بلند کردن قد با استایل مناسب

بلند کردن قد به وسیله استفاده از پوشش مناسب یکی از راه‌های کم دردسر برای افرادی می‌باشد که قد کوتاه یا متوسطی دارند و می‌خواهند بلندتر به نظر برسند. در ادامه چند روش برای بلند کردن قد به وسیله استایل مناسب را برایتان شرح می‌دهیم تا با این ترفندهای ساده خوش استایل به نظر برسید.

بلند کردن قد با لباس تک رنگ یا مونوکروم

لباس تک رنگ یا مونوکروم شمارا بلندتر جلوه می‌دهد

بهتر است رنگ موردنظرتان را برای لباس انتخاب کنید، کفش و سایر لباس‌ها‌یتان را از تناژهای همان رنگ انتخاب کنید. اگر از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنید، لباس‌های دیگر نیز از همان تن رنگی تیره باشد و اگر رنگ روشن را انتخاب کردید، کفش و لباس‌های دیگر را هم در همان زمینه رنگی ست کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

این کار به بلند کردن قد شما کمک بسیاری خواهد کرد. استفاده از رنگ‌های مشابه یک روش موثر است که خطای دید ارتفاع ایجاد کرده و ظاهر بلندتری به شما خواهد داد.

پوشش یک تکه ساده‌ترین ترفند قدبلندها

پوشش یک تکه ساده‌ترین ترفند قدبلندها

یک لباس سرهمی و اورال می‌تواند یک فرد کوتاه قد را بلندتر جلوه دهد. زیرا رنگ‌ها و طرح‌های یکسان و پیوسته می‌تواند در چشم یک خط عمودی به وجود آورده که ظاهر شما را بلندقدتر نشان می‌دهد.

در مقایسه با لباس‌های بالاتنه و پایین‌تنه که قسمت بالا و پایین بدن را از هم تفکیک می‌کنند، لباس یک تکه این چنین نیست که اگر پاهای کوتاهی دارید، یکسره بودن لباس آن‌ را می‌پوشاند.

لباس‌های بالای زانو انتخاب شیک‌پوش‌ها

لباس‌های بالای زانو انتخاب شیک‌پوش‌ها

پوشیدن لباس‌های بالای زانو از راه‌های بسیار آسان برای بلند به نظر رسیدن یک خانم کوتاه قد می‌باشد. پوشیدن لباس‌های بالای زانو یک راه عالی است تا پاهای شما را بلندتر و کشیده‌تر جلوه دهد. زیرا لباس مجلسی کوتاه باعث ایجاد فضایی می‌شود که قد پاها را بلندتر نشان می‌دهد و بلند بودن پاها جلب توجه خواهند کرد.

لیست قیمت انواع لباس زنانه شیک ترند

لباس ماکسی انتخاب لاکچری‌پوش‌ها

لباس ماکسی گزینه ی مناسب برای بلند دیده شدن

لباس‌های ماکسی و بلند می‌توانند خانم‌های کوتاه قد را بلندتر نشان دهند. یکی از نکات کلیدی در استایل افراد قد کوتاه این است که با لباس‌هایشان یک ستون رنگی ایجاد کنند. به همین دلیل رنگ‌ها و طرح‌های مشابه و هم‌رنگ و همین‌طور لباس‌های ماکسی می‌توانند به طور بسیار موثری ظاهر بدن شما را کشیده‌تر و قد بلند جلوه دهد. لباس‌های تک رنگ و لباس‌های با طرح ریز و کوچک، بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.

دامن را به جای شلوارک زنانه انتخاب کنید

برای بلندتر به نظر رسیدن باید به جای شلوارک از دامن استفاده کنید. پوشیدن شلوارک باعث دیده شدن این موضوع است که پاهای شما از کجا شروع می‌شود درصورتی که یک دامن کوتاه این موضوع را مشخص نمی‌کند. به همین خاطر همیشه یک دامن کوتاه با کفش پاشنه بلند، انتخابی مناسب برای خانم‌ها است تا بلندقد دیده شوند.

کفش و شلوارهای بلند

برای بلند به نظر رسیدن پوشیدن شلوار جین بلند را فراموش نکنید؛ شلوار و جین‌های بلند می‌توانند دور کمر شما را بلندتر از آن چه که هست نشان دهند. انجام این کار باعث می‌شود بالاتنه و پاهای شما بلندتر به نظر بیایند و یکی از راه‌هایی است که خانم‌های کوتاه قد را می‌تواند به طرز جذابی بلندتر نشان دهد. پوشیدن کفش‌های لژدار و پاشنه‌بلندها هم اصلی‌ترین راه‌حلی است که قطعا خودتان هم می‌دانید و می‌توانید در کنار شلوار جین بلند استفاده کنید.

شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا ظاهری بلند به شما میدهد

شلوار دمپا به خوبی در قسمت باسن و ران‌ها فیت است و از زانو به پایین گشاد می‌شود. این مدل شلوار یکی از جذاب‌ترین شلوارهای طراحی شده برای خانم‌هایی است که پاهایی کوتاه دارند.

در واقع هر زمانی که شما شلوار جین دمپا گشاد می‌پوشید، خودتان فوراً متوجه می‌شوید که پاهای شما ظاهری بلندتر پیدا می‌کنند. بهترین مدلی که می‌توانید از این نوع لباس زنانه شیک استفاده کنید این است که یک نمونه از بلندترین آن‌ها را انتخاب کرده و به همراه کفش پاشنه بلند ست کنید. وقتی با قد بلند و دمپای گشاد شلوار روی پاشنه‌های کفشتان را بپوشانید، پاهایتان بلندتر هم دیده می‌شود.

استفاده از بوت‌های بلند با لگینگ مشکی

استفاده از بوت‌های بلند با لگینگ مشکی

در فصل سرما پوشیدن بوت بلند مشکی با لگینگ مشکی یکی از نکات کلیدی برای کسانی است که می‌خواهند بلندتر به نظر برسند. حتی می‌توانید بوت بلند مشکی را به همراه یک دامن کوتاه و یا پیراهن کوتاه ست کنید که در هوای سرد زمستان یک استایل گرم و زیبا برای شما خواهد بود.

تا زمانی که بوت و لگ هر دو رنگ مشکی باشند، از لحاظ دیداری یک خط عمودی ایجاد کرده که طول پاهای شما را بلندتر نشان خواهند داد. به این صورت حتی دیگر نیازی نیست از کفش یا بوت پاشنه بلند استفاده کنید چرا که با پوشیدن بوت بلند تخت و لگینگ همرنگ می‌توانید همان نتیجه‌ را مشاهده کنید. اگر شما مایل باشید کفش پاشنه بلند بپوشید، در آن حالت لگینگ جلوه‌ای دوبرابر خواهد داشت زیرا پاشنه‌های بلند به قد پاهای شما اضافه شده و بلندتر به چشم می‌آیید.

مطالب دیدنی:  15 مدل لگ زنانه جدید ترند سال 2023

لباس‌هایی با طرح عمودی

لباس‌هایی با طرح عمودی

بهترین راه برای این‌که بتوانید به کسانی که شمارا می‌بینند نشان دهید که از آن‌چه که هستید بلندترید، این است که لباس‌های با طرح عمودی بپوشید. اطرافیان می‌توانند به سر تا پای شما نگاهی بیندازند و ببینند که شما قد بلند هستید. پوشیدن لباس‌هایی با طرح عمودی از هر مدلی که باشد، بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید پاهای‌تان بلند به نظر برسند، از شلوارهای با طرح عمودی استفاده کنید. در حقیقت طرح لباس در ظاهر شما بسیار تاثیرگذار است.

 

نکته‌های گفته شده در ارتباط با بلندتر نشان دادن قد شما بودند که اگر این نکته‌ها را رعایت کرده و استایل مناسب خود را پیدا کنید، به‌طورحتم بلندقدتر و کشیده‌تر به نظر خواهید رسید. مهم نیست که چقدر بلند یا کوتاه هستید، مهم‌ترین نکته این است که با استایلی که هنگام خرید لباس انتخاب می‌کنید، بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته و مثبت اندیش باشید.

اگر شما تجربه‌ای در زمینه بلند کردن قد به وسیله استایل دارید حتما آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : 40plusstyle

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *