30 مدل فرنچ ناخن شیک سال 2024

از گذشته تا به اکنون، تلاش برای زیبایی بیشتر مو، صورت و ناخن‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد شده است. سبک‌های متفاوتی به وجود آمده‌اند که یکی از آن‌ها مانیکور فرانسوی نام دارد و ما در ایران این سبک را به فرنچ ناخن می‌شناسیم. این سبک طراحی ناخن ساده و در عین حال شیک، ظاهری تقریبا طبیعی به ناخن‌های شما خواهد داد.

شاید هیچ آرایش ناخنی به زیبایی مانیکور فرانسوی با نوک سفید وجود نداشته باشد. ناخن ‌های کلاسیک فرنچ خنثی و کم ‌رنگ و در عین حال به ‌ظرافت مانیکور ‌شده، از زمانی که این مدل برای اولین بار در دهه 1930 مد شد، یکی از تکنیک‌های اصلی زیبایی برای بانوان در همه جا بوده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

از آن جا که خانم‌ها طرفداران اصلی مانیکور و پدیکور ناخن هستند و برای سالم و زیبا نگه داشتن ناخن‌های خود تلاش می‌کنند، در این مقاله سعی کرده‌ایم که با معرفی این سبک و 30 مدل ترند مختلف از آن، به شما در زیباتر شدن ناخن‌هایتان کمک کنیم.

فرنچ ناخن چیست؟

فرنچ ناخن چیست؟

یکی از معمول‌ترین روش‌های مانیکور و پدیکور ناخن، روش فرانسوی است که به آن فرنچ ناخن می‌گویند. این سبک از مانیکور به دلیل نوار سفیدی که در نوک ناخن‌ها به وجود می‌آورد، متمایز و منحصر به فرد خواهد بود. برای افرادی که به مدل‌های ساده‌تر تمایل دارند و به دنبال ناخن‌هایی مرتب و شیک هستند، این سبک یکی از ایده‌آل‌ترین سبک‌ها است.

این مدل در قرون گذشته توسط افراد مشهور و صنعت مد در بین مردم محبوب شد، اما هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

در این روش برای ایجاد خطی که در نوک ناخن‌ها به وجود می‌آید، معمولا از شابلون استفاده می‌شود. در بعضی از موارد نیز این خط که جداکننده بخش طبیعی ناخن و قسمت نوک ناخن است، با دست کشیده خواهد شد. امروزه در سالن‌هایی که خدمات مربوط به ناخن ارائه می‌دهند، چندین مدل ناخن فرنچ وجود دارد که افراد می‌توانند با توجه به سلایق خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تاریخچه پیدایش مانیکور فرانسوی

زمان پیدایش و به وجود آمدن این سبک به طور کامل مشخص نیست. طبق مشاهدات تاریخی در قرن نوزدهم میلادی، تکنیک فرنچ ناخن در سالن‌های ناخن فرانسوی رایج شد. سپس در اوایل قرن نوزدهم، توجه طراحان مد آمریکایی را به سمت خود جلب کرد و در دهه 1920، بسیاری از بازیگران خانم محبوب و مشهور آمریکایی از این سبک برای زیباتر کردن ناخن‌های خود استفاده می‌کردند.

معرفی 30 مدل فرنچ ناخن

معرفی 30 مدل فرنچ ناخن

افرادی که به دنبال آموزش فرنچ ناخن هستند، باید بدانند که این مدل هم‌اکنون نیز محبوب بوده و هرگز از مد نیفتاده است، به احتمال زیاد دلیل محبوبیت این سبک، ظاهر طبیعی و ساده‌ای است که ناخن‌های شما از خود نشان خواهند داد. نکته جالب در رابطه با مانیکور فرانسوی این است که در صورت رشد ناخن‌ها، باز هم ماندگاری دارند و ظاهر بدی به انگشتان شما نخواهند داد. در ادامه با ما همراه باشید تا با 30 مدل فرنچ ترند سال 2024 آشنا شویم.

مدل دو رنگ

ناخن فرنچ

در مدل سنتی فرنچ ناخن، از یک رنگ برای قسمت نوک ناخن استفاده می‌شد، اما در سال 2024 شما قادر خواهید بود که بخش نوک ناخن خود را به دو قسمت تقسیم کرده و از دو رنگ مختلف مثل صورتی و بنفش استفاده کنید.

مدل فرنچ گلدار

ناخن فرنچ

یکی از بهترین مدل‌های ناخن فرنچ شیک برای عروس‌ها، مدل فرنچ گلدار است. در این روش نوک‌های منحنی رنگی ناخن به گلبرگ‌های ظریفی تبدیل می‌شود و ظاهری زیبا به ناخن‌های شما خواهد داد. این گلبرگ‌ها می‌توانند روی همه انگشت‌ها یا فقط روی چند انگشت اجرا شوند، این امر به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

مدل چند رنگ و مینیمالیست

ناخن فرنچ

برای اجرای این سبک از فرنچ روی ناخن‌های خود، شما می‌توانید رنگ‌های خنثی و تیره را برای نوک ناخن‌ها و رنگ صورتی کمرنگ را برای پوشش ناخن خود استفاده کنید.

قیمت بهترین لوازم آرایش ناخن اورجینال

فرنچ زاویه دار

ناخن فرنچ

در این مدل به جای کشیدن نوک‌های منحنی از نوک‌های زاویه دار استفاده می‌شود. می‌توانید از دو رنگ مختلف استفاده کنید و روی هر کدام از دست‌هایتان برای پوشش ناخن و نوک انگشتان رنگ‌های متفاوت داشته باشید.

طرح‌های ترکیبی

ناخن فرنچ

در این مدل فرنچ ناخن از الگوهای پیچیده با رنگ‌های متنوع برای هر یک از انگشت‌هایمان استفاده می‌کنیم. این امر که باید طرح همه انگشتان به یک شکل باشند، قانونی نیست که حتما رعایت شود. در نظر داشته باشید ریسک کرده و تفاوت ایجاد کنید.

طرح‌های میوه‌ای

ناخن فرنچ

از میوه مورد علاقه‌تان غافل نشوید. برای مثال اگر میوه مورد علاقه شما هلو است، می‌توانید نوک انگشتان خود را نارنجی کنید و برگ‌های کوچک سبزی در کنار آن بکشید. در بخش‌های دیگر ناخنتان نیز می‌توانید میوه هلو را نقاشی کنید و ترکیبی بسیار زیبا روی ناخن‌های خود داشته باشید.

فرنچ دولایه

ناخن فرنچ

در هنگام کاشت ناخن فرنچ از ناخن کار خود بخواهید که برای نوک انگشتانتان از دو رنگ مختلف استفاده کند، این کار سبب می‌شود که شما طرحی متنوع و در عین حال شیک برای ناخن‌های خود داشته باشید. برای مثال از دو رنگ صورتی کم‌رنگ و صورتی پررنگ استفاده کنید.

فرنچ شعله‌ای

ناخن فرنچ

به جای کشیدن طرح‌ یکنواخت و سنتی فرنچ روی نوک انگشتان خود، از شعله‌های آتش ایده بگیرید. می‌توانید برای همه انگشتان از یک رنگ استفاده کرده یا برای هر انگشت از رنگ‌های پاستلی متفاوتی استفاده کنید.

دانستنی‌های جذاب:  20 ایده جذاب برای طرح ناخن پاییزی 1401

فرنچ اکلیلی و درخشان

ناخن فرنچ

اگر در خانه و بدون داشتن ابزار مانیکور، می‌خواهید که یک فرنچ زیبا روی ناخن‌های خود پیاده کنید و نمی‌توانید روی نوک ناخن‌های خود، منحنی بسیار دقیقی بکشید، اصلا نگران نباشید. اول از همه روی ناخن‌هایتان یک لاک هلویی کم رنگ یا هر رنگی که مورد علاقه شماست، بزنید و پس از خشک شدن آن از یک لاک اکلیلی استفاده کنید و روی یک سوم بالای ناخن خود بکشید، به همین راحتی ناخن‌هایتان فرنچ اکلیلی و درخشان خواهند داشت.

فرنچ با استفاده از جواهرات رنگی و نگین‌ها

ناخن فرنچ

برای افرادی که دنبال طرح‌های شلوغ و ترکیبی هستند، این مدل که یکی از ترندهای سال 2024 است، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. پس از طراحی بخش‌های مختلف ناخن و استفاده از رنگ‌های مختلف، با قرار دادن نگینی کوچک روی ناخن‌ها، می‌توانید زیبایی آنان را چندین برابر کنید.

فرنچ با استفاده از رنگ‌های شیری و رنگین کمانی

ناخن فرنچ

در این مدل فرنچ ناخن نوک‌های منحنی، از حالت منحنی خود خارج شده و به صورت برش خورده و مربعی شکل ظاهر می‌شوند و برای پوشش ناخن از رنگ شیری و رنگ‌های رنگین کمانی برای نوک ناخن استفاده می‌شود.

فرنچ مناسب برای تولد و مهمانی

ناخن فرنچ

در این مدل پس از انجام مانیکور فرانسوی روی ناخن از طرح‌های برجسته و رنگارنگی استفاده می‌شود که ناخن‌ها ظاهر مناسب و شادی برای مهمانی یا جشن‌های تولد داشته باشند.

مدل فرنچ معکوس

ناخن فرنچ

به جای این‌که روی قسمت بالایی ناخن‌ها کاری انجام دهیم، عکس آن عمل کرده و روی قسمت‌های پایین ناخن تمرکز می‌کنیم. این عمل یک نوآوری محسوب می‌شود و برای افرادی که دوست دارند از مدل‌های فرنچ استفاده کنند، اما با توجه به مد روز نیز پیش بروند، بهترین گزینه است.

مدل فرنچ معکوس با هلال ماه

ناخن فرنچ

در این سبک، شما هلال‌های ماه کوچکی در قسمت‌های پایینی ناخن‌های خود می‌کشید که به سمت بالا تابش می‌کنند. از رنگ‌های بسیار متنوعی می‌توانید در این طرح استفاده کنید.

مدل چشم نظر

ناخن فرنچ

در زمان‌هایی که از انگشتر یا دستبندهایی با طرح چشم نظر که در کشور ما نیز بسیار محبوب است، استفاده می‌کنید، نباید از طرح کوچک چشم نظر درست روی نوک انگشتان خود غافل شوید. شما می‌توانید این طرح زیبا، ساده و کوچک را به هنگام فرنچ ناخن پاهایتان نیز اجرا کنید.

دانستنی‌های جذاب:  همه چیز درباره لمینت ناخن

فرنچ مات و تک رنگ

ناخن فرنچ

اگر می‌خواهید ناخن‌های جذاب‌تری داشته باشید، می‌توانید کل ناخن خود را لاک مات به رنگ دلخواه خود بزنید و سپس برای قسمت‌های نوک ناخن از همان رنگ لاک براق استفاده کنید. این دو رنگ متقابل سبب خواهند شد که ناخن‌های شما بسیار شیک و دل‌فریب شوند.

فرنچ قطره‌ای

ناخن فرنچ

این مدل همانند مدل شعله‌ای است که در رابطه با آن صحبت کردیم، با این تفاوت که در مدل قطره‌ای به جای طرح شعله‌های آتش، از طرح چکیدن قطره‌های آب استفاده می‌کنیم.

مدل آمبره

ناخن فرنچ

آمبره مو حتما به گوشتان خورده، فرنچ آمبره نیز همانند موهای آمبره شده است. در این مدل رنگ نوک ناخن‌ها از یک رنگ روشن به رنگ تیره تغییر خواهد کرد. شما می‌توانید رنگ روشن را از سمت چپ ناخن خود شروع کنید و در سمت راست رنگ تیره داشته باشید.

مطالب مرتبط:  این نکات مراقبت ناخن کاشته شده را خیلی جدی بگیرید!

 

ناخن فرنچ قلبی

ناخن فرنچ قلبی

ناخن فرنچ سوسماری

ناخن فرنچ سوسماری

ناخن فرنچ سفید اکلیلی

ناخن فرنچ سفید اکلیلی

ناخن نیمه فرنچ طلایی

ناخن نیمه فرنچ طلایی

ترکیب فرنچ طرح‌دار و مشکی

ترکیب فرنچ طرح‌دار و مشکی

فرنچ پاستلی

فرنچ پاستلی

فرنچ مثلثی

فرنچ مثلثی

فرنچ شاینی و سایه‌دار

فرنچ شاینی و سایه دار

فرنچ نگین‌کار شده

فرنچ نگین‌کار شده

فرنچ به همراه لنز ناخن

فرنچ به همراه لنز ناخن

مدل رنگ‌های روشن پررنگ

ناخن فرنچ

در این مدل، شما دو رنگ روشن نئونی و پررنگ را انتخاب کرده و از این دو رنگ برای پوشش کلی و منحنی نوک ناخن استفاده می‌کنید. این مدل با رنگ‌های نئونی، گزینه بسیار مناسبی برای فصل تابستان خواهد بود.

فرنچ به همراه یک نوار ساده در وسط ناخن

ناخن فرنچ

پس از اینکه طراحی ناخن‌هایتان تمام شد، با یک نوار منحنی ساده در وسط ناخن می‌توانید علاوه بر ایجاد یک طرح جدید، زیبایی ناخن‌هایتان را نیز چندین برابر کنید. در این مدل می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید، استفاده کنید.

شما کدام مدل فرنچ ناخن را می‌پسندید؟

ناخن‌ها نقش به سزایی در زیبایی دست‌های ما خواهند داشت و توجه و مراقبت از آنان برای ما بسیار پراهمیت است. ما در این مقاله سعی کردیم که تکنیک فرنچ ناخن را به شما معرفی کرده و شما را با 30 مدل از مدل‌های ترند فرنچ در سال 2024 آشنا کنیم. امیدواریم این تکنیک ساده و در عین حال شیک مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دانستنی‌های جذاب:  25 طرح کاشت ناخن ترندی سال

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *