بهترین برندهای آرایش مو ایرانی

صنعت آرایش مو در سطح جهانی رشد قابل توجهی داشته است و هر ساله برندهای جدیدی در این حوزه وارد بازار می‌شوند. ایران نیز در زمینه آرایش مو شاهد رشد سریعی بوده و برند‌های محلی نیز با کیفیت بالا و نوآورانه برای تامین نیازهای مشتریان خود وارد عرصه می‌شوند. در این مقاله، به بررسی بهترین برندهای آرایش مو ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

برند ترزمه

بهترین برندهای آرایش مو ایرانی

برند ترزمه یکی از معروفترین برندهای مراقبت از مو در آمریکا است. ترزمه با هدف ارائه محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و اثربخش تاسیس شد. این برند در کنار استفاده از مواد موثر طبیعی، از تکنولوژی روز استفاده می‌کند تا محصولاتی با عملکرد بالا ارائه دهد. ترزمه شامل مجموعه‌ای از محصولات متنوع هست که در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

سرم ضد وزی و درخشان کننده موهای رنگ شده ترزمه Tresemme

سرم ضد وزی و درخشان‌کننده مو ترزمه

در لیست لوازم مو یکی از مهم‌ترین موارد سرم‌های مو هستند که بر‌پایه  عصاره گل کاملیا تولید شده است. این محصول فوق‌العاده از وز شدن مو جلوگیری می‌کند. همچنین، باعث درخشندگی و زیبایی مو خواهد شد. اگر به دنبال داشتن موهای زیبا و خوشبو هستید استفاده از این محصول به شما پیشنهاد می‌شود.

از دیگر مزایای این سرم می‌توان به مواردی مانند تغذیه تارهای مو و حفظ سرزندگی اشاره کرد. این محصول ترکیبی بدون سولفات و پارابن است که برای موهای کراتینی و رنگ شده توصیه می‌شود.

برند نئودرم، یکی از بهترین برندهای آرایش مو ایرانی

برند نئودرم یکی از معروف‌ترین برندهای آرایش مو در ایران است. این برند انواع محصولاتی از جمله شامپو، روغن مو، موم، اسپری و مو بافت را ارائه می‌دهد. این برند با استفاده از جدید‌ترین فرمولاسیون محصولات با‌کیفیت بر‌اساس نیاز مشتری را تولید و به بازار عرضه می‌کند.  به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین برندهای آرایش مو ایرانی شناخته می‌شود.

شیر مو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم

شیر مو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم

از مهم‌ترین علت‌های استفاده از شیر مو کراتینه به‌عنوان لوازم آرایش مو بازسازی و ترمیم مو است. این محصول در خود ترکیباتی مانند کراتین، روغن مورینگا، زایلیتول، پروتئین شیر و پروبیوتیک دارد. داشتن این ترکیبات باعث آب‌رسانی عمیق و تغذیه مو می‌شود،‌ همچنین، زبری و وز بودن مو را از بین می‌برد.

برند نانو گلوبال

برند بیوتی گل به عنوان یکی از پیشروان در زمینه محصولات آرایش مو در برزیل شناخته می‌شود. این برند دارای محصولاتی مانند شامپو، روغن مو، ماسک مو و اسپری حجم دهنده است که باعث براقی و زیبایی موهای شما خواهند شد. همچنین پک کراتین این برند بسیار محبوب است.

اسپری دوفاز نانو گلوبال

اسپری دوفاز نانو گلوبال

این محصول فوق‌العاده مناسب برای مو‌های خشک و شکننده است که باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود و خاصیت کشسانی مو را افزایش می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر سبب بیشتر شدن خاصیت الاستیسیته مو می‌شود.

برند آمالفی

برند آمالفی به‌عنوان یکی از برندهای بزرگ و خوشنام در صنعت آرایش مو شناخته می‌شود. این برند محصولاتی با کیفیت برای شامپو، روغن مو، کرم مو و اسپری حجم دهنده عرضه می‌کند که سبب حفظ سلامتی و جذابیت موهای شما خواهد شد.

کرم حالت دهنده آمالفی

کرم حالت دهنده آمالفی

یکی از بهترین محصولات آرایش مو خارجی کرم حالت دهنده آمالفی اسه که مخصوص بانوان تولید می‌شود. کرم حالت‌دهنده، به‌عنوان نرم‌کننده و ترمیم‌کننده برای موهای آسیب دیده قابل استفاده است. همچنین، از خشکی و موخوره مو جلوگیری می‌کند. از دیگر موارد آبرسانی قوی و حالت دادن به موهای شما است که به استفاده از این محصول می‌توانید موهای درخشانی داشته باشید.

برند فارماسی

فارماسی

برند فارماسی یک برند معتبر و محبوب در زمینه تولید و عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی است. این برند با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، توانسته است جایگاه خود را در بازار بهداشت و آرایش به خوبی پیدا کند.

برند فارماسی همچنین به دلیل رعایت استانداردهای ساخت و کاربردهای علمی در تولید، به عنوان یک برند قابل اعتماد شناخته شده است. همچنین، فروشگاه‌های فارماسی در سطح جهان نسبت به دست‌پذیرفتگی و قابل دسترس بودن خود شهرت دارند.

کرم حالت دهنده مو دکتر سی تونا فارماسی

کرم دکتر سی فارماسی

این محصول مغذی خاصیت ضد وزی دارد و از مو بدون چرب کردن محافظت می‌کند،‌بنابراین، بدون نیاز به آبکشی قابل استفاده است. همچنین،‌ سبب افزایش حالت‌پذیری، نرمی و لطافت مو می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توان گفت بعد از استفاده این محصول موهای ابریشمی و خوش‌حالتی خواهید داشت.

برند ‌اوریفلیم

برند ‌اوریفلیم

برند اوریفلیم یکی از برند‌های معتبر سوئدی است که محصولات متنوعی  را جهت آرایش و سلامت مو به بازار عرضه می‌کنند. محصولات ‌اوریفیلم شامل محصولات پوست، محصولات مو، لوازم آرایش، لوازم بهداشت شخصی و همچنین محصولات بهداشت دهان و دندان است. همچنین، برای هر نوع پوست و نيز نياز های خاص پوست (مانند پیری زودرس)، برند ‌اوریفلیم محصولات فوق‌العاده موثری تولید کرده است.

قیمت انواع محصولات مراقبت و آرایش مو ایرانی و خارجی

 

اسپری ترمیم‌کننده مو سی‌سی ‌اوریفلیم

اسپری ترمیم‌کننده مو

اسپری ترمیم‌کننده مو سی‌سی ‌اوریفلیم از‌جمله لوازم آرایشی بهداشتی که سبب ترمیم مو‎‌های آسیب‌دیده می‌شود. صاحب برند این محصول کشور سوئد است و جزو محصولات آرایش مو خارجی با کیفیت محسوب می‌شود که باعث درخشندگی و جذابیت بیش‌از‌پیش موهای شما خواهد شد.

برند شوآرتزکف

برند شوآرتزکف

اگر به دنبال استفاده از رنگ مو در ترفند آرایش مو هستید، تولیدات برند شوآرتزکف از بهترین پیشنهادات برای شما خواهد بود؛ زیرا استفاده سریع و آسانی دارد. همچنین، با استفاده از آن پوست سر خود را تقویت خواهید کرد و بدون هیچ آسیبی زیبایی را به خودتان هدیه دهید.

کیت رنگ مو شو‌آرتزکف

کیت رنگ مو مردانه

این کیت‌های رنگ دارای فرمولاسیون حاوی مواد معدنی دریایی هستند که سبب ایجاد رنگ طبیعی و تازه در بین تار‌های موی شما خواهد شد. در‌کنار موارد گفته شده تمام موهای سفید شما را پوشش خواهد داد و علاوه‎‌بر‌آن سبب افزایش استحکام مو نیز می‌شود.

برند لور‌آل

برند لورآل در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این برند شامل محصولاتی نظیر لوسیون‌های پاک کننده، کرم‌های ضد چروک، رژلب، رژگونه، لاک ناخن و شامپوهای مخصوص مو است.

رنگ ‌مو لورآل Loreal سری Excellence رنگ بلوند

رنگ ‌مو لورآل Loreal سری Excellence رنگ بلوند

این محصول از‌جمله محصولات خارجی است که برای آموزش آرایش مو و ترفند‌های منحصر‌به‌فرد کاربردی است. از‌جمله ویژگی‌خاص این محصول می‌توان به رنگ زیبا در‌کنار طولانی مدت اشاره کنیم، همچنین، این محصول از پوست سر و پوست شما در برابر مواد شیمیایی حفاظت می‌کند. رنگ مو لورآل حاوی شامپو و سرم مو است که با استفاده از این محصولات به‌راحتی موی زیبا و لطیف داشته باشید.

برند سایوس

برند سایوس تولیدات متنوعی مانند سرم، شامپو و دیگر محصولات پوست و مو را دارد که در‌کنار زیبایی سلامت پوست و مو شما را نیز تضمین خواهد کرد. با محصولات برند سایوس بدون دغدغه به زیبایی فکر کنید.

اسپری متعادل کننده رنگ مو سایوس Syoss

اسپری متعادل کننده رنگ مو سایوس Syoss

اسپری متعادل‌کننده به‌صورت ویژه‌ای برای موهای بانوان فرمولاسیون شده است، این محصول با حجم 100 میلی‌لیتری قابل استفاده در چند سری برای شما خواهد بود و علاوه‌بر زیبایی موهای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به‌شمار می‌رود.

برند سینک گرل

برند سینک گرل در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این برند شامل محصولاتی نظیر لوسیون‌های پاک کننده، کرم‌های ضد چروک، رژلب، رژگونه، لاک ناخن و شامپوهای مخصوص مو است. از محصولات آرایشی این برند می‌توان به نمونه زیر اشاره کنیم.

گچ مو سکه‌ای سینک گرل

گچ مو سکه‌ای سینک گرل

این محصول به‌صورت جداگانه یا ترکیبی قابل استفاده است که مو به‌راحتی از گچ مو رنگ می‌گیرد، همچنین، باید بدانید که تولید گچ مو کاملا طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام شده است. بنابراین،‌ برای داشتن یک رنگ موقت زیبا در کمترین زمان ممکن انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌آید.

مطالب پربازدید:  مدل‌های آرایش مو با روسری برای انواع موهای کوتاه و بلند

 

راز داشتن موهایی جذاب؛ با بهترین برندهای آرایش مو ایرانی و خارجی

در زمینه آرایش مو، هر یک از برند‌های معروف و مطرح، مجموعه‌ای از محصولات با کیفیت و متنوع را عرضه می‌کنند. برند‌های آرایش مو ایرانی مانند نئودرم، مارال که از بهترین برندهای آرایش مو ایرانی هستند، با استفاده از تکنولوژی و مواد موثر، به نیازهای مشتریان در داخل کشور پاسخ می‌دهند.

همچنین برند‌های آرایش مو خارجی معروف نظیر لورال، اوریفلیم و ترزمه با تجربه و تکنولوژی پیشرو در صنعت آرایش مو، محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا تولید می‌کنند. در انتخاب بین برند‌های مختلف، می‌توانید بر اساس نیازها و متناسب با نوع موی خود، بهترین برند را انتخاب کنید.

 

منبع : starngage

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *