گن زنانه چطور کمر را باریک‌تر می‌کند؟

کمر باریک و اندام ظریف همیشه مورد علاقه بسیاری از زنان است و حتی مردان هم برای داشتن اندام زیبا همواره سعی و تلاش فراوانی می‌کنند. خوردن غذاهای آماده در کنار کم‌تحرکی عامل مهمی برای اضافه وزن انسان مدرن محسوب می‌شود. بدون شک برای تعداد زیادی از مردم این موضوع رخ داده است که هنگام رفتن به مهمانی یا جشن آرزو می‌کنند که کاش کمرشان کمی باریک‌تر و یا پهلوهایشان کمی کوچکتر بود تا لباس‌های مجلسی در تن آن‌ها زیباتر می‌بود .

چربی اضافی در اثر چاقی یا شل شدن بدن می‌تواند ظاهر ناخوشایندی به ظاهر افراد دهد. گن زنانه یک روش سریع برای حل این مشکل خواهد بود. پوشیدن گن تنها جنبه بخشیدن ظاهری لاغرتر به افراد را ندارد و به همین دلیل دارای انواع گوناگون و متنوعی است. در این مقاله سعی داریم با گن لاغری زنانه و کاربردهای آن آشنا شویم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تفاوت گن و شکم‌بند

پیش از معرفی انواع گن و کاربردهای آن بهتر است در مورد تفاوت گن و شکم‌بند صحبت کنیم. برخی افراد بر این باور هستند که هر دو آن‌ها دارای عملکرد یکسانی بوده و در اصل یکی هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند، در صورتی که چنین نیست. شکم‌بندها با هدف لاغری افراد تولید می‌شود، در حالی که گن سعی در اصلاح فرم اندام افراد دارد.

مسطح کردن سطح چربی در قسمت شکم، پهلو و باسن از مهم‌ترین کاربردهای گن از جمله گن زنانه تلقی می‌شود، ولی شکم‌بندها که با هدف سلامتی ساخته شده‌اند، با افزایش تعریق در قسمت پوشش‌دهنده سبب چربی‌سوزی و لاغری خواهند شد. اگرچه گن نیز سبب تعریق و لاغری اندام‌ها می‌شود، ولی باید اذعان کرد که شکم بند لاغری زنانه که شامل انواع ساده و برقی می‌شوند، با افزایش دمای بدن به این موضوع کمک بیشتری می‌کنند.

خرید بهترین گن‌های زنانه

لازم به ذکر است که شکم‌بندهای لاغری برای مردان و زنان تولید شده است، ولی با توجه به اینکه بانوان به لاغری علاقه بیشتری نشان می‌دهند این محصولات طرفداران بیشتری در میان بانوان دارند.

انواع گن از جمله گن شکم زنانه با ایجاد فشار مناسب و افزایش دما در نواحی مورد استفاده سبب تعرق می‌شود و مزایای بی‌نظیر دیگری را نیز برای افراد به دنبال خواهند داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باریک شدن و انحنای کمر، افزایش اعتماد به نفس، راه حلی به صرفه و اقتصادی و سریع، حمایت از ستون فقرات و … اشاره کرد.

انواع گن زنانه

انواع گن زنانه

گن لاغری زنانه در طی سال‌های اخیر با طراحی‌های متنوعی به بازار وارد شده و همین موضوع سبب گسترش کاربردهای آن و محبوبیت آن در میان بانوان می‌شود. گن زنانه که از سال‌های دور مورد توجه بانوان قرار گرفته است، امروزه تنها برای لاغری مورد استفاده قرار نمی‌‌گیرند، بلکه برای برجسته‌تر کردن برخی نقاط بدن نیز کاربرد دارند و به اشکال تاپی، جلیقه‌ای، کمری و … در دسترس قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی انواع گن بر اساس کاربرد خواهیم پرداخت.

خواندنی‌ها:  خانم‌ها هیکل شما شبیه چه میوه‌ای است؟

گن ساعت شنی

گن ساعت شنی که از مدل‌های محبوب بانوان است، دارای پوشش‌دهی از بالای قسمت باسن تا قسمت‌هایی از سینه است. این مدل گن زنانه با باریک‌ترجلوه دادن قسمت شکم و پهلو در زیبایی و تناسب اندام افراد سهم به‌سزایی خواهد داشت. گن ساعت شنی نیز همانند دیگر مدل‌های گن دارای دو مدل چسبی و قزن‌دار است. در مدل‌های پیشرفته‌تر این گن‌های لاغری زیپ‌هایی برای تنگ یا گشاد‌تر کردن قسمت‌هایی از آن طراحی و تعبیه شده‌اند.

زنی در حال بستن قزن‌ گن مدل ساعت شنی به رنگ مشکی برای باریک‌تر دیده شدن انحنای کمر است

اگرچه جنس گن از لاتکس است و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند، ولی استفاده از انواع شکم‌بند و گن لاغری در طول روز به هیچ وجه مورد تایید نیست، چراکه در هر صورت بافت تنگ گن زنانه مانع تنفس پوست می‌شود و سبب بروز تاول روی پوست افراد می‌شود.

گن لاغری تمام تنه

گن لاغری تمام تنه زنانه از جمله گن‌هایی است که با پوشش‌دهی کامل از قسمت ران پاها، باسن، پهلو، شکم و قسمت‌هایی از سینه امکان ارائه استایلی جذاب را به کاربر خواهد داد. این مدل نیز به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد و با به دام انداختن گرما در این نقاط امکان چربی سوزی را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند.

گن لاغری شکم و پهلو زنانه

برخی از بانوان تنها با قسمت شکم و پهلو خود مشکل دارند و تمایل دارند در آن نقاط باریکی بیشتر ایجاد شود. تولیدکنندگان تخصصی گن با طراحی مدلی کاربردی به این نیاز خانم‌ها پاسخی درخور داده‌اند. گن لاغری شکم و پهلو زنانه از جنس لاتکس است که با فشار کافی در قسمت شکم و پهلو به کاهش حجم و تغییر سایز کمک می‌کند.

بانویی با پوشیدن گن لاغری قزن‌دار مخصوص شکم و پهلو به زیبایی اندام خود توجه می‌کند.

این مدل که از انواع پرطرفدار و کاربردی محسوب می‌شود، می‌تواند در کنار حرکات صحیح ورزشی و کنترل کالری دریافتی به استایلی زیبا و خوش اندام منجر شود. این کاهش وزن با گن زنانه علاوه بر زیبایی اعتماد به نفس افراد را نیز افزایش می‌دهد و سبب ادامه دادن مسیر تناسب اندام خواهد شد.

گن ورزشی زنانه

گن ورزشی زنانه که با هدف افزایش تاثیر ورزش روی اندام تولید شده است، سبب تعرق بیشتر و فشار در نواحی مورد نیاز می‌شود. افزایش تعرق در حین ورزش می‌تواند چربی‌سوزی بیشتری را برای ورزشکارانی که تمایل به کاهش وزن دارد، به دنبال داشته باشد. همچنین فرم‌دهی بدن به وسیله این مدل گن زنانه را می‌توان از دیگر کاربردهای گن ورزشی عنوان کرد.

کاهش وزن به وسیله ورزش و افزایش تاثیر آن با پوشیدن گن ورزشی مشاهده می‌شود.

گن لاغری شکم زنانه

این موضوع ممکن است برای افراد زیادی رخ داده دهد که برای پوشیدن لباسی پس از مدت‌ها متوجه تغییر سایز در ناحیه شکم شده باشند. گن لاغری شکم زنانه با تمرکز به فشار و کاهش حجم شکم طراحی و ساخته شده است. افزایش فشار و تراکم سلول‌های چربی در این قسمت می‌تواند منجر به تغییر سایز دور شکم شود و فرد را به سایز دلخواه نزدیک کند.خانمی با پوشیدن گن لاغری شکم زنانه از مدل زیپ‌دار و مشکی رنگ ظاهر زیبایی به اندام خود بخشیده است.

گن پروتزدار

مسئله زیبایی که به مهم‌ترین دغدغه امروزه افراد تبدیل شده است، خصوصا بانوان را به سمت جراحی‌های زیبایی روی صورت و دیگر اندام بدن سوق می‌دهد. یکی از مهم‌ترین عمل‌های جراحی این‌ روزهای بانوان پروتز سینه، باسن و … به شمار می‌رود که سبب افزایش حجم و فرم‌دهی این نواحی خواهد شد. گن پروتزدار با ارائه راهکار مقرون به صرفه می‌تواند این زیبایی را با سرعت بیشتر و هزینه کمتری به بانوان هدیه دهد.

برای مطالعه بیشتر:  بهترین راهکارها برای لاغری سریع شکم

شکم‌بند و کاربرد آن

شکم‌بندها که به صورت پوششی برای بدن افراد ساخته می‌شوند، عموما دارای کاربرد سلامتی و پزشکی هستند. افراد پس از جراحی‌های داخلی و برای حمایت بدن به استفاده از گن روی می‌آورند. بدیهی است نوع خریداری شده متناسب با نیاز هر فرد خواهد بود و باید با مشورت با پزشک این محصولات خریداری شود. به طور مثال افرادی که عمل جراحی قلب باز انجام داده‌اند تا دوران بهبودی و نقاهت می‌توانند از شکم‌بندهای استاندارد بهره‌مند شوند. از دیگر موارد کاربردی شکم‌بند می‌توان به استفاده در دوران پس از زایمان اشاره کرد. معمولا بانوان پس از وضع حمل با مشکل شل شدن یا تورم شکم مواجه هستند. استفاده از گن زنانه یا شکم‌بندهای مخصوص در این دوران می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

بانویی در دوران بارداری با استفاده از شکم‌بند مخصوص از کمر درد جلوگیری کرده و از جنین مراقبت می‌کند.

در کنار استفاده از شکم‌بند یا گن، رعایت رژیم غذایی صحیح و فعالیت‌های ورزشی می‌تواند تاثیری شگفت‌انگیز از خود به جای بگذارد. حمایت از ستون فقرات، گرم نگهداشتن کمر و پهلو، مراقبت از محل زخم و بخیه، جلوگیری از رشد و فضاگیری سلول‌های چربی و … از دیگر مزایا و کاربرد شکم‌بند محسوب می‌شود.

خرید انواع گن لاغری و شکم‌بند از فروشگاه آنلاین مدیسه

اگرچه تمامی متخصصان و پزشکان حوزه سلامت و زیبایی شاهراه اصلی برای رسیدن به تناسب اندام را رژیم غذایی سالم و انجام فعالیت‌های ورزشی متناسب با سن می‌دانند، ولی باید اذعان کرد که استفاده از گن زنانه سرهمی یا پادار راه میانبری برای رسیدن به اندام و استایلی زیباتر خواهد بود. به طور کلی می‌توان ادعا کرد که ورزش و رژیم غذایی کنترل شده تاثیر استفاده از گن را چندین برابر می‌کند.

استفاده از گن و شکم‌بندهای لاغری نیز با توجه به نوع آن دارای اجناس اصل و تقلبی هستند. کالاهای غیر اورجینال این حوزه می‌تواند در شکل‌گیری اشتباه اندام‌ها تاثیرگذار باشد یا با ایجاد حساسیت‌های پوستی سبب ایجاد دردسر برای افراد شود. بهترین راهکار برای خرید محصولات اصل و غیرتقلبی اعتماد به فروشندگاه معتبر و امین خواهد بود. مدیسه در سال‌های فعالیت خود افتخار همراهی و انتخاب توسط طرفداران بی‌شماری را در کارنامه خود دارد. ارائه محصولات با کیفیت، مرغوب و در عین حال مقرون به صرفه در تمامی زمینه‌ها از دلایل محبوبیت مدیسه در میان کاربران به شمار می‌رود. با مراجعه به بخش فروشگاه مدیسه و بخش لباس زیر و راحتی زنانه عکس انواع گن زنانه را مشاهده کرده و از قیمت آنها مطلع شوید.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *