مدل کاپشن مردانه

کاپشن مردانه از جمله آیتم‌های ضروری کمد برای فصول سرد است. هر مردی حداقل یک مدل کاپشن مردانه در کمد خود نیاز دارد. هر ساله در فشن شوهای پاییز و زمستان، مانند هر آیتم دیگری مدل‌های جدیدی از کاپشن نیز رونمایی می‌شوند. امروز به بررسی جدیدترین مدل‌های محبوب مردان لاکچری‌پوش و انواع مدل کاپشن مردانه جدید برای پاییز و زمستان1401 می‌پردازیم. 

کاپشن چرم مردانه

انواع کت مردانه و کاپشن چرم، در رنگ‌های فوق العاده درخشان و روشن تا رنگ تیره امسال غوغا می‌کنند. استایل مردان و زنان با بوت موتوسواری و کاپشن‌های چرم را در دهه 90 به‌ خاطر دارید؟ بله آن‌ها به میادین بازگشته‌اند! زمان آن فرا رسیده است که کت یا کاپشن چرم خریداری کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عکس کاپشن چرم مردانه

این مدل کاپشن چرم به عنوان آیتم تایم‌لس (timeless) یا همان بدون تاریخ انقضا در کمد محسوب می‌شود و هرگز از مد نمی‌افتد. این به آن معناست که در صورت خریداری آن می‌توانید تا سال‌‌ها شیک و طبق مد روز باشید. ست کردن آن با شلوار اسکینی و کفش چرمی ظاهری جذاب برای شما درست خواهد کرد. 

کاپشن لی مردانه

عکس کاپشن لی مردانه

کاپشن لی برای روزهای پاییزی عالی به‌نظر می‌رسد. اگر داخل آن کرک داشته باشد، برای روزهای زمستانی هم بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. کاپشن جین مردانه برای روزهای بارانی اصلا پیشنهاد نمی‌شود، چون ممکن است آب را عبور دهد و روی بدن شما سنگینی کند.

یک مدل کلاسیک از کاپشن لی وجود دارد که می‌توان آن را جز آیتم‌های ضروری کمد به حساب آورد. برای ست کردن کاپشن لی مردانه می‌توانید از انواع هودی مردانه، پلیور مردانه، تیشرت مردانه یا پیراهن‌های کژوال مردانه استفاده کنید. اگر هوا سرد باشد، هودی مردانه یا پیراهن پشمی زیر کاپشن لی به همراه شلوار بگی یا شلوار اسکینی ظاهری فوق العاده به شما خواهد داد.

کاپشن بیسبالی مردانه

می‌دانید کاپشن بیسبالی چه مدلی است؟ احتمالا در فیلم‌های تینیجری آمریکایی مدل‌های مختلف آن را دیده‌اید. آن‌ها ظاهری مانند بامبرها دارند و لوگو و متون مختلف روی آن‌ها کار شده است. کاپشن بیسبالی با شلوار بگی و کفش کتانی عالی به نظر می‌رسد.

عکس کاپشن بیسبالی مردانه

عکس کاپشن بیسبالی

کاپشن‌های مردانه ترند امسال

مدل کاپشن مردانه خزدار

در گذشته که هنوز خز مصنوعی تولید نشده بود، لباس خزدار در طبقه‌بندی لباس‌های لاکچری محسوب می‌شد. اما به‌طور کلی برای آن دسته از افرادی که به دنبال استایلی لوکس هستند، کاپشن خزدار با کیفیت، گزینه مناسبی است. خز می‌تواند روی کاپشن چرم، پالتو، کاپشن لی و…قرار بگیرد. 

عکس مدل کاپشن مردانه خزدار 

مدل کاپشن مردانه پافر

چند سالی است که پافرها جای خود را در کمدهای لباس مردم باز کرده‌اند و بسیار پرطرفدار شده‌اند. پافرهای پاییز و زمستان 1401 کمی بزرگ‌تر از حد معمول هستند. اگر خیلی اهل لباس‌های اورسایز نیستید، از مدل‌هایی با قواره متناسب و فیت بدن خود استفاده کنید. 

عکس مدل کاپشن مردانه پافر

پافر به کاپشن‌هایی گفته می‌شود که روی آن‌ها دوخت وجود دارد و به‌واسطه همین دوخت، محل بین دوخت‌ها پف می‌کند. اگر پافر شما قواره متناسب باشد، می‌توانید آن را با شلوار اسلیم فیت ست کنید و اگر پافر قواره بزرگ برداشتید آن را به همراه هودی، شلوار بگی و کفش کتانی بپوشید. این مدل کاپشن‌ معمولا قیمت بالایی دارد و در هنگام خرید باید با دقت و ریزبینی تمام جزئیات را بررسی کنید تا کالایی که در نهایت می‌خرید ارزش هزینه‌ای که دارد را داشته باشد.

مطالب مهم:  پافر چیست ؟ جذاب ترین اسایل های زنانه و مردانه با پافر

کاپشن‌ مردانه طرح دار

اگر عاشق پوشیدن طرح هستید و از ظاهر ساده خسته شده‌اید. این مدل کاپشن کاملا مناسب شما است. چاپ حیوانات به خصوص چاپ پلنگی امسال حسابی ترند است. می‌توانید از کاپشن‌های پلنگی برای منحصربه‌فرد بودن استفاده کنید. کت پلنگی اصل درست مانند خز در گذشته منحصر به افراد طبقه بالا جامعه بود اما امروزه به‌واسطه خلق طرح پلنگی همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

عکس کاپشن‌ مردانه طرح دار

عکس کاپشن مردانه با طرح پلنگی

برای ست کردن کاپشن پلنگی پیشنهاد ما این است که سایر آیتم‌های تیپ پاییزی مردانه شما ساده باشد، تا ظاهرتان خیلی شلوغ نشود و شیک بماند. یک مدل دیگر که در پاییز امسال حسابی ترند شده است، پترن یکسان در بالاتنه و پایین‌تنه است.

ممکن است بخواهید از کاپشن چهارخانه استفاده کنید، زیرا در طرح چهارخانه حسابی در پاییز ترند می‌شود. اما پیشنهاد کلی ما این است به‌جای کاپشن با طرح چهارخانه، از پیراهن‌های چهارخانه بزرگ در زیر انواع مدل کاپشن مردانه استفاده کنید. 

بامبر

بامبر نوعی کاپشن‌ مردانه جدید

بامبرها جز آیتم‌های ضروری کمد به حساب می‌آیند اما معمولا خاص پسندها سمت این سیلوئت و مدل کاپشن مردانه می‌روند. بامبر را می‌توان با انواع شلوار جین به خصوص شلوار اسکینی پوشید، اما اگر استایلی کاملا به روز و منحصربفرد مدنظرتان است، از شلوار بگی و بامبرهای اورسایز و پفی استفاده کنید!

کاپشن‌ برش دار مردانه

کاپشن‌ برش‌ دار مردانه

می‌دانیم مانتو و بارانی برش دار زنانه امسال خیلی محبوب است. این ترند در بخش مردانه هم حسابی مورد توجه قرار گرفته و کاپشن‌های برش دار زیادی در فشن شوهای پاییز 2022 و زمستان 2023 دیده شده‌اند. اين مدل کاپشن‌ مردانه معمولا مورد توجه سنين جوان‌تر قرار می‌گیرد و ظاهر کاملا اسپرتی دارد. دانستن نکات کوچک اما مهم برای استایل کردن هر مدل کاپشن‌ باعث می‌شود که خوش‌پوش و جذاب باشید.

مطالب جالب:  راهنمای خرید و استایل کردن انواع کاپشن اسپرت مردانه

در این مطلب انواع مدل کاپشن مردانه در پاییز و زمستان 1401 بررسی شد. بنابراین انواع کاپشن مردانه جدید عبارتند از: کاپشن چرم، کاپشن لی، پافر مردانه، کاپشن خزدار، کاپشن طرح دار، کاپشن بیسبالی، بامبر و…. که در این میان کاپشن چرم، کاپشن لی و بامبرها در صورت داشتن فرم کلاسیک از آیتم‌های ضروری کمد به حساب می‌آیند. امید است که با خواندن این مطلب دیگر تردیدی در انتخاب و خرید مدل کاپشن مردانه مورد علاقه خود نداشته باشید. حالا نوبت شماست که به ما بگویید کدام مدل کاپشن بر طبق سلیقه شماست؟ کدام مدل را به هیچ‌وجه انتخاب نخواهید کرد؟

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

3 دیدگاه در “انواع مدل کاپشن مردانه 2023 برای لاکچری‌پوش‌ها

  1. سهراب گفت:

    فقط کاپشن لی هیچ وقت از مد نمی افته

  2. وحید گفت:

    من خودم جین پوشم عالیه

  3. امیرحسین گفت:

    اطلاعات خیلی مفیدی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *