20 ترند هایلایت مو مخصوص سال 2024

برخی از خانم‌ها هر سال برای هایلایت مو خود به دنبال ترندهای سال هستند. اخیرا ترندهای زیاد و جذابی وجود دارد که کار این افراد را بسیار راحت کرده است. البته هایلایت‌مو همچون بالیاژ مو، آمبره مو و سامبره مو طرفداران خاص خود را دارد.

رنگ مو 2024 که همچنین به عنوان رنگ موی مد سال هم شناخته می‌شود، رنگی است که هر ساله توسط صنایع زیبایی و مد جهان به عنوان رنگ مویی پرطرفدار و مدرن معرفی می‌شود. این رنگ مو سال توسط متخصصان رنگ مو و طراحان موهای حرفه‌ای براساس اخبار مد جهان و روند رنگ‌ها انتخاب می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برخی از انواع هایلایت‌مو که طرفداران زیادی دارند، شامل هایلایت یخی روی موی مشکی، هایلایت عسلی روی موی مشکی، هایلایت دودی روی موی مشکی، هایلایت بنفش روی موی مشکی و … هستند. اگرچه خیلی از افراد به دلیل آسیب ندیدن موهای خود از هایلایت‌مو بدون دکلره نیز استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم 15 انواع هایلایت مو جدید را مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ بلوند هیپی

رنگ بلوند هیپی.

استفاده از رنگ‌های بلوند طبیعی که بتوان سالی دو بار آن را شارژ کرد، برای افراد علاقه‌مند به رنگ‌های بلوند جالب است. استفاده از این رنگ مو نه تنها بسیار طبیعی است، بلکه نسبت به رنگ‌های تیره نیاز به نگهداری کمتری دارد.

رنگ موی آمیتیست

رنگ موی آمیتیست.

اگر به دنبال رنگ مویی فراتر از رنگ صورتی هستید، آمیتیست بهترین انتخاب است. آمیتیست به رنگ ارکیده‌ای بوده که یک درجه از بنفش گرمتر است. اگر قصد استفاده از این رنگ را دارید، باید قبل از آن موهای خود را کاملا سفید کنید.

سایه‌های قرمز روی مو

هایلایت قرمز.

با استفاده از این هایلایت‌مو می‌توانید، هایلایت جلوی مو مشکی خود را حفظ کنید. قرمز بهترین رنگ است، چرا که با آن زیبایی طبیعی افراد بیشتر نمایان می‌شود. با انتخاب سایه‌ای قرمز می‌توانید ترندهای سال را به راحتی دنبال کنید.

رنگ موی الماس سیاه

رنگ موی الماس سیاه.

این رنگ مو که شامل هایلایت تیره مو است، روی موهای سیاه به صورت هایلات‌ مو برنزی خواهد بود. این هایلات برای هر رنگ پوستی زیبایی خاصی دارد، به عنوان مثال روی پوست‌های تیره، رنگ‌ها را بیشتر به رخ می‌کشد.

بالیاژ بلوند

هایلایت به سبک بالیاژ.

یکی از جدیدترین مدل هایلایت‌مو بالیاژ بلوند است. از آرایشگر خود درخواست کنید که سایه‌های بلوند را در سراسر موهایتان ایجاد کند.

هایلایت مو به شکل لبه‌های بادامی

هایلایت به رنگ بادامی.

استفاده از این رنگ مو در فصل‌های گرم بسیار پرکاربرد است. پایه طبیعی رنگ موی خود را حفظ کرده و هایلایت‌هایی قهوه‌ای روشن یا بلوند تیره خنثی را روی آن ایجاد کنید و در نهایت از ترکیب آن با موی طبیعی خود لذت ببرید.

مشاهده قیمت انواع رنگ مو

رنگ موی شامپاین نقره‌ای

رنگ موی شامپاین نقره‌ای.

ایجاد سایه‌های بلوند در طیف سایه‌های گرم ترکیب زیبایی دارد. استفاده از رنگ مروارید شفاف و رده‌های نقره‌ای روی موی بلوند نیز بسیار جذاب است. توصیه می‌شود حتما تصویری از رنگ مورد نظر خود را به آرایشگر نشان دهید، که بتواند رنگ دلخواه شما را به زیبایی ایجاد کند.

فیس فریم

تکنیک فیس فریم.

فیس فریم یکی از ترندهای هایلایت‌مو جدید محسوب می‌شود که سال گذشته به صورت موهای روشن در اطراف صورت یا تنها جلو مو رنگ مو برای زیباتر کردن قاب صورت مورد استفاده قرار گرفت. با به‌کار گرفتن فیس فریم در بالیاژ علاوه بر ایجاد تغییرات بسیار در قاب چهره، می‌توان از هایلایت عسلی روی موی قهوه‌ای یا هایلایت روشن جدید نیز استفاده کنید.

مطالب مرتبط :  بالیاژ مو چیست و در خانه چگونه انجام می‌شود؟

رنگ موی غروب مسی

رنگ موی غروب مسی.

سایه غروب جزو رنگ‌های جذاب آسمان است که می‌توان از آن به عنوان رنگ مویی جذاب و ترند نیز استفاده کرد.

رنگ موی سبز فندقی

هایلایت سبز فندقی.

این رنگ ترکیبی از قهوه‌ای با رگه‌های طلایی، قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای مایل به خاکستری دارد که شبیه به هایلایت‌مو با ظرافتی خاص است.

رنگ موی خاکستری

رنگ موی خاکستری.

اگر قصد استفاده از این رنگ را دارید، نباید به مدت زمان کمی برای داشتن آن فکر کرد، چرا که تا زمان بلند شدن مو این رنگ را به همراه خواهید داشت.

رنگ موی شن تروپه

هایلایت با رگه‌های شن تروپه.

نوعی هایلایت‌مو است که به شکل سایه شنی بر روی مو بسیار زیبا تداعی می‌شود. این رنگ ترکیبی از خاکستری و طلایی است که رنگ گرم ماسه‌ای و سرد بژ را ایجاد می‌کند.

رنگ موی جامدادی

هایلایت در اطراف قاب صورت.

این نوع هایلایت‌مو به شکلی پهن در اطراف صورت قرار می‌گیرند. ضخامت هایلایت‌مو به چگونگی تغییر ظاهر افراد بستگی دارد.

مطالب مرتبط :  سامبره مو چیست؛ مدل های جذاب آن را ببینید

رنگ موی آبی فانتزی

رنگ موی آبی فانتزی.

امروزه رنگ آبی فانتزی به عنوان فیس فریمی زیبا قابل استفاده است. این رنگ اکثرا خانم‌های با پوست سفید را زیباتر نشان می‌دهد.

هایلایت مخفی

هایلایت‌های زیبا و مخفی.

افرادی که قصد تغییر زیاد در چهره خود ندارند، می‌توانند از چند سایه روشن روی موی طبیعی خود بهره‌مند شوند.

رنگ مو پلاتینی

رنگ مو پلاتینی

این رنگ مو شیک ، متفاوت و زیبا، همیشه طرفداران خاص خود را دارد و ترند است. به ویژه اگر رنگ پوست‌تان سرد، روشن و گلگون است و موهای روشن را دوست دارید رنگ مو پلاتینی بهترین انتخاب برای شما به نظر می‌رسد.

تکنیک رنگ مو برای رنگ پلاتینی بسیار مهم است از آنجا که در این تکنیک، مو به روشن‌ترین حالت خود می‌رسد؛ مراقبت‌های بعد از رنگ کردن مو نیز باید به خوبی انجام شوند.

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

رنگ مو آکاژو

این رنگ زیبا، تناژی بین قهوه‌ای و شرابی دارد و برای تمام رنگ‌های پوست مناسب است.

رنگ مو بلوند

رنگ مو بلوند

رنگ بلوند همیشه در بین گزینه‌های رنگ مو سال قرار دارد؛ اما در سال 2024 رنگی بین بلوند دارچینی و اسکاندی بیشتر مورد توجه واقع شده است. در واقع با انتخاب این رنگ مو، به نظر می‌رسد که موهایتان را هایلایت کرده‌اید و وجود ترکیب رنگ‌ها باعث می‌شود به راحتی با تمام رنگ‌های پوست هماهنگ شود.

مطالب مرتبط :  آموزش صفر تا صد آمبره مو برای افراد مبتدی

رنگ مو بلوند قارچی

رنگ مو بلوند قارچی

این رنگ یکی از تناژهای نسبتاً جدید رنگ بلوند است که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است. بلوند قارچی ترکیبی از هایلایت‌های خاکستری روی زمینه قهوه‌ای روشن است. اگر می‌خواهید موهایتان را با دکلره به پایه نرسانید و زیاد روشن نکنید، این رنگ مو بهتر انتخاب است.

رنگ بلوند قارچی با فصول سردتر سال به خوبی هماهنگ می‌شود و روی تمام تناژهای رنگ پوست زیبا است.

رنگ موى Brunette

رنگ موى Brunette

اين مدل پرطرفدارترین ترند رنگ مو در سال 2023 است. این اصطلاح به سایه طبیعی قهوه‌اى (مانند بالیاژ یا هایلایت) و روکشی براق و صاف اشاره دارد. سلبریتی‌های بی‌شماری به ریشه‌های قهوه‌اى عمیق خود اجازه می‌دهند رشد کنند و به طور طبیعی در هايلايت‌ها محو شوند.

انتخاب هایلایت مو جذاب و متفاوت

هایلایت‌مو یکی از ترندهای پرطرفدار در بین خانم‌ها است که موجب تغییرات زیبایی در چهره افراد نیز می‌شود. انواع تکنیک‌های رنگ مو از جمله بالیاژ، هایلایت، آمبره و … می‌توانند در زیباتر شدن ظاهر افراد کمک بسیاری کنند. در این مقاله به معرفی 15 ترند هایلایت‌مو جدید از کاتالوگ رنگ مو سال 2023 پرداختیم، امیداریم افرادی که به دنبال مد هستند، بتوانند با استفاده از این مقاله بهترین رنگ موی خود را انتخاب کنند.

 

منبع : hadviser

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “20 ترند هایلایت مو مخصوص سال 2024

  1. فیروزه گفت:

    ایول نمی دونستم با هایلایت مو انقدر مدل میشه زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *