20 مدل آرایش لب لاکچری و شیک برای بانوان سخت‌پسند

مدت زمانی است که آرایش‌های مینیمالیستی مورد توجه مدل‌های بزرگ آرایشی قرار گرفته‌اند. اما امسال اگر می‌خواهید یک آرایش لب خیره کننده و جذاب را تجربه کنید، از رژ لب‌های پررنگ برای لب‌هایتان غافل نشوید.

رژ لب‌ها نقش مهمی در ایجاد آرایش‌های ترند امسال داشته و حتی میکاپ آرتیست‌های مشهور نیز به سمت آرایش‌های دهه 90 میلادی بازگشته‌اند و با استفاده از خط لب و بزرگ کردن لب‌ها روی زیبا سازی این ناحیه از صورت تمرکز کرده‌اند. رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای نوستالژیک و قرمزهای دوست داشتنی دوباره طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. ما در این مقاله 20 ترند رژ لب سال را به همراه یک دیگر بررسی می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بهترین آرایش‌های لب که باید یاد بگیرید

بهترین آرایش‌های لب که باید یاد بگیرید

ایده‌های جذاب زیادی برای آرایش لب وجود داشته که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. هر کدام یک از روش‌های آرایشی در دوره‌ای از زمان مورد توجه قرار گرفته و در بازه‌ای از زمان نیز فراموش خواهد شد.

اما جذابیت دنیای مد به این است که با گذشت چندین سال، دوباره روش‌های قدیمی مورد توجه قرار خواهند گرفت. اگر تمایل دارید با 20 نوع آرایش لب جدید آشنا شوید، ادامه مطالب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مدل آمبره

نمونه‌ای از لب‌های آمبره روی پوست روشن

نمونه‌ای از لب‌های آمبره روی پوست سبزه

لب‌های آمبره یکی از ترندهای آرایشی لب برای امسال محسوب شده و جذابیت زیادی نیز دارند. در این مدل شما باید گوشه‌های لب‌هایتان را با رنگ‌های تیره‌تر خط کشیده و وسط لب‌ها را با سایه‌های روشنی پر کنید که حالت آمبره پیدا کنند.

مدل لب‌های کره‌ای

نمونه‌ای از لب‌های کره‌ای

نمونه‌ دیگری از لب‌های کره‌ای

این مدل آرایش‌لب یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بین نوجوانان بوده و برای داشتن لب‌های کره‌ای باید قبل از شروع آرایش از بالم لب برای مرطوب شدن لب‌ها استفاده کرده، سپس روی گوشه‌ها و قسمت‌های خارجی لب کانسیلر مالیده و رژ لب را به مرکز لب‌ها بزنید و با استفاده از براشی آن را با کانسیلر مخلوط کنید.

مدل لب‌های براق

نمونه‌ای از لب‌های براق تیره

نمونه‌ دیگری از لب‌های براق روشن

برای داشتن لب‌هایی براق که یکی از زیباترین آرایش‌لب در میان مدل‌های دیگر محسوب می‌شود، هم می‌توانید از رژلب براق استفاده کرده و هم پس از این که رژ لب زدید، از برق لب برای ایجاد درخشندگی استفاده کنید.

لیست قیمت جدیدترین لوازم آرایش لب

 

مدل لب‌های مرمری

نمونه‌ای از لب‌های مرمری سفید

نمونه‌ دیگری از لب‌های مرمری رنگی رنگی

این مدل پس از این که کاشت ناخن مرمری در بین خانم‌ها ترند شد، به وجود آمد و هم اکنون یکی از ترندهای آرایش‌لب محسوب می‌شود.

برای داشتن لب‌های مرمری باید اول از یک رنگ رژ لب مات مثل سفید یا بنفش و طوسی استفاده کرده و سپس خطوطی شبیه به سنگ مرمر با رنگ‌های دیگری نظیر طلایی و نقره‌ای روی آن ایجاد کنید. لب‌های مرمری بیش‌تر برای عکاسی‌های مدلینگ مناسب خواهند بود.

مدل لب‌های قرمز

نمونه‌ای از لب‌های قرمز مات

نمونه‌ دیگری از لب‌های قرمز براق

این رنگ رژ لب مایع مورد علاقه همه خانم‌هاست و در همه طول تاریخ طرفداران خاص خود را داشته و به اصطلاح هیچ وقت از مدل نیافتاده است. در هنگام استفاده از رژ لب قرمز حتما تمام قسمت‌های لبتان را به خوبی با مواد بپوشانید. باید توجه کنید که رنگ قرمز تیره برای آرایش‌لب باریک مناسب نبوده و باعث می‌شود این لب‌ها باریک‌تر دیده شوند.

لب‌ها با تینت لب

نمونه‌ دیگری از لب‌ها با تینت قرمز

نمونه‌ای از لب‌ها با تینت صورتی

تینت‌ها درواقع بالم لب‌هایی رنگی بوده که علاوه بر داشتن مواد مغذی و مفید و آبرسانی به لب‌ها دارای رنگ نیز هستند و به زیبا شدن لب‌ها نیز کمک می‌کنند. این آرایش لب دخترانه به یکی از ترندهای روزهای اخیر تبدیل شده و مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است.

حتما بخوانید :  10 مدل از بهترین بالم لب‌ها به انتخاب خریداران

رژ لب‌های مخملی

نمونه‌ای از رژ لب‌های مخملی تیره

نمونه‌ دیگری از رژ لب‌های مخملی روشن

این مدل آرایش لب برای افرادی مناسب خواهد بود که به رژ لب‌های نیمه مات علاقه داشته و به دنبال لب‌هایی براق نیستند. رژ لب‌های مخملی معمولا دارای موادی نظیر مرطوب کننده و روغن‌های آبرسان هستند و در انواع رژلب جامد پیدا می‌شوند.

رژ لب‌های قهوه‌ای

نمونه‌ای از رژ لب‌های قهوه‌ای تیره مات

نمونه‌ دیگری از رژ لب‌های قهوه‌ای روشن مات

نمونه‌ دیگری از رژ لب‌های قهوه‌ای تیره مات

رژ لب‌های قهوه‌ای انواع مختلفی داشته و از رنگ‌های تیره تا روشن و مات تا براق را شامل می‌شود. این رژ لب‌ها یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها میان سایرین بوده که برای استفاده در مراسم‌های رسمی مثل مصاحبه‌های کاری نیز بسیار مناسب هستند.

رژ لب‌های گوشتی

نمونه‌ای از رژ لب‌های گوشتی روشن

نمونه‌ دیگری از رژ لب‌های گوشتی

نمونه‌ دیگری از رژ لب‌های گوشتی

این رنگ رژ لب برای آرایش لب قلوه‌ای فوق العاده بوده و برای مصارف روزانه بهترین رنگ محسوب می‌شود، چرا که با همه رنگ‌های دیگر قابلیت ست شدن را داشته و رژ لبی همه کاره به ویژه برای آرایش لب قلوه‌ای خواهد بود.

حتما بخوانید :  10 روش خانگی و پزشکی برجسته کردن لب

آرایش لب تکمیل کننده زیبایی بانوان

حال که با 20 مدل آرایش لب آشنا شدید، باید بدانید که این آرایش که ممکن است آخرین مرحله از میکاپ صورت تلقی شود، باید با توجه به فرم کلی صورت و لب‌ها انجام گیرد.

یکی از تکنیک‌های ساده و البته مهم برای آرایش لب جدید را می‌توان تکنیک رنگ‌ها دانست. افرادی که لب‌های باریکی دارند بهتر است از رنگ‌های روشن و براق انواع رژ لب استفاده کنند. هرچه رنگ تیره‌تر و مات باشد لب را باریک‌تر جلوه خواهد داد.

رسیدگی به پوست لب برای سلامت آن و البته زیباتر دیده شدن آرایش همانند پوست صورت و سایر نقاط بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رطوبت‌دهی، استفاده از وازلین، ماسک و بالم لبی که حاوی ویتامین E باشند، می‌تواند افراد را به سمت داشتن لبی زیبا و آماده آرایش سوق دهد. همچنین این ترفندها برای درمان و جلوگیری از ترک لب نیز مفید خواهد بود.

 

منبع : charlottetilbury

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *