20 طرح ناخن نگین دار لاکچری مخصوص بانوان شیک و سخت پسند

سال جدید، فصل جدید و ایده‌های جدید طراحی ناخن منتظر شما هستند. جدیدترین طراحی‌های ناخن برای سال 1402 طرح ناخن نگین دار است. این طرح با انواع نگین‌های ساده و رنگی روی رنگ‌های شاد و لایت قابل طراحی است.

طراحی ناخن نگین دار یکی از ایده‌های خلاقانه برای دیزاین ناخن‌ها است و شما می‌توانید با کمک لاک‌ها با رنگ‌های متنوع و نگین‌های زیبا دیزاین حرفه‌ای و مجلسی را برای ناخن‌های خود داشته باشید و در مهمانی‌ها و مجالس به روز و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای طراحی کردن ناخن‌ها ایده‌های زیادی وجود دارد که طراحی ناخن با نگین و طراحی ناخن با تور از انواع روش‌های کاربردی و جدید است و این مدل دیزاین‌ها برای خانم‌هایی که تمایل دارند مدل دیزاین ناخن‌هایشان حرفه‌ای و متفاوت‌تر به نظر برسند می‌توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

فرقی نمی‌کند که قصد کاشت یا ژلیش ناخن‌هایتان را دارید، تنوع طرح‌ کاشت ناخن نگین‌دار برای ناخن‌های شما بسیار زیاد است. اگر عاشق رنگ‌ها و طرح های ساده هستید، از رنگ‌های لایت و نگین‌های ساده استفاده کنید؛ اما اگر عاشق زرق و برق و طراحی‌های مدرن هستید از زیبایی نگین‌های رنگی غافل نشوید. در اینجا برخی از جدیدترین طرح‌های ناخن نگین‌دار را به شما معرفی می کنیم.

طرح ناخن نگین دار شیک

طرح ناخن نگین دار شیک

یکی از ایده‌های خلاقانه طرح ناخن استفاده از نگین و اکریلیک روی رنگ‌های لایت به ویژه کرمی است. طرح ناخن نگین‌دار شیک برای کسانی که به دنبال ایده‌های جذاب و جدید هستند، انتخابی عالی است. این مدل برای مراسم‌های عروسی بهترین انتخاب است.

 طرح ناخن نگین دار ساده

 طرح ناخن نگین دار ساده

یک مدل‌های طراحی ناخن نگین‌دار فوق‌العاده برای ناخن‌های با مدل کوتاه طرح ناخن نگین‌دار ساده روی زمینه رنگ صورتی کم‌رنگ است. این نوع طراحی ناخن به راحتی با لباس‌های شما ست می‌شود. این طرح برای خانم‌های سخت پسند بهترین ایده است.

طرح ناخن نگین‌دار روی ترکیبی از رنگ های سبز و آبی

طرح ناخن نگین دار روی ترکیبی از رنگ های سبز و آبی

اگر از مدل‌های تکراری ناخن خسته شده‌اید، به شما طرح ناخن نگین‌دار جدید را پیشنهاد می‌کنیم. طراحی نگین روی رنگ‌های لاک سبز و آبی زیبایی خارق‌العاده‌ای به ناخن‌های شما می‌دهد. اگر برای ناخن‌های بلند به دنبال طرح ناخن شیک و باکلاس هستید، حتما از این ایده استفاده کنید.

طراحی ناخن نگین‌دار روی رنگ‌های لایت

طراحی ناخن نگین دار روی رنگ‌های لایت

یکی از ترندهای سال جدید طرح ناخن نگین‌دار روی رنگ‌های لایت است. رنگ صورتی بهترین انتخاب برای این طرح است. اگر مدل ناخن‌تان کوتاه است حتما از این طرح ایده بگیرید.

طراحی ناخن با ترکیبی از رنگ‌های لایت و نگین‌دار

طراحی ناخن با ترکیبی از رنگ های لایت و نگین دار

یکی از بهترین ایده‌ها برای طراحی ناخن، استفاده از چند رنگ لایت و ملایم کنار هم است. این رنگ‌ها را با دیزاین نگینی می‌توانید به یکی از طرح‌های شای بخش تبدیل کنید. رنگ سفید و صورتی بهترین ترکیب برای طرح ناخن نگین‌دار است.

طراحی ناخن نگین‌دار با رنگ مشکی مات

طراحی ناخن نگین دار با رنگ های شاد

رنگ مشکی مات یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای ناخن هاست. برای طرح ناخن نگین‌دار می توانید از رنگ زمینه‌ای مشکی مات با دیزاین نگینی استفاده کنید.

طرح ناخن نگین‌دار برای سلیقه‌های خاص

طرح ناخن نگین‌دار برای سلیقه‌های خاص

طرح ناخن نگین‌دار با تلفیقی از رنگ‌های شاد، زیبایی بی نظیری به ناخن‌هایتان خواهد داد. این طرح منحصر به فرد قابل ست‌کردن با انواع لباس‌های بهاری شماست.

طرح ناخن نگین‌دار با طراحی منحصر به فرد

طرح ناخن نگین‌دار با طراحی منحصر به فرد

بهار بهترین فرصت برای بهره‌گیری از رنگ‌های ملایم برای استایل و ناخن‌ها است. این فصل جان می‌دهد برای استفاده از رنگ‌های روح بخش. طرح ناخن نگین‌دار ساده با زمینه‌ای از رنگ طوسی زیبایی خیره‌کننده‌ای به ناخن‌های شما خواهد داد.

طراحی ناخن با رنگ بنفش

طراحی ناخن با رنگ بنفش

رنگ بنفش یکی از رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. این رنگ را با یک طرح ناخن نگین‌دار ساده می‌توانید زیباتر کنید.

طرح ناخن نگین‌دار برای ناخن‌های بلند

طرح ناخن نگین‌دار برای ناخن‌های بلند

ناخن‌های بلند برای اینکه بهتر و زیباتر دیده شوند به طراحی منحصر به فردتری نیاز دارند. طرح ناخن نگین‌دار شیک بهترین انتخاب برای ناخن‌های بلند شماست.

لیست قیمت انواع محصولات آرایش ناخن باکیفیت

 

 طرح ناخن نگین‌دار برای ناخن های کاشت شده

 طرح ناخن نگین دار برای ناخن های کاشت شده

اگر قصد دارید برای ناخن‌های خود کاشت ناخن نگین‌دار را انجام دهید و به دنبال جدیدترین ایده‌های طراحی ناخن هستید، از رنگ آبی نفتی غافل نشوید. ترکیب این رنگ با طرح ناخن نگین‌دار، یکی از شگفت‌انگیزترین طرح‌های بهاری است.

طراحی ناخن بهاری با رنگ کرمی

طراحی ناخن بهاری با رنگ کرمی

اگر عاشق رنگ‌های لایت و طراحی‌های ساده و شیک هستید، برای شما یک ایده بی‌نظیر داریم. ترکیب زمینه با رنگ کرمی با دیزاین نگین، یکی از جدیدترین طرح ناخن نگین‌دار است.

طرح شیشه‌ای روی ناخن

طرح شیشه‌ای روی ناخن

یکی از شیک‌ترین مدل‌های ناخن با طرح ناخن نگین‌دار استفاده از طرح شیشه‌ای روی ناخن و دیزاین با نگین است. این نوع ناخن برای مهمانی‌ها و مراسم‌های عروسی انتخاب فوق العاده است.

نگین روی لاک صورتی ملایم

نگین روی لاک صورتی ملایم

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دختران رنگ صورتی است که همیشه مد است و هیچ گاه تکراری نمی‌شود. حالا دیزاین این رنگ با نگین را تصور کنید که چه زیبایی‌ای خلق می‌کند.

طراحی ناخن طوسی

طراحی ناخن با ترکیبی از رنگ های روشن و تیره

اگر از رنگ‌های یکنواخت و تکراری برای ناخن‌هایتان خسته شده‌اید، برای شما یک ایده جدید داریم. استفاده از رنگ‌ طوسی در کنار طراحی با نگین، ناخن‌های شمار بسیار زیباتر نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط:  40 مدل ترند دیزاین ناخن 2023 جدید

 

طراحی ناخن نگین دار مدل تابوتی

طراحی ناخن نگین دار با زمینه سرخابی

استفاده از نگین برای طراحی روی این مدل، یکی از جدیدترین طرح ناخن نگین‌دار برای بهار است.

طراحی ناخن نگین‌دار با رنگ یاسی

طراحی ناخن نگین دار با رنگ یاسی

طرح ناخن نگین‌دار با رنگ یاسی و دیزاین اکریلیک با طرح گل یکی از بهترین طرح‌های ناخن برای بهار است.

طراحی ناخن فول نگین

طراحی ناخن نگین دار با فرنچ

طرح ناخن فول نگین رنگی، یکی از جذابترین ایده‌های بهاری برای ناخن‌های شماست.

طرح ناخن نگین دار با ترکیبی از نگین و اکریل

طراحی ناخن نگین دار

استفاده از نگین و اکریل برای درخشان‌تر شدن رنگ‌های لایت، بهترین ایده است. با انتخاب این مدل، به زیباتر شدن ناخن‌هایتان کمک می‌کنید.

طرح کاشت ناخن نگین دار زرشکی

 طراح ناخن زرشکی نگین‌دار

اگر عاشق طرح‌های ساده و رنگ‌های تیره هستید، بهترین ایده برای ناخن شما، ترکیب رنگ زرشکی و طرح نگین‌دار ساده است. این ایده با دیزاین اکریلیک روی ناخن‌ها، بهترین طرح برای ناخن‌های کوتاه شماست.

مدلهای طراحی ناخن نگین دار ساده

مطالب کاربردی :  لنز ناخن چیست و چگونه انجام دهیم

 

ایده‌های متنوعی برای طراحی ناخن نگین دار جدید وجود دارد، این طرح با ترکیبی از رنگ‌ها و مدل‌ها دیزاین می‌شود. از رنگ‌های لایت بهاری گرفته تا رنگ‌های شاد متنوع را می‌توانید با نگین طراحی کنید. اگر از طرح‌ها و رنگ‌های تکراری در زمستان خسته شده‌اید، بهار بهترین فرصت برای استفاده از این طرح‌های بهاری و فرح بخش است.

این مدل‌ها بهترین و جدیدترین ایده‌های طرح ناخن بود که در اینجا به شما معرفی کردیم. همچنین اگر قصد دارید که خودتان طراحی را انجام دهید، باید لوازم طراحی را از فروشگاه آنلاین یا فیزیکی تهیه کنید و سپس چندین بار طرح را روی مدل امتحان کنید و در نهایت روی ناخن‌های خود بزنید. همچنین برای خرید وسایل باید دسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی را جستجو کنید که به محصولات مورد نظر خود دست یابید.

 

منبع : beautybigbang

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *