میکاپ ایتالیایی بی‌نقص

بدون شک زیبایی عنصری است که تمامی افراد به دنبال آن هستند. زنان، مردان، دختران و پسران جوان در هر سن و سالی به دنبال زیبایی خواهند بود. یکی از روش‌های زیبا دیده شدن را می‌توان آرایش دانست. میکاپ ایتالیایی، هندی، عربی، خلیجی و … همگی از انواع آرایش در سراسر دنیا به شمار می‌روند که مردم هر سرزمین به پیروی از فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه به آن‌ها برای جذاب شدن روی می‌آوردند.

با گسترش تکنولوژی و افزایش علاقمندی مردم به مفهوم زیبایی، مردم به آموزش میکاپ صورت و مو برای جلوه بیشتر پرداختند. هر ساله مدل‌هایی به عنوان ترند در دنیای مد و فشن مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد. در این مقاله به مدل آرایش ایتالیایی و ایده‌های جذاب مرتبط با آن خواهیم پرداخت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عکس مدل آرایش ایتالیایی

میکاپ ایتالیایی به چه شکلی است؟

مدل‌های آرایشی که این روزها بسیار محبوب هستند و به اصطلاح ترند شده‌اند، میکاپ‌های لایت كه با چندین رنگ کرم پودر، کانسیلر و سایه به زاویه‌سازی صورت می‌پردازند، آرایش‌های اروپایی هستند که در عین زیبایی و سادگی جذابیت چهره افراد را چند برابر خواهند کرد. مدل‌های میکاپی که با رژ لب مات و ابروهای پرپشت شناخته می‌شوند، میکاپ ایتالیایی خواهند بود.

به طور کلی زنان ایتالیایی بر این باور هستند که هرچه کمتر به مدل ابرو دست برده شود، زیبایی بیشتری به دست خواهد آمد. ایتالیایی‌ها معتقد هستند که زیبایی طبیعی یا به اصطلاح نچرال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل مهم است که لایف استایل مورد توجه قرار گیرد.

آموزش میکاپ ایتالیایی در ادامه

ایتالیایی‌ها برای داشتن پوستی نرم و لطیف تلاش زیادی می‌کنند. استفاده از کرم‌ ضد آفتاب و مرطوب کننده به امری عادی و روتین در میان آن‌ها تبدیل شده است. با گذشت زمان و اهمیت و جایگاه ویژه پوست استفاده از انواع کرم‌های آبرسان، ضدچروک، ضد پیری و مرطوب‌کننده برای داشتن چهره‌ای شاداب، جوان و زیبا الزامی تلقی می‌شود. داشتن پوستی نرم به عنوان زمینه‌ای مناسب برای میکاپ ایتالیایی امری ضروری به شمار می‌رود.

بهترین محصولات مراقبت از پوست

ترفندهایی برای داشتن میکاپ جذاب ایتالیایی

برای داشتن میکاپ ایتالیایی جذاب همانطور که عنوان شد، داشتن ابروهای پرپشت و رژ لب مات از مهم‌ترین موارد به شمار می‌رود. در ادامه به برخی دیگر از این ترفندها می‌پردازیم.

1- پوست نرم و لطیف

یکی از عوامل تعیین کننده در مدل آرایش ایتالیایی پوستی نرم، شاداب و لطیف است به گونه‌ای که بتواند جوش، کک و مک، چین و چروک‌های پوست را پوشش دهد. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی کیکو میلانو که از محصولات مرغوب در زمینه آرایش صورت و بدن هستند با کیفیت بالای خود توانایی هدیه کردن زیبایی به تمامی افراد را  دارد. تنوع بالای سایه و رنگ‌های بی‌نظیر این برند محبوبیت بالایی را در پی داشته است به نحوی که این نام معتبرآرایشی را به مک ایتالیایی نیز می‌شناسند.

استفاده از محصولات اورجینال Kiko Milano موجب بهترین میکاپ عروس در سالن‌های زیبایی شده است و طرفداران زیادی به خود جذب می‌کند

2- رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب در آرایش ایتالیایی افراد یا به صورت تخصصی در آرایش ایتالیایی عروس همواره مورد توجه بوده و خواهد بود. رنگ قرمز رژ از محبوب‌ترین رنگ‌ها در پالت و انواع رژ لب‌های برندهای ایتالیایی محسوب می‌شود. همچنین رنگ‌های براق و تیره کمتر در میکاپ ایتالیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برند دبورا میلانو که یکی از معروف‌ترین برندهای این کشور به شمار می‌رود به این موضوع اهمیت می‌دهد. کیفیت دیگر محصولات آرایشی این برند سبب محبوبیت و مقبولیت آن در میان مردم سراسر جهان شده است.

استفاده از رژ لب‌های مات Deborah Milano به جای انواع براق آن در میکاپ ایتالیایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

3- سایه‌ رنگ روشن

استفاده از آرایش چشم‌ به رنگ روشن و لایت که در میکاپ عروس ایتالیایی چشم‌‌نوازی می‌کند با استقبال افراد زیادی از جمله سلبریتی‌ها مواجه شده است. محصولات ارگانیک و طبیعی برند PuroBio با اخذ مجوز از CCPB که انجمن محصولات ارگانیک ایتالیا محسوب می‌شود به ارائه لوازم آرایشی طبیعی و خالص پرداخته است. با توجه به تست برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی روی حیوانات این نام معتبر بدون استفاده از مواد مضر و غیرطبیعی محصولاتی عاری از هرگونه مواد حساسیت‌زا و دوست‌دار پوست تولید می‌کند.

محصولات متنوع برند ایتالیایی PuroBio به دلیل به کار برده شدن مواد طبیعی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

4- زیرسازی مناسب پوست

هرچه زیرسازی بهتری برای پوست پیش از آرایش صورت پذیرد، دوام و کیفیت بهتری به میکاپ افراد خواهد بخشید. میکاپ لایت با اهمیت به سلامت پوست به فراهم کردن بستری مناسب برای میکاپ ایتالیایی درجه 1 می‌اندیشد. Collistar که از نام‌های آشنا و قدیمی لوازم آرایشی محسوب می‌شود با ارائه محصولات مرغوب و باکیفیت خود موفق به کسب بالاترین رتبه فروش در بازار جهانی شده است. بدون شک کیفیت بی‌نظیر این لوازم آرایشی موجب محبوبیت و مقبولیت آن می‌شود.

کلی‌استار با ارائه محصولات ضدچروک و ضد پیری متناسب با انواع پوست به تعداد طرفداران میکاپ ایتالیایی می‌افزاید.

5- آرایش چشم

اگرچه در میکاپ ایتالیایی آرایش لایت مورد توجه و اهمیت است، ولی باید در نظر داشت آرایش چشم‌‌ با خط چشم‌های گربه‌ای همیشه از محبوبیت بالایی در میکاپ صورت ایتالیایی‌ها برخوردار بوده است.

italian makeup02 min - 10 ایده جذاب برای داشتن یک میکاپ ایتالیایی بی‌نقص

استفاده از محصولات و لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت که در کنار زیبایی سلامت و جوانی چشم، مژه و پوست اطراف دور چشم را به خطر نیاندازد، همواره مورد توجه بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش از جمله مولاک است. این برند که محصولات با کیفیت خود را بدون تست حیوانی که باعث آزار و اذیت حیوانات بی‌گناه می‌شود را روانه بازار کرده که طرفداران زیادی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:  چطور بی‌نقص خط چشم بکشم؟

6- پوست برنزه

باتوجه به موقعیت جغرافیایی ایتالیا افراد با پوست بدن تیره و برنزه در میان آن‌ها بیش از سایر کشورهای اروپایی به چشم می‌خورند. البته که این افراد بدون واهمه از کرم‌های ضد آفتاب و لوسیون‌های مرغوب برای جلوگیری از آسیب‌های پوستی بهره می‌برند. برند Pupa Milano در آغاز کار خود به صورت تخصصی به تولید لوسیون‌های جادویی پرداخت. در ادامه با تلاش و پیشرفت در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید.

یکی از نکات مهم در میکاپ ایتالیایی پوشاندن لکه‌های صورت و کک و مک با کرم پودرهای تخصصی و مرغوب است که یکی از آن‌ها را می توان کرم پودر درماکول عنوان کرد. این محصول با کیفیت بالا و پوشانندگی عالی می‌تواند زیرسازی عالی برای میکاپ شیک افراد را فراهم کند. کانسیلر، کرم پودر و دیگر محصولات پوستی با کیفیت می تواند به داشتن آرایشی جادویی کمک کند.

رنگ برنزه در میکاپ ایتالیایی کاربرد فراوان دارد.

7- رنگ نود

رنگ نود و کاربرد زیاد آن که در میکاپ و استایل‌های روز دنیا قابل مشاهده است، پیشینه‌ای ایتالیایی دارد. طراحان مد و استایل در این کشور با پرداختن به طراحی و تولید لباس، کیف، کفش و لوازم آرایشی با رنگ‌های خنثی یا اصطلاحا نود ترکیب جدیدی برای دوست‌داران زیبایی رقم زده‌اند.

علاوه بر سایه و رنگ پوست رژ لب‌‌های رنگ نود نیز طرافداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. یکی از دلایل میکاپ ایتالیایی را می‌توان خنثی بودن رنگ صورت با ترکیبات تیره و روشن کرم، کانسیلر و سایه دانست که موجب بیشتر دیده شدن آرایش چشم‌ها خواهد شد.

رنگ نود به دلیل خنثی بودن قابلیت هماهنگی با تمامی رنگ‌ها را خواهد داشت.

8- مدل مو‌های نامرتب

همانطور که در اکثر مجله‌های مد و فشن ایتالیایی قابل مشاهده است، مدل‌‌ها با موهایی با حالت نامرتب و طبیعی دیده می‌شود. این موهای نامنظم و به هم ریخته در عین نامرتب بودن دارای زیبایی منحصر به فردی است. در واقع می‌توان گفت دوران استفاده از اسپری مو و ژل موهای سنگین به پایان رسیده و عصر جدید بیشتر خواهان زیبایی طبیعی و بی‌دردسر است.

قیمت بهترین محصولات مراقبت مو

حالت نامرتب بخشیدن به مو ترندی است که شامل میکاپ ایتالیایی می‌شود و در میان جوانان طرفداران مخصوص به خود را دارد.

9- مراقبت و رسیدگی کامل

برند Diego Dalla Palma با هدف زیبایی به تولید محصولات آرایشی سطح بالا اقدام می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این نام معتبر را می‌توان عملکرد همه‌جانبه لوازم آرایشی آن دانست. همانطور که پیش‌تر نیز عنوان شد، زیبایی طبیعی که مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است با مراقبت‌های پوستی و استفاده از محصولات مرغوب و باکیفیت میسر خواهد شد. استفاده از کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب، آبرسان و … که سبب جوانسازی پوست و احساس شادابی می‌شود با محصولات این برند معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر:  روتین پوست بعد از حمام مخصوص یک خانم لاکچری

برند Diego Dalla Palma با ارائه محصولات مقرون به صرفه ولی معتبر توانسته است رضایت افراد زیادی را در سراسر دنیا جلب کند.

10- روغن زیتون

روغن زیتون از اصلی‌ترین سمبل‌های ایتالیایی است در واقع می‌توان گفت هوا را از یک ایتالیایی بگیر اما روغن زیتون را نه!

یکی از محصولاتی که برای رسیدگی به سلامت پوست و مو در میان ایتالیایی‌ها رواج بسیاری دارد، روغن زیتون است. این روغن مفید که تهیه جنس اصل آن از مراکز معتبر مقدور خواهد بود سبب درخشندگی و جلوگیری از آسیب موها می‌شود. گنجاندن روغن زیتون‌های اورگانیک در رژیم غذایی به سلامت و زیبایی پوست کمک بزرگی می‌کند.

روغن زیتون در زیبایی ایتالیایی بسیار نقش مهمی دارد.

خرید لوازم آرایشی اورجینال برای میکاپ ایتالیایی از فروشگاه آنلاین مدیسه

خرید تمامی لوازم آرایش اورجینال از برندهای ایتالیایی معتبر و مرغوب از جمله PuroBio، Kiko Milano، Mulac و … می‌تواند گام اول درست برای داشتن یک میکاپ ایتالیایی عالی محسوب شود. گریم عروس به سبک ایتالیایی که امروزه طرفداران بی‌شماری دارد، با محصولات اصل صورت می‌گیرد.

این روزها که به دلیل تنوع بالای محصولات آرایشی امکان تشخیص لوازم اصل از تقلبی کمی سخت به نظر می‌رسد، خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند راه را سهل و آسان کند. خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و مرغوب از برندهای ایتالیایی از فروشگاه مدیسه امکان‌پذیر خواهد بود. مدیسه نه تنها اطمینان و رضایت‌خاطر از خرید محصولات اصل و با کیفیت را برای شما ممکن می‌سازد، بلکه به دلیل صرف زمان کمتر برای گشت و گذار در بازار و ترافیک مسیر تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مطالب کاربردی:  مدل‌های محبوب آرایش اسموکی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “10 ایده جذاب برای داشتن یک میکاپ ایتالیایی بی‌نقص

  1. ویدا گفت:

    ایده های شیک و زیبایی بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *