمه رسمی دارد.تن‌خور این پیراهن نسبتا آزاد و آستین‌های آن بلند بوده همچنین پیراهن مجلسی H&M

از جنس نخ بوده و مناسب فصل بهار و پاییز می‌باشد.

پیراهن کمربند دار آستین پفی ناریان

پیراهن کمربند دار آستین پفی ناریان

یقه شومیزی، کمربند، دکمه‌های ناحیه بالاتنه و همچنین آستین‌های سه ربع و پفی، این پیراهن را به یک لباس عروسکی بدل کرده که به راحتی می‌توان آن را با انواع کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی مشکی ست کرد.

پیراهن زنانه راسته مشکی H&M

پیراهن زنانه راسته مشکی H&M

پیراهن راسته مشکی از برند سوئدی H&M در قسمت آستین‌ها و یقه از جنس حریر و پایین‌تنه و روی سینه از جنس ساتن است که به وسیله دکمه از پشت یقه و همچنین از طریق زیپ در بقل لباس بسته می‌شود.

پیراهن چرم زنانه مشکی آتریسا Atrisa مدل Amma

پیراهن چرم زنانه مشکی آتریسا Atrisa مدل Amma

لباس‌هایی از جنس چرم از گذشته دارای محبوبیت بالایی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. این مدل پیراهن چرم زنانه از برند ایرانی آتریسا بوده و دارای یک کمربند از جنس و رنگ پیراهن می‌باشد.

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9008

پیراهن زنانه نخی کبریتی سفید ایفل Eiffel کد 9008

این پیراهن پشت باز به همراه سرشانه آف شولدر تن‌خوری چسبان داشته و از جنس نخ کبریتی می‌باشد. همچنین مدل یقه این لباس به صورت ایستاده است.

پیراهن بلند کمر گتر ناریان

پیراهن بلند کمر گتر ناریان

 

مطالب کاربردی :  25 مدل لباس مجلسی طرحدار خاص و لاکچری ترند امسال

 

آشنایی با انواع مدل پیراهن مجلسی

انتخاب مدل پیراهن مجلسی برای هر خانمی سخت و گیج‌کننده است. فصل، مدت زمان مراسم و نوع آن به شدت در مدل انتخابی موثر خواهد بود. پیراهن‌های مینی با آستین سه ربع، پیراهن‌های مجلسی با پارچه حریر و … از محبوب‌ترین مدل‌هایی هستند که درفروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه معتبر نیز وجود دارند. برندهای معتبر و نام آشنایی از سراسر دنیا سالانه به ارائه این مدل‌های منحصر به فرد و زیبا می‌پردازند و دامنه وسیع‌تری را برای انتخاب در اختیار قرار می‌دهند. سفارش آنلاین از سایت لباس زنانه مدیسه نیز یکی از روش‌های آسان برای تهیه مدل‌های مرغوب خواهد بود.

 

منبع : thetrendspotter

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

6 دیدگاه در “45 مدل پیراهن مجلسی ترند 2023 در طرح‌های کوتاه و بلند

  1. سعید گفت:

    پیراهن شماره یک و چهار ارزش خریدو دارن

  2. نصیری گفت:

    عالی هستند،صدرااستان فارس

  3. سارا عباسی گفت:

    عالی هستند پیراهن بلندها رو هم دیدم اونها هم خیلی خوب بودن

  4. کیمیا گفت:

    لباسا خیلی شیطونی هستن😑

  5. شیوا بابایی گفت:

    من مدل سومی رو از مدیسه خریدم خیلی خوبه ممنون مدیسه

  6. مهرما گفت:

    چه لباسای نازی همشون مورد پسند دخترای جوان هستش مرسی بابت پیشنهادای دلبرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *