مدل لباس مجلسی گيپور

جذابیت‌های لباس مجلسی یا شب تمام نشدنی است. در دنیا پر زرق و برق فشن و مد هر لحظه طرح و مدل جدیدی متولد می‌شود و هواداران خود را نیز می‌یابد. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی به کار بردن گیپور در لباس است. مدل لباس مجلسی گيپور مورد توجه و علاقه افراد مختلفی بوده و هر شخص با توجه به بودجه و سلیقه خود حداقل یکی از مدل لباس‌های گیپور را در کمد خود دارد.

این مدل را می‌توان بر تن بسیاری از سوپر استارهای هالیوودی وقتی روی فرش قرمز راه می‌روند، مشاهده کرد. افراد عادی هم تمایل زیادی به استفاده از گیپور در قسمت‌های مختلف لباس مهمانی خود دارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

گیپور از تنوع بسیار خوبی برخوردار بوده و روی مدل‌های مختلف لباس کاربردهای فراوانی دارد. در ادامه می‌خواهیم به معرفی 45 مدل لباس مجلسی گیپور بپردازیم. با ما همراه باشید.

عناوین مقاله ...

انواع مدل لباس مجلسی گیپور

ترکیب پارچه‌هایی مانند ساتن، حریر و کرپ با گیپور جلوه بسیار چشمگیری به لباس مجلسی خواهد داد و ده‌ها مدل لباس طراحی می‌شود. در ادامه به معرفی تعدادی از این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

گیپور با گل برجسته

گیپور با گل برجسته

مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور گل برجسته یکی از زیباترین مدل‌های حال حاضر است. چشمگیری این مدل به حدی بالا است، که بسیاری از افراد حتی روی لباس عروس خود نیز از مدل گل برجسته استفاده می‌کنند.

گیپور با تور

گیپور با تور

ترکیب گیپور با تور قدمتی بالا داشته اما همچنان از جذابیت‌هایش کم نشده است. به خصوص اگر لباس انتخابی شما لباس مجلسی گیپور کوتاه باشد.

گیپور با دامن حریر

گیپور با دامن حریر

بلوز دوخته شده با گیپور به همراه دامن بلند از جنس حریر ترکیب بسیار خاصی است. این مدل بیشتر مناسب استایل و فرم بدنی ساعت شنی خواهد بود.

گیپور با ساتن

گیپور با ساتن

جنس ساتن به راحتی روی بدن افراد فرم خوبی به خود خواهد گرفت. زمانی که روی ساتن گیپور دوخته شود تن‌خور بسیار بی‌نظیری بدست خواهد آمد.

گیپور در قسمت یقه

گیپور در قسمت یقه

همانطور که قید شد می‌توان از گیپور فقط در قسمت‌های خاصی از لباس استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توان یقه گرد را روی پارچه گیپور برش زده و به لباس متصل کنیم.

لباس مجلسی گیپور دو تکه

گیپور دو تکه

مدل لباس مجلسی گیپور دو تکه مناسب برای خانم‌های خاص پسند است. در این مدل معمولا از دو جنس متفاوت پارچه استفاده خواهد شد و برای ظریف کاری بیشتر از سگگ نیز بهره گرفته می‌شود. این کار جلوه خاصی به لباس زنانه شما می‌دهد.

لباس مجلسی گیپور خاص

لباس مجلسی گیپور خاص

گیپور مجلسی پوشیده

گیپور مجلسی پوشیده

یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوانی که به حجاب اهمیت می‌دهند پوشیدن لباس مجلسی است که حداکثر میزان پوشیدگی را داشته باشد. خوشبختانه در بازار انواع و اقسام لباس‌های پوشیده بسیار شکیل وجود دارد. البته میزان پوشیدگی لباس بستگی به سلیقه افراد دارد.

لباس مجلسی گیپور همراه با منجوق

گیپور همراه با منجوق

منجوق دوزی یکی از کارهای بسیاری حرفه‌ای و زیبا در صنعت مد و فشن است. منجوق دوزی وقتی در لابه‌لای گل‌های پارچه گیپور دوخته می‌شود جلوه و زیبایی خاصی به لباس خواهد داد.

لباس گیپور سفید

لباس گیپور سفید

شاید اشاره کردن به رنگ لباس کمی باعث تعجب شود. اما اگر این رنگ سفید باشد همگان اعتراف خواهند کرد که هر مدل و طرحی روی این رنگ زیبا و جذاب کاربرد بسیار زیادی دارد.

مدل آستین حلقه‌ای

مدل آستین حلقه‌ای

افرادی که بالاتنه بسیار لاغر یا پر دارند، بهتر است از پوشیدن این مدل خودداری کنند. آستین حلقه‌ای اگرچه مدلی به ظاهر ساده می‌آید، اما زمانی که با گیپور دوخته می‌شود، کمی چالش برانگیز است. برای نشستن لباس روی تن بهتر است افرادی که شانه‌های خوش فرمی دارند از این مدل استفاده کنند.

مدل آستین سه ربع

مدل آستین سه ربع

آستین سه ربع مدل ساده اما بسیار جذابی است. مدل لباس مجلسی بلند گیپور وقتی با این مدل آستین دوخته شود ظاهری بسیار شیک و خاص به خود خواهد گرفت.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه

 

لباس مجلسی گیپور و کرپ کوتاه

لباس مجلسی گیپور و کرپ کوتاه

یک لباس گیپور همراه با دامن کرپ جلوه بسیار چشم نوازی دارد. بلندی دامن بستگی به سلیقه افراد دارد. اما در این مدل‌ها بهتر است از دامن کوتاه یا میدی استفاده شود.

مدل کاملا پوشیده

مدل کاملا پوشیده

افرادی که تمایل به پوشیدن لباس مجلسی شیک و در عین حال کاملا پوشیده دارند، می‌توانند زیباترین مدل‌های لباس گیپور را برای خود انتخاب کنند. این مدل‌ها تنگ و چسبان نیز دوخته نخواهند شد و از این نظر نیز جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

مدل دکلته با کت

مدل دکلته با کت

مدل زیبای دکلته که مورد پسند افراد بسیار زیادی بوده، جایگاه خود را در مدل لباس مجلسی گیپور نیز پیدا کرده است. این مدل زیبا همراه با یک تک کت شیک شما را در مهمانی، خاص و درخشنده خواهد کرد.

مدل راسته

مدل راسته

وقتی برای خرید لباس به بازار می‌روید، حتما نباید به دنبال مدل‌های عجیب و پر کار باشید. گاهی مدل لباس مجلسی گیپور راسته بسیار متناسب با شما خواهد بود.

مدل رکابی

مدل رکابی

برای انتخاب مدل رکابی دقت کنید که فرم بالاتنه شما چندان لاغر یا چاق نباشد. مدل رکابی به دلیل آنکه شانه‌ها را عریان نشان می‌دهد، باید تناسب مورد نظر را ایجاد کند. زمانی که این مدل را انتخاب می‌کنید، طرح روی لباس بسیار مهم است. زیرا لباس شما بدون آستین بوده و تکمیل کننده ندارد.

مدل لباس مجلسی گیپور طرح عروسکی

مدل عروسکی

این مدل بیشتر مناسب مدل لباس گیپور کوتاه است. این مدل زیبا که بیشتر مناسب دختران نوجوان و جوان است، دامنی پف‌دار داشته و در این مدل لباس مجلسی گیپور حاشیه دار به کار رفته است.

مدل فانتزی

مدل فانتزی

این مدل همانطور که از نامش پیدا است، طرح و شکلی خاص دارد. در دنیا مد و فشن وقتی صحبت از مدل‌های فانتزی می‌شود بدین معنی است که دست طراح برای هر آنچه که می‌خواهد طراحی کند، باز است.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی شیک و خاص

مدل لباس مجلسی گيپور طرح کوتاه

مدل کوتاه

اگر شما فردی هستید که قد چندان بلندی ندارید یا علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های ماکسی در خود نمی‌بینید، پیشنهاد ما به شما خرید لباس گیپور کوتاه است.

مدل گیپور و ساتن بلند

مدل گیپور و ساتن بلند

لباس مجلسی گیپور و ساتن بلند مخصوص بانوان قد بلندی است که فرم بدنشان به شکل ساعت شنی است.

مدل ماکسی

مدل ماکسی

این مدل همانطور که از نامش پیدا است بسیار بلند بوده و در بعضی از مدل‌ها حتی روی زمین کشیده می‌شود.

مدل لباس مجلسی گيپور یقه گرد

مدل یقه گرد

مدل ساده و پر مخاطب یقه گرد مخصوص بانوانی است که در قسمت بالاتنه ریز نقش هستند. هر چقدر اندازه بازی یقه گرد بیشتر باشد، صورت را پهن‌تر نشان خواهد داد. اگر شما صورت گرد و پری دارید بهتر است مدل‌های دیگر یقه را امتحان کنید.

مدل یقه هفت

مدل یقه هفت

اگر اندام شما به اصطلاح خیاطان مثلث وارونه است این مدل مناسب شما است. زیرا شما باید به دنبال مدل یقه‌ای باشید که بالاتنه شما را کوچک نشان دهد و این دقیقا کاربرد یقه هفت است.

مطالب دیدنی:  25 مدل دامن مجلسی بهاره ترند 1402

یقه خشتی

یقه خشتی

یقه خشتی ظاهر شما را بسیار کلاسیک نشان خواهد داد. فقط کافی است حواستان باشد که اگر شما صورت کشیده‌ و لاغری دارید، این مدل چندان مناسب شما نخواهد بود، زیرا یقه خود دارای زاویه است.

مدل لباس مجلسی گيپور یقه هالتر

مدل لباس مجلسی گيپور یقه هالتر

مدل لباس مجلسی گيپور یقه هالتر

یکی از مدل یقه‌های بسیار جذاب که تقریبا در تمام انواع لباس یافت می‌شود، یقه هالتر است. معمولا جنس پارچه لباس با قسمت یقه متفاوت است. بدین شکل که از دانتل یا گیپور برای قسمت یقه استفاده خواهد شد.

مطالب مرتبط :  20 مدل لباس مجلسی مخمل ترند

لباس مجلسی گیپور توری

لباس مجلسی گیپور توری

این مدل پشت باز بوده و آستین‌ها و رویه دامن از جنس تور می‌باشد. رنگ مشکی لباس نیز سبب شده تا برای ست کردن آن گزینه‌های بسیاری پیش روی شما باشد.

مدل پری دریایی

7 101 - 45 مدل لباس مجلسی گيپور طراحی 2023

مدل پری دریایی

این مدل از بالاتنه تا زانو بسیار چسبان بوده و از زانو به پایین کمی آزادتر می‌شود. همچنین نگین‌کاری‌های جذاب کار شده بر روی لباس جلوه‌ای چشمگیر به آن داده‌اند.

لباس گیپور آستین بلند

لباس گیپور آستین بلند

این مدل لباس مناسب افرادی است که لباس پوشیده را ترجیح می‌دهند. این مدل به واسطه بلند بودن و رنگ سفید خود مناسب تمامی مجالس و مهمانی‌ها می‌باشد.

لباس گیپور دامن کلوش طلایی

لباس گیپور طلایی

این مدل لباس دارای دامن کلوش در پایین‌تنه و کمربند از جنس لباس در قسمت میانی و همچنین آستین‌های حلقه‌ای می‌باشد.

لباس مجلسی آستین کلوش

لباس مجلسی آستین کلوش

این لباس به واسطه آستین‌های کلوش و سنگ‌کاری‌هاس سرتاسری لباس یک انتخاب خاص برای بانوان شیک‌پوش می‌باشد که به راحتی می‌توانند آن را در مجالس رسمی به تن کنند.

لباس مجلسی گیپور قرمز

لباس مجلسی گیپور قرمز

رنگ قرمز اولین انتخاب و محبوب هر بانویی است و لباس مجلسی گیپور قرمز نیز از این قاوده مستثنی نبوده و یک گزینه بسیار عالی برای مراسم‌ها و مجالس خودمانی می‌باشد.

لباس مجلسی گیپور بلند

لباس مجلسی گیپور بلند

این مدل لباس مجلسی گیپور بلند به واسطه رنگ تیره و دوخت شیک و ساده‌ای که دارد جلوه‌ای خاص و وصف نشدنی به شما می‌دهد و زیبایی و وقار را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لباس مجلسی گیپور کوتاه

لباس مجلسی گیپور کوتاه

لباس مجلسی گیپور کوتاه

این مدل لباس با رنگ خنثی یک انتخاب خوب برای محافل رسمی بوده و در عین سادگی بسیار زیبا می‌باشد.

لباس مجلسی گیپور با دامن خاص و شیک

لباس مجلسی گیپور با دامن خاص و شیک

این مدل لباس انتخابی خاص بوده و شما را به نگین مجلس بدل خواهد کرد.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری

مدل لباس مجلسی گيپور یقه باز

لباس مجلسی گیپور یقه باز

این مدل لباس مجلسی گیپور به واسطه مدل یقه باز خود نیازمند استفاده از زیورآلات جذاب بوده تا تکمیل کننده استایل شما باشد. همچنین طرح‌های خاص کار شده روی لباس می‌تواند استایل شما را بسیار خاص کرده و شما را به الماس درخشان هر مجلسی تبدیل کند.

مدل لباس مجلسی گيپور چاک‌دار

لباس مجلسی گیپور چاک‌دار

هیچ لباسی مانند یک لباس مجلسی چاک‌دار سر‌ها را به سمت شما بر نمی‌گرداند و چشم افراد را خیره و تحسین برانگیز نمی‌کند. یک طرح محبوب که سلبریتی‌های فرش قرمز از آن جهت جلب توجه عکاسان استفاده می‌کنند.

لباس مجلسی بالاتنه گیپور

لباس مجلسی با آستین گیپور

برای تهیه این لباس در ناحیه بالاتنه گیپور کار شده و تکه‌ای پارچه شنل مانند از روی یک سرشانه آن جلوی لباس قرار می‌گیرد که جلوه‌ای بسیار جذاب به لباس داده است.

لباس مجلسی نیم‌تنه گیپور

1789479894 talab org - 45 مدل لباس مجلسی گيپور طراحی 2023

این لباس مجلسی به صورت دکلته طراحی شده ولی دارای یک نیم‌تنه گیپور است که قسمت بالای سینه را می‌پوشاند.

لباس مجلسی با رویه گیپور

636815e3c7f3b - 45 مدل لباس مجلسی گيپور طراحی 2023

ba18513b b457 48a1 a835 556fb41f63d7 LARGE - 45 مدل لباس مجلسی گيپور طراحی 2023

این مدل‌ از لباس مجلسی به صورت یک لباس شب ساده طراحی شده‌اند ولی دارای یک رویه گیپور هستند که به لباس جلوه‌ای زیبا داده و آن را از سادگی درآورده است.

لباس مجلسی یقه قایقی

لباس مجلسی یقه قایقی

یقه قایقی مدل یقه‌ای بوده که با یک انحنای کشیده و باز، در بین دو شانه یا پایین‌تر از آن و در راستای سرشانه قرار می‌گیرد.

مطالب پربازدید:  50 مدل لباس مجلسی ترک در طرح‌های منحصر به‌ فرد و خاص

 

خوش تیپی برازنده شما است…

پوشیدن لباس زیبا موضوعات مختلفی را درباره شخصیت و افکار ما در اختیار دیگران می‌گذارد. درست است که هر فردی به دنبال خوش تیپ بودن است، اما نباید در این امر زیاده روی کرد. در این مقاله درباره انواع مدل لباس مجلسی گیپور صحبت کردیم. مدل انتخابی شما از میان این 45 مورد کدام است؟ شما خرید خود را چگونه انجام می‌دهید؟ آیا از سایت لباس زنانه خرید می‌کنید یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه می‌کنید. ما مشتاقانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *