با کفتان و 10 مدل کفتان جذاب آشنا شوید

هر لحظه که می‌گذرد نام مدل جدیدی از لباس را می‌شنویم. البته بسیاری از این مدل‌ها سالیان قبل پوشیده می‌شدند اما کسی فکرش را نمی‌کرد که دوباره به دنیای مد و فشن بازگردند. یکی از این مدل‌ها کفتان نام دارد. لباسی که آستین‌های بلند داشته و قد آن نیز بلند در نظر گرفته می‌شود. در زمان‌های بسیار دور اغلب آقایان از این لباس استفاده می‌کردند. اما امروزه شاهد این هستیم که بانوان نیز علاقه فراوانی به پوشیدن لباسی راحت و آزاد دارند. از این رو دوباره این استایل جذاب وارد دنیای مد شده است. اگر دلتان می‌خواهد بیشتر در این باره بدانید پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

کفتان چیست؟

کفتان چیست

آیا تا کنون به ترکیه سفر کرده‌اید؟ آیا به موزه Top Kapi در استانبول سر زده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است حتما مجموعه شگفت آوری از این مدل را که در سالیان دور پادشاهان و سلاطین بر تن می‌کردند، دیده‌اید. این مدل لباس در مجموع بسیار ساده بوده اما از پارچه‌های گران‌قیمت تهیه می‌شد. زیرا هر کسی اجازه پوشیدن این لباس را نداشت. در رم باستان جنگاورانی که پیروز به خانه بازمی‌گشتند اجازه پوشیدن این مدل لباس را در کنار افراد مهم سیاسی داشتند. امروزه اما این لباس دیگر نه نشان دهنده موقعیت خاص سیاسی و اجتماعی بوده و نه کاملا ساده است. بلکه طراحان بزرگ دنیای مد توانستند با ایجاد تنوع انواع زیبایی از این مدل را به بازار عرضه کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جالب است بدانیم که قدمت پوشیدن این لباس به کشور ایران بازمی‌گردد. اولین بار ایرانیان بودند که این مدل را برای افراد بانفوذ و قدرتمند طراحی کردند. بعد از گذشت زمان این مدل به کشورهای دیگر مانند رم باستان راه یافت. حتما شما نیز این مدل لباس را هم اکنون بر تن اعراب میبینید. مدل لباس عربی در واقع برگرفته از پوششی است که درباریان اندولس بر تن می‌کردند. زیرا بسیار بلند قد بوده و نیازمند کمربند است.

انواع کفتان

امروزه این لباس به یکی از بزرگترین مدل‌های ترند تبدیل شده است. این لباس شکیل به بانوان جلوه خاصی می‌بخشد و بر تن نیز بسیار راحت است. این مدل یک لباس از نوع آزاد و گشاد بوده که بیشتر مورد استفاده لباس‌های ساحلی بوده است. اما امروزه، شما می‌توانید در هر مناسبت و موقعیتی با این مدل حاضر شوید. در ادامه به چند نمونه از انواع آن اشاره خواهیم کرد.

Short Night Kaftan

Short Night Kaftan

افراد زیادی هستند که عاشق پوشش‌های کوتاه و راحت هستند، برای چنین افرادی این نوع خاص بهترین است. شما می‌توانید با پوشیدن این مدل چشمان هر کسی را به سمت خود جلب کنید. این مدل شما را عالی جلوه خواهد داد. این مدل بیشتر در رنگ‌های مشکی، قرمز، سفید، آبی و سرمه‌ای تهیه می‌شود که شما را جذاب می‌کند. اگر اهل پوشیدن رنگ‌های روشن نیستید، این مدل برای شما مناسب است. یک پوشش جسورانه و نفس‌گیر که زیبایی شما را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید این مدل را امتحان کنید و در عین حال احساس راحتی داشته باشید.

Deep Neck Kaftan

انتخاب بازیگران هالیوود

این مدل انتخاب بسیاری از بازیگران هالیوود است. اگر شما هم به طرح گردن عمیق علاقه دارید، این مدل بهترین انتخاب برای شما است. می‌توانید آن را بپوشید و ظاهری خیره کننده داشته باشید زیرا ترکیبی عالی از استایل و ترند روز است. اگر می‌خواهید با ظاهری برازنده و زیبا در یک مهمانی مهم شرکت کنید، به سراغ مدل گردن عمیق بروید.

لیست قیمت انواع لباس زنانه شیک و ترند

 

Maxi Dress Oversized Kaftan

Maxi Dress Oversized Kaftan

لباس‌های ماکسی بسیار راحت هستند. تصور کنید وقتی کفتان بهاری گشاد می‌پوشید در روزهای گرم سال چقدر خنک خواهد بود. پوشیدن این مدل به شما احساس زیبایی، راحتی و خوش استایلی می‌دهد. شما می‌توانید این مدل را در هر رنگی تهیه کنید و احساس خوبی در آن خواهید داشت. در بعضی از مدل‌ها، جیب هم به کار رفته است.

T Length Kaftan Dress

متناسب کردن هر استایلی

این مدل باعث می‌شود بدن شما متناسب به نظر برسد حتی اگر فرم بدنتان از تناسب کافی برخوردار نباشد. اگر شما فردی هستید که دلتان می‌خواهد مدلی متنوع بر تن کنید، کفتان لنین سفید برازنده شما است.

Colourful Silk Kaftan Dress

کفتان ابریشمی شیک

مدل ابریشمی به عنوان لباس ساحلی شهرت دارد که بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد. اگر عاشق لباس‌های کوتاه هستید، این مدل انتخاب عالی برای شماست. این طرح چند رنگ روی لباس ظاهری سرزنده و جذاب شما می بخشد.

مطالب دیدنی:  25 مدل ماکسی مجلسی شیک و ترند سال 2023

 

در مدل گلدار، بسیار جسور به نظر خواهید رسید، مدل‌های ابریشمی آزاد هستند و شما را زیبا می‌کنند. می‌توانید این لباس را امتحان کنید و یک تیپ تابستانی بی‌نظیر بزنید.

Vintage Styles Kaftan Dress

مدل اسلامی

اگر به یک تیپ خاص علاقه دارید، می توانید این لباس را انتخاب کنید. طرح و چاپ شگفت انگیزی داشته و بر تن افراد بسیار خیره کننده به نظر می‌رسد. طرح و چاپ روی لباس برای اغلب سلیقه‌ها بسیار مناسب است.

این ترکیب عالی از انواع دیگر متمایز است. این لباس بلند است و تقریبا تمام بدن را می‌پوشاند. بنابراین اگر کمی محافظه‌کار هستید و همچنان می‌خواهید به سراغ کفتان لینن سفید بروید.

Modern One Shoulder Kaftan Dress

لباس کفتان جذاب تک شانه

لباس تک شانه بسیار راحت و مد روز است. این مدل بسیار برازنده بانوان شیک پوش است. اگر می‌خواهید توجه همگان را به خود جلب کنید، این مدل مناسب شما است. کفتان گلدار این مدل بسیار زیبا است.

این مدل لباس بسیار راحت و زیبا است. احساس خوشایندی و شیکی ایجاد خواهد کرد. از بین این موارد، می‌توانید با توجه به سبک و سلیقه خود انتخاب کنید و در هر مناسبتی زیبا به نظر برسید.

Embellished Kaftan A-line Dress

لباس کفتان جذاب تک شانه

هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید در برابر این لباس مشکی افسونگر مقاومت کنید! این لباس تا زانو دارای یک خط سجاف نامتقارن است که با گلدوزی‌های خیره کننده تزئین شده است تا جلوه خاصی به آن ببخشد. حاشیه توری رنگ طلایی در امتداد آستین‌های گشاد قرار دارد. پانل گلدوزی شده روی یوک، براق بودن این لباس را تقویت می‌کند و آن را به یک کفتان مجلسی عالی تبدیل می‌کند!

Party Wear Silk Kaftan Dress

لباسی مخصوص مهمانی

اگر اهل مهمانی هستید و می‌خواهید استایل ترکیبی بزنید، این لباس ایده آل است! لباس کفتان طوسی و آبی ابریشمی با ظاهر جذابش شما را در جمعیت متمایز می‌کند. جزئیات گلدوزی شده، درخشندگی خاصی را به این لباس براق اضافه می‌کند. آستین‌های روان و سجاف نامنظم در کنار کمی ظرافت به اندام شما حجم می‌دهد. اگر به دنبال مدل مجلسی هستید لباس اسلامی را انتخاب کنید.

Plain Kaftan Formal Dress with Belt

سبک مینیمال جذاب

اگر مینیمالیسم سبک شما است، نگران نباشید! مدلی وجود دارد که با استایل شما می‌تواند بهترین هماهنگی را ایجاد کند. رنگ خنثی با ظاهری ساده، ظرافت خاصی به لباس می‌بخشد. در این مدل آستین‌ سه‌ربع و خط پاچه‌ای نامتقارن است. خط کمر معمولا با یک کمربند بسته می‌شود یقه لباس برجسته بوده که می‌تواند ظاهر شما را به کلی تغییر دهد.

مطالب پربازدید:  با 10 نوع استایل زنانه شیک ترند آشنا شوید

 

لباسی جذاب و متنوع

کفتان زنانه یکی از زیباترین مدل‌هایی است که چند وقتی است بسیار پرطرفدار شده است. این مدل در سبک‌های مختلف مانند کفتان پاییزی در بازار موجود بوده و هر شخص می‌تواند با هر سبک و سلیقه‌ای از آن استفاده کند. این مدل قدمتی بسیار طولانی داشته و زمانی فقط سلاطین آن را بر تن می‌کردند. نظر شما چیست؟ آیا شما این مدل را می‌پسندید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : stylesatlife

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *