چگونه یک آرایش دانشجویی فوق العاده داشته باشیم؟

معمولا بانوان دوست دارند، همیشه بسیار زیبا و جذاب به نظر برسند. انجام آرایش صورت، یکی از کارهایی است که هر دختر و خانمی در هر مکان و موقعیتی علاقه‌مند به انجام آن است. یکی از این مکان‌ها، دانشگاه می‌باشد.

انجام یک آرایش دانشجویی ساده و در عین حال شیک، می‌تواند در زیبایی و جذابیت شما تاثیرگذار باشد. انجام آرایش غلیظ و سنگین، به خاطر طولانی بودن مدت زمان حضور شما در این مکان، موجب ماسیدن و خراب شدن آرایش خواهد شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای انجام این کار به بهترین شکل، لازم است تا از یک سری لوازم آرایشی و بهداشتی در تنالیته‌های ملایم و در رنگ‌های نود استفاده کنید. برای آموزش آرایش دانشجویی ایرانی و آشنایی با چگونگی انجام یک آرایش دانشجویی دخترانه فوق‌العاده در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مدل ارایش دانشجویی دخترانه

مدل ارایش دانشجویی دخترانه

داشتن یک آرایش دانشجویی ساده افزون بر طبیعی نشان دادن چهره شما، باعث ایجاد جذابیت بیشتر در ظاهر شما خواهد شد. در محیط‌هایی مثل محل کار و دانشگاه، نباید در آرایش زیاده‌روی کنید. داشتن آرایش غلیظ و تند، اصلا مناسب برای این مکان‌ها نیست.

استفاده از آرایش‌های غلیط، موجب می‌شود به جای تمرکز کردن بر روی آموزش، حواس شما به پاک نشدن آرایش یا خراب نشدن آن سوق پیدا نماید. به همین خاطر باید از انجام آرایش‌های سنگین و تند اجتناب کنید.

اهمیت روتین مراقبتی پوست در آرایش دانشجویی

شاداب و سلامت بودن پوست، کمک بسیاری به بهبود نتیجه آرایش شما می‌کند. برای این که پوستی سالم و شفاف داشته باشید، نیاز است تا روتین مراقبتی پوست خود را به خوبی انجام دهید.

در ابتدا باید صورت را با یک شوینده مناسب پوست خود بشویید و پس از آن با مقدار کافی از مرطوب کننده، پوست خود را به خوبی مرطوب و آبرسانی کنید. پس از جذب شدن مرطوب کننده، می‌توانید آرایش دانشجویی صورت خود را آغاز نمایید.

چه لوازم آرایشی جهت داشتن یک آرایش دانشجویی ساده نیاز است؟

مدل ارایش دانشجویی دخترانه

استفاد از یک ضد آفتاب رنگی باکیفیت جهت داشتن میکاپ دانشجویی ساده گزینه کاملا مناسبی است. همچنین اگر قصد دارید افزون بر محافظت از پوست خود، لک‌ها و جوش‌های روی صورت خود را بپوشانید، استفاده از بی بی کرم‌ها انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

تاثیر پرایمر صورت در آرایش صورت

برای شروع آرایش، ابتدا می‌توانید مقداری پرایمر را بر روی صورت خود زده تا منافذ باز پوست را به خوبی بپوشاند. استفاده از پرایمر به شما کمک کرده تا بافت بی بی کرم یا کرم پودر به خوبی بر روی پوست پخش شود. همچنین استفاده از یک پرایمر باکیفیت در ماندگاری بیشتر آرایش تاثیرگذار است. بعد از استفاده از پرایمر، می‌توانید از کرم پودر یا بی بی کرم استفاده نمایید.

استفاده از BB Cream یا ضد آفتاب رنگی

چه لوازم آرایشی جهت داشتن یک آرایش دانشجویی ساده نیاز است؟

BB Cream  از ترکیباتی نظیر ضدآفتاب، مرطوب کننده و همچنین کرم پودر ساخته شده است که یک بافت سبک با درصد پوشانندگی متوسطی دارد. به وسیله یک بیوتی بلندر یا پد آرایشی، آن را بر روی پوست خود پخش کرده تا تمام سطح پوست، حالتی یکدست پیدا کند. اگر نمی‌خواهید از بی بی کرم استفاده نمایید، کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی هم یک گزینه مناسب است.

استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر

به حالت مثلثی، زیر چشم‌های خود را کانسیلر زده و با یک پد آرایشی آن را به خوبی محو کنید. جهت طبیعی‌تر کردن رنگ پشت پلک هم می‌توانید از کانسیلر استفاده نمایید.

قیمت انواع محصولات آرایش صورت باکیفیت و برند

 

استفاده از صابون ابرو و هاشور ابرو

ابروهایی لیفت شده و پرپشت، ظاهر ابروهای شما را طبیعی و بسیار جذاب نشان می‌دهند. جهت پرپشت کردن ابروهای خود می‌توانید از هاشور ابرو استفاده کرده و برای بالا بردن و مرتب کردن آن‌ها، صابون ابرو یک گزینه مناسب است.

استفاده از بالم لب و رژ لب‌های ملایم

استفاده از بالم لب و رژ لب‌های ملایم

جهت زیبا کردن لب‌ها، لازم است تا آن‌ها را نرم و مرطوب کنید. برای این کار می‌توانید از بالم لب‌هایی که دارای ویتامین هستند استفاده نمایید. این بالم‌ها، به صورت کاملا لایت، به لب‌های شما رنگ و لعابی تازه می‌دهند و لب‌ها را با طراوت می‌کنند.

همچنین جهت ایجاد جلوه‌ای بیشتر در آرایش، استفاده از رژ لب‌های ملایم با رنگ نود، نظیر رنگ گوشتی و کالباسی بسیار مناسب است. این رنگ‌ها هم برای محیط دانشگاه و هم محل کار بسیار گزینه مناسبی هستند.

کشیدن خط چشم دانشجویی

کشیدن خط چشم دانشجویی

خط چشم قادر است تا زیبایی چشم را چند برابر کرده و جلوه‌ای تازه به صورت ببخشد. به خاطر داشته باشید که کشیدن خط چشم فانتزی یا دنباله‌دار، به هیچ وجه برای محیط دانشگاه مناسب نبوده و به جای آن، می‌توانید از خط چشم نازک و ساده استفاده کنید.

مداد چشم هم، گزینه‌ای فوق‌العاده برای داشتن یک آرایش چشم دانشجویی می‌باشد. برای استفاده از مداد چشم، ابتدا آن را به خوبی تیز کرده تا بتوانید خط‌هایی ظریف و نازک بکشید. استفاده از مداد چشم سبب می‌شود تا فاصله خالی میان مژه‌ها پر شده و مژه‌ها پرپشت به نظر برسد.

اگر فرم چشم‌های شما کشیده و رو به بالا است، می‌توانید دنباله بسیار کوتاهی در راستای چشم خود اضافه کنید. این کار سبب شده تا چشم‌های شما حالت گربه‌ای پیدا کند.

در ناحیه داخلی چشم و زیر آن اصلا نباید خط چشم کشید. البته می‌توانید کمی مژه‌های پایینی خود را پررنگ نمایید. استفاده از خط چشم‌های رنگ قهوه‌ای به جای مشکی، می‎‌تواند جلوه طبیعی و زیبا برای چشم‌های شما به ارمغان بیاورد. اگر مشغله فراوانی دارید و در رفت و آمد هستید، استفاده از خط چشم ضد آب هم یک گزینه مناسب است.

تاثیر استفاده از ریمل جهت درشت کردن چشم

تاثیر استفاده از ریمل جهت درشت کردن چشم

برای داشتن یک آرایش دانشجویی طبیعی، بهتر است تا از یک ریمل ساده و معمولی استفاده کنید. این ریمل ظاهری نچرال به مژه‌های شما می‌دهد. توجه داشته باشید که حتما قبل از زدن ریمل، به کمک یک فر مژه، مژه‌های خود را حالت‌دار و فر کنید.

دو تا سه بار این عمل را تکرار کنید تا مژه‌های شما به خوبی فر شوند. حالا می‌توانید برای ایجاد جلوه‌ای بیشتر در چشم‌ها، از یک ریمل ساده استفاده نمایید.

مطالب پربازدید:  آموزش صفر تا صد آرایش محو و زیبا برای انواع صورت‌ها

 

آرایش دانشگاه نباید زمان بر باشد

یکی از فاکتورهای اصلی برای آرایش دانشجویی، زمان‌بر نبودن و رعایت سادگی آن است. باید دقت داشته باشید آرایشی که قصد پیاده سازی آن را دارید به اندازه‌ای زمان‌بر نباشد که یا دیر کنید یا بی‌خیال آرایش شوید. همچنین، منطقی نیست که صبح‌ها زودتر از حالت معمول بیدار شوید تا به آراستن و پیراستن خود بپردازید. پس تکنیک‌هایی را در خاطر داشته باشید که در مدت زمان کمی، بهترین نتیجه را به همراه دارند. این فاکتور مهم را جهت آراستن موهای خود هم در ذهن داشته باشید.

آرایش دانشجویی، تکمیل کننده استایلی خیره‌کننده و شیک مناسب برای دانشگاه

داشتن یک میکاپ دانشجویی شما را سرحال و همچنین بسیار شیک نشان می‌دهد. استفاده از رنگ‌های لایت و کم رنگ، آرایش شما را بسیار دخترانه و جذاب می‌کند. این آرایش برای محیط‌های کارمندی و اداری نیز مناسب است.

در این مقاله از مدیسه سعی کردیم، نحوه داشتن یک آرایش دانشجویی کره ای فوق‌العاده را برای شما توضیح دهیم. با توجه به نکات گفته شده و رعایت ترتیب آن، یک میکاپ شیک و ملایم مناسب برای دانشگاه خواهید داشت. این کار موجب می‌شود تا دیگر نگران ماسیده شدن آرایش صورت خود نباشید.

 

منبع : koreanfashiontrends

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *