کدکس چیست - بهترین‌های آن چیست؟

کدکس یک برند تولید کننده معتبر محصولات آمیزشی و زناشویی است که با نام اصلی Nach Kodex در دسترس عموم مردم خواهد بود. ضرورت استفاده از لوازم مراقبتی آمیزشی سبب پیدایش برندهای زیادی در بازار شده است، ولی برند Kodex با سابقه درخشان خود در زمینه کیفیت و تنوع محصولات توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. بدون شک استفاده از لوازم مراقبتی تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری‌هایی همچون ایدز، هپاتیت، زگیل تناسلی، سوزاک و … خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات این برند معتبر بپردازیم. خواندن این مقاله می‌تواند به حفظ سلامتی در برابر بیماری‌های پنهان یا STD موثر واقع شود.

کدکس چیست؟

Kodex یک برند معتبر در زمینه لوازم آرایشی است و با تنوع محصولات خود در تمامی زمینه‌ها تمامی سلایق را تحت پوشش قرار می‌دهد. این برند نام آشنا که تولید داخلی کشور محسوب می‌شود حدود 15 سال است که به درخواست‌های مشتریان پاسخ می‌گوید. محصولات متنوع برند Kodex در زمینه کاندوم، ژل تاخیری و ژل روان کننده و … است. دلیل اصلی کیفیت و محبوبیت این برند در میان زنان و مردان ضد حساسیت بودن محصولات Kodex به شمار می‌رود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع کاربردهای کدکس چیست؟

استفاده از محصولات مقاربتی زناشویی همانند کاندوم کدکس می‌تواند به پیشگیری از ابتلا به بیماری HIV کمک شایانی کند.

Kodex نامی آشنا در زمینه محصولات مقاربتی و آمیزشی که تولید کشور ایران است و با ارائه محصولات متنوع در این زمینه میزان محبوبیت را در میان مردان و زنان افزایش داده است. محصولات برند Kodex شامل کاندوم، کاندوم تاخیری، کاندوم برقی، ژل روان کننده، ژل تاخیری و … می‌شود.

کاتالوگ محصولات کدکس

تنوع محصولات مردانه و زنانه Kodex در بازار به اندازه‌ای رسیده است که نیاز به هرگونه لوازم مقاربتی و پیشگیری بارداری از برندهای خارجی را از بین می‌برد. لزوم استفاده از محصولات بهداشتی برای جلوگیری از بیماری‌های STD در این روزها از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بیشتر است. اشتباهی کوچک در صورت عدم مصرف محصولات مراقبتی زناشویی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

با نگاهی به کاتالوگ محصولات Kodex می‌توان به محصولاتی همچون کاندوم تاخیری، خاردار، کلاسیک، نازک، ضدقارچ، اسپری‌های تاخیری، ژل روان‌کننده و قرص کدکس اشاره کرد.

با نشان دادن علامت بیمار‌های پنهان آمیزشی یا همان STD لزوم استفاده از محصولات کدکس بیشتر آشکار می‌شود.

محصولات متنوع برند Kodex شامل کاندوم، انواع اسپری‌های تاخیری، انواع ژل روان کننده و قرص Kodex می‌شوند. در مورد اسانس‌ها و تنوع کاندوم این برند که معروف‌ترین محصول این شرکت به شمار می‌رود، می‌توان به کاندوم‌های تاخیری، خاردار، نازک، تنگ کننده واژن با قابلیت کشسانی بالا اشاره کرد که هرگز در طول رابطه دچار پارگی نمی‌شود و در واژن جا نمی‌ماند.

یکی دیگر از راه‌های رفع مشکل زود انزالی در مردان استفاده از اسپری‌های تاخیری است.‌ اسپری تاخیری دابل دیلی و حساس از جمله انواع محبوب این برند محسوب می‌شوند که بدون مواد اضافی تهیه شده است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

افرادی که به دلیل مشکلات فیزیکی همانند یائسگی دچار خشکی واژن هستند با استفاده از ژل‌های روان‌کننده لوبریکانت کلاسیک یا اسانس‌های متنوع می‌توانند دخول بدون درد، بدون حساسیت و همچنین بدون انتقال قارچ و عفونت را تجربه کنند. از دیگر مزایای این ژل‌ها رایحه تحریک کننده آن‌ها در کنار ایجاد رطوبت کافی خواهد بود.

کدکس تاخیری چیست؟

محصولات کدکس

بسیاری از مردان از مشکل زود انزالی رنج می‌برند. نتیجه این معضل این است که مرد در حین رابطه با سرعت بیشتری به ارگاسم می‌رسد و زن اوج لذت را تجربه نخواهد کرد. این معضل به بزرگ‌ترین مشکل در زوجین تبدیل شده است. یکی از دلایل بزرگ برای شهرت برند Kodex ارائه محصولی با عنوان Kodex تاخیری است. این نوع کاندوم با خواص بی‌نظیر خود برای افزایش کیفیت رابطه تلاش می‌کند.

وجود مواد تاخیری در این مدل کاندوم در کنار وجود خار و شیارهای حلقوی روی این محصول لذت بیشتری را به زن منتقل می‌کند. همچنین با کنترل انزال با ایجاد حس سرما و به کمک مواد تاخیری موجود در کاندوم تاخیری امکان افزایش طولانی مدت رابطه را در پی خواهد داشت.

قیمت قوی‌ترین کاندوم‌های اصل

 

کاندوم برقی

زن با لبخندی رضایتبخش با نشان دادن کاندوم کدکس میزان رضایت خود را از محصولات این برند آشکار می‌سازد.

از جمله بزرگ‌ترین معضلات مردان در مورد مسائل جنسی مشکل نعوظ در آن‌ها است. با وجود کاندوم برقی کدکس این دغدغه به کلی مرتفع خواهد شد. کاندوم‌های برقی به صورت حلقه ویبراتور در انتهای آلت تناسلی قرار می‌گیرند و در حین آمیزشی جنسی با حالت ارتعاش خود و ایجاد جریان خون در آلت نعوظ در مردان را کیفیت می‌بخشند.

ارتعاش‌های منظم توسط کاندوم برقی برند Kodex نه تنها موجب رفع مشکل نعوظ در آقایان می‌شود، بلکه می‌تواند لذتی مضاعف را به دلیل عدم دخول در رحم و اصابت به کلیتوریس در حین آمیزش به زن منتقل کند. افرادی که مشکل زود انزالی دارند نیز می‌توانند از این کاندوم‌های برقی باکیفیت بهره ببرند. علاوه بر رفع مشکل افزایش لذت در طرف مقابل در حین آمیزش جنسی می‌تواند اعتماد به نفس بالاتری را برای مردان به ارمغان بیاورد.

نکته جالب توجه در مورد کاندوم برقی Kodex استفاده چند باره از آن‌ها خواهد بود.‌ در صورت رعایت بهداشت،  شستشو با مواد شوینده و نگهداری در پوششی تمیز می‌توان این کاندوم‌ها را برای چندین مرتبه استفاده کرد. دیگر مزایای این محصول شامل کوتاه شدن مدت زمان رسیدن به ارگاسم در زنان، رفع مشکل زود انزالی در مردان، استفاده همزمان با کاندوم و ژل تاخیری خواهند بود.

لازم به ذکر است یکی از ویژگی‌های این حلقه ویبراتور که از جنس لاتکس هستند این خواهد بود که قابلیت پیشگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی را ندارد و صرفا برای رفع مشکل نعوظ، درمان زود انزالی و افزایش لذت به کار می‌رود. به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به همراه کاندوم معمولی نیز استفاده کرد.

کدکس 03 چیست؟

کدکس 03 چیست؟

کاندوم کدکس مدل 03 از جمله نازک‌ترین مدل‌های کاندوم در بازار محسوب می‌شود. ضخامت 0.03 میلی‌متری این مدل کاندوم علاوه بر ایجاد لذت کافی امکان پیشگیری از بارداری و بیماری‌های آمیزشی را بدون نگرانی در مورد ایجاد حساسیت یا پارگی کاندوم دارد. همچنین این مدل کاندوم Kodex به دلیل لوبریکانت موجود در آن رابطه‌ای بدون درد را به زوجین هدیه می‌دهد.

مطالب دیدنی:  لباس زیر کاستوم چیست – عکس جذابترین لباس کاستوم فانتزی 2023

کلام آخر

کیفیت، مقاومت محصولات، قابلیت کشسانی بالا، تنوع اسانس، ماندگاری طولانی و … تنها بخشی از مزایای بی‌شمار محصولات برند کدکس به شمار می‌رود. این برند نام آشنا با تولید محصولات بهداشت زناشویی احترام در رابطه را به طرف مقابل هدیه می‌دهد. Kodex که محصول شرکت سیلانه سبز بوده و در مدت 15 سال تلاش بی‌وقفه برای محصولات باکیفیت خود تنوع محصولات باکیفیت از جمله کاندوم، اسپری تاخیری، ژل روان کننده و …  را در پی داشته است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب ‌کند.

محصولات Kodex بدون ایجاد حساسیت از لاتکس 100% طبیعی تولید شده است و علاوه بر پیشگیری از بارداری در بانوان و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی امکان افزایش لذت در رابطه، رفع مشکل زود انزالی و افزایش اعتماد به نفس را در پی خواهد داشت.

 

منبع : hilandbeauty

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *