نکات استایلی مهم برای پافر

در این مطلب به بررسی ایده‌هایی برای استایل پافر خواهیم پرداخت. اینکه چطور بی‌دردسر با کاپشن پافر جذاب بنظر برسیم و بتوانیم استایلی راحت و در عین حال شیک داشته باشیم، موضوعی است که اینجا به آن پاسخ خواهیم داد. برخی از استایلیست‌ها لباس پافر را جز اقلام ضروری کمد می‌دانند، اما چند سالی است که طراحان تصمیم گرفته‌اند تا آن را جز آیتم‌های ترند هم قرار دهند. بنابراین توصیه می‌کنیم به خواندن ادامه دهید تا با پافر و چگونگی ست کردن آن بیشتر آشنا شوید!

پافر چیست؟

پافر چیست؟

لباس پافر، نوعی کاپشن است که داخل آن با الیاف مصنوعی پُر و روی آن دوخت‌های مختلفی ایجاد می‌شود. این دوخت‌ها موجب ایجاد پف روی کاپشن می‌شوند. این آیتم برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ایده‌هایی برای استایل پافر

ایده‌هایی برای استایل پافر

در اینجا به بررسی چگونگی ست کردن پافر با آیتم‌های بهاری و تابستانی می‌پردازیم:

استایل پافر به همراه شلوار چرم و کلاه لوبیایی

استایل پافر به همراه شلوار چرم و کلاه لوبیایی

همه ما می دانیم که چرم مصنوعی در فصول سرد بسیار پرکاربرد است. اما اگر با خود می‌گویید ترکیب چرم مصنوعی با پافر زنانه چطور می‌شود؟ جواب ما این است که شما به راحتی می‌توانید یکی از شیک‌ترین انواع استایل پافر را با آن‌ها داشته باشید. در ادامه برای کامل‌ کردن استایل خود از کلاه لوبیایی استفاده کنید. در این ظاهر می‌توانید از کاپشن پافر بلند هم استفاده کنید.

استایل پافر به همراه پلیور بافتنی و کفش کتانی

استایل پافر به همراه پلیور بافتنی و کفش کتانی

بهتر است برای این ظاهر (اوت فیت) از استایل منوکروم بهره بگیرید تا شیک‌تر بنظر برسید. حتی می‌توانید از پلیور و شلوار بافتنی استفاده کنید. 

استایل پافر با ظاهری ورزشکاری

استایل پافر با ظاهری ورزشکاری

اگر اهل رفتن به باشگاه باشید و از ست ورزشی زنانه یا لگ ورزشی استفاده کنید با کاپشن پافر دخترانه ظاهر خود را تکمیل می‌کنید. فرض کنید در یک روز سرد زمستانی پافر خود را روی لگ ورزشی می‌پوشید و به یک قهوه فروشی برای صرف قهوه می‌روید. باید جذاب باشد نه؟

خرید انواع کاپشن و پافر

استایل پافر به همراه سوییشرت با طرح گرافیکی 

استایل پافر به همراه سوییشرت با طرح گرافیکی 

بسیاری از دختران و پسران به سوییشرت‌ با طرح‌های گرافیکی علاقه دارند. ترکیب شلوار جین یا لگ، پافر دخترانه، سوییشرت زنانه و کلاه لوبیایی یک استایل عالی را برای دختران رقم می‌زند. اگر مردان از پافر مردانه، شلوار جین یا پارچه‌ای به همراه سوییشرت استفاده کنند، براحتی می‌توانند یک استایل کژوال زمستانی عالی داشته باشند. 

استایل پافر همراه با لگ چرم و نیم بوت رزمی

استایل پافر همراه با لگ چرم و نیم بوت رزمی

هیچ چیز به اندازه آیتم‌های چرم، ظاهر یک دختر را باحال نمی‌کند. پافر چرم را به همراه یک لگ چرم و نیم بوت رزمی بپوشید تا استایل شما غوغا به پا کند. 

استایل پافر با لگ مشکی و کفش کتانی سفید

استایل پافر با لگ مشکی و کفش کتانی سفید

اگر می‌خواهید راحت و بی دردسر بپوشید این ظاهر را امتحان کنید. لگ کلاسیک مشکی همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد و ترکیب آن با کتانی سفید و پافر زنانه بلند و کوتاه قابل پوشیدن است. این ظاهر برای روزهای آفتابی زمستانی عالی بنظر می‌رسد. 

استایل پافر همراه با جین راسته، یقه اسکی و بوت 

 استایل پافر همراه با جین راسته، یقه اسکی و بوت 

این ترکیب واقعاً مناسب زمستان است. برای فعالیت‌های بیرونی به اندازه کافی گرم است و زمانی‌که کاپشن پافر خود را درمی‌آورید، لایه‌بندی آن لباس فوق‌العاده زیبا دیده می‌شود. 

مطالب جذاب: انواع مدل کاپشن مردانه 2023 برای لاکچری‌پوش‌ها

کاپشن پافر به همراه هودی

هودی‌ها در این زمستان حکمفرما هستند و ترکیب هودی و پافر زنانه یا پافر مردانه استایل فوق‌العاده راحتی را ایجاد خواهد کرد. 

استایل پافر به همراه شلوار جاگر 

استایل پافر به همراه شلوار جاگر 

شلوار جاگر به همراه کاپشن پافر مردانه و زنانه می‌تواند استایل خیابانی منحصربه‌فردی برای شما بسازد. این ترکیب همراه با هودی یا ست سوییشرت و شلوار عالی بنظر می‌رسد. همچنین می‌توان آن‌ها را با نیم بوت آگ، بوت رزمی و کتانی پوشید. 

کاپشن پافر به همراه شلوار بگی 

کاپشن پافر به همراه شلوار بگی 

اگر به دنبال استایل پافر دخترانه جذاب هستید، این ظاهر را امتحان کنید. یک جفت کتانی یا بوت منحصربه فرد به همراه شلوار وایدلگ رنگی استایل شما را خاص نشان می‌دهد. 

استایل با جلیقه پافر

استایل با جلیقه پافر

پافرها تنها به صورت آستین دار موجود نیستند، بلکه نوع جلیقه پافر هم در بازار موجود است. این مدل هم به راحتی با سوییشرت، هودی، یقه اسکی، پلیور و… ست می‌شود و استایل جذابی را ‌می‌سازد. این آیتم بیشتر برای فصول پاییز و بهار مناسب است. وست پافر هم مانند کاپشن پافر نوع بلند و کوتاه دارد. بنظر شما جلیقه پافر جذاب‌تر است یا کاپشن پافر؟

مدل کاپشن پافر ترند امسال

مدل کاپشن پافر ترند امسال

امسال کاپشن‌های پافر اورسایز ترند هستند. به این معنی که قواره کاپشن‌ها بزرگتر از سایز اصلی فرد است. اگر شما استایل عادی و روزمره را دوست دارید از همان پافرهای با قواره متناسب استفاده کنید. می‌دانیم که امسال رنگ‌های جیغ ترند هستند. بنابراین اگر به دنبال استایل پافر ترندی هستید می‌توانید از کاپشن‌های رنگی پافر استفاده کنید. همچنین رنگ‌های جیغ در کاپشن‌های پافر بسیار محبوب هستند.

مطالب جذاب: نحوه استایل انواع مدل بارانی زنانه جدید پاییز و زمستان 1401

نکاتی برای خرید و انتخاب کاپشن پافر

نکاتی برای خرید و انتخاب کاپشن پافر

سایز کاپشن پافر

در انتخاب پافر حتما به سایز آن توجه کنید. با توجه به اینکه امسال پافر سایز بزرگ مد است. می‌توانید از سایزی بزرگ‌تر از سایز اصلی خود استفاده کنید. از آنجایی که پافرها خودشان جثه شما را بزرگ نشان می‌دهند توصیه ما این است که در صورت علاقه به پافر اورسایز یک سایز بزرگتر خریداری کنید. 

رنگ لباس پافر

نکاتی برای خرید و انتخاب کاپشن پافر

اگر می‌خواهید کاپشن پافر را سال‌ها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم رنگ‌های خنثی را برای پافر خود استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید و … تقریبا با هر رنگی ست می‌شوند. ممکن است شما عاشق رنگ‌ها باشید یا بخواهید بر حسب ترند امسال عمل کنید که در آن صورت می‌توانید کاپشن پافر رنگی بخرید. 

مطالب جذاب: جدیدترین مدل لباس پاییزی دخترانه ۱۴۰۱

از روی ایده‌های استایل پافر احتمالا متوجه شده‌اید که لباس پافر تقریبا با هر آیتمی جفت و جور است و به خوبی ست می‌شود. به همین دلیل می‌تواند جز آیتم‌های ضروری کمد تلقی شود. ما در این مطلب یاد گرفتیم کاپشن پافر با هودی، پلیور، سوییشرت، لباس ورزشی در بالاتنه و با لگ ورزشی، شلوار جاگر، شلوار جین راسته و وایدلگ و … در پایین تنه به راحتی می‌تواند ست شود. خب حالا نوبت شماست! شما چطوری پافر خود را می‌پوشید؟

 

منبع: theeverygirl

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *