مدل لباس عروس شاین دار

روز عروسی هر شخص یکی از مهمترین روزهای زندگیش است. همه‌ی بانوان در این روز اهمیت ویژه‌ای برای لباس و آرایش خود قایل هستند. در مزون‌ها انواع مدل‌های مختلف لباس عروس موجود است. یکی از سبک‌های بسیار محبوب و ترند، مدل لباس عروس شاین دار بوده که برای دوخت آن از جنس پارچه لمه و انواع مروارید و منجوق استفاده می‌شود.

سبک لباس عروس شاین طرفداران زیادی به خصوص در سال‌های اخیر پیدا کرده است. این مدل نیز مانند بقیه مدل‌های لباس عروس می‌تواند سفید یا رنگی انتخاب شود. همچنین مدل آستین، مدل یقه و دامن لباس نیز مانند سایر لباس عروس‌های دیگر است. اگر بخواهیم از تفاوت‌ها بگوییم باید به ریزه‌کاری‌هایی اشاره کنیم که روی لباس انجام می‌گیرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر شما قرار است به زودی ازدواج کنید یا علاقمند به این موضوع هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله از مدیسه مدل‌هایی از لباس عروس شاین را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح‌ها با سلیقه شما همخوانی و تناسب داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن‌ها لباس عروسی مناسب را برای پوشیدن در جشن عروسی خود انتخاب کنید.

انواع مدل لباس عروس شاین دار

انواع مدل لباس عروس شاین دار

طرح و رنگ لباس عروس تاثیر فراوانی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام خانم‌ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس عروسی خود حساسیت لازم را به خرج داده و پیراهنی را انتخاب کنید که ضمن پوشاندن عیب‌های موجود در فرم اندام شما روی برجستگی‌های اندام شما تاکید بیشتری داشته باشد.

پیراهن عروس شاین به خاطر درخشان بودن ظاهری خاص و متفاوت را به عروس‌های جوان می‌بخشد و برای دوخت این لباس از پارچه‌های لمه و لمه شنی استفاده می‌شود که این جنس پارچه‌ها جذابیت بی‌نظیری دارند.

لباس عروس شاینی در انواع طرح‌های آستین‌دار و بدون آستین و حلقه‌ای موجود می‌باشند و اگر شما دارای فرم اندامی جذاب و بالاتنه‌ای خوش فرم هستید بهتر است از پیراهن عروس بدون آستین و حلقه‌ای در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن عروس آستین‌دار نیز برای عروس‌هایی که جشن‌شان به صورت مختلط برگزار می‌شود انتخابی مناسب می‌باشد و علاوه‌بر این اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر از پیراهن‌های عروس پوشیده و آستین‌دار در پوشش خود استفاده نمایید.

همانطور که پیشتر گفتیم، لباس عروس شاین‌‌دار تفاوتی از لحاظ مدل با لباس عروس‌های دیگر ندارد. به عنوان مثال لباس عروس شاین یقه گرد، مدل جدیدی نیست اما از پارچه مختلف برای دوخت استفاده شده و روی لباس کار بیشتری از قبیل سنگ‌دوزی یا ملیله‌دوزی انجام شده است. در ادامه به چند مدل لباس عروس شاین‌دار اشاره خواهیم کرد.

لباس عروس شاین پفی

مدل کلاسیک لباس عروس

این مدل جز مدل‌های کلاسیک اما همیشه در بورس است. در این مدل پایین‌تنه لباس همانطور که از نامش پیدا است، پف‌دار بوده و چندان مناسب افراد قد کوتاه یا اورسایز نیست. دقت کنید که این مدل حجم بسیار زیادی به قسمت پایین‌تنه شما خواهد داد به خصوص وقتی مدل شاین‌دار را انتخاب می‌کنید.

لباس عروس شاین پوشیده

مدلی زیبا و همه پسند

بسیاری از بانوان تمایل دارند، لباس روز عروسی‌شان کاملا پوشیده باشد. این مد وقار خاصی داشته و مخصوص مسلمانان نیست. اگر عروسی مگان مارکل و پرنس هری را دیده باشیم، یادمان خواهد افتاد که لباس مگان کاملا پوشیده بود. مدل لباس عروس شاین‌دار پوشیده جلوه بسیار زیبایی به شما خواهد داد.

قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه ترند و جذاب

 

لباس عروس شاین جدید

مدلی نام آشنا

منظور از مدل لباس عروس شاین‌دار جدید، انجام انواع هنرهایی است که روی لباس عروس اعمال می‌شود. به عنوان مثال استفاده از پارچه لمه شنی به همراه جواهردوزی روی لباس به سبک‌ها و روش‌های مختلف می‌توان لباسی جدید خلق کند.

مطالب کاربردی:  چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد؟

 

لباس عروس شاین دکلته

لباس عروس شاین دکلته

جواهر دوزی سبکی جدید روی لباس عروس

مدل دکلته معرف همگان است. همه‌ افراد این مدل را می‌شناسند و اغلب عروس خانوم‌ها به این مدل علاقه خاصی دارند. مدل لباس عروس شاین‌دار دکلته بسیار مناسب افرادی است که شانه‌های محکم و ایستاده دارند.

لباس عروس شاین دنباله دار

لباس عروس شاین دنباله دار

مناسب برای بانوان لاغر و قد کوتاه

مدل لباس عروس شاین‌ دنباله‌دار بسیار مناسب بانوان لاغر و قد کوتاه بوده، زیرا حجم لباس لاغری و کوتاهی قد را پنهان خواهد کرد. این لباس زیبا و جذاب جشن عروسی رویایی و خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

لباس عروس شاین عربی

لباس عروس شاین عربی

مدلی لاکچری

مدل لباس عروس شاین‌دار عربی در نقطه مقابل لباس عروس شاین ساده است. در این مدل پیچیدگی و تزئینات روی لباس عروس بسیار زیاد است. این مدل لاکچری و جذاب شکوه زیادی به خاطر استفاده از انواع سنگ، جواهر، ملیله و منجوق دارد. این مدل استایل شما را بسیار درخشان کرده اما باید با فرم بدن شما تناسب لازم را ایجاد کند. این لباس به دلیل پیچیدگی که دارد، چندان مناسب افراد اوور سایز یا قد کوتاه نیست.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023

 

لباس عروس شاین یقه قایقی

لباس عروس شاین یقه قایقی

مدلی جذاب و پرطرفدار

یقه قایقی یکی از مدل‌های بسیار جذاب و پرطرفدار در لباس عروس و شب است. این یقه زیبا تاثیر بسیار زیادی روی شیک نشان دادن استایل شما دارد. یقه قایقی تنوع نسبتا خوبی داشته، لذا هر شخص می‌تواند نسبت به فرم بالاتنه یقه محبوب خود را انتخاب کند. این یقه شانه‌ها را به یکدیگر متصل کرده و اگر تمایل دارید، می‌توانید مدل آستین‌دار را نیز انتخاب کنید. مدل لباس عروس شاین‌دار یقه قایقی انتخاب خاص پسندان است!

لباس عروس شاین یقه دلبری

مناسب برای افراد با بالاتنه ظریف

مدل لباس عروس شاین‌دار یقه دلبری جز مدل‌های بسیار شیک بوده که توجه اغلب بانوان را به خود جلب می‌کند. این یقه، زیبایی خاصی به فرم بدن عروس خواهد داد و برای افرادی که بالاتنه لاغری دارند، بسیار مناسب است. لباس عروسی که یقه دلبری دارد و از پارچه لمه برای دوختش استفاده شده است، هرگز از یادها نخواهد رفت.

لباس عروس شاین یقه هفت

یقه هفت گردن شما را کشیده نشان خواهد داد.

یکی از انواع یقه‌های بسیار رایج که برای لباس مجلسی زنانه و عروس دوخته می‌شود، یقه هفت است. این یقه به ظاهر ساده، بسیار مناسب افرادی است، که بالاتنه پری دارند. مدل لباس عروس شاین‌دار یقه هفت گردن شما را بلند و کشیده نشان خواهد داد. اگر شما اندام متناسبی دارید؛ لباس عروس با یقه هفت بسیار مناسب شما خواهد بود.

جواهرات مناسب برای روز عروسی انتخاب کنید!

جواهرات مناسب برای روز عروسی

انتخاب جواهرات در روز عروسی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید جواهرات خود را (به خصوص گوشواره و گردنبند) با توجه با فرم بالاتنه و یقه لباس عروس انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما لباس عروس عربی پوشیده شاین‌دار انتخاب کرده‌اید از جواهرات ساده‌تری استفاده کنید.

اما اگر لباس شما دکلته یا یقه قایقی است، باید از جواهراتی انتخاب کرده که در قسمت بالاتنه شما بدرخشند و خود را به خوبی نشان دهند. اما در مجموع لباس عروس شاین‌دار به دلیل زرق و برق زیادی که دارد، بیشتر با جواهرات ساده اما شیک ست می‌شود.

مطالب مرتبط:  20 مدل گردنبند لاکچری و شیک ترند سال 1402

 

در روز عروسی خود بدرخشید…

این روز مهم و به یاد ماندنی استرس‌های فراوانی دارد. یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد انتخاب لباس عروس است. اگر شما دلتان می‌خواهد مدل لباس عروس شاین‌دار بر تن کنید، به فرم و استایل بدن خود توجه کرده و از افرادی که صادقانه اظهار نظر می‌کنند، کمک بگیرید. ما در این مقاله به چند مدل استایل شیک و لاکچری مدل لباس عروس شاین دار پرداختیم. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را می‌پسندید؟ ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه کنید.

 

منبع : esposagroup

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *