با محصولات برند هیدرودرم بیشتر آشنا شوید

اگر می‌خواهید بدانید هیدرودرم محصول کدام کشور است و چه ویژگی‌هایی دارد باید گفت برند هیدرودرم یک برند ایرانی است و محصولات آن در داخل کشور تولید می‌شود که زیر مجموعه پارس حیان است. درباره برند هیدرودرم باید بگوییم که این برند ایرانی تولیدات خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی آغاز کرده است که تا به امروز جز محصولات معروف و بسیار پرطرفدار در بازار داخلی محسوب می‌شود.

اگر سوال شما این است که آیا محصولات هیدرودرم خوبه؟ باید بگوییم یکی از برندهای پرطرف‌دار، برجسته و معروف در زمینه محصولات پوستی است که با استفاده از فرمولاسیون‌های خاص و علمی، محصولاتی باکیفیت بالا، متنوع و تاثیرگذار برای بهبود و زیبایی پوست ارائه می‌کند. در این مقاله در فروشگاه آنلاین مدیسه به بررسی ۱۵ محصول مختلف از برند هیدرودرم خواهیم پرداخت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

شماره 1_ سرم‌های ضدچروک مناسب برای پوست‌های خشک و حساس

سرم‌های ضدچروک هیدرودرم

این سرم‌ها حاوی ترکیبات موثری هستند که به کاهش ظاهر چروک‌ها و خطوط ریز پوست کمک می‌کنند. این محصولات علاوه بر جلوگیری از پیری زودرس، به الاستیسیته پوست کمک می‌کنند و پوست را نرم و لطیف می‌کنند.

شماره 2_ کرم‌های ضد آکنه برای پوست‌های حساس و چرب

کرم ضد آکنه هیدرودرم

اگر با مشکلات آکنه روبه‌رو هستید، محصولات هیدرودرم ضد آکنه می‌توانند به شما کمک کنند. این کرم‌ها با حاوی ترکیبات ضدعفونی‌کننده و تنظیم‌کننده چربی پوست، باعث کاهش آکنه‌ها و جلوگیری از تکرار آن‌ها می‌شوند.

شماره 3_ کرم‌های مرطوب‌کننده برای پوست‌های حساس و خشک

محصول مرطوب‌کننده هیدرودرم برای پوست‌های حساس و خشک

برند هیدرودرم به تولید کرم‌های مرطوب‌کننده بسیار مؤثر می‌پردازد که پوست خشک و نیازمند تغذیه را مرطوب و نرم می‌کنند. این کرم‌ها حاوی عصاره‌ها و ویتامین‌های ضروری برای پوست هستند.

شماره 4_ محصولات ضدآفتاب برای محافظت از پوست مقابل خورشید

کرم ضدآفتاب هیدرودرم

هیدرودرم محصولاتی همچون لوسیون‌ها و کرم‌های ضدآفتاب نیز ارائه می‌دهد. کرم ضد آفتاب هیدرودرم با حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV، از خطر ایجاد آسیب‌های ناشی از نور خورشید جلوگیری می‌کنند.

شماره 5_ کرم روشن‌کننده بدن مناسب منافذ تیره پوست

کرم روشن‌کننده هیدرودرم برای نواحی تیره پوست

اگر شما نیز از مشکل تیرگی نواحی زانو، زیر بغل، کشکک زانو، کشاله ران و قوزک پا خود دچار رنجش شده‌اید، این کرم با قابلیت مرطوب‌کنندگی طولانی‌مدت پوست به شما جهت ازبین‌بردن لک و تیرگی سطح پوست کمک می‌کند، همچنین از این کرم قابلیت استفاده در دوران شیردهی و بارداری نیز می‌توان استفاده کرد.

شماره 6_ کرم پا، مناسب پوست‌های خشک نواحی پا

کرم هیدرودرم برای قسمت‌های خشک پا

کرم پا با قابلیت مرطوب‌کننده و رطوبت‌دهی باعث احساس آرامش و التیام بخشی به پا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به مقاومت پا در مقابل واریس اشاره کرد.

شماره 7_ کرم ضد ترک بدن برای پوست‌های خشک

محصول ضد ترک هیدرودرم

این محصول با استفاده از گیاه نرم‌کننده باعث جلوگیری از ایجاد ترک خوردن پوست ناشی از اضافه وزن و چاقی می‌شود. همچنین این کرم فاقد اسانس، پارابن و سایر مواد حساسیت‌زا است.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

شماره 8_ ژل شست‌وشو صورت حاوی زغال، برای پوست‌های چرب

ژل شست‌وشو هیدرودرم مناسب برای پوست‌های چرب

این ژل با استفاده از عصاره مریم‌گلی و آلوئه‌ورا، باعث رفع چربی و آلودگی‌های سطح پوست می‌شود. همچنین این ژل برای ازبین‌بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید بسیار موثر است.

شماره 9_ ماسک صورت آرگی‌ویتال، برای تغذیه و تقویت منافذ پوستی

ماسک صورت هیدرودرم برای تغذیه پوست

این ماسک با حاوی آرگی‌آین و ویتامین‌های ضروری، به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کند و احساس نرمی و لطافت را به پوست می‌بخشد.

شماره 10_ کرم ضدچروک و تقویت‌کننده چشم هیدرودرم، برای افزایش شادابی و چروک چشمی

کرم ضدچروک چشم هیدرودرم

این کرم ویژه حاوی پپتیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که در کاهش چروک‌های حول چشم و بهبود ظاهر پوست اطراف چشم‌ها مؤثر است.

شماره 11_ پاک کننده آرایش چشم و صورت دو فاز

پاک کننده آرایش چشم و صورت دو فاز

این محلول به صورت تخصصی برای پاک کردن آرایش چشم و صورت طراحی شده است. در این محلول ویتامین e نیز وجود دارد که سبب شادابی پوست پس از پاک کردن آرایش می شود. همچنین پاک کننده آرایش چشم و صورت دو فاز برای کسانی که حساسیت دارند نیز مناسب است و هیچ گونه اسانس یا عطری ندارد.

شماره 12_ ماسک صورت لایه‌بردار هیدرودرم Hydroderm روشن‌کننده حاوی خاک رس و AHA برای انواع پوست‌ها

ماسک صورت هیدرودرم برای روشن‌کردن صورت

ماسک صورت لایه‌بردار فرموله شده بر پایه ترکیبات خاک رس خالص است با استفاده از اسیدهای طبیعی میوه و اسید سالسیلیک، باعث نرمی، رطوبت و درخشندگی پوست می‌شود، همچنین این محصول با حذف لایه‌های شاخ و سلول‌های فرسوده پوست باعث کاهش تیرگی و لک‌های قهوه‌ای پوست می‌شود.

شماره 13_ کرم بدن هیدرودرم Hydroderm حاوی کمپلکس روشن‌کننده برای درمان لک و تیرگی در بدن

محصول روشن‌کننده بدن هیدرودرم

کرم بدن هیدرودرم حاوی ویتامین‌های E, C و گلیسیرین است، این محصول با خاصیت مرطوب‌کنندگی طولانی‌مدت پوست، خاصیت روشن‌کنندگی، سفیدکنندگی و ضد لک است که با بهبود تغییر رنگ ناشی از درمان آکنه‌های بدن و همچنین تیرگی در ناحیه زانو، آرنج، کشاله ران، زیر بغل و قوزک پا برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

شماره 14_ روغن تقویت‌کننده ناخن هیدرودرم Hydroderm برای تقویت ناخن

روغن هیدرودرم برای تقویت‌کردن ناخن

روغن تقویت‌کننده ناخن هیدرودرم یک محصول آرایشی است که برای تقویت و بهبود سلامت ناخن‌ها استفاده می‌شود. این روغن دارای ویژگی‌های خوبی از جمله تقویت‌کننده، ترمیم‌کننده، نرم‌کننده و حفاظت‌کننده هستند.

شماره 15_ ماسک صورت رسی هیدرودرم برای تقویت پوست صورت

ماسک صورت هیدرودرم برای تقویت‌کردن صورت

ماسک صورت رسی هیدرودرم یک محصول آرایشی است که برای بهبود و تغذیه پوست صورت استفاده می‌شود. این ماسک فواید و کاربرد زیادی دارد به‌طورکلی، ماسک صورت رسی هیدرودرم می‌تواند تغذیه، آبرسانی، آرامش بخشی و تقویت پوست صورت را فراهم کند.

این فقط بخشی از محصولات هیدرودرم است، و برند هیدرودرم بسیاری از محصولات دیگری را با تمرکز بر انواع مشکلات پوستی و نیازهای مختلف پوستی به بازار عرضه می‌کند. باتوجه‌به تنوع محصولات هیدرودرم و استفاده از آن‌ها به‌صورت دوره‌ای و منظم می‌توانید پوستی سالم، جوان و زیبا داشته باشید. همچنین، مشاوره با متخصصین پوست می‌تواند به شما در انتخاب بهترین محصولات مطابق با نیازهای پوستی شما کمک کند.

مطالب پربازدید:  مراقبت از پوست در آلودگی هوا با روش‌های تاثیرگذار و کاربردی

 

در استفاده از محصولات باکیفیت و پرطرفدار این برند ایرانی نباید تردید کرد

در این مقاله با شما در مورد معرفی برند هیدرودرم و ۱۵ مورد از محصولات برند هیدرودرم آشنا شدیم. برند هیدرودرم یک برند مطرح و خوب در زمینه مراقبت پوست است که محصولات متنوعی با تمرکز بر تحقیقات علمی و استفاده از ترکیبات طبیعی ارائه می‌دهد.

محصولات این برند شامل سرم‌های ضدچروک، کرم‌های ضد آکنه، کرم‌های مرطوب‌کننده و محصولات ضدآفتاب می‌شوند. باتوجه‌به ویژگی‌ها و مزایای این محصولات می‌توانید محصولات هیدرودرم را از فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه تهیه کرده و در مراقبت روزانه از پوست خود از آن‌ها بهره ببرید.

 

منبع : dietsinreview

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *