25 مدل مانتو تابستانی جلو بسته مخصوص افراد شیک پوش

با شروع فصل تابستان و گرما هوا تمامی افراد شیک‌پوش به دنبال لباس‌هایی هستند که علاوه بر حفظ استایل زیبایشان خنک و شیک باشد. در این مقاله به معرفی چندین مدل مانتو تابستانی جلو بسته فوق‌العاده و منحصر به فرد خواهیم پرداخت.

مانتو یکی از اصلی‌ترین لباس‌های زنان برای حضور در کشور ما محسوب می‌شود. اگرچه زیبایی موضوعی سلیقه‌ای است، ولی شناخت استایل هر فرد نیز به انتخاب بهتر یکی از این مدل‌ها کمک می‌کند. اگر شما نیز به دنبال استایل تابستانه زیبا هستید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو تابستانی جلو بسته مشکی با طرح سنتی

مدل مانتو تابستانی جلو بسته مشکی با طرح سنتی

بدون شک مشکی یکی از رنگ‌های مورد توجه خانم‌ها برای پوشش مانتو است. ترکیب این رنگ که خنثی محسوب می‌شود با رنگ‌ها شاد تابستانه در کنار طرح‌های سنتی می‌تواند تصاویر چشم‌نوازی را ایجاد کند.

مانتو شلوار ست طوسی آستین سه ربع

مانتو شلوار ست طوسی آستین سه ربع

یکی از علاقمندی‌های بانوان در فصل گرما پوشیدن مانتوهای خنک خواهد بود. ست مانتو و شلوار کوتاه جلو بسته که با پارچه نخی دوخته شده باشد، نه تنها خنکی را در روزهای گرم به ارمغان می‌آورد، بلکه استایلی شیک را نیز رقم خواهد زد. داشتن آستین سه ربع نیز یکی از مزایای این مدل مانتو تابستانی به شمار می‌رود.

پانچو سفید جلو بسته

پانچو سفید جلو بسته

بدیهی است که پوشین مانتوهای گشادتر و جلو بسته در تابستان تحمل گرما را در زمان حضور بیرون از منزل راحت‌تر خواهد کرد. پانچو یکی از مدل‌های محبوب زنان برای پوشش تابستان و زمستان به شمار می‌رود. پانچو سفید نخی با طرح‌های راه راه ساده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل تابستانه تلقی شود. برش و دوخت ساده پانچو یکی از دلایل مهم محبوبیت این مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی است.

مدل مانتو عربی جلو بسته

مدل مانتو عربی جلو بسته

مانتوهای جلو بسته دارای تنوع بالایی هستند. یکی از مدل‌های شیک که در کشورهای عربی به دلیل گرمای هوا کاربرد دارد، مدل مانتو تابستانی جلو بسته عربی است. این مدل مانتو روی مچ‌ها و قسمت سینه شامل پنل دوزی با گل‌های زیبا خواهد بود.

مانتو زرد جلو دکمه‌دار

مانتو زرد جلو دکمه‌دار

مانتوهای جلو بسته که قسمت جلوی آن‌ها دکمه داشته باشد، طرفداران زیادی در میان دختران جوان دارد. این مدل مانتو که قسمت جلوی آن کوتاه‌تر از قسمت پشت آن‌ها است هم به صورت دکمه بسته هم دکمه باز به صورت مدل مانتو تابستانی کوتاه جلو باز کاربردی خواهد بود. رنگ جذاب و طراحی فانتزی این مانتو در قسمت جلوی آن به زیبایی این مدل مانتو تابستانی می‌افزاید.

مانتو جلو بسته نخی استخوانی

مانتو جلو بسته نخی استخوانی

یکی از مدل‌های ترند شده در فضای پوشاک و لباس مدل مانتو تابستانی جدید با تم رنگی استخوانی و کرم است. حالا تصور کنید که این رنگ زیبا با مدل جلو بسته و آزاد ترکیب شود. قطعا علاوه بر طرحی زیبا راحتی را نیز برای افراد به ارمغان خواهد آورد. نوار دوخته شده روی آستین از قسمت سرشانه یکی از خلاقیت‌‌های طراح لباس روی این مدل مانتو تابستانی خواهد بود.

مانتو مشکی جلو بسته با یقه هفت

مانتو مشکی جلو بسته با یقه هفت

یک مانتو مشکی می‌تواند استایل شیک شما را تکمیل و زیباتر سازد. نوار دوخته شده روی این مدل مانتو تابستانی که با یقه هفت طرح‌دار دوخته شده است، مدل مناسبی برای خانم‌هایی خواهد بود که به دنبال شیک پوشی هستند.

مانتو ساده سرخابی جلو دکمه‌دار

مانتو ساده سرخابی جلو دکمه‌دار

بدون شک فصل تابستان تداعی کننده رنگ‌های شاد و دلربا است. ر‌نگ‌هایی که بتواند شادابی و نشاط را به کاربران آن‌ها هدیه دهد. رنگ سرخابی که از رنگ‌های جذاب و کاربردی برای دختران جوان به شمار می‌رود با طرحی ساده روی مانتو جلو دکمه‌دار خودنمایی خواهد کرد.

مانتو جلو بسته بلند

مانتو جلو بسته بلند

مانتوهای جلو بسه بلند با طراحی‌های سنتی و زیبا روی سینه از جمله مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲ محسوب می‌شوند که در میان خانم‌های جوان نیز به دلیل پوشش ساده، زیبا و راحت پرطرفدار است. این مانتو با یک ساپورت ساده به زیبایی ست می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل مانتو ابر و بادی

مدل مانتو ابر و بادی

مدل مانتو تابستانی ابروبادی که به دلیل نوع پارچه آن نامگذاری شده است، پارچه خنکی برای مانتوهای تابستانی به شمار می‌رود. این مدل که نیمی از قسمت جلویی آن دارای دکمه است به دلیل راحتی کاربران به شکل جلو بسته طراحی و دوخته می‌شود.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری تابستانه ترند

 

مانتو جلو بسته راه راه

مانتو جلو بسته راه راه

مانتوهای ساده همواره محبوبیت بالایی در میان خانم‌ها دارند. پارچه‌های راه راه با برشی ساده در قسمت انتهایی می‌تواند یک مانتو شیک، ساده و البته زیبا را برای کاربر به ارمغان بیاورد. ترکیب رنگ سفید و آبی به زیبایی نهایی این محصول می‌افزاید.

مانتو جلو بسته بلند پولک دوزی شده

مانتو جلو بسته بلند پولک دوزی شده

مانتوهای جلو بسته به منظور مهمانی، دورهمی، رفتن به محل کار و … دوخته خواهند شد. برخی از خانم‌ها تمایل دارند که این مدل مانتو تابستانی کمی مجلسی‌تر انتخاب شود و برای جشن‌ها و محافل نیز کاربردی باشد. مانتو جلو بسته پولک دوزی شه با طراحی زیبا یکی از مدل‌های منحصر به فرد برای بانوان به شمار می‌رود.

مانتو جلو بسته بلند مدل پانچو

مانتو جلو بسته بلند مدل پانچو

همانطور که گفته شد، پانچو یکی از مدل‌های مورد علاقه بانوان به دلیل راحتی برای پوشش است. این مدل مانتو تابستانی که شبیه به یک پانچو بلند دوخته شده است با طراحی فوق‌العاده سنتی روی قسمت جلویی تصویر زیبایی را به معرض نمایش می‌گذارد. ترکیب رنگ‌های به کار رفته با مشکی دست کاربر را برای ست کردن باز می‌گذارد.

مدل مانتو تابستانی حریر

مدل مانتو تابستانی حریر

حریر یکی از پارچه‌های خنک و تابستانی بای لباس‌های فصل گرم محسوب می‌شود. مدل مانتو تابستانی دخترانه پیش رو که با پارچه حریر ترکیب شده است، مدلی عروسکی و زیبا را پدید می‌آورد.

مانتو جلو بسته ساده

مانتو جلو بسته ساده

افرادی که به طرح‌های مینیمال علاقه دارند و به دنبال سادگی در پوشش نیز هستند، می‌توانند از مانتو جلو بسته طوسی ساده برای پوشش خود استفاده کنند. ترکیب این مدل لباس با اکسسوری‌های زیبا استایل شیکی را رقم خواهد زد.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو گشاد شیک و لاکچری مناسب بهار و تابستان

 

مانتو ساده جلو دکمه‌دار

مانتو ساده جلو دکمه‌دار

پوشیدن پیراهن مردانه برای تمامی دخترانی که به دنبال تیپ اسپرت هستند جذاب خواهد بود. به همین دلیل برخی طراحان به دوخت مانتو ساده جلو دکمه‌دار مشابه پیراهن مردانه ولی کمی بلندتر پرداخته‌اند. این مدل مانتو با پارچه‌ نازک و خنک مدل مانتو تابستانی اسپرت را در پی خواهد داشت.

مانتو جلو بسته آستین کیمونو

مانتو جلو بسته آستین کیمونو

آستین‌های کیمونو به دلیل گشاد بودن در این قسمت کمی خنک‌تر از مانتوهای دیگر در فصل تابستان هستند. این مدل مانتو که به صورت شومیز نیز کاربرد دارد، با پارچه‌ای نخی و آستین کیمونو زیبایی و خنکی را به با یکدیگر به خوبی ترکیب می‌کند.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار

مدل مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار

مدل مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار با پارچه نخی راه راه آبی و سفید نیز مورد توجه و علاقه کاربران خواهد بود که در مکان‌های اداری و تحصیلی نیز کاربردی هستند.

شومیز زنانه آستین کیمونو

شومیز زنانه آستین کیمونو

شومیزهایی که در قسمت پشت بلندتر از قسمت جلو باشند نیز کاربردی مشابه مانتو دارند. مدل پیش رو با آستین کیمونو و پارچه نخی مشکی رنگ یک مدل مانتو تابستانی پرطرفدار خواهد بود.

مانتو جلو بسته مجلسی گلدار

مانتو جلو بسته مجلسی گلدار

مانتوهای مجلسی جلو بسته بلند کاربر را در طول مهمانی یا جشن راحت و آزاد می‌گذارند. گل‌‌های دوخته شده روی قسمت سرشانه به زیبایی‌های این مدل مانتو تابستانی مجلسی مشکی افزوده است.

مطالب مرتبط:  40 مدل مانتو جدید و به روز ترند تابستان 1401

 

مانتو جلو بسته کوتاه Loose Fit

مانتو جلو بسته کوتاه Loose Fit

مدل مانتو Loose Fit که برای تمامی سایزها کاربردی خواهد بود با جیب روی قسمت سینه زیبایی و سادگی را شامل می‌شود .این مدل مانتو تابستانی امسال ترند شده است و یقه آن مشابه شومیز خواهد بود.

مانتو زنانه کتی

مانتو زنانه کتی

مانتوهای کتی نیز برای تمامی فصول سال مناسب و راحت هستند. تنها باید به ضخامت پارچه کاربردی برای فصل سرما و گرما دقت کافی داشت. پارچه کرپ این مدل به رنگ سرخابی و کمربند این مدل را برای دختران جوان مناسب خواهد ساخت.

مانتو زنانه کوتاه راه راه

مانتو زنانه کوتاه راه راه

پارچه‌های راه راه که در پوشاک زنانه دارای طرفداران مخصوص به خود است با ترکیبی ساده در مانتوهای کوتاه جلو بسته گزینه مناسبی برای مدل مانتو تابستانی و علاقمندان به رنگ سفید و طوسی خواهد بود.

مانتو جلو بسته بلند لنین

مانتو جلو بسته بلند لنین

یک مانتو بلند با پارچه لنین و چاک‌های اطراف آن پوشش خوبی را برای علاقمندان به مانتوهای بلند، خنک و تابستانی رقم خواهد زد.

مانتو بلند سر آستین کلوش

مانتو بلند سر آستین کلوش

مدل کلوش یکی از مدل‌های پرطرفدار در میان بانوان است. این مانتو بلند جلو بسته با سرآستین‌های کلوش و تن خور آزاد برای هر سایزی مناسب و کاربردی محسوب می‌شود.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو کارشده لاکچری ترند 1402

 

با انتخاب مانتو تابستانی جلو بسته راحتی و شیک بودن را انتخاب خواهید کرد…

انتخاب مدل مانتو تابستانی زیبا با وجود طرح‌های متنوع در بازار کمی سخت خواهد بود. علاوه بر این تحمل گرمای هوا برای گشت و گذار در بازار انتخاب مدل محبوب خود نیز طاقت فرسا است.

شاید انتخاب اینترنتی لباس و مانتو گزینه خوبی برای حل این مشکل محسوب شود، ولی باید به این موضوع دقت کرد که اصالت و ضمانت فروشگاه اینترنتی لباس نیز نکته‌ای مهم در خریدهای غیرحضوری تلقی می‌شود. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد تجربه‌ای شیرین از خرید مانتوهای خنک تابستانی را به ارمغان می‌آورد.

 

منبع : fashionbyinga

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *