آرایش‌های مختلف کیتی پری

میکاپ همیشه نقش بسیار مهمی را در زندگی بیشتر افراد ایفا می‌کند. میکاپ‌های مختلف توانایی این را دارند که چهره را کاملا تغییر دهند. افراد معمولا در تلاش هستند که میکاپ‌هایی را انتخاب کنند که با استایل و رنگ لباس آنها خوانایی داشته باشد. اما ایده همه این میکاپ‌ها از کجا ریشه می‌گیرد؟ افراد معمولا ایده اولیه میکاپ‌های خود را از سلبریتی‌های معروفی همچون کیتی پری، کیم کارداشیان، سلنا گومز، تیلور سوییفت و … برداشت می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم به به طور خیلی خلاصه بیوگرافی کیتی پری را بخوانیم و خاص‌ترین میکاپ‌هایی که تا به حال داشته است را ببینیم.

بیوگرافی کتی پری

کاترین الیزابت هادسون با نام حرفه‌ای کیتی پری katy perry شناخته می‌شود. همچنین برخی افراد او را با نام‌هایی همچون کاترین پری یا کیتی هادسون نیز می‌شناسند. او به شغل‌هایی همچون خوانندگی، ترانه سرایی و داور تلویزیون آمیزیکایی مشغول است. کیتی در دهه 2010 به خاطر تاثیرش بر موسیقی پاپ شناخته شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کیتی پری از زیباترین خوانندگان آمریکایی است.

کیتی در سن 16 سالگی دنباله رو سبکی در موسیقی به نام سبک انجیل (موسیقی مسیحی) بود. او اولین آلبوم خود را با نام کتی هادسون تحت عنوان RED منتشر کرد که از نظر Hill Records ناموفق بود. در ادامه در سن 17 سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد و به موسیقی سکولار پرداخت، سپس نام هنری کیتی پری را از نام مادرش برگزید.

شاید برایتان جالب باشد درباره ماجرای خودکشی کیتی پری نیز بدانید. طبق گفته‌های کیتی، این خواننده پرطرفدار در سال 2017 به دلیل جدایی از پارتنر خود یعنی اورلاندو بلوم و همچنین فروش پایین آلبومی که در آن سال منتشر کرد، به طور جدی به خودکشی فکر کرده بود. اما چیزی که باعث شد این کار را عملی نکند و این دوره سخت از زندگی خود را پشت سر بگذارد، ایمانش به خدا بود.

درباره بیوگرافی کیتی پری، این خواننده معروف بدانید.

از آنجایی که این خواننده معروف طرفداران بسیاری داشته که از نظر بیشترشان کیتی اندام ایده آل و بسیار زیبایی دارد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید وزن کیتی پری 61 کیلوگرم و قد کیتی پری 173 سانتی متر است. اکنون سن کیتی پری 38 سال بوده و او موفق به دریافت جوایز متعددی در این سال‌ها شده است. او نامزد 590 جایزه در مراسم‌های متعدد شده و موفق به دریافت 272 جایزه شده است. جوایز کیتی پری عبارتند از: 5 جایزه موسیقی آمریکا، 16 جایزه انجمن آهنگ سازان، نویسندگان و ناشران آمریکا، 4 رکورد گینس، 5 جایزه موزیک ویدیوی ام تی وی، 14 جایزه برگزیده مردم و بسیاری از جوایز دیگر.

با میکاپ‌های کیتی پری بیشتر آشنا شوید

زمانی که ما تصمیم می‌گیریم که طرفدار یک سلبریتی باشیم، حتما خصوصیات مختلفی از آن سلبریتی ما را جذب خود کرده است. یکی از این خصوصیات می‌تواند میکاپ یا استایل آن سلبریتی باشد که با سلیقه و علایق ما همخوانی دارد. افراد بسیاری طرفدار کیتی پری هستند و نوع میکاپ و استایل او برایشان بسیار جالب است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به میکاپ‌های پری علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید و با 8 مدل از میکاپ‌های او بیشتر آشنا شوید.

میکاپ شماره یک

کیتی در این آرایش از رنگ‌های متفاوت استفاده کرده است.

در این استایل و میکاپ در نگاه اول تمامی رنگ‌ها متفاوت از یکدیگر به نظر می‌رسند، اما اگر کمی دقت کنید،  متوجه می‌شوید که این رنگ‌ها تناژ رنگی نزدیکی به یکدیگر دارند و در کنار هم زیبا به نظر می‌رسند.

در این مدل میکاپ کتی پری، از رنگ‌های صورتی و بنفش دور چشمانش استفاده شده است و همچنین تلاش کرده‌اند که برخی از قسمت‌های سایه را با استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و اکلیل تغییر دهند. برای رژگونه از یک رنگ صورتی ملایم و برای رژلب از صورتی جیغ استفاده کرده‌اند که تقریبا به رنگ سایه چشم نزدیک است.

میکاپ شماره دو

 katy perry06 min - آرایش‌های جذاب کیتی پری که ترند شدند را ببینید

این میکاپ کیتی بسیار متفاوت‌تر از میکاپ‌های دیگر واقع شده است. در این مدل میکاپ از  از رنگ صورتی بسیار ملایمی برای سایه و رژگونه استفاده شده، اما با کاشت حجم بالای مژه پشت پلک نسبت به سایه بسیار تیره‌تر واقع شده است. همچنین برای زیر چشمانش از رنگ بنفش استفاده کرده‌اند که با رنگ موهای کیتی پری همخوانی دارد. برای رژلب نیز از رنگ صورتی متفاوت و براقی استفاده کرده‌اند.

قیمت لوازم آرایش حرفه‌ای‌ها

میکاپ شماره سه

میکاپ کیتی در این تصویر بسیار جدی و مرتب است.

این میکاپ تلاش کرده است که همه چیز را بسیار مرتب، تمیز و جدی نشان دهد. برای سایه و رژگونه از رنگ‌هایی کاملا طبیعی استفاده کرده‌اند و رنگ لاک ناخن، مو، رژ و خط چشم را بسیار تیره در نظر گرفته‌اند. همچنین خط چشم را با یک طرح خاص و بسیار تمیز کشید‌ه‌اند.

میکاپ شماه چهار

میکاپ کیتی در این تصویر سلطنتی است.

میکاپ‌های مناسب مراسم‌های سلطنتی بسیار پرطرفدار هستند و این مدل میکاپ همانطور که در عکس کیتی پری مشاهده می‌کنید، یکی از خاص‌ترین میکاپ‌های سلطنتی است. در میکاپ‌های سلطنتی معمولا از رنگ رژهای تیره مانند رنگ‌های زرشکی در کنار خط چشم، سایه و رنگ موهای تیره استفاده می‌شود.

میکاپ شماره پنج

در این مدل از آرایش کیتی، از رنگ آبی استفاده شده است.

این میکاپ برای ایجاد همخوانی میان رنگ پوست و رنگ مو آرایش را مقداری برنز کرده است و از رنگ رژی کالباسی و بسیار ملایم که با رنگ پوست همخوانی دارد، استفاده کرده‌اند. همچنین به دلیل مشاهده رنگ آبی در استایل لباس کتی پری از رنگ سایه آبی برای زیر چشمانش استفاده کرده‌اند.

میکاپ شماره شش

میکاپ کیتی در این مدل غلیظ است.

همه ما می‌دانیم که همیشه ترکیب رنگ‌های مشکی، زرد و قرمز می‌تواند بهترین‌ها را به ارمغان بیاورد. در این میکاپ تلاش کرده‌اند درکنار سفیدی پوست کیتی پری، دور چشمانش را با رنگ‌های زرد و قرمز به طور غلیظی آرایش کنند. همچنین برای رژ از رنگ قرمز که در کنار این دو رنگ بسیار زیبا می‌شود، به کار برده شده است.

مطالب کاربردی:  10 مدل آرایش چشم خیره کننده؛ ترند داغ 2022

میکاپ شماره هفت

میکاپ کیتی در این مدل ساده و ملایم است.

در این مدل میکاپ تقریبا از رنگ‌های ملایمی برای آرایش استفاده شده و سعی کرده‌اند که رنگ مشکی را برای چشم پخش کنند که زیاد جلب توجه نکند. برای رژلب هم از رنگ کالباسی استفاده کرده‌اند که بسیار جلب توجه نمی‌کند و جذابیت خاص این میکاپ در سادگی آن است.

میکاپ شماره هشت

در این مدل میکاپ، تمرکز روی رژ لب است.

این طرح میکاپ کیتی پری تفاوت کمی با میکاپ قبلی دارد. تفاوتشان این است که برعکس میکاپ قبلی این بار بر طرح رژ نسبت به خط چشم و مژه‌ها بیشتر تمرکز کرده‌ا‌ند. برای رژ رنگ بنفش خیره‌کننده‌ای به کار برده‌اند، اما برای خط چشم و سایه از طرحی بسیار ساده و اما رنگی و خاص استفاده شده است.

چطور میکاپ زیبایی داشته باشیم؟

آرایش‌های عجیب و جالب کیتی پری

همانطور که مشاهده کردید، ما می‌توانیم با توجه به رنگ لباس و استایلمان میکاپ‌های متفاوتی داشته باشیم. برخی اوقات در میکا‌پ‌ها می‌توانیم تنها روی قسمتی از میکاپ تمرکز کنیم و با استفاده از همان قسمت یک میکاپ ایده آل داشته باشیم. اما بهتر است برای ایده آرایش از میکاپ‌های خواننده‌های معروفی مانند کیتی پری که مطمئنا ایده یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های جهان است، استفاده کنیم.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *