مدل مو بلند مردانه

پسران و مردان بسیاری تمایل دارند که موهای خود را بلند کنند. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید که موی خود را بلند کنید و به دنبال مدل مو بلند مردانه هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. ما در این مقاله 20 مدل مو بلند را که ممکن است برای ظاهر و استایل شما مناسب باشند و ترند روز جهان نیز هستند، گرد هم آورده‌ایم. در انتخاب مدل موی بلند باید دقت کنید که آیا این مدل مو به اصطلاح به چهره شما می‌آید یا خیر. پس با ما همراه باشید.

چه مردانی می‌توانند موهای خود را بلند کنند؟

مو بلند برای مردان

داشتن موهای بلند امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و مردان زیادی تمایل دارند که از مدل مو بلند مردانه استفاده کنند، اما تنها افرادی می‌توانند زیباترین مدل موها را داشته باشند که ژن‌های والدینشان به آن‌ها موهایی سالم و زیبا موهبت کرده باشد یا اینکه به طور کامل از راه‌های رسیدگی به موی بلند مردانه باخبر باشند و برای آن تلاش کنند. برای داشتن موهای بلند باید به مواردی که در ادامه بیان می‌شوند خیلی خوب دقت کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جنس مو

موهایی می‌توانند به خوبی رشد کنند که میزان سختی آن‌ها از متوسط تا ضخیم باشد. موهای خیلی نازک ممکن است در صورت بلند شدن، ظاهر خوبی به شما ندهند، پس رسیدگی به موهای نازک را قبل از اقدام به بلند کردن آن‌ها هرگز فراموش نکنید.

فرم و حالت مو

بلند کردن موهای صاف خیلی راحت است و مدل‌های مختلفی را می‌توان برای افرادی که موی صاف دارند، انتخاب کرد. موهای بلند مجعد نیز ممکن است ظاهر زیبایی به شما بدهند، اما اگر حالت موهایتان فر یا وز است، باید در انتخاب مدل مو بلند مردانه دقت بیشتری داشته باشید.

فرم و زاویه صورت

افرادی که دارای فک بیضی یا مربعی هستند، معمولا هر مدل مو مردانه برای آن‌ها می‌تواند مناسب باشد. اگر صورت گردی دارید، باید کمی بیشتر در رابطه با انتخاب مدل مو وقت بگذارید، چرا که صورت‌های گرد با موهای متوسط ممکن است افراد را شبیه اسباب‌بازی‌های کوچک و زرد رنگ لگو کند!

مطالب کاربردی: روتین مراقبت از مو حرفه ای چگونه است؟

انتخاب مدل مو بلند مردانه

مدل مو بلند مردانه

موهای بلند را می‌توان به شکل‌های مختلفی حالت داد. از مدل مو مردانه بلند دور کوتاه گرفته تا مدل مو مردانه کلاسیک. می‌توانید در موقعیت‌های مختلف موهای خود را متناسب با همان موقعیت ببندید یا باز بگذارید و حتی ببافید. در ادامه ما به 15 مدل موی بلند مردانه ترند سوپر لاکچری اشاره خواهیم کرد و شما می‌توانید مدل موی مورد علاقه‌تان را از این لیست انتخاب کنید.

مدل مو دم اسبی

مدل مو دم اسبی

این مدل مو برای محیط کار یا استفاده روزمره مناسب خواهد بود. برای بستن و حالت دادن مو، می‌توانید هنگامی که می‌خواهید موها را به عقب بکشید، از یک قطره سرم مو یا روغن نارگیل و زیتون برای حالت دادن آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید مدل مویتان کمی جذاب‌تر به نظر برسد، می‌توانید چند تار مو را روی صورت خود رها کنید یا پشت گوش‌هایتان قرار دهید.

مدل مواج بلند

3 min 2 - 20 مدل مو بلند مردانه ترند سوپر لاکچری

این مدل مو بلند مردانه، تقریبا برای هر صورتی مناسب خواهد بود و توسط هری استایلز خواننده معروف گروه وان دایرکشن سابق، بین مردم محبوب شده است. برای حالت دادن به این مدل مو و مواج کردن آن می‌توانید از اسپری حالت‌دهنده مو استفاده کنید.

مدل نیمی بالا، نیمی پایین

مدل نیمی بالا، نیمی پایین

برای این مدل مو شما باید یک سوم از موهای خود را به بالا بکشید و در قسمت بالای سر ببندید. سپس بقیه موهای خود را با کمی حالت‌دهنده به خوبی حالت دهید و به صورت آزادانه رها کنید.

مدل آندرکات بلند

مدل آندرکات بلند

اگر می‌خواهید به موهای بلند خود جان دوباره‌ای دهید، با تراشیدن کناره‌ها و پشت موهایتان می‌توانید این کار را انجام دهید. موهای قسمت بالایی سر را می‌توانید به صورت آزادانه رها کنید یا به صورت دم اسبی ببندید که در این صورت برای فصول گرم سال، مدل موی بسیار مناسبی خواهد بود.

قیمت محصولات تقویت کننده و پرپشت کننده مو برند

 

مدل موی بان

این مدل مو به طور کلی همه‌کاره و جذاب است. برای درست کردن آن، موها را با انگشتانتان به عقب بکشید و در پشت سر ببندید. بهترین مکان بستن موها، درست زیر تاج سر خواهد بود. این مدل موی بسته مردانه اگر نامرتب باشد، معمولا جذاب‌تر به نظر می‌رسد. سعی کنید موهای اطراف صورتتان کمی شل باشند و خیلی سفت آن‌ها را نبسته باشید.

مدل شانه شده به عقب

6 min 2 - 20 مدل مو بلند مردانه ترند سوپر لاکچری

برای مردانی که به دنبال مدل مو بلند مردانه هستند و گیسوهای بلند متوسطی دارند، این مدل مو مناسب خواهد بود. برای صاف و شانه کردن جلوی موها به سمت عقب می‌توان از موس مو یا ژل استفاده کرد.

مدل موی بلند با ریش

مدل موی بلند با ریش بلند

موهای بلند به همراه ریش بلند، ظاهر قدرتمندی به شما خواهند داد. تنها باید دقت کنید که طول مو و استایل مناسب برای شما کدام یک خواهد بود. موهای مواج خیلی بلند با ریش‌های پرپشت، ظاهر شما را زمخت خواهند کرد، در حالی که موهای صاف با ته‌ریش‌های ظریف، مناسب‌تر به نظر خواهند رسید.

مدل فر بلند

مدل موی فر بلند

موهای فر و مجعد به دلیل برخورداری از حجم طبیعی می‌توانند، استایل ظاهری شما را عالی کنند. برای داشتن این مدل مو پشت بلند، باید دقت داشته باشید که همیشه باید موهای خود را چرب کنید و سشوار نکشید تا موهایتان دچار موخوره و آسیب نشوند.

مطالب دیدنی : ترندهای مدل ریش آقایان

مدل موی بلند طلایی یا بلوند

مدل موی بلند طلایی یا بلوند

موهای طلایی معمولا به دلیل این که دارای رنگ روشن و درخشندگی طبیعی هستند، زیبا و چشم‌گیر به نظر می‌رسند. این مدل موها تداعی‌گر خدایان شمال و اسکاندیناوی هستند، به همین سبب طرفداران زیادی دارند.

مدل موی بلند و صاف

مدل موی بلند و صاف طبیعی

مدل موهای بلند و صاف همیشه چشم‌نواز و جذاب بوده‌اند. حتی اگر شما به طور طبیعی موهای صافی ندارید، برای داشتن این مدل مو بلند مردانه می‌توانید با کراتین کردن موهایتان لذت برخورداری از این مدل موی جذاب را تجربه کنید.

مدل دردلاک یا بافت آفریقایی

مدل دردلاک یا بافت آفریقایی که در بین جوانان محبوب شده است.

این مدل مو ممکن است برای همه مردان مناسب نباشد، اما گزینه بسیار خوبی برای افرادی خواهد بود که دوست دارند همیشه مدل‌های جدید را امتحان کنند و متفاوت باشند.

مدل بافت بلند

مدل بافت بلند

افرادی که به دنبال مو بلند مردانه و جسورانه‌ای هستند، بافت‌ها می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. می‌توانید این بافت‌ها‌ را تنها از پشت سر خود شروع کرده یا به طور کلی بافت را از کف سر شروع کنید و تا انتها ادامه دهید. این مدل مو بلند مردانه به شما ظاهری منحصر به فرد و شیک خواهد داد.

مدل مواج و بهم ریخته

مدل موی مواج و به هم ریخته

این مدل مو ظاهری جذاب به شما خواهد داد، موهای بهم ریخته در ظاهر ممکن است سبب شوند شما شلخته به نظر برسید، اما باید بدانید که موهای بهم‌ ریخته‌ای که سالم هستند، حتی ممکن است سبب جذابیت شما نیز شوند.

مدل شگ فرفری و بلند

مدل موی شگ با فر درشت و بلند

مدل موی شگ در دهه 70 میلادی خیلی پرطرفدار بود و حتی هم‌اکنون نیز جذاب و محبوب باقی مانده است. این مدل مو لایه لایه بوده و می‌تواند متناسب با هر طول مویی باشد.

مطالب دیدنی:  10 مدل موی مردانه جدید برای موهای کم پشت

مدل فر بلند با هایلایت

مو فر هایلایت

هایلایت کردن موها می‌تواند حجم ظاهری آن‌ها را افزایش دهد. اجازه دهید که موهای فرتان در اطراف صورت شما رها شوند و ظاهری شیک به شما دهند.

مدل مو موهاک

مدل مو موهاک

در مدل مو موهاک کناره‌های سر تقریبا تراشیده شده و قسمت میانی بلند باقی می‌ماند . در این استایل جدید موی پسرانه نوار میانی می‌تواند به شکل‌های مختلف همچون سیخ سیخی و یا صاف فرم داده شود . همچنین در این مدل مو نوار میانی می‌تواند به صورت پهن یا باریک باشد .

مدل مو تاپ نات

مدل مو تاپ نات

مدل مو تاپ نات مختص موهای پر پشت می‌باشد . در این مدل موها جمع شد و در قسمت بالا یا پس سر گره می‌خورد .

مدل مو بان

مدل مو بان

در این مدل از مو ، کلیه موهای تمام قسمت‌های سر کشیده شده و در قسمت پشت سر گره خورده و بسته می‌شود.

مدل مو سامورایی

استایل مو سامورایی

مدل مو وایکینگی

مدل مو وایکینگی

مدل موی بلند مناسب شما کدام است؟

مدل مو بلند مردانه هیچ‌وقت جذابیت خود را از دست نخواهد داد و همیشه بین جوانان و حتی افراد میانسالی که موهای پرپشت و سالمی دارند، محبوب می‌مانند. هر مدل مویی که در این مقاله در رابطه با آن توضیحاتی ارائه شد، با توجه به سلیقه و انتخاب شما می‌تواند با مدل موهای دیگری ترکیب شود و مدل مو پسرانه بلند جدیدی را به وجود آورد.

مطالب کاربردی :  5 مدل موی پسرانه سوپر لاکچری

از انواع مدل موهای بلند دیگری که آنها را هم می‌توانید امتحان کنید، مدل مو بوکسوری و مدل مو تایسونی هستند. در انتخاب مدل مو بلند به نکاتی که در این مقاله بیان شد، حتما توجه کنید. داشتن مدل مویی که سبب شود استایل شما خوشتیپ‌تر و ظاهری دلنشین‌تر داشته باشد، حق شما خواهد بود.

 

منبع : nextluxury

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “20 مدل مو بلند مردانه ترند سوپر لاکچری

  1. ناشناس گفت:

    این مدل موها تا سرشانه واسه مهمانی عالیه

  2. فرهاد راد منش گفت:

    موهام بلند بود زدم الان پشیمونم لعنت به این سربازی
    امروز ۲۲/۲/۱۴۰۲ تا دو سال و نیم دیگه که موهام بلند شه….******

  3. حسن گفت:

    سلام من یه مدل موی بلندی در نظر دارم ک توی این عکسا نبود مثلا موی ما خیلی بلند هست بعد با یه لوله ۲ سانتی یا ۳ سانتی موهارو میکنیم توش می‌بندیم از بالا همچین چیزی هست؟

  4. حامدم گفت:

    من مشکل کش گم کردن دارم هی کشام میفته زمین دیگه گیرنمیاددورشوسفیدکردم پشتشومیبندم همه میگن خشکل شدی ولی چون هی کش گم میکنم میفته توصورتم اعصابم خوردمیشه چیکارکنم به کش قفلی نزنم تاموهام نیفته توصورتم برینه تواعصابم زودجواب بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *