آرایش معصومانه

اغلب بانوان به آرایش کردن علاقه بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد دوست دارند آرایش معصومانه‌ داشته باشند. وقتی صحبت از این سبک آرایش می‌شود، انسان به طور ناخودآگاه به یاد آرایش به سبک کره‌ای می‌افتد.

آرایشی که هم در اکسپلوور اینستاگرام و هم در فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای به وفور دیده‌ایم. یکی از مهمترین نکات در این سبک آرایشی این است که هیچ قسمتی از صورت نباید آرایش سنگینی داشته باشد. نکته بعدی استفاده از رنگ‌ها و ابزار آرایشی است، به گونه‌ای که سایر افراد با دیدن آرایش، تصور کنند که زیبایی صورت کاملا طبیعی است. در این رابطه بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آموزش مرحله به مرحله آرایش معصومانه

آموزش مرحله به مرحله آرایش معصومانه

بسیاری از افراد از آرایش غلیظ بیزارند و دلشان می‌خواهد تا بعد از آرایش، چهره معصومیت خود را حفظ کند. اما چگونه می‌توان به این امر دست یافت؟ با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله آرایشی معصومانه را برایتان شرح دهیم.

پوست صورت خود را آماده کنید.

قبل از انجام آرایش پوست خود را با شوینده مخصوص بشویید و سپس از تونر استفاده کنید. یک دقیقه صبر کنید و پوستتان را آبرسانی کنید. مجددا چند دقیقه وقت بگذارید تا مواد به پوست شما نفوذ کند. حال نوبت زدن مرطوب کننده است. حتما از مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید. بعد از مرطوب کننده نوبت ضد آفتاب است. در مرحله بعد از پرایمر استفاده کنید.

آرایش چشم را انجام دهید.

آرایش چشم را انجام دهید.

در مورد آرایش چشم دقت کنید که ابتدا پرایمر بزنید و از سایه‌های تک رنگ و شاینی استفاده کنید. نکته بسیار مهم در آرایش‌معصومانه این است که آرایش قسمتی از صورت را پر تراکم انجام ندهید. برای همین منظور به هیچ عنوان از مژه مصنوعی حجیم یا خط چشم پهن استفاده نکنید. یک خط چشم نازک در کنار ماسکارا سبک برای آرایش‌معصومانه شما کافی است.

کرم بزنید.

اگر شما جز افرادی هستید که از مرطوب کننده یا ضد آفتاب رنگی استفاده می‌کنید از این مرحله بگذرید. اما اگر علاقه به زدن کرم پودر دارید سعی کنید سبک‌ترین کرم پودر را انتخاب کنید. زدن هر روز کرم پودر برای پوست شما مضر است در ضمن حتما رنگ کرم باید کاملا همرنگ پوست شما باشد.

رژ گونه بزنید.

برای داشتن آرایش‌معصومانه باید روی سیب گونه شما سرخ باشد. در انجام این کار زیاده‌روی نکنید. زیرا آرایش شما را غلیظ نشان می‌دهد. البته در بعضی از مواقع می‌توان کمی براش را به سمت شقیقه‌ها برد.

کانتور کنید.

کانتور کنید.

برای داشتن آرایش‌معصومانه نیازی به کانتورینگ نیست. کانتور به آرایش شما بعد و حجم زیادی خواهد داد. اما اگر علاقه زیادی به کانتور دارید؛ می‌توانید کانتور لایت انجام دهید.

هایلایتر بزنید.

زدن کمی هایلایتر بالای گونه و نوک بینی بر جذابیت و درخشندگی پوست شما می‌افزاید. در آرایش زنانه جدید از هایلایتر در اغلب آرایش‌ها اسفاده می‌کنند.

رژ لب را به دقت انتخاب کنید.

رژ لب را به دقت انتخاب کنید.

دقت کنید آرایش لب نقش بسیار تعین کننده‌ای در سبک آرایش شما دارد. برای داشتن آرایش‌معصومانه به یاد رژ لب‌های کره‌ای بیفتید. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که از رنگ قرمز یا نود به هیچ عنوان استفاده نمی‌کنند.

انواع آرایش‌معصومانه

این سبک آرایشی، در تلاش است که صورتی ساده اما زیبا بی‌افریند. در این مدل افراد دوست چهره معصومیت خود را حفظ کند. در ادامه درباره چند تکنیک آرایشی صحبت خواهیم کرد.

آرایش کره‌ای

آرایش کره‌ای

مبنای آرایشی کره‌ای نشان دادن پوستی جوان و شاداب است. تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده در راستا این هدف در حرکت هستند. در واقع اگر مراحل آرایش را نبینیم گمان می‌کنیم که زیبایی آنان طبیعی بوده و هیچ کاری خاصی روی صورت خود انجام نداده‌اند. این در حالی است که در آرایش کره‌ای زیرسازی پوست بسیار مهم و تقریبا از تمامی لوازم آرایش استفاده می شود. اما چرا به نظر ساده می‌رسد؟

دلیلش این است که در این سبک به هیچ عنوان غلیظ آرایش نمی‌شود. در هنگام زدن رژ گونه فقط قسمت سیب را با براش آرایش می‌کنند . برای رژ لب از رنگ‌های پر رنگ یا نود به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود.

قیمت انواع لوازم آرایش صورت لوکس و اورجینال

 

آرایش مینیمال

آرایش مینیمال

به طور کلی مینیمال به معنای ساده گرایی است. آرایش سبک مینیمال به سبکی از آرایش می‌گویند که در تلاش است چهره را طبیعی نشان دهد. اغلب افراد برای آرایش روزانه سبک مینیمال را انتخاب می‌کنند؛ چون در موقعیت‌های مختلفی می‌توان با این آرایش حضور داشت.

شما می‌توانید در این سبک آرایشی به راحتی خط چشم را حذف کنید یا اصلا از مژه مصنوعی استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید آنچه که مهم است شادابی پوست شما بوده پس سعی کنید حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

در این سبک ابروها تقریبا پر و طبیعی هستند و از رژ لب نود یا برق لب استفاده می‌شود. رنگ مو هم نقش تعیین کننده‌ای دارد، پس سعی کنید از رنگ مو طبیعی استفاده کنید. در لاک زدن هم از رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

آرایش لایت

آرایش لایت

آیا جشن عروسی مگان مارکل و پرنس هری را به یاد دارید؟ آیا شما نیز مانند بسیاری از افراد گمان می‌کردید، مگان آرایشی ندارد؟ باید بگوییم که میکاپ آرتیست برجسته مگان مارکل برای آرایش مدل لایت بی‌نظیر او، سنگ تمام گذاشت و از همه ابزار آرایشی نیز آستفاده کرد. لایت به نوعی از آرایش صورت می‌گویند که در عین سادگی باید از حداکثر حالت ممکن زیبایی چهره استفاده شود.

در این سبک باید سن کمتر به نظر برسد به همین دلیل زیرسازی پوست اهمیت فوق العاده‌ای دارد. باید با دقت چین و چروک صورت را پوشاند و با استفاده از کانتور قسمت‌هایی از صورت را که نیاز دارد، اصلاح کنید.

در آرایش مدل لایت بعد از زیر سازی پوست به سراغ چشم‌ها باید رفت. سعی کنید از سه رنگ سایه استفاده کرده و اگر زیر چشمتان تیرگی وجود دارد؛ از کانسیلر استفاده کنید. با کشیدن خط چشم نازک و زدن ماسکارا کار آرایش چشم را تمام کنید. برای آرایش لب بهتر است از رنگ‌های گلبهی و نود استفاده کنید.

آرایش سبک

آرایش سبک

برای داشتن آرایشی سبک که اغلب اوقات استفاده می‌کنید باید چند ابزار مهم داشته باشید. به عنوان مثال آبرسان، مرطوب کننده، بی بی کرم و برق لب باید همیشه در کیف لوازم آرایش شما باشد. آرایش‌سبک می‌تواند در عین سادگی آرایش لاکچری به حساب بیایید. در آرایش کره‌ای گفتیم که فقط سیب گونه باید رژ گونه زده شود اما در آرایش‌سبک اینگونه نیست. شما می‌توانید براش را به سمت بالا ببرید و کمی گونه‌ها را بکشید.

برای آرایش چشم ابتدا از کانسیلر و پرایمر استفاده کنید و سپس از از یک یا دو رنگ سایه روشن را پشت پلک اپلای کنید. زدن ماسکارا را فراموش نکنید و سپس به سراغ لب‌های خود بروید. شما می‌توانید از رنگ‌های نود یا برق لب استفاده کنید.

مطالب پربازدید:  آموزش صفر تا صد آرایش محو و زیبا برای انواع صورت‌ها

 

زیبایی در سادگی است…

داشتن چهره زیبا و ساده آرزویی اغلب افراد است. یکی از کارهای بسیار سخت در دنیای آرایش حفظ معصومیت چهره است. در آرایش معصومانه انجام تکنیک‌های آرایشی بسیار مهم و ضروری است. تقریبا همه با با شنیدن کلمه معصومانه یاد آرایش‌های کره‌ای می‌افتیم. آرایش‌هایی که چندان غلیظ نیستند و در عوض پوست بسیار شاداب و جذاب است.

در این روش آرایشی معمولا از خط چشم نازک یا رژهای گلبهی و صورتی بیشتر استفاده می‌شود. برای بانوان داشتن آرایش مدل لایت و زیبا با پوشیدن لباس زنانه شیک کامل می‌شود. نظر شما چیست؟ شما چه سبکی از آرایش را می‌پسندید؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : ladyrefines

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *