عکس جید رولر

هر روز در زمینه زیبایی پوست و مو وسیله‌ای وارد بازار می‌شود که به نحوی به سلامتی و جوانی پوست کمک می‌کند. تعدد این وسیله‌ها به خاطر تمایل روزافزون مردم به جوان و زیبا نگه داشتن پوست است. به خاطر پاسخ به این نیاز این دستگاه‌ها نیز ابداع می‌شوند.

یکی از وسایل جید رولر است که برندهای مختلفی آن را تولید می‌کنند. در این مقاله ما قصد داریم که این وسیله را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده و فواید آن را هم توضیح دهیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جید رولر چیست؟

جید رولر در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده است. این وسیله نوعی ماساژور سنگی است. سر این دستگاه به شکل غلتک است و قابلیت چرخش دارد. سنگی که در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سنگ یشم است. با غلتاندن این دستگاه روی صورت، خون در رگ‌ها به جریان خواهد افتاد و عضلات را ماساژ می‌دهد. می‌توانید برای از بین بردن پف زیر چشم هم از آن استفاده کنید. 

عکس جید رولر به عنوان یک وسیله جانبی زیبایی

فواید استفاده از این وسیله چیست؟

به خاطر فوایدی که این وسیله دارد، استفاده از آن در میان مردم به محبوبیت زیادی رسیده است. در این قسمت از مقاله به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فواید استفاده از جید رولر

  • افزایش جریان خون

وقتی شما این وسیله را روی صورت خود به حرکت درمی‌آورید، در واقع آن را ماساژ می‌دهید. با ماساژ دادن خون به حرکت در می‌آید. در طول روز و تحت تأثیر استرس و خستگی روزانه پوست ما نمی‌تواند به اندازه کافی اکسیژن را وارد خود کنید. 

با این وسیله خستگی عضلات از بین می‌رود. افزایش جریان خون سبب می‌شود پفی که در صورت شما به وجود آمده است، ناپدید شود. 

  • بر طرف کردن ناراحتی‌های پوستی

با ماساژی که این وسیله روی صورت شما ایجاد می‌کند، می‌تواند ناراحتی‌های پوستی مانند پف زیر چشم را از بین ببرد. نه تنها پف این قسمت از صورت از بین می‌رود، بلکه به از بین بردن آثار چین و چروک ریز صورت نیز کمک می‌کند. 

  • بهبود عملکرد غدد لنفاوی

از مهم‌ترین فوایدی که این وسیله‌ها برای پوست خواهند داشت، بهبود در عملکرد غدد لنفاوی است. این بهبودی در اثر ترشحات اضافی غدد لنفاوی اتفاق می‌افتد. زمانی که مواد اضافه از این غدد بیرون بریزند، تنش از روی اعضایی که جید رولر روی آن‌ها استفاده شده است، از بین می‌رود.

جید رولر در از بین بردن احساسات منفی موثر است

  • از بین بردن احساسات منفی

علاوه بر فوایدی که این وسیله روی جسم و پوست شما دارد، می‌توانید از آن برای سلامت روان خود نیز استفاده کنید. سنگ‌ها می‌توانند روی خلق و خوی انسان‌ها تأثیر مثبت بگذارند. همینطور زمانی که آن را روی صورت خود به حرکت در می‌آورید، احساس آرامش روانی خواهید داشت.

  • افزایش تأثیر مواد مراقبتی پوست

این روزها بسیاری از مردم انواع روغن‌ها و کرم‌ها را به صورت خود می‌زنند و با دست آن‌ها را ماساژ می‌دهند تا به‌طورکامل وارد پوست شود. با استفاده از این وسیله شما می‌توانید بدون این که فشاری به صورت خود وارد کنید، این مواد را به عمق بافت صورت خود برانید. به این ترتیب این کرم‌ها عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد. توجه داشته باشید که جید رولر را همراه با مواد مراقبتی پوست مصرف کنید.

لیست قیمت محصولات مراقبت پوست

تحریک کلاژنسازی

کلاژن یکی از پروتئین‌های مورد نیاز بدن است که نقش مهمی در بازسازی و جوانی پوست ایفا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این وسیله بافت پوست را تحریک کنید که کلاژن بیشتری تولید کند.

چگونه از این وسیله استفاده کنیم؟

در این قسمت شیوه استفاده از این دستگاه را به شما توضیح خواهیم داد که با استفاده درست از آن بهترین نتیجه حاصل شود و از خرید آن احساس پشیمانی نکنید.

  • پوست را آماده کنید

برای آماده کردن پوست صورت می‌توانید شب‌ها از انواع سرم‌ها و کر‌م‌های مراقبتی پوست استفاده کنید. صبح بعد از بلند شدن از خواب می‌توانید مجددا کرم‌های مخصوص روتین پوست خود را اعمال کنید. سپس جید رولر را روی صورت بغلتانید. 

نکته بسیار مهم در استفاده از این وسیله قرار دادن آن در یخچال است. زیرا خنکی سنگ تأثیر مثبت روی پوست می‌گذارد.

  • از گردن شروع کنید

به جای این که از صورت شروع کنید، این کار را از گردن آغاز کنید و آن را به سمت بالا حرکت دهید. کناره‌های گردن نیز باید ماساژ داده شود. قسمتی از صورت که نباید فراموش شود، زیر خط فک است. از این قسمت به سمت چانه حرکت کنید.

  • صورت را ماساژ دهید

بعد از گردن نوبت به صورت می‌رسد. ماساژ باید به شکل بالا و خارج از مرکز باشد. در ادامه این وسیله را در پشت گوش‌ها و به طرف ترقوه به حرکت درآورید. مراقب باشید فشار بیش از حد ایجاد نکنید، چون به مویرگ‌ها آسیب وارد می‌شود.

  • استفاده از جید رولر کوچک

می‌توانید از جید رولر کوچک برای قسمت‌های مربوط به اطراف چشم خود استفاده کنید. کوچک بودن آن اثرگذاری بیشتری دارد. البته در استفاده از جید رولرها به اطراف چشم دقت کنید که فشار زیادی به آن‌ها وارد نشود، چون بسیار ضعیف هستند و آسیب خواهند دید.

جید رولر با اندازه‌های مختلف وجود دارد.

  • جید رولر را تمیز نگه دارید

بعد از هر بار استفاده از این وسیله حتما آن را تمیز کنید و بشویید. موادی که بعد از استفاده روی آن باقی می‌مانند، ممکن است در استفاده بعدی باعث حساسیت شوند. 

جید رولر را وقتی به خوبی تمیز شده است روی صورت خود استفاده کنید.

  • مواد مراقبتی دیگر را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید بهترین نتیجه از این وسیله حاصل شود، نباید از آن به تنهایی استفاده کنید. بلکه درکنار آن از انواع سرم‌ پوست و روغن‌های مخصوص پوست نیز باید بهره‌مند شوید. این مواد به عمق پوست نفوذ می‌کنند و تأثیر خود را روی پوست بهتر نمایش می‌دهند. 

چه زمانی از این وسیله استفاده کنیم؟

زمان خاصی برای استفاده از این وسیله در نظر گرفته نشده است. در طول شبانه روز می‌توانید از آن استفاده کنید. مهم است که قبل از استفاده آن را در یخچال قرار داده باشید و سنگ آن را در حالی که خنک است، روی صورت خود بغلتانید. سرما کمک می‌کند پف صورت بهتر گرفته شود.

آیا جید رولر عوارضی هم دارد؟

اگر از این وسیله به درستی استفاده شود، عوارضی در پی نخواهد داشت، اما استفاده نادرست از آن باعث پخش شدن باکتری و عفونت روی پوست خواهد شد. اگر آکنه یا اگزما روی پوست خود دارید، این وسیله برای شما کارساز نخواهد بود.

عوارض جید رولر

در این مقاله به یکی از بهترین وسیله‌هایی که برای مراقبت از پوست ابداع شده است، اشاره کردیم. جید رولرها وسیله‌هایی هستند که در دو سر آن‌ها سنگ‌هایی غلتان قرار داده شده است که با به حرکت درآوردن آن‌ها روی پوست می‌توانید از فواید آن که در متن به آن‌ها اشاره کردیم، بهره‌مند شوید. 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *