13 روش برای داشتن استایلی شیک با پیراهن لینن مردانه

یکی از انواع پارچه‌های ترند این روزها لینن نام دارد. این پارچه مناسب برای بانوان و آقایان بوده و در فصل گرم سال طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. بیشتر افراد به اشتباه فکر می‌کنند، که این پارچه بیشتر مناسب مانتو بوده این درحالی است که می‌توان پیراهن لینن مردانه بسیار شیک و زیبایی را با استفاده از این پارچه دوخت. پارچه لینن انواع مختلفی دارد که برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پارچه به دلیل بافتی که دارد خاصیت کشسانی نداشته و چروک پذیر است. البته در این مقاله ما قصد نداریم درباره اینکه پیراهن لینن مردانه چیست صحبت کنیم، بلکه هدف ما ارائه چند ایده برای داشتن استایلی شیک با لباس لینن مردانه است. لطفا با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع ست کردن پیراهن لینن مردانه

انواع ست کردن پیراهن لنین مردانه

ست کردن پیراهن لینن مردانه کار چندان دشواری نیست. این پیراهن ساده و زیبا که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد، برای انواع سلیقه‌ها کاربرد دارد. در ادامه به 13 روش برای داشتن استایلی شیک خواهیم پرداخت.

استایل کلاسیک غیر رسمی

برای استایل غیر رسمی همراه با پیراهن لینن مردانه ژاکت و کت بپوشید.

وقتی صحبت از استایل کلاسیک می‌شود منظور پوشیدن کت، ژاکت همراه با پیراهن مردانه است. شما می‌توانید از انواع کفش مردانه مانند لوفر استفاده کنید.

پیراهن لینن آستین کوتاه

لینن آستین کوتاه را با شلوار کتان ست کنید.

پیراهن لینن آستین کوتاه مردانه در روزهای گرم بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این مدل را با شلوار کتان ست کنید. اگر پیراهن شما تیره رنگ است،خلاقیت به خرج دهید و رنگی انتخاب کنید که تضاد زیبایی ایجاد کند. به عنوان مثال رنگ کرمی یا خاکی با پیراهن لینن مردانه مشکی به خوبی ست می‌شود. برای کفش نیز به سراغ کفش طبی یا کالج بروید.

پیراهن لینن همراه با شلوار جین

شلوار جین و پیراهن لینن به راحتی ست می‌شوند.

شلوار جین به راحتی با تمامی لباس‌ها ست می‌شود. یکی از استایل‌های بسیار جذاب پیراهن لینن، پوشیدن شلوار جین است. فقط هنگام انتخاب کفش دقت کنید که ممکن است پای شما را بزرگتر نشان دهد. کفش بروگ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

پیراهن لینن با کت چرم

کت چرم جذاب

کت چرم مردانه به خودی خود تن‌پوش بسیار جذابی است. وقتی پیراهن لینن خود را با کت چرم ست کنید، استایلی منحصربفرد و خاص خواهید داشت. بهتر است بوت و نیم‌بوت همرنگ کت خود انتخاب کنید و شلوار جین آبی یا سرمه‌ای بپوشید.

قیمت انواع پیراهن مردانه شیک و جذاب ترند سال

 

پیراهن لینن با کت و شلوار

کفش اسپرت مناسب استایل رسمی نیست!

رایج‌ترین استایلی که می‌توان با پیراهن لینن داشت، پوشیدن آن همراه با کت و شلوار است. برای این استایل از پیراهن سفید استفاده کنید. به هیچ عنوان پیراهن خود را تنگ انتخاب نکنید و از پوشیدن کفش‌های اسپرت جدا خودداری کنید.

پیراهن لینن همراه با کراوات و جلیقه

رنگ جلیقه را خنثی انتخاب کنید.

کراوات و جلیقه ست رسمی و شکیلی با پیراهن لینن شما ایجاد می‌کنند. سعی کنید رنگ کراوات متضاد با رنگ پیراهن باشد و در مورد انتخاب جلیقه از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

پیراهن لینن با شلوارک

شلوارک باید بالای زانو باشد.

بله! شما می‌توانید پیراهن لینن خود را با شلوارک بر تن کنید. دقت کنید که اندازه شلوارک شما باید تا بالای زانو بوده و به هیچ عنوان نباید مدل گشاد این پیراهن انتخاب شود. سعی کنید پیراهنی را انتخاب کرده که طرح‌دار باشد.

پیراهن لینن سفید

با رنگ سفید استایلی مونوکرومی بیافرینید.

انواع پیراهن لینن مردانه سفید را می‌توان با اغلب لباس‌ها ست کرد. شما می‌توانید از شلوار پارچه‌ای یا کتان بنا بر سلیقه خود استفاده کنید. کفش لوفر مناسب تیپ شما خواهد بود. همچنین شما با رنگ پیراهن سفید می‌توانید استایلی مونوکروم برای خود ایجاد کنید.

مطالب مرتبط:  25 مدل پیراهن مردانه نخی ترند بهار 1402

 

پولوشرت لینن

پولوشرت لینن خود را با شلوار راسته ست کنید.

پولوشرت‌های دارای یقه‌های برگردان و سه دکمه هستند. پولوشرت‌ها معمولا آستین کوتاه یا سه ربع دوخته می‌شوند. برای ست کردن این مدل پیراهن شما می‌توانید به سراغ کفش کالج و قایقی بروید. همچنین شلواری راسته انتخاب کنید. اگر دلتان می‌خواهد استایلی اسپرت داشته باشید، می‌توانید شلوار کتان و کفش کتانی بپوشید.

لینن چهارخانه

ظاهر پیراهن چهارخانه تابستانی است!

ظاهر پیراهن چهارخانه با استایل تابستانی و بهاری بسیار متناسب است. بدین شکل شما می‌توانید با توجه به رنگ چهارخانه پیراهن خود شلوار کتان یا پارچه‌ای بر تن کنید.

پیراهن لینن همراه با شلوار کتان

استایلی کژوال

برای اینکه استایلی کژوال داشته باشید، مدل پیراهن لینن مردانه خود را با شلوار کتان ست کنید. شما می‌توانید از انواع رنگ‌های پاستلی برای رنگ پیراهن خود استفاده کنید. شلوار کتان روشن و تیره نیز به راحتی استایل دلخواه شما را ایجاد خواهد کرد.

پیراهن لینن راه‌راه

مدلی که با انواع شلوارها ست می‌شود!

شما وقتی برای خرید پیراهن به فروشگاه لباس مردانه می‌روید؛ تنوع بسیار زیادی را مشاهده می‌کنید. یکی از مدل‌های بسیار زیبا پیراهن لینن مردانه، سبک راه‌راه است. این مدل را می‌توان با انواع شلوار جین، کتان و پارچه‌ای پوشید.

پیراهن لینن همراه با کت جین

استایل غیررسمی با کت جین

یکی از قانون‌های مهم برای پوشیدن کت این است که پیراهن را داخل شلوار ببرید. اما این قانون زمانیکه شما کت یا ژاکت جین بر تن می‌کنید، شکسته خواهد شد. فقط کافی است پیراهن خیلی بلندی انتخاب نکنید. انتخاب کفش کتانی استایل شما را بی‌نظیر خواهد کرد.

مطالب پربازدید:  معرفی گرانج چیست و 10 ایده استایل گرانج مردانه و زنانه

 

استایلی شیک و زیبا با پیراهن لینن…

یکی از انواع پارچه‌های مخصوص فصل گرم سال، لینن است. جنس این پیراهن به شکلی است که به راحتی بوی عرق نمی‌گیرد و بسیار خنک است. شما می‌توانید پیراهن لینن مردانه را با انواع کت، ژاکت، شلوار، اکسسوری و کفش ست کنید. داشتن تیپی زیبا و ایده‌آل با این مدل کار چندان سختی نیست. کمی خلاقیت به خرج دهید و از کمد لباس خود نهایت استفاده را ببرید. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را می‌پسندید؟ لطفا ما را از نظرات و تجربیات خود آگاه کنید.

 

منبع : bewakoof

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *